én annyi különbséget fedeztem fel a streamekből hogy a bunkoknak kb fél méterrel lándzsának 1 méterrel több lett az alap fél méteres távnál való ütés, ezen nincs semmi fejlesztve lol csak átírtak egy paramétert.. télleg mondtak vmi ilyet vhol?
Ezt a suhintás dolgot se értem. Vagy nem működik az a18ban vagy csak ritkán. Fa bunkó is csak akkor sebez ha a célkereszt a zombin van sajnos. Kell még mit fejleszteni bőven. Közben, a modderek megcsinálták a működő hajót, mint a kocsi csak vizen. Ja meg olyan mod is van ahol le lehet ülni egy csomó bútorra és némelyik még plussz dolgot is ad. Pl ágyba feküdni lehet és még spawn pont is. A modelleket meg hagyjuk funpimps sehol sincs...
De igen szerveren, pedig a pingje nagyon jó. De közben rájöttünk, hogy a videóban 0-ás vagy 1-es nehézségi szinten játszik, hiszen motoros zombit pár ütéssel lenyomni alapszinten.
pl a Dying Light airdrop megoldásától példát vehetnének,hogyha nem érünk oda időben,akkor a fele elveszik,és banditák uralják a ládákat,akiket ki kell nyírni,de így is csak a fele dropot kapjuk meg.Ja és utána le is lehet adni a dropot,jó kis pontokért cserébe.Itt meg szegény drop álldogál a mezőn,hátha valaki egyszer rábukkanik :) Egyébként sokan nem is kedvelik a dropot,mert hatalmas könnyítés a játékban.
Ez jó! Azért még messze vannak a Dying Light közelharcától.Mi hetek óta nyomjuk azt a játékot,és sokszor elgondolkoztatott,miért nem lehet ide is berakni ilyen szintű közelharcokat.
Első zombimat a18ban kézzel öltem meg ugyanígy csak nem volt semmi csak a puszta kezem. Ez ilyen single-ban most is. Neked nem szerveren van ez a probléma? Utoljára szerkesztette: DevEagle, 2019.10.11. 13:14:53
Sajnos ja. Ők tutti. De míg vannak olyan barmok mint én is, hogy szidjuk, de most is azon agyalok ha hazaérek este merre menjek lootolni hogy meglegyenek a cuccaim. Sajnos annyira egyedi és nincs masik ilyen se. A közelében se...
Az is megérne a misét hogy ennyi idő után még miért alpha meg experimental.... Értem én hogy ezzel próbálnak meg takarózni, de ennyi év után még mindig kisérletezgetni hogy mi hol legyen... szerintem ez inkább egy kisérleti patkány szimulátor, valami szociológiai kísérlet ahol a játékosok tűrőképességét vizsgálják... (játékosok a rágcsálók, a devek meg a tudósok akik vezetik a kisérletet - lehet ezért experimental...)
A sonkás tojástól miért lehet kapni ételmérgezést? (18alfa experimental)
Próbálgattam én is, teszik, viszont arra mi a magyarázat, hogy 2 blokk távolságból is átütnek nekem, nem mindig mondjuk 10-ből 7x Ebben a videóban miért nem találja el a zombi? VIDEÓ időzített indulás Hatszor üt közelről a zombi a mi nem talál, ezt még most sem hiszem el, pedig látom.
Hát, ha belegondolsz egyrészt Early Accees, másrészt Alpha, és azon belül még experimental is.
Szerintem örülni lehet hogy egyáltalán ELINDUL :) Valószinüleg ők is verték a seggüket amikor egyáltalán lefordult a kód és inditható lett a játék.... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.10.11. 08:24:16
Nem neked írom konkrétan csak affektálok rá. Ne mondja már meg a FP hogy voltak annyira buták hogy a sok Hd cuccra fogják. Látta valaki a rust-ot vagy a green hell-t vagy a forest-et? Ott nincs csak hd textúra... Impotensek hozzá és megint teszt nélkül adtak ki valamit mert már fogytunk rohamosan kellett valamit adni a népnek. Bár ezt más is csinálja AAA címekkel. Na várunk addig meg fos grafikán kínlódunk mi csóró 6gb-os karin...
