Igen mindenre, köszi :) Ma nekifutok akkor. Amúgy 80-ban kezdtem. Meddig lehet elmenni? Mikor van "vége" a játéknak?
Próbálok válaszolni mindenre sorban. Pont most irta a készitő hogy február 4. én jön a következő béta frissités. Lehet komoly felvásárlások nélkül és egyéb komoly pénzügyi lépések nélkül is haladni. Még a gyártás is kiadható az Mi-nek. Easyben könyebb a játék, mert nem olyan magasak a szállitási költségek és a gyárak üzemeltetési és épitési költségei is jobbak a vásárlók száma meg magasabb. Csillagok: az első verzióhoz képest sokat változott, mert mostmár látható, hogy egy autód, az adott kategóriában mit tud, és mi az elvárás. Elég lehet a másfél csillag is, ha egy csillagos az "elvárása" a vásárlóknak. Viszont, van ami nem csak a jármü tipusán múlik, hanem, hogy melyik "néprétegnek" akarod eladni. (Remélem jól rémlik, de pl a luxus és a tartosság ilyen).
Kutatóknak szerintem akkor adj pénzt amikor bőven van már és nagyon kellenek a pontok. Alapból olcsóbb és jobban lehet fejlődni (a jelenlegi patchben), úgy ha folyamatosan fejlesztesz valamit. Mivel, ha fejlesztesz egy motort, sokévig elhúzva lassú fejlesztéssel akkor bele kerül kb egy év alatt két millió dollárba, amig ha a fejlesztőknek adsz csak pénzt az akár HAVI egymilliódba is kerülhet. VISZONT!!!! Akkor, ha le kell dolgoznod rövid idő alatt a lemaradásod (1900 as indulással ez nem releváns, 1980 as al viszont nagyon az lehet) akkor mind az alkatrész fejlesztése mint a kutatók plusz pénze kellhet.
Új autó: Vannak az autónak csillagai pontjai, nevezzük aminek akarjuk amit pl a modify-ben láthatsz, ahogy öregszik ezek esnek (ha csak folyamatosan nem fejlesztesz utána a modify-ben). VISZONT egy idő után ez horror pénzt fog felemészteni, igy olcsóbb akár egy új modell évest kiadni (régi alkatrészekket is újra tervezni és azokkal összerakni) és a modellt is ezzel összerakni. Vagy újat tervezni. Viszont, ha jött újabb karosszéria arra úgy emlékszem, hogy érdemes szintén váltani, mert pl korszakban (nem tuti, csak emlék) több pontot ad egy két dologra. Van olyan ami lehet hátrányos, pl kisebb a truckoknál azonos méret mellett a raktér (de ez ellen súlyozható). Ird azt is le melyik évben játszol, mert a 27.000 környéke az erősen 80-as 90-es évek kb. 10 millió jól hangzik, de inkább a gyárépitésekhez érdemes, illetve a fejlesztésekhez hasonlitani. Pl a 10 millió 12 hónappal már egész kellemes pénz, kivétel ha 600 milliós a gyárbővités, vagy vétel. Mert akkor elmehet 5 éves profit. Vagy ha egyszerre kell 5-10 tipust fejújitani. Arra azért érdemes figyelni, hogy inkább túltermelésed legyen, de szolgálj ki mindenkit és ragadjon rád 100 autó (havonta 100 gyártásnál 10 darabnál ne több), de inkább emelj árat és igy maximalizáld a profitod, ha csak nem akarsz tömegben sokat eladni akkor meg a gyártásod emeld. Továbbra is áll az arányban a kb beker szorozva 2-3 al árazás (amit ajánl a fölé szoktam menni). Remélem mindenre válaszoltam.
