csak gyorsan átfutottam a 3 as pont benne volt a játékban és 16 attal kivették :D
a concrete mixer pedig mukodik áram nélkül is.. kézzel forgatod :) (+esetleg lapátolgatsz benne) pont mint a habverő/kézihabverő de mivel játék! nem fogsz ott állni/ lásd workbenchben mikor armort, blockokat craftolsz stb.
Összevakartam egy komolyabb listát hogy mivel lehetne kicsit felfrissíteni a játékmenetet és ki is raktam a hivatalos fórumba. Nektek mi a véleményetek?
Nem olvastam a change log-ot, de bevezettek valami statisztikát (az eszközökről vagy a használatukról), gondolom ahhoz van köze. Elvileg minden build után új játékot kellene kreálni, mivel ugye változik a játék szerkezete. Úgyhogy inkább saját magadnak köszönd meg, hogy nem kezdtél új pályát, ne a Pimps-nek. Így ha most hivatalosan is tesztelnél, érvénytelen lenne az összes jelentésed. A Pimps meg csak teszi a dolgát. Örülünk Vincent?
Arról nem volt szó hogy a már meglévő mapon minden eszköz ag update miatt 0 durabilyti lesz és mindent meg kell javítani. Nem olvastam a change logban sehol. Azonnal addoltam is befele 50 repairt. Köszi Pimps, meg se lepődök...
Tudtad ha egy sorban vannak a zombik, és fejbelövöd az elsőt kb. 4 meghal egyszerre. Szóval nem lehetetlen 4 golyóval 20 zombi.
Konzolosoknak sajnos még nem jó hírrel kecsegtet a Fun Pimps.Annyi hogy most nagynehezen visszaszerezték a jogokat a Telltale Gamestől,de vannak jogi hercehurcáik a Sonyval,és a Microsofttal is.Rengeteg idejüket,és pénzüket felemésztett a Telltale csődje miatt a cégüket.Sajnos a konzolosok még az alfa15 verziót játszhatják,és nagyon sokáig nem is várható update,talán csak akkor mikor a játék pc-n aranylemezre kerül.
egy kicsi fura érzés fogott el ezzel kapcsolatban nem igazán tudom megmagyarázni/= ez nem akar negatívum lenni vagy pozitívum inkább egy megfigyelés.. azt hiszem.. fura hogy régen emlékszem mekkora bázisa volt Iron nak a sok tüskével emlékszem a sok iron bar rácsra mindenki máskép építette akár egybe a bázisát a hordaváróval majd jött az a fehér steel a tradereknél ami jobb nagyobb szint volt mint a steel és a zombik akkor jóval többet is sebeztek már block ba emlékszem ilyenkor random bázisára is a "pole" és talán fél blockos megoldásokkal :D most meg ez a folyósó árammal csapdákkal vhogy unalmasnak tünik. vagy kiábrándító egy picit nem tudom erre sem tudom a választ bár ha belegondolok érdekes visszanézni hogy kb 6-os verziótól máig egyre inkább agresszívebbek, szívósabbak és erősebbek lettek az ellenségek végülis ha belegondolok ez kevés* munkába telik és jóval megdobja a játék élményt/kedvet évről évre machine gunnal 20 tölténnyel megölni 15 zombit ma már szinte egyenlő a lehetetlennel :D
*mármint mihez viszonyítva persze Utoljára szerkesztette: Infrath, 2019.10.16. 20:00:24
Persze, kérdezhetsz. :) Sokféle módon működik, még úgy is, ha nincs semmi a wedge helyén. Akkor próbálnak átugrani, igaz a 4 távolság már kicsit nagy ehhez, az 3-al működik igazán. ( És 4-5 magasra kell építeni minimum, mert alacsonyabban inkább bontanak. ) A régi váróim mind ilyen ugrálósak voltak, a "ketrec" ajtaját be lehetett szűkíteni egy blokkra a földön lévő csapóajtó felnyitásával. Szóval a wedge - csak úgy. Mert láttam, hogy van olyan aki ezt használja és most ezt próbáltam. De jó a háromszög blokkokból kirakott lyuk is, sőt 17.4-ben az elfektetett ajtókon is átestek. Azt még nem próbáltam 18-ban. Hosszabb folyosóval, több árammal és dartokkal simán működik a leesős rész nélkül is. Ez a stabil verziós bázisaimon csak olyan vésztartalék, hogy ha nagy gáz van, át tudjak ugrani rajta. Vagy ha kicsivel, hordánál lagoló játékossal partyzok, ő biztonságban legyen a túloldalon. Az oszlopok vaslemezzel vannak bevonva, de az új kinézet miatt nem nagyon lehet őket észrevenni. Rácsokhoz nem volt még elég anyagom, a ketrec sincs kész.
