Igen, AW és realisztika árkád környezetben... Ez így tényleg ellentmondásos xD Arra gondoltam, hogy sokkal valósághűbbek az adatok, a modellek, a páncélok, a rakétaelhárító rendszerek, stb. :)
Hogy melyik a jobb játék azt nem hiszem hogy ilyen tárgyilagosan, meg lehet ítélni.Ez olyan mint az almát a körtével összehasonlítani. Van akinek az egyik ízlik, van akinek a másik, meg vagyok én akinek mindkettő. Egyikre se tudnám azt mondanám hogy jobb mint a másik, mivel elég különböző a két játék, hiába ugyanaz a lényegük.
Az, hogy simán veri a WT-t abból is látszik, hogy milyen kurvasokan játszák. Grafika egy szint felett már sokadlagos szempont egy ilyen játéknál. Hogy is beszélhetnénk realisztikáról ha árkád környezetben van? Azt érzed te is, hogy ez ellentmondás?
A francia 1.0 meg nem kifejezetten a legnépszerűbb br kategóriában van, még csak funolni sem lehet vele, azt max átlépni kell gyors kipróbálás, opcionális teljes kifejlesztés után.
Talizmánt meg random osztogat azokra a gépekre amiket már megszereztél, szóval nem értem a meglepődést.
Ez mekkora xD van 2db BR1.0-ás járművem: H.39 és R.39. Ezekkel járók RB-be. kaptam egy talizmánt és rátette az AMC.34 YR tankra, amivel a büdös életben nem voltam csatában és nem is leszek xD
AW simán veri a WT-t most jön egy grafikai patch, azzal máris jobb lesz, a realisztikáról meg ne is beszéljünk! Kár hogy árkád környzetbe tették :(
Ez valami borzalmas... -.-" megnerfelték a francia 1.0-át..... Kevesebb mobilitás, lassabb töltés, csökkentett páncél átütés... -.-" Emellett az RP számláló is siralmas! 3 kill 1 bázis foglalás 15% RP boosterrrel és egy 100% RP tokennel 400RP... -.-"
Én játszom az AW-vel is, a sima pvp az pörög nincs vele gond. A global ops csaták azok amiket nem sokan játszanak sajnos, pedig ott néha elég komoly harcok szoktak lenni. Utoljára szerkesztette: LazyPaul, 2020.02.10. 10:12:54
tegnap este 8 körül az ingame játékosszámláló 76.000 körül volt, steam charts is szokta mérni a játékos számot de az csak a steamen keresztül játszókat veszi figyelembe.
ezért is tudok jót röhögni mikor anton yudintsev olyan faszságokról beszél hogy menyire nem éri meg steamen futtatni a játékukat miközben 25 / 30k ember mindig beszokott lépni steamen keresztül, főleg így hogy a steamnek hála a nyugati piacok felé is tudnak nyitni és nem csak a ruszki meg keleteurópai piacokra vannak beszorulva.
az AW azért lett fél halott mert a my.com vagy faszomtudja milyen cég kidobta az obsidiant miután elkészítették a játékot, obsinak már megvoltak a jövőre való tervei a játékkal ami alapjában véve egy WoT játék lett volna(hp, szűkölő célkereszt,stb) de tartalom terén teljesen eltért volna a konkurenstől mint ahogy azt lehetett is látni az ingyenes crew slot-on, a bázisépítésen, a rakétákon, stb, a kezdéskor, csakhogy my.com-nak egy dettó ugyan az a klón játék kellet ami ki is nyírta az egészet mert az embereket kurvára nem érdekelte egy WoT 2.0 játék.
ha jól tudom akkor már csak a ru szerveren van értelmes PvP, mindenki más csak PvE-zik.
Steam alapján stagnálnak 25k körül, vannak rosszabb időszakok, vannak jobb időszakok. Én a WT-s launcherből játszom, arra meg nincs stat, szóval azt nem tudom, de esti órákban 50-60k között van az online játékosszám hosszú ideje. Vesztenek is játékosokat, de jönnek újak is.
Lehet másik fejlesztőnek tanulni WT-ből, ez világos, de minden károgás ellenére WT-nek azért van egy elég stabil netkódja és aktívan szűrik a csalókat, nagyon sokat változtat a játékélményen. Gyermekbetegések, bugok alatt nem feltétlenül csak a játékmenetbeli döntéseket értettem, másik játék figyelemmel kísérésből meg nem lehet megtanulni programozni.
Hatalmas projekt a WT.
AW-nek 391 az alltime peakje, az elenyésző a WoT mellett. Ez pont az én érvemet bizonyítja, mégegy WT-nek nincs helye a piacon.
Már bocs hogy beleszólok, de hogy még egy ilyen játék már nem élne meg abban azért nem vagyok biztos. AW az élő példa rá, amit nyugodtan nevezhetünk a WoT konkurenciájának. Rengeteg dologban szinte megegyeznek, de mégsem egyformák. Ebből kiindulva nyugodtan lehetne a WT-nek is egy hasonló vetélytársa, sőt ha annak a készítői figyelemmel kísérik a WT életútját nyilván nem fognak hasonló hibákba esni mint a gazsiék. Hogy elszipkázná a játékosokat? Ez már legyen a Gaijin problémája, az utóbbi pár évben már így is rengeteg játékost vesztettek.
Nade pont ezaz, Gajadzsinék megélnek, másik játék már nem élne meg továbbá elszipkázza a játékosokat WT-től, ami hova vezet? Hogy kifizessék a dolgozókat nem egy hosszú folyamatba kezdenek, hogy kijavítanak minden hibát, hanem mentik ami menthető alapon kiadnak minél több prémium pakkot.
