Jó hogy szóltál. Már szedem is össze a GJN-t tőkének. Gondolom majd húsvét után indul vagy a jövő héten. Remélem nem lesz itt akkora OP disznó az Object 279, mint a Wot-ban. Utoljára szerkesztette: Nohab, 2020.03.31. 15:20:33
igen a játékidő meg a %activity ami számított, + bónusz volt ha első helyen végeztél, akkor kaptál még egy ládát.
játékidőt kitolni nem volt nehéz 10k+ magasságon 500km/h sebességgel repülsz, részvételt meg az egytonnás bombákkal simán elő lehetett termelni, egy pálya(rhine) kivételével mindegyik pályán a bázisokat kilehetett szedni egy darab 1 tonnás bombával, mondani se kell 4 fős me-264 szakasz simán betud darálni egy teljes csatát.
Azzal mi a taktika? Felmászol, bombázol, lődözöd azokat akik feljönnek és jónapot? :D Már én nem emlékszem, de csak a játékidő meg a x% feletti részvétel számított, nem a win ugye?
tyhűű ha... :D ha ez igaz akkor fel lehet kötni a gatyát, ha az alkatrészek megint 10 percenként esnek úgy mint előzőleg akkor veszem is elő a me-264 bombázót és mehet a 60 perces space climb.
Még nem érint, de majd fog... By the way: ha ezt az AH-val megcsinálták, akkor a modern tankkal miért nem? Hiszen azoknak is van célrögzítése....
Szerintem ez már egy kicsit sok.... Autómata célratartás, ballistic computer.... -.-" https://www.youtube.com/watch?v=vMylpfX7_S0
gayjin sok minden mondott már az évek alatt... de csak ritkán szokták tartani magukat ahhoz amit régebben kijelentettek, lásd "nem lesznek modern tankok és vadászgépek".
pl itt volt ez a japán j6k1 repülő is, soha nem készült belőle prototípus csupán csak egy teljes méretű "mockup" modell, szerintem lesznek itt még blueprint/mockup/prototype/fantasy tankok és repülök a jövőben ahogy egyre kevesebb megépült gépet sikerül találniuk, meg aztán pénz beszél... ha úgy látják hogy valami sok pénzt hozhat akkor nem fognak hezitálni azon hogy betartsák e a szavukat vagy ne.
Lehet rosszul emlékszem, de a Gaijin nem azt mondta, hogy nem fognak berakni papíron létezett járműveket? Tudtommal nincs is bent ilyen jármű. A követelmény az, hogy legalább prototípus szintjéig eljutott járműről legyen szó és azt már be is tehetik a játékba. De javítson ki valaki, ha tévedek.
Nem átlagolnak, összetett és egységesített ballisztikai formulákat használnak, egyet heat-fs-re és egy másikat egyéb lövedékfajtákra.
Azt nem várhatod el tőlük, h minden löveget megépítsenek és többtíz lövéssel kipróbálják. Ezeket a nem általuk meghatározott és elfogadott formulákat használják, ami lehet pontosabb képet ad, mint amit Igor vagy Hans papírra vetett a tank tesztelése során 50-60-70-80 évvel ezelőtt.
Igazad van ebből a szempontból. A fejlesztő részéről könnyebb átlagolni és egy valótlan értéket beírni, de akkor ez már nem realisztikus. Ha van A és B verzió, akkor viszont tovább kell keresni, hogy van-e további verzió, amelyik valamelyik állítást cáfolja, a másikat pedig alátámasztja, és így egy korrektnek titulálható értéket ad. Ez olyan, mint a tesz és a kísérlet közötti különbség. Sajna Gaijin leragadt a tesztnél.
Ha az A dokumentum azt mondja, h 168 mm-t lőtt át vmi 500 méteren, a B dokumentum meg azt mondja, h 162-t, akkor hogyan döntöd el, h melyik a "realisztika"? Nem jobb ennél, h van egy egységes rendszer amiben minden lövedék egyenlő keretek között teljesít paramétereit figyelembe véve?
