Nem jól értelmezed az általunk mondott A16 dolgait! Nem azt mondjuk, hogy az volt tökéletes qrvára, hanem azt, hogy ott jobban s (lehet csak nekünk) ésszerűbben működtek a dolgok (fejlődés, közelharc, zombi agy s nem építészmérnök zozók stb.). S a véleményünk szerint azt a vonalat kellett volna tovább fejleszteni, de attól már teljesen elfordult a játék. A16 alapjára is lehetett volna nehezítést és beszarós dolgokat is bele tenni a játékba. Tehát nem az volt a tökéletes szerintünk sem. De ne felejtsük el, hogy lehet bármi nehéz a játék, ha minden nap játszol, akkor egy idő után azt is kirázod kisujjból. A18 is cirka 3 hónap múlva smafu lesz, mert megszokod, nehezíthetik azt akárhogyan. Szerintem...
S barátaimnak is válaszolok:
Seza! Nem vagy maradi, csak a mi 7DTD játékstílusunk nem ezt a vonalat képviseli, amit a játék vett.
Ati! Nem izgat valóban a táska mellett az öv dobás is, nem szokásom sokat elejteni :)
De jelenleg legalább dobálnám köztetetek!! Jó játékot fiúk!