Bocs a dupla postért, csak haladtam valamicskét. Kész az autó. Pár info: Easy-ben játszom, Japánban kezdtem. Oroszországban, és Kínában is van branch-em, valamint Londonban. Eddig az összes autót amit legyártottam megvették. Már három "line"-om van, és 1200 autót gyártok le (havonta?), mindet veszik. Eddig 3-4 hónapot pörgettem előre (egyszerre csak egyet), és csak egyszer maradt 122 autóm, de utána azt is elvitték. Londonban veszik a legtöbben. Egyébként egy compact car-t csináltam, az alsó-középosztálynak, 25-55 között. A teszt szerint "BUY IT NOW!!!" szóval gondolom elég jó lett. :D A tesztet olvasva egyébként jól tapad, jó a csomagtere is (pedig csak 1,5 csillagos) ahogy a motor ereje (power) sem valami jó (1,5 csillag). Kérdések: Mikor érdemes új autót készíteni? Research team-nek adjak pénzt? Vagy felesleges? Gondolom az elkészült váltó, váz, és motor jó a legközelebbi autóba is (feltéve, hogy compact car, vagy hasonló lesz). Jelenleg pluszban van a bevétel, 10.000.000 jön általában az eladásokból (12.000 körül volt az autó, 27.000-ért adom) szóval nincs gond. Utoljára szerkesztette: Jaqen, 2016.01.27. 19:33:14
Estét. Én nemrég kezdtem el, bár még csak az autót tervezem, sok melóm volt ma. Olvasgattam itt a fórumot régebben. Na most van egy kérdésem. Lehet e ezt úgy játszani, hogy én tervezem az autókat, beállítom az árakat (marketing, autó ára, branch stb), gyárakat nyitok ha kell, stb de pl tőzsde, szerződések, hitelek, meg úgy amblok pénzügyeket (fentebb leírtakon kívül) kizárva? Mivel full kretén vagyok hozzá, és emiatt a játék miatt sem akarom beleásni magam. Szóval autó tervezés, árazás, branch, marketing, eladáson kívül semmi mást nem akarok csinálni igazából... Így lehetséges túlélni? Nem akarok én a világ legjobb autógyártója lenni, pláne nem első végigjátszásra, de azért éljek túl valameddig. Felvásárlás sem érdekel, maradok egymagam mint a Mazda. Az angoltudásom sem a legjobb, alapszint körül vagyok jelenleg. Bármilyen segítséget, tanácsot elfogadok. Köszöntem előre is.
Szép napot mindenkinek. Hogyan álltok? Ki játszik rajtam kivül még vele?
Örülök, hogy nem csak én játszom a Gearcityvel. Már így félkész állapotban is nagyon jó játék, szerintem a legjobb az ilyen témában. Amúgy pegig a napokban nekikezdtem a játék magyarra fordításának. Ha van kedvetek segíteni, szóljatok. :) Mire meglesz a végső verzió, már jó lenne magyarul is.
Üdv Cs.
Mindent zöldre? Szerintem a 80 as évekig ez nem nagyon lehet. Maga az alkatrész összeségében lehet zöld, de a jármütipusnál elég sokminden kell, hogy zöld legyen. Pl a fogyasztás és az erő egyszerre nem nagyon lehet zöld az 50 es évekig.
Szia. A játékban sikerült már olyan autót összerakni, aminek minden alkatrészét a gép zölddel írja. Próbáltam már olyat, hogy minden részét (alváz, motor, sebváltó) a varázslóval készítettem és beállítottam mindre ugyanazt a típust. Mikor a kocsit raktam össze az elemekből akkor egyfolytában pirossal ír dolgokat, hogy ez kicsi, ez gyenge stb. Erre van valami megoldás, vagy leírás?
Per capita
A mapon ramesz egy varosra, es ott a nepesseg alatt.
Szia. Írd már légyszíves pontosan hol találom az átlag jövedelmet.
A terkepen a varosoknal ottvaz atlag jovedelem. Haboru. Par dolgot lehet csinalni, vagy minden koltseged visszavagod, vagy olyan helyen arulsz ahol nincs haboru. Gyartani nem nagyon kell, elotte fel lehet annyi autot halmozni (vagy penzt, hogy eleg legyen) reszvenyt a haboru kozepetol kesobb erdemes csak venni. Mexikot akkor erdemesebb tolni ha a kornyeken el is adsz, pl Dallas, stb. Technologia, vagy gyarmeret nalam szinte mindig magasabb. Most probalkozok egy Sved 1900 as indulassal Stockholmbol 26% (ha jol emlekszem) az ado es kicsi kb 500ezres varos. Kornyeken a Sedan talan kelendo lehet. Kezdo motornak ezt talaltam ki: V4 2400ccm suly nem volt prioritas (hizott 300 kilo talan:)
Nekem csak NY jött be. Ott sikerült összehoznom annyit, hogy talpon maradjak 1945-ig. A háború alatt végig mínusz és ott fogyott el a pénz. Na meg a befektetésem másik vállalatba szépen elfogyott a háború alatt, amikor azok részvénye is lefelé esett. Egyébként én is a bétával játszom. Az átlag jövedelmet hol tudom megnézni? A másik a gyárak helyének megválasztása. Volt egy gyáram NY-ban, ahol magasak a költségek, fizetések. Tettem egyet Mexikóba, de ott a kevesebb bér mellé társül a gyengébb technika, valamint a szállítási költségek emelkedése. Aztán tettem egy gyárat talán Nassauba ahol 0 a tax, de a technika manufaktúra lakosság is alacsony
Mondj egy helyet, és várost, akár tipust is, hogy milyen autó tipussal és hol kezdjek. 1900 normál.