5 perc és gugli... Ennyit fordítottam rá munka közben. Az, hogy gaijin magyarázza, hogy miért fantasy lőszerekkel lövöldözünk, az lesarkítva annyit jelent: "Sz*rok a realisztikára! A járművek egymáshoz képest legyenek balanszoltak a játékban" xD
Volt egy patch amiben elmagyarázták, h miért döntöttek a szimulált lövedékek mellett a sokszor ellentétes adatokra, értékekre hivatkozó dokumentumok ellenében. Egységesítettek. Ez meg is magyarázza a 2/2 hibás adattal feltűntetett járművedet. A T-34-85 esetében meg úgy látom mégiscsak szükség lett volna egy csapatnyi emberre.
Megjegyzem nagyon messzire jutottunk attól, h téged szopat a játék és 7.7-be dobál ARL-el
Az említett két T-34-85 modell nemcsak a gaijin szerint létezik, valóban készültek ilyen harckocsik. Itt egy kis info: http://www.hadakutjan.hu/fegyverek_t_34.php Utoljára szerkesztette: LazyPaul, 2020.03.27. 14:09:41
Igazából a valós és valótlan adatok elég egyértelműek: ha csak a T-34-85 modellt nézem, akkor gaijin szerint létezik belőle 2 modell, a D-5T és a ZIS-S-53. Hát ez fura.... A ZIS-S-53 egy légvédelmi üteg. Ez egy kerekeken guruló, vontatható légvédelmi üteg, amelyet felállításkor a kinyitható talpakkal rögzítettek. A D-5T pedig egy harckocsi löveg.... Mi a közöz a kettőben? Hát az, hogy a ZIS-S-53-at alakították harckocsiba építhető löveggé és így született a D-5T. Itt már bukta.... Megnézném az a T-34-85-öt, amibe bele lehet rakni egy légvédelmi üteget kerekestül, talpastul.... A D-5T lőszer típusait nézve is van némi hiba.... A ballisztikáról és az átütésekről nem is beszélve... Megnézhetjük a tigrist is, az ugyan olyan híres, mint a T-34-85. Oóóóóó!! Hát ott is van némi zűrzavar a lőszertípusokkal, a ballisztikával és az átütésekkel.... Ez 2/2 hibás adattal feltüntetett jármű... És nem kellett hozzá egy csapatnyi ember, hogy kiderítsem, hogy mi micsoda, milyen lőszereket használt, miyen volt a ballisztika, milyen volt az átütés, stb... Ha azt mondjuk, hogy a WT egy realisztikus szimulátor, akkor legyen is az! De ez, amit a gaijin csinál, egy szimulátor köntösbe bújtatott fantasy. WT akkor volt igazából realisztikus tank szimulátor, amikor megjelent. Azaz a kezdet kezdetén. De azóta arra helyeződött a hangsúly, hogy a realisztika helyett az azonos BR-ben lévő járművek kiegyensúlyozottak legyenek a másikhoz képest. Ezzel lett vége a realisztikának. De kár ezen vitatkozni, mindenkinek megvan a saját véleménye, valaki szerint úgy jó, ahogy van, valaki szerint bőven át kéne alakítani és visszatérni a kezdet kezdetéhez (mármint realisztikában).... Pont, téma lezárva! Jó játékot!
Persze, de azért nagy különbség van aközött, h csak a nevük egyezik és még a megjelenésük sem valóságos meg aközött, h dokumentumok alapján megpróbálnak lemodellezni egy prototípust. Elfogadom, h nem tudnak 100%-os egyezést felállítani, de nagyon messze vagyunk attól, h hasraütnek és random számokat írnak armorhoz meg löveghez.
Nyilván vannak olyan tankok a játékban amiket úgy-ahogy le tudnak modellezni, de viszont vannak olyan tankok is amik csak papíron, vagy prototípus szinten léteztek, csatában soha nem vettek részt. Ezeknél a valósághűség erősen kérdőjeles, csak találgatni tudnak hogy mire lehettek képesek. És ez valamennyire érvényes az újabb, modernebb harckocsikra is mivel ezeknél a páncélzat összetétele általában titkos.
