Ez így van. Ezért nem rustozok. Csupaszt lőni nem szeretek. Dd mennyi csupi megy ott is cuccal ha nem lövöd ő fog... Sajnos sokan első körbeb hullanánk egy valódi apokalipszisban. Ott nincs szabály. Ott élsz vagy halsz elv lenne szerintem is. Csak elfeljtik az emberek, ez játék...
Ez még senkinek se jött le? Az egyén, úgy játszik, amilyen valójában. A játéka letükrözi az igazi énjét. Sokféle ember létezik.
Miért, mit gondolsz, ha lenne egy apokalipszis, az nem ilyen lenne?
Napokig harcoltunk kockán egy cs-t és 7dayst is játszó társulattal. Iszonyú mérgezőek voltak... :( Mert ha dropolsz halálnál, még megértem a pvp-t, mert a cuccáért ölöd meg. De itt nincs drop. Ha konkrétan egy zsíros loothelyen kezdődik a pvp, oké, érthető. De csak úgy vándorolni a térképen és ölni mindenkit aki az utadba kerül az nem 7 days. Hat hónap alatt letekertünk 1500 órát Gilgearen, ott nem volt tizedannyi halál mint kockán a 18 kijövetele óta.
Ugye nem hagyjuk a nyomorultakat a normális közösségünkbe beszivárogni? Pls. Ne hagyjuk. Ne tegyük egy cs, vagy rust vagy hasonló rákos brigáddá a játék közösségét. Ez a játék nem érdemli meg.
Mert a B155 a stabil, a b4 pedig experimental. Kikapcsoltad a Steam-en az experimentalt, és visszatöltötte az utolsó stabilt. Utoljára szerkesztette: nibron, 2019.11.02. 00:13:02
Bővebben? Miért? Szarházik voltak s lesznek is...ezt tudjuk :) Kód, kódkérés és aki nem oda való: meneszted "Csak" tanács / ötlet, nem bírálat (mielőtt annak vennéd)
Ironman2 Töröld a szerveremet a szerverlistából, kicsit naiv voltam, hogy bíztam az emberekben és bárkit beengedtem. Mostantól az összes szerverem visszalépett privátba.
Ez a társaság is csinál olyan hordavárót. (olyan 3órától építik a ketrecet..) Remélem tudtam segíteni, látod mikből építik.
"Cápaketrec" bázis még működő képes? Ha igen melyik blokkból kell megcsinálni? Elfelejtettem. :(
Mi minden változott a 18.1 (b4) és a (b5) között? Nem akar betölteni a meglévő játék. Kiakad és összeomlik. Nálatok?
Kb olyan mint a solo eoka raidert megvárni rustban míg majdnem végez és kinyírni, helyette kipickelni a falat és elhordani a lootot. Szemét dolog, de nyereséges tud lenni. Remélem itt nem lesz divat ez a cancer mentalitás. Ha egy csinálja több is fogja egy idő után mindenki....
Na srácok-lányok... Értem én hogy pvp meg vagánynak kell lenni, de olyan még nem volt, hogy 50-es szintűként meg KELLJEN ölnöm egy lvl1-est a vérhold kellős közepén, mert talált egy csúzlit és kettőnket akart leszedni a váróról miközben a zozókra figyelünk - ő meg már megölte azt a 2-t ami spawnolt rá. (Mondjuk a tíz álnév steamen elmond róla és a stílusáról egyet és mást. :D ) First aid kit és az m60 csodákra képes, amíg van lőszer, addig szemrebbenés nélkül ugrok le a toronyból az ilyenekért.
Szia! Egyszerűen blokkot készítesz cobblestoneból, kézbe veszed majd R betű és a felső opciót választva előjön mivé lehet alakítani.
Sziasztok! 1000 meg 1 év után visszatérve, azt szeretném megkérdezni hogy a Cobblestone Pillar-t most hol találom. Lehet nagyon béna vagyok, de egyszerűen nem találom hol kell készíteni.
7.8 euro most a játék!! Még 43 óráig! Aki nem vette meg,most lecsaphat rá!
Elsőnek vga driver frissítés. Utána törlés minden és újratelepítés. Az AppData\Roaming\7DaysToDie\ mappát és a játék telepített könyvtárát is. Ma mi csapatunk 8 fős, eddig két bugot jelentettek: átesés a textúrán 1 embernek és motor duplikáció egy másik embernek.