Huhh na most nagy témát sikerült kérdezni. Kezdetben nem játszok semelyik kezdésemmel sem automata termeléssel, amikor már nem rezeg a léc az új fejlesztések és a gyártások között....AKKOR váltok csak. Szóval, nem tudom mikor és hol és mikor olvastam, vagy láttam, hogy a motor hengerszáma pl számit. Kb értékeket mondok. Ha az átlag jövedelem 1000 akkor a szegény rétegnek lövöm be a kocsikat gyártás költségben 500-1200 körülre, és kis motor jobb fogyasztás (kisebb motorok sokszor jobban is esznek, jó váltóval). Külső számit, hogy mit dizájnolsz, mivel az alapján számit (és a tipus alapján és az alváz alapján) hogy pl mekkora a csomagtartó. Kezdj egy 1900 as kezdéssel, és van ott két pick up kapásból. Nézd meg milyen érékek között változnak az értékek. Pl Safety is számit, hogy van e lökháritó pl. Reports, és ott prestige. Na nekem a mentés kuka, mert bétát tolom. Igy a héten talán kezdek újat.
Írhatnál részletesebben is arról, hogy hol kell nézni hogy kinek milyen kocsi kell, illetve hogy a motor megfelelő méretű e. Azt is leírhatnád, hogy hol lehet beállítani a szállítási távolságot, mert egyszer megtaláltam, de azóta eltűnt. Sajnos most újra kell kezdenem mert sikerült a világháborúba bebukni, megpróbálok jobban ráállni a fejlesztésre, hogy skill pontokat szerezzek. Hol is van az ismeretségi táblázat? A beállításoknál Te automata termeléssel játszol? Szerinted számít a játéknak, hogy kívülről milyen kocsit dobsz össze? Van értelme a dizájnolásnak.
Mindig X2 vel árazz, csak jól löd be, hogy szegény gazdag vagy melyik rétegnek gyártasz. Fontos, 2 hengeres kocsit nem fogsz gazdagoknak eladni lehet benne sok luxus, akkor se, főként az elején, még jobban látszik talán. Kell a péniszméregetésként a hengerszám nekik.
Első VH amerikában túlélhető. Második VH-ban kb egy milliárdot buktam, de ennek kb kétharmada az akkor kezdődő totális fejlesztésem volt. A végére 240-260 tipus forgamlazását kezdtem meg a 1945 ös évben. Fejlesztési pénzek: Én folyamatosan fejlesztettem motort váltót alvázat, és úgy öltem bele még a fejlesztésbe komoly összegeket, jelenleg mindem maxra húzva, az összes versenyen indulok melette. Marketing?? Aránylag alacsonya, de ott van egy ismertségi táblázat márkánként, érdemes nézni, hogy miben vagy lemaradva. Amikor Sport sikerek még nem voltak én akkor elég vaskosan elkezdtem a sportot tolni. Ma jelentettem egy hibát, a programozó visszairta, hogy a legnagyobb játékfájl volt az enyém amit eddig látott mentésként :) Másik, nézd a fejlesztésnél, hogy pl egy tipuson belül minek kell jónak lenni. Pl erős motor? akkor adj neki feltöltőt, nagy köbcentit és viszik mint a cukrot. Érdemes nézni az elején, hogy hol mennyi a jövedelem és úgy belőni a tipusokon belül pl 1000 az átlag jövedelem akkor a szegény rétegnek ne fejlessz 2000 es belekerülésü autót, kb 500 ért fejlesztesz és 1000 ért eladod.