Véleményem szerint jó ez így ahogy van, mivel ez egy JÁTÉK.
Az utolsó csavarig lemodelezzeknek kábé mindent, élőben nézik meg a tankokat, h minél valósághűbb legyen (legalábbis régen ezt csinálták), külön team-ük van akik csak az adatok kutatásával foglalkoznak, ne mondd már nekem, h csak a nevük ami a valóságot fedi...
Mit mondtam pár hozzászólásammol ezelőtt? El tudom képzelni, h téved az mm és feljebb rak mint ahogy kéne (bár velem még 7 évnyi játék alatt nem fordult elő), nem tudom elképzelni, h 90%-ban téved és csak téged szopat. Ghost ammo, hang bug, stb bug sem 90%-ban fordul elő, hanem ritkán. Érdekes módon azt jelentik is a népek, de erről az 1.0-nál magasabb kitolásról nincs user error nélküli poszt.
Egyértelműen 5.7-be sok, ha csak a lőszert vesszük, de egy tank nem csak abból áll, h miket lődöz, a Char kis, ügyes, gyors masina, az Amx szintén relatív gyors és az még néha pattint is. Utoljára szerkesztette: mabbak, 2020.03.27. 08:45:16
pl olyanra gondolsz, hogy a "szimulátorukban" a tankoknak csak a neve az ami a valóságot fedi? Döntő töbségben még a megjelenése sem valóságos, nemhogy a technikai adatai xD Amúgy a programozásról egy pár szó.... Ghost ammo: meg lett írva a program rá, mégis időnként előfordul... Why? Beragadt hang bug: meg lett rá írva a program, mégis időnként bugos... Why? M4 modelleknél beragadó géppuska (megállás nélkül lő): meg lett írva a program, mégis időnként bugos... Why? És lehetne még folytatni! Megannyi új bug előkerül, ami régebben nem volt bugos, az most igen, amiről rég azt hitték, hogy meoldott bug, az mostújra felütötte a fejét.... Szerintem ezen igazából tök fölösleges vitázni. Oda tesz, ahova tesz... Bug vagy nem bug, ez van. amúgy 6.7-ben AMX M4 és Char 25t is ugyan ezzel a lőszerrel operál. Akkor most 5.7-be sok, vagy 6.7-be kevés? És azok alapján amit leírtál, az 7.7-be felmegy... Tehát, a 215 átütésű lőszer 5.7-7.7-ig... BUMM HEADSHOT!
közeledik az április elseje... lesz valami 24/7 lego grind is a data mine alapján.
Szerintem majd eldöntöm, h mit felejtek el és mit nem. Meg mi az, h nem sok igaz belőle? Megalkotják a szabályokat és utána nem úgy programozzák a játékot? Forumokon rákeresve senki nem jelentett még ilyen hibát, azokon kívül akik benthagytak egy-egy magasabb br-ű járművet.
Leclerc-ig játszottam a franciákat, semmi baj nem volt velük, sőt, volt egy-két overbalanszolt tank is.
Lehet szídni a gajadzsint sok dologért, de legalább olyan dolgokért szídjuk már ami tényleg probléma.
Szerintem amit gaijin ír, azt nyugodtan elfelejtheted, nem sok igaz belőle. Maximum a szóközök. Lehet, hogy ezért nem játszák a francia ágat? Mert szarul balanszolt (azaz gaijin módra elcseszett), ráadásul bugos? Azt viszont én rontottam el, hogy nem T32-t, hanem T34-et akartam írni.
Arcade Battles In Ground Forces Arcade Battles, the battle rating of the highest BR ground unit, with __players only able to see ground units with BR ±1.0.__ Aircraft and naval vessels in the lineup are not taken into account and cannot be taken into battle. Neither can damaged vehicles or vehicles on crew lock.