Tegnap hárman hordáztunk lvl 18 körül. Megállás nélkül jöttek, rengeteg rádióaktív ferál, és az az új brute robbanós motoros vagy mi. Reggelre az egész hordaváró az összes cuccal összeomlott és odaveszett. Mindenkinek minden lőszere elfogyott, a végén már kövekkel dobáltuk őket :) viszont nem halt meg senki.
Nekem rengeteget crachel a játék. Ilyen soha nem volt egyik alfával sem. Kis Unity kocka megjelenik ment egy szép crash logot. Nem is láttam eddig ilyet. tud valaki megoldást?
Nekem nem volt ilyen bugom tegnap pedig reggel mentem el a baseről este haza. Több km-ről jöttem haza minden megvolt semmi se változott. De ha lesz ilyen tudom nem kell bekaki köszi az infót
Single-be visszatértem a bázisra, és az összes fa láda el volt tűnve, de közel mentem hozzájuk a felirat feljött rá e gombot nyomtam és megvolt minden. Ki-Belép és újra látszódtak a faládák is. Érdekesség, hogy a fém ládákkal nem volt baj.
Ez jutott nekem is eszembe. 1060asom se eszi meg teljesen most. Akkor neked hogy?
Azé ne már hogy fél texturat használjak hol van olyan szép mint fullon. Na még mit nem. Akkor játszok mással amitől tudom mit várhatok. RimWorld a nagy kedvencem most, az se egy szépség. De legalább össze van rakva faszán.
Ez érdekes! Valaki egyedül hagyta single játékban a bázisát,kirándult egyet jó messzire,és mikor hazaért később,akkor látta hogy kiütötték a tároló ládáit a zombik.(vándor horda lehetett).
Nekem le kell venni fűtést a szobában mert ennél a játéknál izzik a videokártya, ezért most azzal fűtök. 100%-on megy a GPU egyfolytában, ezért ez sem nem kis probléma.
Pont ezt akartam írni. Half Texture beállítással nekem is jó, de ne hogy már basszus....... Tényleg jobban néz ki a játék, de most komolyan ez az optimalizálás már kiéget. Maga az új dolgok és mi egy más bejön, de ez felidegel...
Most nézem,javasolják is a hivatalos fórumon a fejlesztők:
To potentially help with FPS problems: 1 lower game's texture quality 2 lower AF in driver settings or use "gfx af 0" ingame 3 lower game's screen resolution Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.10.27. 20:16:15
Nálam is fullon fut, de ugyanaz a szitu mint ironmannél. Csak ha az úton állok 20 fps, mindnehol máshol stabil 80 (GTX 1660, i5 9400f). Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2019.10.27. 11:58:52
Nálam fullon fut, a 8GB vram-ból közel 6-ot eszik már rögtön indítás után. Később ez az érték növekszik. Viszont ez mostanság nem is okoz akkora gondot, mert a graf.motorokban van egy kis trükk, ami meg van a unity-ben és a Pimps is használja a játékban. Ha vészesen elfogy a VRAM, akkor a motor visszaveszi a látótávolságot. És, hogy ez ne legyen annyira feltűnő és ronda, ráhúzzák az időjárásra. Mégpedig úgy, hogy ködöt raknak be. Minél jobban fogy a memória, annál nagyobb lesz a köd. Ha tehát már a töködig sem látsz, csak ki kell lépni, és újra vissza (Bill Gates anno a windows lefagyásokról: "ha leáll a villamos, csak leszállunk róla, majd újból felszállunk").
Anisotrop szűrés ki-be kapcsolgatása kicsit furcsa nekem, mert az alapvetően hardveres cucc, legnagyobb része fix (huzalozott) elektronika, összességében nem terheli pluszban sem a GPU-t sem a CPU-t. Igaz, hogy a kép előállításához egy kis idővel többre van szükség, mert 1 plusz "csövet" be kell iktatni szorzónként, és ez idő nem fix, mert függ a képtől (mennyire lapultak a textúrák, hány texelesek, stb.), de számolni csak jóval a 60fps felett szoktunk vele. Régen amikor még szoftveres volt, akkor is az egyik leggyorsabb szűrő volt a könnyű algoritmizálhatóságának köszönhetően. Ezért is építették meg hardveresen, szoftveresen most már szinte csak ki-be kapcsolni kell. Az FX is hardveres manapság, szinte semmi kihatása sincs a dolgokra (mármint sebességben). Én nem szeretem, mert alapvetően homályosít, azt pedig már a szemem is megteszi. A kettő együtt már túl sok:). Viszont a multisample (MSAA) vagy a supersample (SSAA) mintavételezés igencsak megterhelő, főleg a supersample. A CPU is plusz terhelést kap, de főleg a GPU-t zabálja fel. Használata mégis javasolt, mert a játékkészítők számolnak vele (költségcsökkentés), és igencsak randák a játékok nélküle. Ha egy játék "játszhatatlan" MSAA4-el, akkor már kevés a gép. Viszont a 4-szeres multisample már ad egy olyan simítást amivel jól néz ki a játék. A multi és supersample között pedig durván a dupláját kell terhelésben számolni. Így az SSAA16 már egy igazi gépgyilkos, többnyire nem is használják 8-szoros felett (ált. ki sem lehet választani).