Mennyi pénzt ölsz a fejlesztésbe, marketingbe? A világháború alatt teljesen leáll a gyártás és értékesítés, ezt hogy lehet túlélni? Nekem nem sikerült. Vagy van olyan hely ahol a gyár nem áll le? Nem tudom a kifejlesztett autók mindig drágák így kevés hasznot tudok róluk lehúzni. Az image-et hogy lehet húzni? Utoljára szerkesztette: Joybull, 2015.08.25. 22:50:12
1959 20milliárd kézpénz 30 cégen belüli márka Összes konkurens felvásárolható részvénye a tulajdonomba :) (majd beolvadnak) kb 280 tipus forgalmazás alatt és egy ilyen üzi :)
22 évig forgalmaztam. 1920-1942 ig. És ugyan ebből a tipusból a második is az enyém :) 1924-1942 ig az még 307.536 darab :) és a harmadik, a negyedik :D igy tovább :D és ez mind luxus szedán :)
Felvásárlásnál én elég sokáig nézegetek cégeket, ott nem az autó a lényeg sokszor. Hanem a márka és a márka érték, ha jó. Illetve, ha van sok autód kifejlesztett akkor egy kisebb felvásárlással, kapsz gyárat és disztributort is. Az megérheti, illetve, volt párszor nekem amikor komoly pénzt is sikerült szereznem.
Nagyon jól megy :) Próbáltam a felvásárlást és mikor megvettem a másik céget a nyakamba szakadt egész Europa egy nagy rakat gyenge autóval. Nem értem hogy lehetett azokkal piacon maradni. Na mindegy visszatöltöttem egy régebbi állást. Szóval a felvásárlást egyelőre hagyom.
Alakul a részesedésem :D igaz a többi gyártó még nem pörgött fel és még nekem is alacsonyak az eladások.
Jol hangzik. A jatek szerintem nem lett jelentosen konnyebb. En hamarabb letettem par varosba kereskedest, mert par eladott auto mellett visszahozza a koltseget. A tenderek jo dolgok, parszor meg kulon fejleszteni is erdemes miatta. Eleg keves tipust futtatsz, probald meg azonos muszaki alapokon, hogy tobb tipust is kifejlesztesz. Pl a belinkelt teherauto muszaki dolgai, minivannak vagy sedannak is elmennek. Fuzio: vard ki a vilaghaborut. Ott nekem komoly penzekre volt szuksegem. Viszont olcson lehet ceget venni. A jelenlegi jatekomban 42-43 kornyeken allok kb 6 markam van, kozos muszaki alapot gyartottam. Alvazbol kb ket minosegben, minosegenkent 7 tipust. Motorokbol 2 fajta feltoltes nelkulit es egy turbost. Ezt ugy allitottam be, hogy hengerenkent 500 ccm legyen, igy csak ujra terveznem kellett. V2 1000, V4 2000, V6 3000,…. Igy tovabb v16 8000 volt feltoltotten a csucs. 4 fajta valtoval kb. Na es most kezdem minden tipusra kifejleszteni a kocsikat. Jelenleg a havi minuszom 130 millio koronkent :D 1945 re viszont minden tipusbol legalabb 80% os reszesedest akarok... :)
Volt időm kicsit játszani. Amerikában kezdtem Pick Up-al. A kezdeti gyár NY-ban nem egy nagy kapacitású. Egész szépen ment (pár száz darab), gondoltam bővítek és a termelést elviszem Mexikóba. Nagy nehezen felépült a gyár mire pár hónap múlva háború és felére esik a termelés. Na mondanom sem kell, hogy beleltem pár millát és termelés alig, mondom itt a vég. Aztán sikerült tendert nyernem, azóta folyamatosan indulok, van hogy egyszerre nyolc is folyamatban van. Egyébként az elején kb 10 évig eléltem 2 kereskedésből plusz a tenderekből. (Volt egy tender ami havi 140 autót vitt el). Nem tudom mi történt a játékkal - a régebbi próbálkozásaim tapasztalatai miatt -, de szinte minden autó ami kigördült a fejlesztésről és elkezdtem gyártani, vagy Amerika vagy Világ legjobbja lett a kategóriájában. Persze azért nem vitték mint a cukrot, mindenki megmaradt a 200-300 db-os eladásnál. Aztán 1917-ben sikerült egy jó Pick Up-ot létrehozni, aminek az eladása már az egeket rengeti. Még 1928-ban is veszik, katonai tendereket is nyer, így az eladása már a 100e példányt döngeti. A cél hogy elérjem. Mindemellett pénz az "nem sok" van 60 misi kp, 15 misi bank, és fektettem részvényekbe is.