Én ezt a toxikus közösséget nem látom, vannak gyökerek, minden online játékban vannak, de alapvetően még csak nem is beszélget az ember csata közben, nincs az mint CS:GO-ban például, hogy folyamatosan megy a kurvaanyázás. (Saját tapasztalatom nincs, de egy barátom játszik és szokta mondani, hogy az bizony ilyen.)
Megveszik az emberek a prémium dolgokat, ez tény, de ők tartják el Gajadzsint, sajnos túl nagyra nőttek már ahhoz, hogy pár ezer aranysas vásárlásából megéljenek. Én felelősségem teljes tudatában veszem meg a prémium gépeket, jelzem 95%-ban akcióban, azután, hogy kifut a szezonja. T-29 amikor bejött én pont a nagy Tigriseket játszottam, megtapasztaltam, hogy milyen ellenük játszani, van egy csomó gyengepontjuk, már akkor is volt, csak az emberek hülyék voltak ahhoz, hogy megtalálják. Is-7 eventből van meg, azt is akkor játszottam amikor felrakták olyan magasra, hogy a páncélja már semmit nem ért. A 120-as sose volt OP, papírból van, csak jó fegyverrel, ugyanez a RU. XM-1 egy erős közepes tank, ha a sebességet nem tudod kihasználni akkor bármi keresztüllövi abban a br-ben amibe felszívják az Ábrahámok. Helik ellen egyre több a rakétás AA-t elején spawnoló játékos. Mindig lesz gyökér aki 10 km-ről próbál meg snipeolni, de arra meg az a válasz, hogy első tankod után ledarálod őket valami jettel, ezt is egyre többen alkalmazzák. Amikor bejött az Is-6 én elmentem másik br-be, mondván, hogy majd megjön az idő amikor kikopnak.
Összegezve én megveszek minden szart, de általában akkor amikor már balanszolják. Az, hogy mások megveszik teljes áron, release-nél, nem az én dolgom, de az ő pénzük is belefolyik a játékba. Amúgy borzasztó egyszerű, ha jön valami OP cucc és nem akar ellene menni az ember, akkor keressen egy másik br-t és játszon ott, annyi lehetőség van. Mindenre van ellenszer. Idegesítőek az OP spamek, de meg lehet találni a játékbeli megoldását.
Ha megjelenik egy másik ilyen játék, kizárt dolog, hogy én átmegyek végigélni azt a 6-7 évet amit WT-vel végigéltem eddig, végigfigyelni a gyermekbetegségeit, a bugokat ésatöbbit, Gajadzsinék rengeteg dolgot javítottak az évek során, rengeteg dolgot a játékosok tapasztalatai alapján.
Az nem top tier játszás, hogy Merkavával játszol (más top tier tank nem is jut eszembe eventről), top tier alatt meg 9.3-10.3-at értem. És mi a jellemező itt? Leo vs Abrams vs T80 vs egyéb random modern MBT. Heliket meg ledarálják a rakétások, jetek. A kis sivatagos pálya valóban szar, de ott is lehet nyerni, Sinai, Eastern EU, Kursk, Carpathians, Poland variációk, egyik sem kicsi. Top tier lineupok meg lesznek, vannak lyukak, ez világos, csak minek kell erőltetni azt, ami amúgy még nincs? Majd lesz. Lehet ez a prémium miatt van, de Italy-t egy az egyben kizártam, egyik verziója sem jön, a többi annyira engem nem zavar, szóval én elvagyok a pályákkal, nyílván vannak olyanok aminél kell a győzelemhez a szerencse, hogy jó oldalra rakjon, de nem lehet mindig győzni illetve vert helyzetből szép győzni. :D
A pályaválasztás ott öli meg a játékot ahol van, nem kell de_dustot csinálni WT-ből. Tigrisek Kurskon, T-34-ek meg Polandon mennének és akkor senki nem megy sehova, mert nincs ellenfél, na akkor lenne üldögélés az MM-ben.
Nem fekete-fehér semmi, ezt szerintem mindenki érti, de én még mindig úgy vagyok vele, hogy a szórakozásomra elköltöm a pénzt és nem idegeskedek apróságok miatt.
szerk: Még annyi, hogy a WT meg a WoT a két mainstream játék amit nagyobb tömegek játszanak, azért hasonlítottam össze. Világos, hogy a WoT a WT árkádjánál is árkádább. Utoljára szerkesztette: mabbak, 2020.02.09. 23:32:58
nem hiszem hogy szerencsés lenne a WT-t a WoT-hoz hasonlítani, azon kívül hogy mindkettőben tanokkal repülőkkel és hajókkal lehet játszani ezeket leszámítva ég és föld a kettő között, had ne kelljen végigmenni a nyilvánvaló különbségeken.
" Akkora igény meg nincs ilyen "félszim" játékokra"
nem a fenét nem... bőven megélnek gayjinék abból amit az emberek hajlandóak kifizetni minden egyes update alkalmával egy prémium bundle után ami kitesz majdnem egy AAA kategóriás játék árát, pont ezért is tartunk ott ahol jelenleg vagyunk, a pénzt azt látják hogy ömlik minden egyes objekt-120 / t29 / js-6 / ka-50 / pyorremyrsky csomag után, az hogy közben a közösség átalakult egy hatalmas nagy toxikus szivaccsá az teljesen hidegen hagyja gayjinékat, mivel ők alakítják a játékot és a szabályokat így mindenféle veszély nélkül azt csinálnak a közösséggel amit csak akarnak, és mivel más hasonló játék nincs a láthatáron így nem is tudnak hova menni az emberek... ahonnét meg jöttek oda meg nem szeretnének visszamenni.