Realistic Battles In Ground Forces Realistic Battles, the batting rating of the highest BR ground unit or aircraft is used, with __players only able to see ground units and aircraft with BR ±1.0__. For example, for a lineup consisting of a BR 5.0 ground unit and a BR 5.3 aircraft, the BR of the aircraft is taken, and vehicles with BR between 4.3 and 6.3 can be seen. Naval vessels in the lineup are not taken into account and cannot be taken into battle. Neither can damaged vehicles or vehicles on crew lock.
Hogy lehet az, hogy téged 90%-ban 7.0-ba rak egy olyan tankkal amivel a match making szabályai szerint 6.7 felé nem is mehetnél, a legrosszabb esetben sem? Ráadásul a T32, amit előző hozzászólásodban említettél nem 7.0 hanem 7.3. Az strv 101 meg 7.7, ezt mondjuk összekeverhetted az strv 81-el, ami 6.7, de nem hiszem, hogy annyira penge vagy a frissen megjelent svéd tankokból, h ezt szemre, játék közben eldöntöd. Azt még el is tudom képzelni Gajadzsinből kiindulva, hogy valami furcsa bug hatására az mm feljebb rak mint ahova rakhatna, de nem folyamatosan. 90% alapján gondolom, h nem két meccset játszottál, hanem jóval többet.
Igazából nem minden esetben keveslem. AA ellen egész jól működik, de az esetek 90%-ban 7.0-ás BR-be dobál fel ott nincs esélyed. Ráadásul, ha azt nézzük, hogy egyes nemzetek már 5.0-ban 233-248mm-es átütéssel dolgoznak, ahhoz képest kevés. Amúgy elég kellemes az ARL, mindaddig, míg nem tudják, hogy hol vagy. Ha felfedeznek 1 hit. Másik téma: ti is találkoztatok olyannal, hogy valamelyik M4 típus elkezd géppuskázni és sohasem hagyja abba? Ez is egy jófajta bug? Mert iszonyat idegesítő! Főleg amikor kilövik, a géppuska hang meg bent marad... -.-"
Igen, az 5.7-es ARL lövege jó, de a 215mm 10m-en... Hát néha kevés. Ami ellenféllel találkoztam (akik kilőttek) azok az amerikai ágról az M46, T32 (7.0), a német ágról a tigris II H/P, Panther A/G, és Ferdinand. Swéd tankra még nem emlékszem hogy elpusztított volna, viszont tegnap összefutottam egy STRV 101-el, a levegőben pedig fent volt egy J28B. Meg lehet ismerni a sugárhajtómű jellegzetes hangját. Csodálkoztam is, hogy hova dobott :( Mindent összevetve, ha nem lőnek rám, akkor képes túlélni a csatát az ARL és jó a löveg is.
A nagyobbik ARL az 5.7, maximum 6.7-be rakja fel. Ha választani kellene a rövid 88-as német, meg az ARL lövege között, 10-ből 10-szer az ARL-t választanám.
A legelsű bombaképes svéd jet 9.0. A két 6.7-es egyike tud csak rakétát.
Úgy látom, a svédekre rá fér egy nagyon erős nerf.... A tűzerejük elég OP, totál nem azt nyújtják, ami az adatlistán van. A mobilitás és sebesség elképesztő (bázisfoglalós pályán 40 másodperccel a belépés után már 2 pont elfoglalva, mindkettőt svéd járművel)... Viszont az ARL kellemesnek mondható, hogy van egy jó sniping pont. ha nincs, akkor használhatatlan. Nagy, lassú, lassan tölt és az a 215mm átütésű lőszer... Hááát, van ami ellen jó.... Pl. 30-60mm páncél ellen. Itt-ott azért belövi a "H" vagy "E" tigris frontját. A baj, hogy mindíg feldob 7.7-be, ott meg már lebombáznak a sugaras svéd gépek :( Amúgy elég jó...
uhh ezek a decal taskok... elmehetnek a picsába ezekkel, ha akarod a skane regiment decalt akkor tessék venni 20 dollárért tankot hogy legyen hozzáférésed a minimum tier 2 tankokhoz, mert t2 a követelmény, és akkor ez még csak a jéghegy csúcsa volt. New authentic decals (24.03-14.04)
Azt próbáltad, hogy magát az Easy Anti Cheat programot elindítod, és ott a legördülő menüből kiválasztod a War Thundert? Egyik ismerősömnek ez megoldotta.