Azért figyelni kell a motorok gyártásánál, mert ha letelik a tender amit megnyertem a gyártás nem szűnik meg automatikusan és így lefoglal egy gyártósort feleslegesen a beállított motor gyártás. Volt hogy fél évet is ment így üresben a gyár. Motorsportba nem kezdtem bele. A mostani cél, hogy felvásároljak, vagy fuzionáljak egy másik autógyártóval, még nem tudom, hogy mi jön ki belőle. Egyébként a játékot 1900-ban kezdtem Normál nehézség és random 100 beállítások mellett. Most ennyit, képet próbálok betenni ha sikerül .
Azért amiket linkeltél versenyautok voltak. A Ford T-modell 1908-tól gyártották, szerintem elég meghatározó modell volt 20 LE-ős motorral. Inkább arra gondoltam, hogy a közemberek nem furikáztak nagy teljesítményű kocsikkal.
https://en.wikipedia.org/wiki/Marmon_Motor_Car_Company 1913 ra találam egy ilyen cuki 10000 köbcentit személyautóba :)
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_999 18,9 liter kb 100 lóerő? 1904 ben 147/km/h
Szóval tudtak épiteni sokmindent, a kérdés a költség és a bevétel :) 5000 dollárt irnak a projekt árára, az a baj nem tudom mihez viszonyitani :D de gondolom sok ember veséje érne most is ennyi pénzt :)
Igazabol nem mindegy, hogy hova dolgozol. Mivel leirja a jatek, hogy melyik regioba milyen a keresett tipus, igy arra kezdek epiteni. Teherautonak, nem lehet kis alvaz es kis motor se mert nem tudja megmozditani a sulyt, a fogyasztas harmadlagos. Fokent amerikaban ahol vit helyett olcso benzin folyik. Ami gaz es szivtam vele, a tul gyenge vagy kicsi motor.
Igen, ismerem. Egyenlore a gazdasagi resz alapjairol csak videoban lattam emlitest, a reszletessege nagyon jo. Kerdes, hogy mennyivel fogja lassitani a gazdasagi jatekmenetet. Kovetem oket egyebkent. Ekezetert bocsi de telefonrol vagyok.
Ezt ismeritek? Ez is ugyanez a játék kategória, csak itt a verdákba történő motor és egyéb műszaki építések iszonyatosan részletesen van kidolgozva.
Néztem a feltöltött képeket és amit leirtál az alvázról. Az már biztos hogy én kisebb alvázzal és motorral kezdtem, gondoltam hogy 1900-ban még nem jártak 4000-es v6-os motorokkal. Arra gondoltam hogy még kurblizták a kocsikat. Ahogy elnézem már a kezdetekben akkora alvázat kell késziteni ami a mostani kocsik alatt van.
Sajnálom, mert egyre jobb irányba tart a játék. Elég sokat fejlődött az első kiadás óta és jó irányba is tart. Ird, hogy mibe tudok segiteni, max steamen keresztül élőben is, ha leszek gép elött ugyan akkor :)
Kb ez a müszaki tartalom ha megvan, és kezd csordogálni a pénz akkor már sedant is épithetsz. Második kocsimnál én monjuk nagyon alvázt és motort tettem bele. Az első képen lévő Pickupnak az alapja 3280/1480 as alváz laprugóval 223 kiló mellett. Következő generációt én kicsit nagyobbnak épitettem az alváz: 3500/1410 258 kiló. Erre én már épitettem egy sedant és egy pickupot. Sedanból eladtam kb 18.000 et az élet tartama alatt.
Rendben. Alapvetőleg, hol kezdesz? Anglia vagy Amerika? Angliában London, Amerikába NY-ba kezdj. Amerikát megpróbálom leirni. A kezdésnél legegyszerübb az a Pick up talán, 4 méter körüli alváz, sima laprugokkal. Nagy motor 3-4-5liter és nem agyon bonyolitva, hozzá méretezett váltó. A háromra ne költs 1.5 millióból max 300-400 ezret. Utána kifejleszted. Akkor jön a necces rész, én nagyon a Testinget szoktam húzni és amikor összrakom az autót akkor a csomagtartót nagyra állitom a tervező panelen. Ja és a legfontosabb! KÖZÉP rétegnek tervezz. Ott még van elég pénz és felvevő piac is talán.