"Miben befolyásolja a te játékélményedet az, hogy valakinek prémiuma vagy prémium gépei vannak? "
és itt jön az hogy tetszik nem tetszik de van egy bizonyos láthatatlan felelősség is amit minden egyes kedves vásárló jóízűen elfelejt mikor megveszi az éppen aktuális OP/broken elbaszott járművét amit nagyon nehezen vagy sehogy nem lehet kivédeni, minden egyes ilyen vásárlás alkalmával nem csak támogatjátok ezt a fajta hozzáállását a cégnek de egyben szét is basztok egész BR szinteket a következő néhány hónapra, és mivel az updatek néhány havonta jönnek így ez a probléma már öngerjesztővé vált, és ez sajnos nagyon is divattá vált az elmúlt két három éveben ahogy megfigyeltem, ezt a tendenciát vissza is lehet vezetni a t29 meg js-6 tankokig, nagyon fasza volt játszani a panther tankjaimmal js-6 hordák ellen.
ne érts félre az teljesen oké hogy te támogatni akarod a céget egy egyéves prémium acc vételével, vagy veszel valami értelmes tankot/repülőt ami nem lett gusztustalanul alacsonyra rakva, de amikor befizetsz az éppen aktuális "ultra sealclubber" járműre azzal csak másoknak teszed élvezhetetlenné a játékot... és nem mellesleg továbbra is majd ilyen csomagokat fog kiadni gayjin mert azt látja hogy milyen jó fogy, az hogy közben teljes br szintek válnak fekete lyukká az nem érdekli se a céget és többnyire a vásárlókat se, de akkor ebben az esetben nem is kell csodálkozni azon ha elküldenek a melegebb éghajlatra téged e miatt egy redditen, steam fórumon, vagy akár más helyen, mert ennek az állapotnak a létrehozásában pont ugyan úgy felelősek a vásárlók is mint maga a cég.
és látod pont ezért is kellene az a nyavalyás konkurencia, míg WoT meg az AW full árkád addig a mások oldalon mi van? DCS? steel beasts? il-2 sturmovik? XD lol... egyik se célozza meg a két part között lévő félszimre vágyó embereket. ha megjelenne egy WT-hez hasonló játék ami tudná hozni a szintet és ne adj isten valahogy még tényleg teljes föld/levegő/viz harcot is képesek lennének megvalósítani akkor rögtön ugranának az emberek kipróbálni, pont úgy ahogy a jelenlegi WT közösség nagy része is WoT szökevény(jómagam is).
"Tisztelettel, de nem is játszol top tier-ben. Nincs semmi baja, csak meg kell tanulni és akkor itt kanyarodunk vissza oda, hogy igenis kell a tapasztalat. Top tier-ben nem menő a campelés, nincs rá mód, mindenkinek über távcsöve meg über ammo-ja van. 9.0 felett ha van apds-fs-ed akkor mindegy mire lősz, simán lehet one-shotolni."
nem játszok rendszeresen... de ez nem jelenti azt hogy teljesen ignorálom a top tiert, szoktam játszani főleg akkor mikor szert teszek egy top event tankra vagy repülőre hogy kipróbáljam őket, de sajnos a problémák mindig ugyan azok, túl kicsi pályák, kivédhetetlen támadások, és erősen hiányos top tier line up-ok mint például a japánoknak még mindig kellene egy rakétás AA tank vagy valami amivel lehetne 3+ km távolságból is védekezni a szerettet helikopterek ellen, franciáknak szintén nincs értelmes top tier line up-juk, és akkor ez még csak a jéghegy csúcsa volt.
"Folyamatosan javítják a bugokat, mindig vannak dolgok amiket rendbehoznak."
igen javítják, méghozzá azokat amiket muszáj megcsinálni máskülönben rájuk borulna a ház, pl most ugye a hull aiming-et javították(úgy ahogy) elvileg az stridsvagn tanknál, máskülönben kapták volna a nyakukba megint a hideget meleget pont úgy mikor bedobták az olasz m60 ariete-t aztán meg nem sokkal később elvették a lövegstabilizátorát.
pálya szavazás meg sajnos pont fordítva sült el, a bevezetése előtt többnyire még nagy nyitott pályákon lehetett játszani top tierben, aztán a pálya szavazás bevezetése után nyakunkba dobták az őszes létező pályát és azoknak minden egyes (árkád/sim) verzióját, sok sikert ki bannolni azt a pályát amit utálsz :D a többi verziója "visszamászik a hátsó ablakon".
pályaválasztásért sírt mindenki aztán a végén csak saját magunkkal basztunk ki, de ugye az önkritika az nem erőssége egy játékos közösségnek se.
közel se olyan fekete fehérek itt a gondok mint ahogy azt elsőre lehet látni.
Ha a hasonló játékokat veszed akkor ott van a WoT, pont ott válik el a WT egyéb játékoktól, hogy nem az idióta HP rendszert használja, hanem próbálja valósan lemodellezni azt ami egy tankkal történne/történik harc közben. Akkora igény meg nincs ilyen "félszim" játékokra, hogy mégegy megéljen a piacon, szóval azzal max azt érnék el, hogy se az új játék nem lenne sikeres, se a WT.
Miért negatív dolog az, ha valaki fizet azért a játékért amit szeret, ezzel is támogatva a fejlesztőket? Nem fejlesztene senki, ha nem lenne miből, nem fizetnének az emberek ha nem lenne miért.
Valamennyire én is "bálna" vagy "wallet warrior" vagyok, mert megveszem a prémium gépek nagyrészét (általában akcióban), fizettem az aktuális új fák feloldásáért és mindig van prémiumom, de nehogymár szarul kelljen éreznem magam miatta. Ha nem fizetne senki semmiért, akkor nem lenne játék.
Miben befolyásolja a te játékélményedet az, hogy valakinek prémiuma vagy prémium gépei vannak? Semmiben. Van néha pár OP masina és akkor egy-egy br kategóriában nehezebb ellenfélnek lenni.
