Ez nem kezdo jatekosoknak fog szolni, hanem retardalt emosoknak....Egyszeruen nem hiszem el, hogy tenyleg ilyesmin tortek/torik a fejuket :S (eszembe jutnak a regi c64-es jatekok -foleg platform stilus- amikben volt, hogy napokig szoptam 1-1 palyan....)
Használható még erre az alkotásra a "játék" vagy az "interaktív" kifejezés. Mert ha ez így marad, ez nem egy játék lesz, hanem egy mozifilm kontrollerrel a kezedben. Passzív szemlélõje leszel az eseményeknek. Ha nincs kihívás, legyûrendõ akadály akkor sikerélmény, katarzis sincs a feladat sikeres teljesítése után.
De hiba nem ír ki semmit, ha a frusztrálódó játékosok miatt a kivégzés így is, úgy is végrehajtódik, mindegy milyen bénán csapkod a levegõben, vagy masszírozza a kontroller gombjait...
"Nos, a Ryse: Son of Rome esetében ez másképp lesz. Ugyanúgy feljönnek a gombok, irányok, ám ha ne adj isten rosszat nyomunk... is sikeresek leszünk. Tehát igazából teljesen mindegy, hogy megnyomunk bárit vagy sem, hõsünk kivégzi az áldozatát. A Crytek elmondása szerint "nem akartuk a játékosokat frusztrálni", ezért nincs negatív hatása a tévedésnek."
Hát ha sok év múlva lesz egy tv mûsor a "Videójátékok halála" címmel, akkor ez tuti benne lesz, mint történelmi pillanat...
Lesz nehézségi szint beállítás, így lesz olyan nehézség, ahol fejbõl kell nyomni a kombókat, az adott helyzethez igazodva, nem ír ki a gép semmit...
Ekkora baromságot!
Azert ez mar a veg, ha egy akcio jelenetben azert nyerunk mindig, mert a sok lamer esetleg depis lesz ha meg sem nyerhetnek. Idaig jutottunk mar? Egy akcio jatatekkal jatszo arc depis lesz ha veszit v. nem egybol nyer? De ez meg hagyjan, erre ugy fejlesztik a jatekok, hogy a depisebb fajta is jatszon. Reszemrol felejtosek az ilyen jatekok.
Ui.: elnezest az ekezet hiany miatt, mobil eszkozrol irok