Tippem az nVidia-soknak az lenne, hogy az nVidia Inspectorral lehet játékonként állítani sokkal részletesebben mint a játékban a grafikai beállításokat. Itt a simításokat sokkal jobban be lehet lőni, és ilyenkor közvetlenül a driverét használja, amit azért az nVidia elég jól meg szokott csinálni (időnként 1-2 verzióban azért eltoltják). A VSync-et is érdemesebb itt beállítani, kicsit jobban működik, mint az alkalmazásokban. Ilyenkor a játékban ki kell kapcsolni. A szűrések is így működnek, ha az inspektorban be van kapcsolva, a játékban ki kell. A szűrések (MSAA,SSAA) teljesítménye erősen függ a LOD-tól, haladó emberkék a LOD bias állításával jó pár fps-t tudnak nyerni. Utoljára szerkesztette: nibron, 2019.10.27. 10:13:58
És tényleg.... 120+ FPS-el elment a játék maxon.... most meg 40, mi a pics@?
Az ugrálás utáni óriás hangú földetérést már "javították"? :D
Nekünk a szerverrel semmi gond. Indulás/stabil telepítés előtt a szerverről töröltem a játékot és az AppData\Roaming\7DaysToDie\ mapát. A kliensek is törölték a régi játékot és szintén az AppData\Roaming\7DaysToDie\ mappát. Eddig csak kisebb/nagyobb FPS esések voltak, senki nem panaszkodott másra. Most a hetedik napi horda végeláthatatlanul csak özönlött, a kohóra a sikolyok jönnek mint régen, random hordák is jönnek rendesen. Viszont a negyedik nap végére már mindenkinek megvoltak a fegyverek és hozzá a lőszerek, páncélok stb. Ezzel a sok fegyver ládával, páncélszekrény zártöréssel, lőszerkupaccal durván megkönnyítették a játékot.
Am. most nézem Axxel és AnnaDeena twich streamer tegnapi liveját és ők a18.1 b2 vel tolják, igaz a csajnál nem látszik a jobb alsó sarok, de ha kapna 4k xp-ket akkor folyamatosan látni kéne hogy szintet lép mert ömlik a szaft. Vajon nekik a bug miért nem jön elő mint nektek a szerveren. Ez is érdekes.
Tudom te nem fogsz ezen fennakadni. 4gb memóriádat nem eszi meg teljesen a játék. Mert nekem full texturán megeszi. Gondolom próbáltad kisebbre is állítani. Akkor is ez van ha full minmumra raksz mindent? Elhiszem hogy igen, mert nekem is első a18nál bámit csináltam droppolt az fps mint atom csak kérdezem. Vsyncet nem próbáltam mert nekem semmi látszata nem volt mint a texture streamingnek se. Ha be ha ki fos volt az fps. Nekem az anzisztróp nvidiaban le van tiltva, teljesen azóta mióta mondtátok hogy kapcsoljuk ki hátha segít. Lehet azért stabilabb most nekem.
A főút textúráján valamit csinálhatnának,mert nagyon leesik az fps ha azon megyek.A szabadban mindenhol hasít,kivéve az utat.Vsync,és anisotrop szűrés kikapcsolva.45 fps a szabadban,az utakon meg 21 fps.
Van baj ahogy látom még ezzel a szerver dologgal akkor. :D Hát na. Tutti mennek a visszajelzések a fórumra, szerintem ahogy most haladnak patchelik hamar mert ez így GameBraker bug.
igen, ezt tudom, hogy összeadja, ha gyors egymásutánban gyilkolom őket. Nem, ez teljesen más. 1 zozóra nekem 2065xp ad, játékostársamnak 4 ezer valamennyit. Az xp szorzót megnéztem, nem állítottam el, és nem is volt elállítva. Visszaraktam a stabilt, ezzel a beállítással most 413xp kapok egy sima zombiért, gondolom így normális.