Tisztelettel, de nem is játszol top tier-ben. Nincs semmi baja, csak meg kell tanulni és akkor itt kanyarodunk vissza oda, hogy igenis kell a tapasztalat. Top tier-ben nem menő a campelés, nincs rá mód, mindenkinek über távcsöve meg über ammo-ja van. 9.0 felett ha van apds-fs-ed akkor mindegy mire lősz, simán lehet one-shotolni.
Folyamatosan javítják a bugokat, mindig vannak dolgok amiket rendbehoznak. Pályákra kitalálták a rendszert, hogy ami nem tetszik azt kiszeded és akkor nem kell játszanod, van 3 másik amit leszavazhatsz, gondolom a sok negatív szavazatossal szintén kezdenek valamit. Speciel én rühellem Italy-t, azóta mióta van az új rendszer nem is láttam. Másik hármat amit leszavaztam szintén kevesebbszer játszom érezhetően. Utoljára szerkesztette: mabbak, 2020.02.09. 17:42:40
Le tudja valaki fordítani, mit írt a tapló teamkiller?
Én nem beszélem egyik Klingon dialektust sem, nem hogy el tudnám a hieroglifáikat olvasni....
Belenéztem kicsit a helikopteres hadviselésbe. Hát, nem kellett volna. Ennyire elcseszett dolgot mostanában nem láttam: bevágva egy helyre a bambi AH1 és a fullos Ka50, felszállás, 1 perc repülés, egy rakéta a semmiből, respawn... Komolyan, nem értem, mi a cél ezzel? Kb. mintha fullos Leo vadászna a reserve kistankra.
" de mégis a legjobb a kategóriájában szvsz."
mivel jóformán csak gayjinék vannak ebben a félszim kategóriában... így nem nehéz a legjobbak lenni, ami ide kell az egy szép nagy konkurencia ami képes lenne megszorongatni gayjinék tőkét és elszedni tőlük a wallet warrior-okat és a pénzes bálnákat... innentől már automatikusan jönne a változás szele mert a puszta létük forogna kockán.
amíg ez nincs meg addig fölösleges álmodozni kiegyensúlyozott top tier csatákról, rendszeres bugfix javításokról, rendbe hozott értelmes pályákról, stb.
Hűűűű, szezon szinten 613. vagyok? Ennyire kevesen játszanak ténylegesen?? :O
"Amikor karácsonykor és különleges alkalmakkor féláron, 6-7 pizza áráért lehet egész éves prémiumot venni..."
Vagy eladsz egy (használhatatlan) event tankot GJN-ért, amiből megveszed az egy év prémiumot. Pl. nekem 3-4 napi játék alatt sikerült elérni így, hogy egy évig prémiummal nyomhassam.
Amúgy jól összefoglaltad ezt a játékot és a fejlesztőit. Közel sem tökéletes, de mégis a legjobb a kategóriájában szvsz. Utoljára szerkesztette: Nohab, 2020.02.07. 16:44:54
Sokat írtál 5 évvel, nem számít, hogy kevesebb jármű van, ugyanúgy megszereztem a később betett gépeket is, sőt még egyszerűbb is volt eljutni top tier-be amikor kevesebb gép volt. Ha valaki nagyon akar Abramsozni akkor nem kell 5 év, hogy megszerezze, a kínai fát másfél hét alatt vittem el négyes tierbe, úgy, hogy nem hagytam ki gépet és addig nem léptem tovább amíg minden modul meg nem volt adott tankon, szóval a top tiert is el lehet érni nagyon maximum másfél hónap alatt, ennyi türelme meg legyen az embernek. Jó, prémium nélkül 3 hónap, az is belefér. (Amit írtam RB-re vonatkozik, sosem tankoztam AB-ben, nem tudom mennyi az rp gain különbség.)
Amikor karácsonykor és különleges alkalmakkor féláron, 6-7 pizza áráért lehet egész éves prémiumot venni, akkor tényleg el kell gondolkozni azon, hogy megéri-e szopatni magát az embernek. Értem, hogy vannak olyanok akik elvből nem fizetnek ingyenjátékért, de akkor viselni kell a következményeit, lassabb a fejlődés, ez van. Mondom ezt úgy, hogy annak idején el nem tudtam volna magamról képzelni, hogy veszek prémiumot, mert minek, csakhát magasabb tierekben azért nem árt ha van, tekintve, hogy gyorsabb a fejlődés, több a lion, de még a pénztelenséget is ki lehet váltani azzal, hogy alacsonyabb tierekben gyűjtöget az ember, hogy fedezni tudja a magasabb tierek pénznyelő voltát.
Meg lehet szerezni persze, de esetleg elmegy a kedv amikor sikertelen valaki folyamatosan a tapasztalat hiánya miatt illetve ilyenkor kezdenek el járni forumra az emberek, hogy OP ez, OP az. Sokszor látom ezt a viselkedést olyanoktól akik megvesznek egy-egy magas tieres prémium pakkot és nem megy vele a játék.
Akkor még az 5 évvel sem írtam sokat, főleg hogy az első években lényegesen kevesebb jármű volt a játékban mint most, és én prémium nélkül értem. A tapasztalatot meg magasabb tier-ben is meg lehet szerezni. Utoljára szerkesztette: LazyPaul, 2020.02.07. 00:08:21
Az MM-ben való várakozás miatti panaszkodást sosem értettem, minden szerveren játszom (csak RB), de nagyon ritka az amikor 20 másodpercnél többet kell várni, a ping meg packet loss miatti problémám meg még ritkább, nem is emlékszem mikor volt utoljára, ha a várakozás megnőne akár 1 percre, azt is leszarnám.