Köszönöm Mabi! A launcherben be van téve a pipa, hogy "teljes kliens használata", "munkaverziós kliens használata" és EAC. Akkor csak játszok az ARL-el és a többi megy magától :) Még egyszer, köszönöm az infót! :)
Launch error. Még amikor bevezették az EAC-t akkor jártam utána, hogy mi a gond, a "Troubleshoot" volt a ludas, azt se sikerült megcsinálnom. Már meg nem mondom pontosan mit is kerestem, de a bios-ig vissza lett vezetve a probléma és ott kell állítani valamit, hogy megoldódjon a dolog, de a drága Win 8.1-nél a biosban ez a funkció fagyasztva van (amikor telepítve lett a laptop akkor lehetett valami baki).
Amúgy mi értelme volt betenni a patchel a svéd tank ágat, ha csak úgy tudod elkezdeni fejleszteni, ha JOGOT VÁSÁROLSZ hozzá, illetve miután tesztelték és balanszolták őket?
K*rvajó... Akkor egy ideig búcsút mondhatok a játéknak. Mivel nekem nem sikerült megcsinálni az EAC-ot (mert hát miért is ment volna minden simán), így újra kell raknom az egész gépemet oprendszerrel együtt. Eddig nem tudtam reálozni, de innentől árkádozni se.
Szintúgy találkoztam ezzel tegnap! Tier I kezdő járművel orosz T-26-ra lőttem rá kb. 10x, ugyan ezzel a hatásfokkal. És megint van egy update... Már értem a tegnapi újabb szerverlaggot... -.-" https://warthunder.com/en/game/changelog/current/1084
Ma találkoztam egy érdekes jelenséggel. Az egyik csatában az FV4005-el harcolva kaptam 2 lövést, de az a kettő konkrétan átment a harckocsi modelljén. A találat nyoma rajta volt a frontpáncélon meg a lánctalpon, de nekem nem mutatott hitet, se sérült modult. Ez mitől van? A végén még engem cheatereznek le ilyenért...
Szerintem elég sokat változott WT ezzel a patch-el. Az R.39, amivel kinlódtam a patch előtt, hogy nem visz át semmit, az most kb 750m-ről átüti a a rank I panzereket.
Köszi! Szerencsére egy ideje túl vagyok azon a cuppancson xD Már 3.3-ban tolom az ipart a franciákkal. :D Amúgy igen, elnéztem, 105mm átütésű APDS. Mindegy szerintem, tűl OP arra a BR-re és tierre.
Hát újabb 10 csata bizonyította nálam, hogy "nem, nem WT-zünk, legfeljebb ha elgurult a gyógyszer". Swéd kezdőben 138mm átütésű APDS???? Ezek normálisak? arról nem is beszélve, hogy mindenki mindenkinek 1 hit -.-" Bárhonnan! 10 csatát nyomtam zsinórban, egyszer sem fordult elő lepattanás, vagy hatástalan találat. Se ellenfélre, se amikor engem lőttek... -.-" Mi a franc van itt? kartonból vannak a járművek??
"Kár, hogy azokból a jó dolgokból nem maradt semmi!" :P
A Post Scriptum az valami geciszép. WT-nél talán a régi engine is baj meg a low-end PC-vel rendelkező szovjet gyökerű játékosmennyiség. :D Azt hozzáteszem, hogy én a WT grafikájával elvagyok, jobban zavar egy-két játékmenetbeli hülyeség.
Más: másnál is jelentkezett az, hogy bizonyos szögekből el-eltűnik a fű egy része? Ha forgatom a kamerát akkor visszajön.
A láng intenzív színe hunyorítva emlékeztet a Post Scriptumra, de kb. ennyi a hasonlóság. Grafikailag mérföldekkel le van maradva a WT a mai fejlesztésű ww2-ős játékoktól. Ami önmagában nem baj, csak ha a PS vagy a HLL után visszaül ebbe, az azért ...