Ez a LOD dolog amúgy a cities skyline játékból ismerős lehet. Ja tudtátok az is Unity engine? Ott is ha kizoomolsz, és nincs a workshopos házon korrekt LOD akkor laggol a game...
Ja ma hallottam nexustól rust liveban egy rust megoldást. Valami garbage dolgot ürít a game vagy a szerver és olyankor laggol a game kicsit. Ott lesz a tű éles hd textura megoldása. Ja meg a korrekt LOD a távolban levő dolgok sokkal kisebb felbontású. Talán valami hasonló kéne ide is hogy ne egye meg a vidi memóriát a game.
Jó ötlet! Kérdezhetek? A wedge slope egymás mellett is hatásos minek raktad szét? Ugyanúgy lecsúsznak a zombik nem? Az oszlopokat ha ráccsal bevonod nem ütik akkor nem mindegy hogy ha futkorásznak? Persze aki szereti az elektomosság adta fps esés annak jó ez. Mondjuk így kell kimaxolni a gamet hogy mindent legyártasz...
A tornyos-rámpás bázisom elötti tervek alapján épített váró a 18exp-ben. Már négy vérholdat túlélt, most csak a szomszédokat hívtam át egy tesztelésre. Három blokk széles feljárón jönnek fel, egy blokkra beszorítom őket, ott pedig a drót bénítja őket - egymás mögött. AP lőszerhez ideális, iszonyú aratást lehet rendezni köztük. Talán 10% esik le és jön újra.
Jó maradjon a18. De a javításra rá kell feküdni. Szerintem a hasonló jatékokat elnézve ez a stílus kimagasló és tényleg jó ötlet . De amig igy halad és folyton új dolgokat talál ki és ahogy akela is kisérleti p@tká.... vagyunk és igy megöli a játék magát.
Nekem pár száz óra se kell egy mapon singleban hogy megunjam. Nem érdekel a repcsi pl meg se csináltam csak 2x kb. Minek lootolni ha már atom biztos vagyok. Főleg a18 mivel annyi a löszer meg a fegyó hogy single player kifogyni is nehezen fog ha nem mindenhol azzal mászkál. Szerintem maradjon a18 végleg azt lehet csiszolni. Tudom. Álom...
Tudom hogy alfa de igazábol a az hogy van egy hd-s környezet és új ikonok spontán nem érdekel. De több olya hiba van volt és lessz benne ami miatt pl egy pvp játszhatatlan. Szerintem ha elkezdeném itt leírni sokunknak nem újdonság de van akinek az. De pl claim blokk inaktívá teszo magát. Vagy texura alá kukucska vagy bloodmoon xp farm (ezt sokan nem ismerik) de pl amikor a játék duplikál be neked motort gyrot vagy örök élet fa. Ezek azok amit orvosolni kellene és még szerintem a negyedét nem írtam le amiket tudok. Tehát ha összegzem a18at és alapul veszem azt hogy mit csináltak akkor max oda jutok hogy kapott egy szép kosztümöt azt ennyi. Szerintem maradhatott volna az a17 grafika és a hibákat javitották volna ami általában 200-500 nap után a szerverek nagyrésztét kinyirja szerintem elörébb lennénk. És amikről általában senki nem beszél az az hogy kb 100-200 szint után amikor eléred azt hogy mindent legyárthatsz utána unalmassá válik a játék és talán ez miatt is üres vagy hal ki nagyon sok szeró.
Nem jól értelmezed az általunk mondott A16 dolgait! Nem azt mondjuk, hogy az volt tökéletes qrvára, hanem azt, hogy ott jobban s (lehet csak nekünk) ésszerűbben működtek a dolgok (fejlődés, közelharc, zombi agy s nem építészmérnök zozók stb.). S a véleményünk szerint azt a vonalat kellett volna tovább fejleszteni, de attól már teljesen elfordult a játék. A16 alapjára is lehetett volna nehezítést és beszarós dolgokat is bele tenni a játékba. Tehát nem az volt a tökéletes szerintünk sem. De ne felejtsük el, hogy lehet bármi nehéz a játék, ha minden nap játszol, akkor egy idő után azt is kirázod kisujjból. A18 is cirka 3 hónap múlva smafu lesz, mert megszokod, nehezíthetik azt akárhogyan. Szerintem...