2013. óta játszom kisebb-nagyobb kihagyással, minden nemzetnél top tierben vagyok tankokkal (Kínát meg svédeket kivéve), repcsikkel is megvan néhol a top tier, néhol a top tierhez közeli állapot. Napi átlag két órát, hétközben kevesebbet, hétvégén néha többet és ez is hamarabb ment volna, ha nem szórakozom az összes gép minden moduljának a megszerzésével. Prémiumom mindig volt, talán az első fél évet leszámítva, de azért messze lehet jutni viszonylag hamar, annak meg semmi értelme, hogy 20 csata után Leozzon meg Abramsozzon mindenki, mert kell a tapasztalat. Az "új" rp számítás óta meg még egyszerűbb minden.
Az fpe meg part rp csökkentés alapvetően jó irány volt, 5 meccs alatt top tierben is meg lehet szerezni nagyjából, abba nem hal bele senki, csak ugye nem kellett volna behozni ezt a kurva NVD-t 3-4. sorra. Nyílván egy tökéletes világban stock lenne mindhárom modul, a modulok megszerzésével meg lehet egyebet fejleszteni (repair time, 2 FPE, jobb NVD). Probléma fennáll de sokkal gyorsabban átverekszi magát rajta az ember.
Gajadzsin védelmében, legalább a totál nyíltan pénzre menő marketből megszerezhető boostereket nem vezették be, az tényleg betette volna a kaput a játéknak. Én az 1 crew-val is operáló tank ötlete ellen is lázadtam, azt is kivették, szóval valamennyire akarják ők ezt, csak sokszor balfaszok és borzasztó rosszul kommunikálnak meg nagyon elmentek a pénz irányába.
Viszont. Még mindig az egyetlen, normális tankozós, repülős játék a piacon az összes hülyeségével együtt.
Hát tényleg itt lenne az ideje hogy a gazsiék a játékosok ötleteit is áttanulmányozzák, mert a saját kútfőből valahogy nem tudják összehozni hogy ez a játék egy kicsit is népszerűbb legyen. Több mindennel próbálkoztak az utóbbi pár évben (nem sorolom fel, mindenki tudja), de egyik ötletük sem hozta az általuk remélt játékosszám emelkedést. Itt van például ez a tetű lassú előrehaladás,fejlődés. A játékban volt kb 12 olyan barátom akik emiatt hagyták abba. Az azért röhej hogy aki több nemzettel is játszik annak kell 3-4-5 év kell mire top tier-be elér, (és most nem a pro játékosokra, és nem a napi 6-8-10 órát jászókra gondolok, hanem azokra akik jó esetben max 2 órát tudnak játszani minden másnap). Na hát ezen is nyugodtan lehetne gyorsítani, és ez biztosan bevonzana pár ezer játékost. És a várakozási idő rövidebb lenne. Utoljára szerkesztette: LazyPaul, 2020.02.06. 22:36:38
tank only mód jó lenne meg szép lenne én is szívesen látnám... csak sajnos gayjin nem látja a problémát ezzel az "only mixed for tanks" felállással, márpedig ha ők nem látják a problémát akkor az nincs is illetve nem létezik, ilyen hozzáállással meg nehéz rávenni (akármilyen)fejlesztő csapatot hogy csináljanak egy tank only játékmódot ahogy a repülőknek is megvan a sajátjuk.
a várakozási időt azért hoztam fel mert általában mindig ezzel takaróznak gayjinék ha valami olyasmiről van szó aminek köze van a MM rendszerhez, jó ötletek mindig vannak amivel javítani lehetne a játékélmény színvonalon, suggestion fórumrész már dugig van ötletekkel, csak sajnos gayjinék még nem jutottak el oda hogy felismerjék top tierben már keményen megváltoztak a játékstílusok az új képességek miatt(thermal,ndv,atgm,stb...), 8.0 felett már nem lehet ww2 tankok módjára játszani meg campelni egy hulldown helyen mert úgy kikapnak hogy a garázsig repül vissza az ember, kérdés az hogy ezt mikor fogják belátni.
a freeabrams egy hosszú történet, és jól is mutatja gayjin hozzáállását a közösséghez, az emberek szimplán szerették volna ha az alap modul nélküli tankjuk nem égne le mint a karácsonyfa, illetve ne alakuljon át egy merő hulladékká ha ellövik az ágyúcsövet, ebből gayjinak annyi jött le hogy csökkentették az fpe meg parts modulok rp menyiségét :/ ja meg scout tankok és squad társak javítani tudnak ami kb egyenlő a halottnak adott csókkal, szóval csináltak valamit... de azt úgy hogy ne keljen hozzányúlniuk az alap problémához, ami továbbra is fennáll.
ez egy tipikus bevett szokás az ilyen cégeknél, először mesterségesen generálnak egy frusztráló problémát, aztán meg eladják a megoldást.
Ez a bug talán 1.89 után került be. Sajnos nagyon ritkán fordul elő ez a hiba, ezért szerinem sokáig megmarad még. Sok bug évekig megmarad. A ghost shell mióta van például?
Ez mennyire *.&x*,@.*/-,,x# xD. Ha jól láttam a dátumot, akkor ez 2019. augusztusban már előfordult... -.-" Biztos, hogy volt reportolva, így biztos tudott róla gazsi.... "Reports deleted, the problem is solved..." -.-" Thx a segítséget!
Annak ellenére, hogy a mixed battle-el hirdetik a játékot mindenhol, én szívesen látnék egy sima tankos játékmódot, repcsikhajókhelikantiair nélkül. Biztos vagyok benne, hogy nagy népszerűsége lenne, aki meg mixelni akar, mehet WW-ba vagy akárhova.
Nem hiszem, hogy kettétörné az MM-et ha figyelembe vennék az NVD-t, szóval az is egy jó ötlet, de azt sem gondolnám, hogy a stock NVD nem lenne valid döntés. Bár tudjuk, hogy szeretik ha az emberek fizetnek a modulokért, szóval ha mindenképpen modulos megoldás kell, akkor lehetne valami fejlesztés NVD-re, de az, ha egyáltalán nincs sehogysem igazságos.