Akkor majd megbeszélhetnénk, hogyan érdemes nekikezdeni a játéknak, mert hiába csinálok egy autót, aminek a ratingja jobb mint a piacon lévőknek, de nem veszi senki, vagy csak alacsony áron.
Tegnap inditottam egy újat, normálon 1900 as kezdéssel. 1930 ban 4 milliárd nál állok, a cégérték 5 és 13 milliárd között változik. Automata gyártással tolom mert kb 50 modellt gyártok, 4-5 márkával. Hardon szivtam, de arra is van ötletem talán.
Milyen beálitásokkal tolod?
Szokás szerint csődbe megyek :(
Valaki tesztelte rajtam kivül az új pachet?
Csökkentették a Cargo méretet a Kontaktnál, igy már nem kell annyira foglalkozni tervezésnél vele, elméletileg. Most olvasom a frissités logját. Utoljára szerkesztette: Srep, 2015.01.03. 23:03:54
Letesztelem, igaz én Mexikóból szoktam átvinni a kocsikat eladásra, kevesebb adó és olcsóbb munkaerő miatt.
Én is a Steames verziót tolom. Nálam 1930-as évek felé elkezd lassulni egyre furább az eladások. Van hogy beragad egy gyártás és akár évekig mindig ugyanannyi gépkocsit vesznek meg. A fejlesztések ott már nagyon elhúzódnak. A kezdésnél random 50-et választok. Még az az érdekes hogy Detroitban szoktam a második gyárat felhúzni, de 1920-1926 között egyszer csak eltűnik a gyár. Se a térképen se a beállításoknál nem látszik a gyár. Lehet újra építeni. A riportok között se jelenik meg, hogy katasztrófa vagy mi történt.
Motor csapatnak annyi elönye van ahogy észrevettem, hogy hamarabb jönnek fejlesztési lehetőségek és minimálisan többet adnak a csuszkák. A gond, hogy nem rövid távon realizálódnak ezek mint az életben se és sok pénz kell hozzájuk.
Én a teljes verziót tolom Korai változatként Steamen elérhető. Ott már lehet választani éveket. (Mindig 1900 al kezdtem és a negyvenes éveknél sose vittem még tovább). Kb két három hetente jön az új verzió kisebb nagyobb javitásokkal. Kb két patch ota jött be a szerződéses rész. Legolcsóbb verzióba 3 font volt eddig, de Steamen meg 8 euro kb. Steamen, most azért várható akció. Utoljára szerkesztette: Srep, 2014.12.16. 15:02:02
Láttam egy videót ahol a srácnak meg voltak nyitva az évek már az elején. 1910-20 stb egészen 80-ig. Ezt, hogy? Én a demo-val játszottam eddig ott nem lehet. Ti is azt szedtétek le? Full verziót sehol sem találtam. Pénz meg nincs megvenni, asszonynak vettem karácsonyra ajándékot, el is ment minden :D
Na majd kipróbálom. Mi értelme van a fejlesztő csapat beállításának? Adtam pénzt az motor csapatnak, de nem történt semmi.
Szia, megnéztem. Az alváz a kérdésedre a válasz. Alváz mérete amitől függ a Cargo Capacity, illetve, hogy a Design panelen melyik Pickupot választod. és ott a csuszkákat mennyire húzod fel. Elég maxos alvázzal kisérleteztm ki neked. Én se találtam azonnal :) 1200 at tudott a saját PickUp om, utána váltottam másik tipusra akkor 1577 et, a végén az új alvázzal 2015 (igaz, a méretek maxra húzva), viszont ebbe már elfér egy kellemes hajó motor :) 300 lóval :D Nem tudok leirásról. Inkább az igények a csillagok és más apróságokon múlik, illetve az üzleti statégiádon.
Sajnos azt már túlszaladtam, de Picj Up érdekel. Amerikában szoktam kezdeni és ott ez high kívánság. Sok szerződés jönne rá. A motort már megtanultam az nagyon jól megy. A gép meg minden típusnál extra csomagtartót kér, amit nem tudok teljesíteni. Próbáltam mér növelni az alvázat, de nem sok eredménnyel. Valamint amit mondtál a cargo focust állítottam maximumra de az nem sokat tesz hozzá.