S barátaimnak is válaszolok: Seza! Nem vagy maradi, csak a mi 7DTD játékstílusunk nem ezt a vonalat képviseli, amit a játék vett. Ati! Nem izgat valóban a táska mellett az öv dobás is, nem szokásom sokat elejteni :) De jelenleg legalább dobálnám köztetetek!! Jó játékot fiúk! Utoljára szerkesztette: Akela0107, 2019.10.15. 22:10:19
Keveset játszottam eddig A18-at, de szerintem köröket ver minden eddigi buildre. Lootolás közben halál félelmem van a házakban. Mindent szét kell vágnom mert, minden alapanyagra szükségem van. Fejlődést is át kell gondolnom rendesen, most nem az van mint eddig, hogy mindenki ugyan azt fejleszti. Az A16.4 mítoszt én nem értem meg egyáltalán. Ott kb. 10 nap alatt érinthetetlen isten voltam a bevehetetlen bázisomon, nem is motivált semmi a további játékra, abban az 1 évben volt először uninstalálva a játék.
Hali! Probálom megfogalmazni amit gondolok az a18-ról pár mondatba de be vallom olyan érzésel vagyok mint az értékelése steamen "vegyes" Elsősorban eggyet értek Akelával fénykora 16.4 tényleg best és azt a vonalat kellet volna tovább vinni de nem!
Most azért elnézve az össze beharangozó kis szösszenetet amit dobáltak nekünk pfuu majd mekora dobás lessz .. hát nem jött össze valahogy!! Értékelem hogy azért probálkoztak, és tényleg vannak benne ötletek amik tényleg jók és van értelme de valamiért nem tud megfogni. Saját kis véleményem az hogy valahol a játék el ment más írányba valahogy úgy látom, és videósokat is elnézve valamiért nem épülnek jó hordavárók, és frankó bázisok mindenki bevonult egy prefab házba és ennyi. Kreatív valamiért kiszorult vagy csak lehet én vagyok vak? :) de én csak azt látom lootolj és majd éld túl azt a kövi 7 napot és ennyi egyszóval mókuskerék. Lehet bennem van a hiba és én valamiért maradi vagyok és 2000óra felett lehet én csömörlöttem bele az wipe-wipe-wipe és ezt ki szedtük, és ezt bele raktuk, és ezt ide oda . az nem jó! sebezzen többet... stb stb stilustol. Persze a 1 probát még megér és a stabilt megvárom és majd letesztelem . Reménykedek hogy jobb lessz! nah ... mindegy jól kisírtam magam itt :) de hát nah...
Egyébként simán eltudnám képzelni, hogy a hátizsákot ledobod a hátadról ott ahol vagy. Ekkor megszűnik a túlterhelt állapot, eltudsz szaladni és később visszamenni érte ha más nem veszi fel addig. Persze ez nagy könnyítés lenne az amúgy sem nehéz játékban, kockázat lehetne, hogy szétütik a zombik. Mikor jön a stable?
amikor meghalsz kapsz egy másik táskát ehhez az kellene, hogy akkor nem elérhető az inventory de ha már itt tartunk a játék stratégiájába tartozik mikor lootolgatsz látod és tudod hogy lassabb vagy/tele vagy -akkor azt te döntötted el és máskép nézve lehet in game játékként csak lent teremne a táskád a földön és gombnyomásra vissza de relatív a szűk konyhában mikor elkezd feléd rohanni a nagyi vérző szájjal a két vállas tagyót letenni gyorsan nem egyszerű (miközben a kezed tele) persze mondhatnánk azt is bunkóról íjra sem könnyű váltani mégis az /ez egy játék :) Utoljára szerkesztette: Infrath, 2019.10.15. 17:30:40
Még mindíg nem lehet ledobni a hátizsákot a földre, hogy tudj menekülni, ha netán bajba kerülnél és épp túl vagy terhelve?