Gajadzsin logikája valóban furcsa, de azzal van náluk a baj, hogy akik válaszolgatnak ezekre a kérdésekre, különösebben nem is ismerik a játékot, nem tapasztalják, csak statból meg ötletekből dolgoznak, azoknak a hangja meg akik ismerik, nem jut el hozzájuk. Ez nagyon sokszor megfigyelhető, például a "freeabrams" esetből is.
Ahogy előttem is írták ez egy bug , van egy videó is fent róla - nem találtam meg az istennek se mert nem tudom már ki rakta fel/cím de asszem vmi ismertebb figura volt. Ott az obj 906-al (El-alamein mapon) van ugyan ez, az ő szemszögéből a sebzés mutatón kívül és hogy a tank menekülő nyílásai kinyíltak mint mikor meg hal a tank semmi nem történik mikor eltalálták és ugyan úgy megy tovább , tud lőni , de a vidi másik felébe replay nézetbe mikor eltalálják akkor halott a tankja és úgy megy tovább, lő.
az tiszta sor hogy egy idő után kimennek a divatból ezek a p2w/OP/stb tankok meg repülők egy idő után, de ettől függetlenül a gajin logika a válasz mögött még mindig erős röhögésre késztet engem.
főleg úgy hogy a repülőknek így vagy úgy de mindig meg kell közelíteniük a csatateret hogy bombázni/rakétázni tudjanak, és ezzel együtt nagy rizikót is vállalnak mert ellenséges AA mindig lesz a földön.
miközben a heliknek csak ki kell kerülniük az ellenséges AA hatásköréből és máris mehet az atgm a tankokra, az egyetlen dolog amitől tartanod kell azok az ellenséges repülők, és még ezektől is csak addig amíg nem lesz meg az AA rakétád kifejlesztve. (igen vannak helik amiknek nincs AA rakéta opciójuk... bár ezek a helik így is úgy is hullajelöltek akármit is csinálnak)
az nvd nélküli éjjeli csatákra gayjin szimplán módosíthatná a MM rendszert hogy figyelembe vegye azt is hogy van e nvd modulja a játékosnak vagy nem, erősen kétséges hogy ilyet valaha is látni fogunk mert az növelné a sorbanállási időt... attól meg gayjin irtózik.
Mostanában csak top tier-ben tankozom, 9.3 és felette. (Gyakorlatilag 9.3 is 10.3-at jelent mert szinte mindig felszívnak.) Németek, oroszok, amcsik. A KA-50 spam leáldozóban van jelentősen, ötből egyszer kerülök olyan csatába ahol zavaróak, de már messze nincs az mint Karácsony után amikor akciósan mindenki beszerezte és minden körben megjelent 3-4 KA-50. Ugyanez volt IS-7-el, T-29-el, egyéb prémium gépekkel, egy darabig játszanak velük az emberek, közvetlen megjelenés vagy akció után, de pár hét és abbamarad. Sokan hoznak már startnál is rakétás AA-t, azok meg nagyjából szétszedik ezeket a faszom heliket.
Szerintem sokkal nagyobb probléma a nem stock NVD vagy legalább lenne vmi butított stock verzió, mert az tényleg nem fun amikor töksötétben nem látsz semmit és a pálya másik végéről lődöznek rád, és nem fogok gammával meg egyebekkel szórakozni, az nem megoldás. Top tier csatákban meg azért gyakori az éjszakai meccs. Utoljára szerkesztette: mabbak, 2020.02.06. 15:33:17
q: Why in combined RB battles can you take a helicopter with ATGM’s equipped at the start of the battle and for aircraft with unguided aircraft rockets you need to get more respawn score?
a: There are several reasons for that. One of the main ones is that technically the helicopter is able to capture an enemy point so even in case of strong imbalance in the teams the victory is still possible by kills and by captured points. This isn’t the case for aircraft. The original idea of the respawn score was to limit the possibility of creating a highly unbalanced vehicle preset of the type “one team is in aircraft and second one in tanks”. ------------------------------------------------------------------------------------------------- szóval ha 10 darab top tier repülő spawnolna az felborítaná az ellensújt, de természetesen az teljesen rendben van ha 10 darab ka-50 spawnol a csata kezdetén és az ellenséges AA tankok hatósugarán kívül szarrá bombázzák atgm rakétákkal a teljes pályát.
Azt ugye tudod, hogy ez egy ritkán előforduló BUG a játékban. Az említett nem látható lövés lehet szinkronizációs hiba. Amúgy ha úgy érzed valami nem stimmelt a csatában, akkor a szervervisszajátszást nézd meg, Ott elméletileg azt látod amit az adott játékos csinált nem azt amilyen adat a te gépedre jutott, ezt modják a fejlesztők (ez sem 100%-os). Még két dolog, ha a visszajátszásban a 2-es kamerát választod megmutatja a játékos nézőpontját, távcső stb. A másik, hogy sok csalásnak tünő lehetetlen lövés és egyéb furcsaság a grafikai beállításokkal (ULQ) magyarázható.
https://warthunder.com/en/tournament/replay/70281217040653616 Ezt érdemes megnézni "Iliyaback" Szemszögéből. 04:29-nél "Crew knocked out", és a járműve egy ronccsá változik, de: Ő a ronccsal folytatja a csatát, RP-t szerez, pusztítja az ellenfél tankokat, de ő már immunis mindenre, ugyanis a tank úgy viselkedik, mint egy textúra darab... Az én szemszögemből nézve ő egy olyan tank volt, mint ami nincs kilőve, csak igazából sebezhetetlen volt. -.-" WTH is this? Mi volt az a 2 kill, ahol nem volt lövés effect?
WW: Bemegyek japán oldalon bombázni: A lövészek NEM hajlandóak tüzet nyitni a mögöttem 100 méterre repülő ellenségre.