Más: Arra van valami leírás, hogy melyik autóhoz milyen mérető alvázat érdemes gyártani, vagy ez teljesen mindegy? Érdekes hogy már az elején lehet 4 méternél nagyobb alvázat készíteni, de egy Sedánnak, vagy Coupénak szerintem mindegy. Az elején egy alvázzal elmegy a teherautó meg a személy.
Rendben, este megnézem, irjd le milyen méretünek kéne lennie melyik autó tipusnál. És milyen egyéb feltételnek kéne megfelelni. Azért mert 1910 ig megpróbálom megoldani hogy legyen olyanod. Viszont Korszakban kb erre a korszakra korlátozzd a leirást.
Stroke ot húzd fel és a bore-al állitod hogy kb hány köbcentit akarsz. (Löket legyen nagyobb, a furat meg kevésbé, és akkor lesz lóerőd)
Bocsánat, hogy csak most láttam. Autók csomagtartó méretét két féle kép lehet növelni az egyik a desing panelen a van egy csuszka, az is bele számit, illetve a Cargo tesztnél. (emlékeim szerint ez a kettő van). A szerződéseknél a kocsikat a gyártottból vagy a raktáron lévőből levonja, a motoroknál még plusz gyártás sem kell, csak valamennyi nyersanyagot meg gyártást számol el rá. Motorok: na ez egy nehéz ügy, mert köbcentiből és feltöltésből lehet inditani jó sok lovat és akkor nem is zabál annyira, kis köbcentiből nehéz sok lovat kicsikarni. Viszont ami általánosságban elmondható, hogy van a löket és a furat csuszka, ha jól rémlik akkor a felsőt húzd fel az alsót meg ne annyira, és akkor jobb arányokat kapsz. Mindjárt meg is nézem Utoljára szerkesztette: Srep, 2014.12.12. 14:51:05
Tudnátok abban segíteni, hogy lehet növelni az autok csomagtartó méretét. valamint a motorok terén hogy lehet elérni, hogy legyen lóerő, de ne zabáljon? A szerződéseknél mikor elfogadod, tovább mi a teendő? Gyártom az autót és levonja belőle a megrendelést? Vagy amikor csak motor kell azt hogy kell leszállítani?
Elmúlt két Patchben jött azért segitség, mert a szerződéseket érdemes nézni és ha lehet akkor leszállitani.
Köszönöm, megfogadom a tanácsaidat, remélem végre lesz egy kis sikerem a sok kudarc után :)
Szia. Szerintem túl drága az előállítási költséged. Azért 1901-ben még nem voltak gyors autók. a legegyszerűbbet kell gyártani marketing kell. Az asztalon van egy könyv ott riport és megnézni melyik kocsi a menő. Itt lehet tanulni okosodni Ez az
Melbourne, Moszkva, London, meg valami kínai nagyváros. Sehol sem veszik.... Még olcsóbban adom mint amit a gép ajánl.
Sikerült belőlük 4-et eladni xD Ausztráliában nyitottam üzletet, ott vettek belőle 4-et aztán csődbe mentem megint xD Újra!
Nem hiszem el, egy autót sem vesznek. Gyártok nekik pickupot nem veszik. Gyártok full sedant nem veszik. 25-35 korosztály közt van a full sedan, és 35-55 közt a pickup. 3800-3900 körül adtam Őket. 1928 volt a sedan előállítási költsége. Még próbálkozok de kezd felidegelni... Easy-ben játszok, Japánban kezdek mindig (Japán fan vagyok), és London meg Seoul volt legutóbb célpont. Meg ugye alapból ahol kezdtem Nagoya. Sehol sem vették. Seoul-ban oké de Londonban? Vicc... 4 stroke-os vagy 2 stroke-os motor a jó? Vagy mit cseszek el? Nem tudom... Amúgy érdekes, hogy 1901-et írunk, és a sedan-om megy 105km/h-val xD Egy trabant SE ment annyival.
Asszem Én is elkezdem ismét mert kissé lelombozott anno. Remélem kitolják az éveket 1990-2000-res évekig, ezek a szekérkerekes autók nem tetszenek :D
Az autótervezés közben alul ahol mutatja a csillagokat, ott lehet nevet adni neki, mielött rányomsz a tervezés befejezésére.
Hogyan lehet elnevezni az elkészült autómodellt?
Valaki tolja mostanság?