Úgyis nagyon vigyázni kell a halállal az Xp vesztés miatt, szerintem a cucc eldobása nem változtat sokat. ( Akela úgyis túlélő, aki képes 500 órát játszani halál nélkül. :D )
Ötlet várom a véleményeket. Ha újra kezdem akkor 4pont rögtön intellect utánna meg majd 2 pont a forge és workbench miatt. Másra nem is érdemes addig pakolnj mert forge és workbench nélkül nem lehet menni sokra. Véleményetek erről?
Ja 1400 valamennyi a játékórám. Akinek 4000+ van az hogy? Alpha 1től csak ezzel játszik?
Aki a mostani patchben optimalizált valamit az ki volt vajon? Írtátok valahol. Na annak az embernek arany keze van. Ő ért valamihez a többiek töltelék. Tegnap jött le 1.2 gb patch, feljebb vettem a garfikát mert 90 stabil fps mindenhol, random hordát direkt úgy zúztam hogy behúztam házak közé házakba, fák közé semmi fps drop. Ugrálva zoom nélkül forgásból lőttem a z ket semmi akadás. Nem full grafon de feljebb vettem mint amikor sírtam lejebb miatta. Na ez már valami.
Gilgear a stabil verzióra várakozik, még nem aktív.
A szerverek listáján voltak eddig is s most is van több magyar szerver. Onnan ide senki sem szokott feljönni? Az itteni lista is min. a duplája lenhetne.
Nekem fut a teszt szerverem, most is exp18-al. Ha jön a stabil full reset lesz. Jöhet bárki aki máshol nem találja meg a számítását, megfelelnek neki a beállítások és elfogadja a szabályokat. Beállítások: - nincs loot respawn, - airdrop 30 nap, - claim és privát romlás 999 nap, - 2-es nehézség. Szabály: - Nagy város PVP, itt minden megengedett (gyilkolás, rombolás, lopás) - Minden más hely PVE, itt tilos gyilkolni, tulajdont rombolni és lopni) - Levédhetsz bárhol bármit. - Kulturált játékmenet betartása - Bugok és exploitok kihasználása tilos. Infó: - Nincs admin játékos, ha bug miatt valami elveszik, akkor az elveszett. - Karaktermentés van, hiba esetén azt visszatudom állítani. - Pályát is visszatudok állítani hiba esetén. - Tervek szerint nem lesz reset az alpha 19-ig.
A szerver sajátom, a gerincen fut, gond esetén azonnal rálátok. Mentések vannak. Neve: [HUN]-LUPIUS jelszó: alma
Nekem csak 778. De én A1-A14-ig kb. virágboltoztam. A zombik textúrája az mindig is ilyen gagyi volt? mert több mint 1 éve nem játszottam csak moddolva és ott tű éles minden zombi.
Áhhh...kezdők vagytok. Nálam 4128-at mutat a Steam.xD
Steam könyvtáron belül kikeresed a játék nevét,nyomsz egy jobbkilkket,majd tulajdonságok,és megkeresed a béták fület,majd ott a legördülő menüben legalul van a latest experimental.Ha azt kiválasztod,már azonnal el is kezdi tölteni.
Még nekem is a 17-es van fent,nyugi! Most hogy majd optimalizálják az experimentalt,még érdemes várni a stabilra.Amúgyis 2700 órát elbaxtam az életemből a játék miatt :))) De nem bántam meg! Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.10.13. 03:06:00
Manapság már senkinek sem jó semmi, tényleg divat lett ez a fikázós téma (nem csak ebben a topikban és játékban).
Üdv! Valaki elküldené nekem az elérhető legfrissebb magyarítást a játékhoz?
én ezeket vártam: skill rendszer és sok más nekem jó volt 13-15 ben nekem egyáltalán nincs szükségem ikonok cserélésére nem tudom ti hogy vagytok vele az új is csak új, nem jobb inkább azon dolgoznának hogy pár itemnél ne legyen zsák a kezemben.. szerintem a melee vel kapcsolatban bőven minimalista és elég lett volna az ha a jobb egy charge olható dolog lenne és az animáció jobbról balra való lendítés lenne ami azért lenne jobb mert mondjuk 1-1.5 méteres lenne a táv, ütése több staminát enne bal klik meg sima light attack mint eddig csak annak gyorsabb lenne az animációja
1 év megint eltelt és kaptunk 2 kezes konzerv nyitót meg egy lándzsát.. engem totál hidegen hagy az új model/ikonok/texture cserék az új zombik kinézete is akkora nagy baromság mint a szél olyan mintha a szökőkutamat portalanítanám a polcomon évről évre ahelyett hogy bekapcsolnám
-Amire megszokunk valamit (ha jó/tetszik vagy sem) addig ismét felforgatnak szinte mindent. Az előttem szólókhoz csatlakozom a véleményemmel, nem érthető ez a felfogás s ez nem fejlődés, hanem próbálkozás össze vissza már-már fejetlenül. Arról nem is beszélve, hogy szerintem egyetlen egy külsős játékos véleményét sem olvassák el, úgyhogy hiába mondunk mi is bármit...