A meglátásod jó: romlott a grafika minősége. Az új patch-ben megjelenő tüzek a Duke Nukem játékot juttatják az eszembe. Tegnap baromi fura dolgot láttam:az egyik mapon egy magaslaton kilőttek egy tankot, a tűzeffekt felett pedig megjelent egy vízszintes fény tükröződés. Olyan volt, mintha a tank felett lett volna egy üveglap. Ellenben az M10-el valami olyat tapasztaltam, amit korábban soha: minden lövés 1 hit kill :O Mindegy volt, hogy milyen járművet hol találok el, az instant halt. Pl. Hetzer alsó front páncélja nagyjából 45°-os oldalszögből: bumm-kill :O Pedig egy lepattanásra számítottam. Szerintem a hangok elég élvezetesek, bár ott is találtam némi bugot: hátul-jobb olgalról hallottam egy Cromwell hangját, balra-előttem jelent meg a stug :O A kromvell is mögöttem volt, csak vagy 2km-re xD Azért az ilyen tud meglepit okozni xD Tudsz 3 ellenséges járműről, amelyek egy bekerítést kezdtek ellened, segítséget hívsz, hallod a baráti járművek a közvetlen közeledben és kiderül, hogy 4v1-ben vagy ott, a hang átvert xD Nem baj, biztos lesz ez is javítva (mint a hibaüzenet ablak xD)
Meg amikor még nagyon az elején a pályák "peremén" vagy hogy is mondjam, pl. Karelia map szélén a hegyeken voltak AAA lövegek amiket mindenki vadászott a csata elején. Azok a régi szép idők...
Más: Csak én vettem észre (vagy csak nálam van), hogy az update óta változott valami a grafikán? Főleg a hangárban tűnt fel, hogy mint ha a gamma feljebb lenne állítva, a sötétebb árnyalatok sokkal fényesebbek lettek, nem olyan szépek a kontúrok. In-game nem találtam opciót a gammaállításra (illetve van egy gamma beállító csúszka, de semmit nem változtat).
" AI tank ellenfelek PvP tank csatákban(ha még emlékszik erre valaki)" Úú a nosztalgia :'D , eleinte csak t26/pz38t volt aztán egy idő után br-től függően változtak kv1 , is2. Egy ideig csak vak tölténnyel lőttek de volt mikor éles ammo-val és kivágták az embert csúnyán xD Ash Riveren is voltak egyébként , mindenki azért szaladt fel mind 2 oldalról a kakasülőkbe hogy irtsa az ai-t gyorsan és volt mikor össze vesztek hogy kiszedték egymás elől :DD
Na 89000 ingame játékos, dícséretes. '17 decembere óta nem volt ennyi. Mégis a lexarabb játékosokkal rak össze ..napok óta... :):) Utoljára szerkesztette: LazyPaul, 2020.03.18. 19:07:14
A map dislike csak annyit jelent, hogy játékos visszajelzések alapján azokat nézik meg, szerkesztik át a jövőben, a másik opcióval lehet mapokat "kikapcsolni", egészen pontosan egyet, de annak legalább az összes variációját.
Nem tudom a pontos számot, csak azért gondoltam a 3-5 percet mert 26 és fél perc hátramaradó időnél még simán beléptet.
én se szívesen lépkedek ki de ha a játék folyamatosan vietnám pályát tolja az arcomba annak ellenére hogy benne van a map dislike listán... akkor inkább jöjjön a crew lock, én már túl vagyok azon a ponton hogy idegeskedjek hogy nem tudok játszani a kedvenc nemzetemmel.
ezzel csak szemléltetni akartam hogy menyire könnyen kijátszható a crew lock ha valaki rugalmasan kezeli a helyzetet.
"viszont az is csak 3(?) 5(?) percig alkalmazható"
szerintem ez a "játékos helyettesítő" rendszer csak a csata első két percéig él, nagyon ritkán láttam olyan folyamatban lévő csatát ahol már zónát foglaltak volna a belépésemkor, igaz már ez is változóban van a gocart autók megjelenésével.