WW -tól függetlenül, a H8K2 és H8K3 szárnya rútul bugzik:
Ez nem egyfajta wintrade? mert ha az, akkor az szerintem szabályzatba ütköző, így ha jelentik őket, akkor akár a banhammer is odavághat. Ha nem. Apropó: vajon mennyi SL-t veszít egy player 100 elvesztett jármű után?
na a történet ott kezdődik hogy négy ember eltalálta hogy ők most visszaélnek a "j-out, nearest enemy gets the kill" rendszerrel ami nem rég lett berakva a játékba.
mind a négyen csatlakoznak ugyan abba a sim EC csatába, megbeszélik hogy ki fog farmolni és melyik reptér mellet, az aki farmolni fog felszáll a gépével és megközelíti az ellenséges repteret és leszáll olyan közel hozzá amennyire csak lehet(lehetőleg úgy hogy az ai AA nem lövi szét közben), ezután a másik három emberke az ellenséges csapatban spawnol a megbeszélt reptéren és folyamatosan kiugrálnak a gépükből és mivel a legközelebbi ellenfél a reptér mellet leszállt társuk így ő fogja kapni a kill-t is.
elvileg ezzel a módszerrel órák alatt kilehet húzni egy kisebb air tech tree-t mint pl az olasz vagy francia.
ha két óra egy EC csata akkor ezt elvileg összehozták 23 perc alatt(?).
aztán hogy erre mit lép gayjin... majd meglátjuk, de ez a harmadik alkalom a "terrorista" bombázók meg a reptér felett lebegő helikopterek után hogy megint kiskaput találtak az emberek.
Áhhh látom :) Csak valahogy a statokon nagyon megakadt a szemem xD
Whta? Ez mi? 107 halál, 106 halál, 108 halál? A csapattársad meg 315 kill??? Milyen hosszú csata volt ez? Vagy ilyen a WW mód? Hogy lehet ennyi resit csinálni? :O Utoljára szerkesztette: Szemike84, 2020.02.04. 16:48:12
addig örüljetek amíg nem a 41-es német vs orosz felállást kapjuk, pz-2 meg pz.38t tankok a t-34 meg kv-1 ellen.
Gáznak elég gáz, az biztos. Tízből hatszor-hétszer szerverhiba miatt csatába se kerültem, azt a pár lejátszott csatát meg inkább nem jellemezném. A legrosszabb RB csatáim is különbek voltak...
Nagyon gáz ez a WW, épphogy sikerült az event vége előtt behúznom a mai napot....... Tudom, hajnalban is megy az amcsik miatt, de nem szerettem volna egész éjszaka fennmaradni....
1.) Hogy jut el a B-29 -ig? :D 2.) Ha magukat a gépeket kifarmolja, az még csak fél/negyed meló, a fejlesztések attól még nem lesznek meg hozzájuk. :D :D :D Utoljára szerkesztette: Fura Alak, 2020.02.01. 09:52:57
1. Senki nem írta vagy mondta, hogy nem kell farmolni 2. Több órát "kell" nyomni? Igen. Viszont így két óra alatt meglett 2 db Tier 3-as repülő. RB-ben mennyi idő kell ehhez? 3. Eleve rizikósabb. RB-ben egyszerre indul mindenki, ezért nehéz energiafölénnyel menni a csatába. Bombázóval jellemzően nincs második esély, bizonyos pályákon csak jelentős kerülővel lehet azt is elérni.
Szóval ebben a módban szerintem kiegyensúlyozottan lehet teljesíteni, mivel a többi játékos kevésbé befolyásolja a játékodat. XP/idó arány szempontjából ezért is jobb, mint az RB. Egy valamit elismerek: unalmasabb.
Régen repültem, régen nézegettem a gépeket, de ez feltűnt. Igazából a specialitás ebben az, hogy vegyél egy prémium accountot +100% RP boosthoz, a kiszemelt járműre vegyél egy tokent +100% RP boosthoz, így alapból rajta van egy 2-es szorzó. Nagy számokat lehet látni, ami csalógató is lehetne, ha nem pillantanál meg olyasmit, ami megmagyaráz mindent: B-29A-BN esetében 386% RP boost és 645% SL boost van. Nekem a H.39 BR.1.0 is volt 4400 RP-s csatám, 2 kill-el és 3 assist-tal amikor prém accom volt és rá volt téve a 150%-os RP boost.
Ha valakit érdekel hogyan lehet gyorsan fejlődni a repülőkkel, akkor ajánlom neki a videón látható módszert. Én 2 óra alatt 120 ezer XP-t gyűjtöttem egy 340% RPs bombázóval. Boostert nem használtam hozzá.
Ez nem annyira vicces.... H.39 és R.39 érzésem szerint kapott egy erős nerfet. kevesebb az átütés, a mobilitás és a páncél. A löveg szórása katasztrófa, emellett ha véletlenül úgy adódik, hogy kilövök valakit, akkor azonnal megkapom a "A Rang nem számít" kitüntetést. Minden csatában... -.-" Nem azért, mert ennyire ügyes vagyok, szó sincs róla, hanem azért, mert mindig feldobja a "kezdő" besorolású tanot magasabb tierbe... :(
Látom, hogy APCR, de többségében AP lőszert használnak a nemzetek (nagyon kevés van APC lőszerrel, vagy robbanó AP lőszerrel), azoknak a repeszhatása ugyan olyan, mint az APCR lőszernek, csak még átütő ereje sincs. Ezzel szemben a Pz III F használ egy 10m-en 80mm átütésű robbanó páncéltörőt (overkill az alacsony tierben), valamint egy 10m-en 116mm átürő APCR lőszert. Nincs tank, ami 1-nél több találatot túlélne még a stock lőszerétől sem. (Szerintem :) ) Igaz, mondjuk tegnap reálban jókat mentem a H.39-el, de egy gyötrelem, mert ugyan úgy működik a lőszer, mint az APCR: nincs repeszhatás (feltéve ha 10-ből 1x átüt ) :)
Igen de nézd már meg az milyen lőszer is az , apcr - ami bemegy amit talál azt kiüti és kimegy - , nem robban be lőheted egy darabig vele a BT7-et is de az 1re kiszed az alap lőszerével , akinek van egy kis sütni valója és nem csak azt nézi hogy melyik a legnagyobb pen-el rendelkező lőszer akkor ugyan úgy a sima alapot fogja lőni a Pz3F-be is , ha más nem hamar rájön hogy semmit nem sebez rendesen és vissza vált apcr-ről (ami amúgy csak 116mm-t visz nálam...) az alap apc-re.