Ezt eddig is így csinálta. Ha sorba ölted a zombit összeeadva mutatta alul egy ideig. Aztán ha abbahagytad a gyilkolást egy ideig és újra öltél megint elölről. Ezt nem vettétek idáig észre? Ez van mindennél amit csinálsz. De nem 7000-et ad minden ölésnél ha annyir ír, hanem ennyi az összes amit egymás után kaptál... Ha elsőre 7000-et ír, akkor van baj. De nagyon. Nekem ha ez a baj, az az ötletem hogy mintha 1000% Xp szorzó lenne beállítva. Bug?
Az új experimental-al egy teszt horda éjszaka. Sajnos éjfélkor elfogynak a z-k. De érdekesség hogy nem jönnek fel a rámpán úgy kell rácsalni őket, de utánna mindeggyik egyből arra is jön. Érdekes ez a megoldás az AI részéről.
Megint techno szól alatta, halkítsd le ha nem tetszik. Ha ratyi a minőség várjatok vele míg feldolgozza a FosTube.
A videó elején bemutatom a játék és grafikai beállításaimat.
na ezt magyarázzátok meg. Feltettem a nem stabilt, a legújabb experimentált. Letörölte a régit, első nappal indult. Írtam eggyel lejjebb, hogy valami baj lehet vele, törlöm. Átállítom a szervert, elindítom és lám, visszatöltötte a régi mappet, állást. Ez hogyan lehet?
nem hiszem. Visszateszem a stabilt, ez így kaki. Sőt, most volt benn egy játékos, neki 7 ezer körül adott egy favágóra. Lehet ez újítás lenne?
nem lehet hogy össze adja az UI? tehát ha ütsz egyet a fába az 1 fa de ha ütsz még egyet akkor 2 öt ír de ugyan úgy egyet kaptál másodjára is csak mivel az előző jelentés még nem tünt el csak összeadja?
Single tökéeletes, legalábbis az experimental. Modok is működnek tökéletesen amiket használok. SMXhud. PickupPlants, 60 slot backpack, rad warning sings. Van egy teljesen UI átalakító mod, az is megy rendesen csak nem tetszik sajnos, pedig ötletes. Gnamod UI. Nekem eddig csak annyi a bajom, hogy szerintem a késsel vágdosás vicces ilyen sebességgel, a másik (bug?) hogy íjat néha ha elrakom, előveszem újra be kell tárazni ami pl bányászatnál mikor jönnek a z-k tud problémát okozni. Nektek nem "bug"-ol a íj, nyílpuska ezzel a hibával?
Másik észrevétel, hogy igen, néha droppol most is 30 körüli FPS-re, de pár perc és visszaáll a normál érték amit el se hiszek hogy 70-80 fps nálam. A hangulatom 5-6 óra játék után mint egy zenében: "sírni tudnék, annyira szeretem őt..." ;-) Utoljára szerkesztette: DevEagle, 2019.10.26. 21:01:57
Azzal az anomáliával találkoztatok, hogy magas xp t ad, egy zozó 2065xp, na de az igazi anomália, hogy a másik játékosnak meg 4000 felett!!! ugyanazon a szerveren belül
biztos az zavar össze mindenkit hogy funpimps főoldalára most nincs kiírva..
Nem értem mi a bonyolult ezen? A stabil a 18.0.b155, és az utolsó experimental a 18.1.b2 A Steam-en is ki van írva: "Alpha 18 Stable is out". Tehát a 18.0. Ha a 18.1 lenne a stabil, akkor az lenne kiírva, hogy "Alpha 18.1 Stable is out".
Random szerverere masok sem tudnak belepni? Valszeg a steam lefrissitette mikor beleptem, a szerver viszont maradt a regi verzio.
Ugye nem backseat Roninka streamjéről jössz? Mert ő is pont ezekkel a szavakkal butáskodott a stream elején. A latest experimentalra rakod akkor nem a stabil...
az normál, hogy egy zozóért több mint 2000 xp t kapok?
neeeeeeeeee.........visszaraktam stabilról expirimentalra, hogy kipróbáljam a frissítés nyújtotta előnyöket, erre törölte az addigi játékom.....már komplett életem volt pedig
Én sem fikázás miatt irtam. De ez a kommunikáció elég kaki. Melyik stabil? melyik nem? Szerintem a 18.b 155 rosszul írták ki.
Am. tényleg csak poénból írtam. Első futtatásra nekem FULL grafon, az egyik új grafikai opciót is ultra+-ra rakva is stabilan 50-80 fps-t tartja a játék nekem. Nem tudom mi a rák történik ott funpimpsnél, de valami végre elindult előre. Az egyik legnagyobb fikázója voltam nekik. De ez most igen. Ez már valami.