"Hogy utáltam az AI tankokat."
emlékszem a "csúcs" az volt mikor kezdett az embereknek szokásukká válni hogy feltolták az AI pz4 meg sherman tankokat valamilyen magaslatra, amint az AI észlelt egy ellenfelet el is kezdte lőni, ezzel egyben az AI jelzi is hogy merre van az ellenfél, ezután az illetőknek már csak ki kellet lőniük a megjelölt ellenfelet aztán várni a következő célpontra amit szintén elkezd lőni az AI bokron és erdőn át.
Világos, ez is egy hozzáállás, én viszont nem szívesen lépek ki, mert nem szeretek csatánként váltogatni nemzetek között, szóval nálam műküdik. Úgy helyes akkor a mondandóm, hogy bizonyos százaléknál van visszatartó ereje. Mondjuk abban igazad van, hogy a join in progress segít ellensúlyozni a kilépőket, viszont az is csak 3(?) 5(?) percig alkalmazható, a crew lock meg percekkel utána is életbe lép.
"A crewlock azért kell, meg azért jó, mert ha nincs valami visszatartó erő, akkor a népek kilépkednének ha nem tetszik a map, kapnak egy uptiert, stb és akik meg játszanának, könnyen hátrányba kerülnek."
sajnos ez a crew lock már több seböl is vérzik, egyrészt büntetésnek szánták ahogy írtad, másrészt régebben így akarták megakadályozni hogy azzal a néhány OP tankkal és repülővel visszaéljenek az emberek mikor még csak 3 nemzet volt bent.
csak közben a játék sokat változott, több pálya lett és több nemzet is bekerült amik hozták magukkal a saját OP tankjaikat és repülőiket.
1. ha nem tetszik nekem a pálya pl: vietnám(földre köp) akkor szemrebbenés nélkül lépek ki és játszok másik nemzettel, megkapom a büntetést? meg, van visszatartó ereje? nincs, van 8 másik nemzet amikkel instant tudok játszani. (ugyan ez igaz ha egy adott br szinten akarok játszani tankokkal)
2. játszok az OHK ruszki kv-2 tankkal de kilőttek az első két percben? instant lépek ki és megyek a brit fw4005 tankkal, ebből is kilőnek, nem probléma ugrok át az amcsi T30 tankba, kapom a büntetést? igen, van visszatartó ereje? nincs mert a célomat gond nélkül elérem crew lock-al a hátam mögött.
3. az emberek kilépkednek az első percbe ilyen olyan okból kifolyólag? már ez se probléma mivel a MM helyettesíti a kilépett játékosokat más emberekkel akik a queue-ban várakoznak, ezért is van az a opció hogy "join in progress battle" ami ha jól emlékszem default be van kapcsolva.
crew lock is ugyan arra a sorsra jutott mint az AI tank ellenfelek PvP tank csatákban(ha még emlékszik erre valaki), egy ideig hasznosak voltak de idővel értelmüket vesztették és ki is vették őket az AB/RB/SB tank csatákból, jungle és kuban pálya mindig teli volt velük.
Megnéztem ezt a multifunckiós menüt, lényegében amit eddig különböző gombokkal értél el, meg tudod csinálni egy rádiós menühöz hasonló menüvel, gondolom konzolosoknak könnyebb így, bár sanszos, hogy ott eddig is hasonló volt, ha PC-n akarnál játszani gamepaddal, jól jöhet.
A crew lock-os bekezdés első mondatát csak én nem értem teljesen vagy oroszosan próbáltak angolul írni és ez lett belőle? :D
A helik sp-jének növelés meg üdvözlendő dolog. (Edit: Remélem ez növelés, nem tudom mennyiért spawnoltak helit eddig, illetve ez most vajon azt jelenti, hogy meccs kezdetén nem lehet őket egyből hozni?)
Kiss:
A crewlock azért kell, meg azért jó, mert ha nincs valami visszatartó erő, akkor a népek kilépkednének ha nem tetszik a map, kapnak egy uptiert, stb és akik meg játszanának, könnyen hátrányba kerülnek.