-A többségnek tőlem fényévekkel jár a gép összeállítása, csak álmodozom jobb videókariról, ssd-ről stb. Sajnos nem tehetem meg, hogy kizáróan ezért az egy játékért több tízezret költsek. (Eddig is külön csodaszámba ment, hogy egyáltalán tudtam játszani...bár volt ismerősöm sokkal komolyabb géppel sem tudott, az okát soha nem tudtuk megállapítani.) De szerintem ezzel nem vagyok egyedül! Sokan nem tehetik meg azt, hogy a legtrendibb gépösszeállítással játszon és ezt sem veszik figyelembe. Azaz a véleményem, hogy minden tekintetben szarnak ránk!
Csavargatják az Alfákat minden szempontból s rámondják, hogy fejlődik a játék...csak azt nem értik meg, hogy a többségnek pl. A16 jobban tetszett minden szempontból. Meg pl. az ilyenek kiütik a biztit nálam, amit tegnap single-ben tapasztaltam: levadászok egy farkast, nekiesek fejszével, majd a csontjából mondom csinálhatom a csontkést...és?! nem lehet... De sorolhatnám a hasonló idiot megoldásokat, amik ezelőtt tökélesen működtek. Fostalicska az egész, legalábbis nekem! Jelenleg 100x inkább A17, pedig azt sem szerettem meg igazán, s 1000x A16.
Barátaim! Nektek jó játékot kívánok, talán még találkozunk hamarosan
S Lammaer megállapításához csatlakozom mostmár én is, ez a játék olyan, mint a "LOST"...kísérleti pat...öhöm-öhöm alanyok vagyunk
Nem tetszenek az új itemek kinézete. Nem tetszik az új farming rendszer,Nem tetszik hogy a zombik felgyorsulnak (miért?) Perk rendszert ismét változtatták. Jó lenne ha végre valami állandó és végleges lenne a játékban a zombikon kívül. Ami tetszik az új kütyük ez valóban jó de kb ennyi. Tudom hogy Alpha de ami jó azt miért kell bántani?
Részleteznéd mi a baj? Nekem a nyilak mechanikája valahogy nem jön be. Lehet azért mert az alap íjjam van csak. Remélem a többi jobb, mert kb célozni is nehéz vele. Akárhogy célzok istenért se oda megy ahova akarom sokszor. Azé rust szintű íjjazás itt is lehetne hiszen Unity engine.
Én tavaly cseréltem videókarit,emiatt a játék miatt nem fogok megint venni újat.Eszem ágában sincs,bármennyire is jönnek ki újabb kártyák.Egyszer már újítottam a 7Days miatt,amikor kétmagosról,négymagosra váltottam a procit,és alaplapot is cseréltem.De jó is volt mikor az alfa1 kétmagos procin száguldott,és rám is tudtak csatlakozni! Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.10.12. 12:23:30
Ma ismét megpróbálkoztam a játékkal. csak félóra alatt össze jött 4 halál. Számomra igy játszhatatlan. Ami eddig jó volt a játékban elcseszték. Miért nem hallgatnak a játékosokra? Állandó tesztelgetés, na most újra elrontjuk a játékot című epizód. Ami jó tartsuk meg ami rossz változtassunk. Ez ilyen egyszerű szerintem. Ha így marad a 17.4 verziót játszom ki ismét.
Ha van olyan opció hogy texture streaming, akkor miért is egy patchben tesznek bele még textúrákat? Alapból bele kéne rakni mindent ami sok memóriát eszik. Kapkodás látszik nagyon. Meglessük este mit produkál. De letiltottam a driver.ben amit kellett azért már én is.
Hey folks! We released A18 b143 EXP to public ! This thread will serve for bug reports.
Please find the Changelog here: https://7daystodie.com/a18-official-release-notes/
To Opt in:
Select 7 Days to die in your Steam games list Right click and select properties Under the Betas tab select latest_experimental – Unstable build
To potentially help with FPS problems: 1 lower game's texture quality 2 lower AF in driver settings or use "gfx af 0" ingame 3 lower game's screen resolution
Have fun and enjoy !