Az ott betolt pénzek, hogy láttam a gyártási költségeket tolják lefele. (Nem biztos, de mint ha én ezt vettem volna észre) Na azóta meglett a játék és normálon szórakoztam kicsit. Kb fél milliárdig jutottam 1927 re. De majd kedden tolom tovább..
Érdekes infók. Azt mond meg ha tudod, hogy az R&D-n belül a resarch mire van hatással? Én mindkettõre toltam pénzt de semmi hatást nem látok.
Ha minden jól megy akkor meglesz nekem is holnap. Mondok poénokat, ami a demoba müködik. Olcsó cégekbe veszek részesedést (KB. 20 milliósokba, és lehetõleg eladó részvényeibõl 50% felett legyen az össz részvényhez viszonyitva) Innen sokat nem lehet bukni, illetve sokat lehet nyerni, de nem tartottam meg ezeket a cég részesedéseket, csak amikor már megfelelõnek láttam eladtam õket és vettem másikakat. Majdnem csõdbevittem ám magam :D Mert amikor volt 100 millám akkor elkezdtem a kutatási részlegbe pénzt önteni, igy az éves költségvetésük több mint 50 milla volt (a négy ágnak együtt). De mivel még volt befektetett pénzem és ebbõl a kisebbik cég ment csak csõdbe, igy ott buktam kb 5-10 milliót, az erõsebbiken meg nyertem kb 100 at. Kézpénz problémám igy megtudtam oldani. Nem fejlesztettem mást csak luxus autót és Pickup-ot. 10-11 ezer köbcentis motorokat :D 1918 környékén 430 lóerõs Pickup 210 es végsebességgel :D Azért ezeket húztam, mert nem annyira árérzékenyek. A minõségbe való befektetés relative gyorsan megtérül, nem kell komoly gyárat rántani hozzá. Amikor megvettem a céget, akkor érdekes részben hibát találtam. Több pénzem és vagyonom lett mint a megvétel elött, de jóval magasabb költségeim is. Az AI érdkes megoldást követett 279 dolláron elõállitott kocsit árult 400 környékén (20-40 ezres fogyása volt belõle) 1924-26 könrnyékén. Azonnal bele turtam ebbe, és 999 re felhúztam az árát, viszont túl termelést csináltam elég vaskosan. Közben elkezdtem fejleszteni motort és alvázat. Amikor a fejlesztések meglettek, akkor a luxus autóimat elkezdtem inkább árulni és abból is töbletet termelni (Igazából ekkor már veszteséget termeltem, a folyamatos felujitásokkal együtt véve) De nem zavart, mert az autok darabszáma raktáron elérte a majd 100.000 darabot. Innen visszavettem gyártást és a gyárak minõségét is hagytam gyengülni. 1930 ban amikor vége lett a demonak már meglett volna a következõ generációs autó parkom, és nem volt már csak a megvásárolt cégbe részesedésem, a sajáton kivül. Utolsó autóim gyártási költsége, 1500-2500 körül mozogtak és ezzel szemben 9000-15000 között volt az eladásuk. Amit szerintem próbálj ki, több márkát alapitani vagy venni. Szelektáld a kocsikat. Egy közös platformot kell csak fejleszteni (ez 1930 ban is max 3 millió, de tudsz egy nagy alvázból csinálni 2-4 fajta autót, e mellett tudsz még játszani azzal, hogy különbözõ verziókat állitasz elõ belõle, másik motorokkal váltókkal) nem kell sokat eladni de azt jó profittal. Jó minõség esetén élet képes maradhat kb 8 és 15 év között egy konstrukció.
Na 1930 525 millió bankba 240 millió kp 5000 autó rakin 1 felvásárolt cég Nem tudom hány darab eladó hely és gyár. A Cég összértéke, 1,1 milliárd volt.
Közben elértem az új rekordom. 1915 Profit kb havi 2.5 millió KP (nem tettem bankba :) 103 Millió Befektetés, két autógyárba: kb 80 millió 4 modellt gyártottam idáig, ebbõl az egyik havi 1400 darabos eladással megy, de van olyan amibõl nem adok el csak havi 20 darabot. amibõl eladok havi 1400 at annak az ára 6000, és 2035 ért állitom elõ. A legdrágább autóm eladásilag 12000 amit 2429 ért állitok elõ. Igaz ebbõl is fogy a legkevesebb.