Szemike:
Top tierben nem snipe-ol szinte senki hulldown-ból, egy-két idiótát leszámítva, azzal nem lehet nyerni a foglalások miatt. Vmennyire a top-tier a legkaotikusabb játékmenetű, mivel általában gyorsak a tankok és mindenki fel-alá rohangál a mapon, sokkal többen flankelnek, mert alkalmasak rá a gépek és izgalmasabb játékmenetet nyújt.
Másik dolog meg az, hogy a legtöbb top tankot ha szemből nyakon lövöd akkor az apds-fs nagy és tankon belül messzire eljutó shrapnel-gúlája miatt instant-kill a jutalmad. Vajmi keveset számít a páncél meg az era meg a nera. Gyűjtöm a svéd napi feladatot a teszteléshez és tegnap lementem 6.7-be, T-34-100-al többet pattintok mint 2A5-el. Utoljára szerkesztette: mabbak, 2020.03.18. 10:41:52
Nekem egy kicsit furi az egész. Rég nézegettem a top tier tankok páncélját és átütéseit, de ahogy látom, valakiknek nagyon messzire gurult a gyógyszere. Ha jól emlékszem, akkor most a francia Leclerc APFSDS átütése a legnagyobb, az valami 500 körüli 10m-en. A toronypáncélok meg 550 felettiek, valahol akár 800mm, valamint a ruszkiknál tajta van a reaktív páncél.... Mi lesz ebből? Mindenki kiteszi a tornyot a hulldown-ból és snipol? A TD-k meg light járművek mennek rusholni? Lesz ebben izgalom? :S Ráadásul a francia ág bővült rank II-ben 1 brit és 2 amcsi tankkal. A baj csak az, hogy úgy tették be, hogy az ARL 44 TD kifejlesztése után vissza kell mennem a Tier II-be kifejleszteni az új járműveket, mert lockolják a tier III-at -.-" Utoljára szerkesztette: Szemike84, 2020.03.18. 04:43:37
A Multifunction control menu has been added for all vehicles in the game. By default the menu call is assigned to the “Y” button and can be re-assigned in the control settings in the “general” section. In this menu it is possible to control different systems of any vehicles under the player’s control (radar, weaponry, mechanization, AI commands etc.). The Menu has been activated temporarily only for PC version of the game. In future it will also be available on consoles.
The mechanics of the respawn zones protection has been changed for ground battles:
Entering the zone of where a player's ground vehicle was destroyed at the expiration of the timer has been disabled. At the same time in this zone enemy ground vehicles for the defending side will still be highlighted on the map. Players of the attacking side entering such a zone will also be highlighted on the map (the zone). Crew lock when leaving the mission ahead of time in which the enemy is at your respawn zone has been disabled. It is important to remember that leaving the vehicle by using “Leave the vehicle” button the slot of the vehicle will still be blocked until the end of the mission (but for not more than 9 minutes) as it was previously.
In ground vehicle realistic battles, the cost of spawning a helicopter has been changed:
without ATGM: 280-350 SP (depending on the BR); with ATGM: 480-600 SP (depending on the BR).
Nálatok működik normálisan az Update? nagyon gyatra a sebesség, ráadásul állandóanszétvágja a netet -.-" Utoljára szerkesztette: Szemike84, 2020.03.17. 17:08:20
ezt mindig így szokták csinálni, értelme annyi hogy rá kényszerítsék azokat pénzköltésre akik nem rendelték elő valamelyik budle-t de pénzük lett volna rá, máskülönben marad a napi 5 győzelem 12 napon keresztül grindelés.
fölösleges arra várni hogy ezen változtassanak, ez része az üzletpolitikájuknak.
Már megint az lesz, hogy "FUU GYEREKEK JÖNNEK A SVÉDEK", azt közben megint csak pár járművet lehet fejleszteni, majd a többit hetekkel-hónapokkal később lehet elérni? Ennek őszintén mi értelme van? Miért nem lehet azt hogy ha már berakják a tech-tree-t akkor elérhető az egész?