Hated
Here's what changed since b139:
Added Gfx st budget/forceload console commands Gfx tex console command to show texture usage info Gfx dt console command help Gfx af console command
Changed Improved item display and descriptions for shotgun ammo Junk turret HP is the same as durability of the held item Make junk turrets able to be picked up by enemies ToolAnvil and toolBellows are unlocked by schematics, not perkAdvancedEngineering Farm plots are worth less to sell Vitamins also prevent Dysentery Updated many POI xml tags with better zoning, and allowed townships Item stat displays improved. They can now display values like "XP 10%". Raft texture settings to save memory (is in game, but not spawnable) Changed house_old_pyramid_02 resize optimized out 75K verts/tris Renamed woodFurnitureBlockVariantHelper to Wooden Storage / Furniture All ak47's are referred to as machine guns now in items and perk descriptions so they are not confused with rifles Improved many POIS tagging so they will show up better and in more appropriate zones in RWG All items with parts that belong to the same perk scrap to the same part. For example all handguns now scap to “handgun parts” and all handgun class weapons such as pistols, smgs, and magnums are crafted from handgun parts. Existing m60 parts, sniper rifle parts etc can be scrapped to the new parts PerkFlurryOfBlows adjusted and description improved Updated attachment positions on M60. Gfx key console command to not put GAME_ in front of name Sledgehammer and Baseball bat heavy fire now swings through target. Removed test raft from blocks xml to lower memory footprint at startup Beds no longer harvest cotton plants Safes, munitions box, power line and light poles harvest steel with a wrench
Fixed Junk Turrets can be duped Junk turret can now take damage to the point of being disabled Junk turrets dont use their "durability used" value when deployed Junk turrets will all be activated when ownership is lost Junk turret ammo uses mod of item held in hand. ie. burning shaft mod Lockpicks no longer break instantly. Junk turret with mods causes 0 Stream Exception Reading books is heard for other players in around a 30 block radius Double barrel shotgun playing an additional shot animation after reload Spear tooltip is missing when you try to throw broken spears Water journal entry references cans of water PerkHealingFactor not working reliably and description needs work Unlock info on drinkJarPureMineralWater Removed broken map marker on junk turrets Advanced bellows recipe does not perk unlock Hidden strike description of knives doing 200% extra damage on rank 1 was incorrect. Allow display of a leading "" on item stats. Incorrect message displays to client when player disconnects from party. No grenade sound being played when thrown straight in the air Fixed shadow artifact issue on dirt cloud particles. Changing texture quality did not unload previous texture arrays OptionsGrassDistance exploit Mp_waste_hole_asphalt01 has bad ground issues from setting triangles Add more stone to ore surface boulders Change tool tip and journal to not include fire/torch for cold weather help Give trader inventory a full reset. Removed temporary green path arrows from red mesa Reading books is heard for other players in around a 30 block radius Wrong description assigned to lockpick bundle Offline nonadmin players all have admin star when not online Terrdest. stone imposter uses old wooddebris texture Several recipes had missing unlock info Dress shoes claim you repair them with a repair kit Small stone bundle cannot be crafted Window03Wood can not be crafted Enabled texture streaming on many new loot containers Enabled texture streaming on all trader and npc assets Vehicles and hand items like cans, bags etc were not streaming textures Fixed & block stability issues in settlement_trader_04. Zombie pbr textures and radiated textures were not streaming
Death Trauma - elhalálozás - büntetés most hogy működik? Mivel kórós fertőzésben szenvedtem, és a satmina miatt már ütni sem lehetett, gondoltam felfalatom magam minek szenvedjek. Leraktam egy ládát bele mindent, majd ölébe ugrottam egy zombinak. Direkt figyeltem az XP bár 20% -állt, miután meghaltam írta, hogy levont 10% és megkaptam a kaszást a bal sarokba. Az Xp bár lefeleződött, ez szerintem nem 10% volt. Elkezdtem csépleni a hordát, hogy visszajöjjön az pár Xp, erre azt látom, hogy szép lassan csökken az XP bár piros színnel. Egész addig csökkent még 0 lett, ekkor eltűnt a kaszás a bal alsó sarokból és az XP bár visszaugrott kb. 30-ra és megint kék lett.