egy hangyányival jobb.... a menü még mindig egy katasztrófa az egyszeri magányos farkasnak. ugyanakkor az idegesítő folyamatos csata frissítés az all battles menüben már megszűnt. a játék már automatikusan csinál neked line up-ot, nem kell ki be ugrálni a wwm menüből hogy lásd milyen tankokat és repülőket kell összeállítani. tengeri csaták katasztrofálisan kiegyensúlyozatlanok, nem egyszer darált be egy japán romboló 10+ killt az amcsi tier 1 pt csónakokon.
Ez a WW ugyan olyan fos és átláthatatlan, mint az előző "évad"..... Utoljára szerkesztette: Fura Alak, 2020.01.28. 22:10:40
Megtaláltam! :) Megnéztem 12 tegnapi csatáját a tegnap említett manusnak! Bűn rossz, nem is rejtegeti.... Belép a csatába és abban a pillanatban rátart az ellenfélre, akárhol is legyen az! Minden videóban ugyan az a metódus: belép, elindul a harc, automatikusan célozza az ellenfelet már spawn-to-spawn minden textúrán át (és mindezt RB-ben...) gyalázat... -.-"
Abban tud valaki segíteni, hogy hogy a viharba kéne jelenteni "érdekes" playert? a supportnak nem elég az ingame report és a support sitera küldött screenshot hegy+gameplay video, küldött egíy képet, hogy ezzel reportoljak.... De hogy ez hol van?..... Hát azt nem mondta... -.-"
Úgy látom gazsi a tankok gyártási dátumát igazítja BR-hez... Ahogy azt jósolni lehetett a BR bevezetésekor: nem lesz jó, visszatérnek a kezdeti állapothoz. Most milyen izgi lesz a BR1.0-ás 10m-em max 50mm átütésű tankokkal küzdeni a Pz III F ellen, aminek van olyan lőszere, ami 135mm-et visz át 10m-en...
Ez fura volt! I_have_wh produkált egy olyat, hogy visszanézve is fura! Az "A" bázispontról lőtt lefelé, valahogy megérezte, hogy jövök hátulról, már a textúrán át megcélzott, majd 1 hit kill, amit kint volt egy pici darab a torony tetején lévő kupolából. Aztán mint aki jól végezte dolgát, tudván, hogy senki sincs már a környéken, textúrán át célba vette a már korábban lőtt BT-7-et és 8 másodperc alatt új pozícióba állt és felgyújtott 2 tankot.... Ez most hogy is volt? Engem meghallhatott, az OK, de honnan tudta, hogy még mindig ott dekkol a BT-7, hogy tudott rácélozni a dombon keresztül, valamint a pozícióváltással, célfelderítéssel, távolság becsléssel hogy gyújtott fel 2db egymástól messze álló célpontot 8 másodperc alatt? Utoljára szerkesztette: Szemike84, 2020.01.27. 18:53:32
Olvastátok, hogy hány player lett bannolva csalásért? xD "The introduction of the reporting system has again proved key...." xD Ha ezekből van RB csatás, akkor jól működik az EAC xD Javítsatok ki, de ha jól értem, akkor itt player által reportol userek lettek kilökve :D
Hát igen! T-34-76, T-34-85, T-54, T-55, T-72 és a Shilka ctrl+c - ctrl+v lenne, plusz egy pár magyar fejlesztéstől eltekintve nagyjából német tankok (talán Pz III-al bezárólag), de javítsatok ki, ha tévedek. Minden esetre a magyar ág olyan lenne , mint a svéd...
nem csodálom, én se látom értelmét még egy különálló tank fának, max tier 3-ig lenne hazai gyártású tankunk, aztán utána meg jönnének a szokásos ruszki copy paste tankok.
akkor már inkább csapják hozzá az olaszokhoz, vagy a svédekhez... úgy is jó pár tankunk jött tőlük, és akkor legalább értelmesen fel is lenne töltve tier 1-től 3-ig valamelyik nemzetnek a tank fája.
jó lenne látni a hazai tankokat a játékban, főleg a 44m tas-t próbálnám ki, de énszerintem még egy jó ideig nem kell számítanunk arra hogy magyar tankok megjelennek a játékban.
még hátra vannak az olasz francia svéd hajók, az olasz japán helikopterek, meg a svéd tankok, + elvileg a hajók is kapnak majd anti ship missile rendszert mert számos leak utalt a létezésükre, szóval még ne üljetek fel a hype vonatra.
Úgy tűnik nem ranglistás jutalmazás lesz, hanem feladatokat kell majd teljesíteni. Utoljára szerkesztette: PLaci, 2020.01.25. 14:35:32
Hát most lekopogom, de mintha a játék is azt szeretné, hogy szabaduljak a francia Rank I-től. Kaptam vagy 3db 150%-os RP boostert, meg 2db 200%-ost :)
Én a britt és az usa nemzetekkel br 7.0-nél járok, de bizony isten hogy az amerikai Shermannekkel sokkal többet szoptam mint a britt tankokkal. Utoljára szerkesztette: LazyPaul, 2020.01.24. 21:21:03