"A crewlock azért kell, meg azért jó, mert ha nincs valami visszatartó erő, akkor a népek kilépkednének ha nem tetszik a map, kapnak egy uptiert, stb és akik meg játszanának, könnyen hátrányba kerülnek."
sajnos ez a crew lock már több seböl is vérzik, egyrészt büntetésnek szánták ahogy írtad, másrészt régebben így akarták megakadályozni hogy azzal a néhány OP tankkal és repülővel visszaéljenek az emberek mikor még csak 3 nemzet volt bent.
csak közben a játék sokat változott, több pálya lett és több nemzet is bekerült amik hozták magukkal a saját OP tankjaikat és repülőiket.
1. ha nem tetszik nekem a pálya pl: vietnám(földre köp) akkor szemrebbenés nélkül lépek ki és játszok másik nemzettel, megkapom a büntetést? meg, van visszatartó ereje? nincs, van 8 másik nemzet amikkel instant tudok játszani.
(ugyan ez igaz ha egy adott br szinten akarok játszani tankokkal)
2. játszok az OHK ruszki kv-2 tankkal de kilőttek az első két percben? instant lépek ki és megyek a brit fw4005 tankkal, ebből is kilőnek, nem probléma ugrok át az amcsi T30 tankba, kapom a büntetést? igen, van visszatartó ereje? nincs mert a célomat gond nélkül elérem crew lock-al a hátam mögött.
3. az emberek kilépkednek az első percbe ilyen olyan okból kifolyólag? már ez se probléma mivel a MM helyettesíti a kilépett játékosokat más emberekkel akik a queue-ban várakoznak, ezért is van az a opció hogy "join in progress battle" ami ha jól emlékszem default be van kapcsolva.
crew lock is ugyan arra a sorsra jutott mint az AI tank ellenfelek PvP tank csatákban(ha még emlékszik erre valaki), egy ideig hasznosak voltak de idővel értelmüket vesztették és ki is vették őket az AB/RB/SB tank csatákból, jungle és kuban pálya mindig teli volt velük.