Következő patchben már nagy fejlődés várható.Az a helyzet hogy nagyon kihasználja a videókártya memóriáját a játék,és néha túlcsordul,így okozva a laggokat.A rengeteg hd textúra miatt kellett ez,de átestek a ló túloldalára,így most próbálják levenni a terhet a Vramról.Már szép eredmények vannak,Madmole is örül neki.Hamarosan jön a patch:
Nagyon sokat számít a videókártya memóriája a jelen helyzetben,azok járnak jól akiknek nagyobb vramjuk van.Ezért irtam hogy várok még vele,ezer sebből vérzik még az experimental. De egyébként az is érdekes,hogy ezek nem vették észre ezt a nagy hibát,azt gondolják majd mindenki csúcs gépen fogja futtatni a játékot.
A 1080 illetve a 80-asok nem is annyira jók unityhez, sőt általában a graf.motorokhoz. A legideálisabb a 70-es sorozat, esetleg Ti-ben a lehető legmagasabb órajellel. Nekem nincs gondom a futással (CPU=7700K, GPU=1070), de gondosan összeállított gépem van, nem szedett-vedett cuccokból (qva sokat számít). A videó beállítások úgy vannak ahogyan az A17-ben volt. Mondjuk én is észrevettem némi fps dropot, de egyáltalán nem zavar (ha nem esik 38 alá az még jó, nálam ott van a villogáshatár). Volt ilyen az A17-ben is, elég szépen javították. Ezt a játékot már kötelező SSD-ről futtatni, mert rengeteget adatot olvas. Utoljára szerkesztette: nibron, 2019.10.10. 19:33:05
Nálam is ugyanez van 1080 8gb-nál. V-sync-nélül 140-170fps, aztán beszakad olyan 30ra és néha ott is marad fél percekig, aztán megint jó kb fél percig :-) V-sync-nél ugyanez, csak ott 60-ról szakad be, ráadásul "csak" full Hd-ban. A 17.4-et 1440-ben toltam tükörsima 60fps-sel, max settings-sel, itt meg hiába butítom a grafikát földig, akkor is beszakad Utoljára szerkesztette: BenedekFeco, 2019.10.10. 16:53:05
Iron, ha jól értem nem a játékban kell kinyomni hanem az nvidia driverben kapcsoljam ki az említett dolgot? Mert játékban van haszna, de nem sokat nyom a latba sajnos. Félre ne értsetek. Nem kell 60fps nem vagyok telhetetlen. Ne droppoljon ennyit mert észre venni sajnos mikor 60-100fpsről leesik 30-40re. Annyira sok a dropp hogy látványos sajnos.
Nehogy kivágd azt az 1060-at, nagyon is jó kártya FULL HD-hoz! :D Az RTX széria amúgy is csak egy parasztvakítás.... 1060/1660-70-80 nagyon jól sikerült széria (még a 900 is úgyszintén).
Ennél a játéknál csak masszív optimalizálatlan gondok vannak, de a végére általában kijavítják ugye. Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2019.10.10. 14:12:14
Hallod. Ezek a fórumon meg azt hiszik ez a fos miatt veszek majd "jobb" videokártyát. Há anyátok fog egy 7d2d miatt megint 100k ablakon. Akkor mehet a játékotok a csába... Mert a 1060 az már nem túl jó teljesítményű. Vegyek 2060at meg mit nem...
Nekem az se sokat segít. Gyenlőre le kell vegyem a grafikát nem kicsit. Texture streaming se számít. Itt azzal lesz a baj hogy 100ra futattja a vidikarit és ez megöli a folyamatos fps.t. szerintem. De maradok mert valami marasztal. Talán az hogy végre vannak olyan változások amiket a közösség rinyált. Ja várj, nekem még mindig mod kell hogy a növényt leszedjem ne ki boxoljam a hejéről. Apróság. Tetszik sok minden amikor nincs fps drop rendesen bele lehet élni magát az embernek. Utoljára szerkesztette: DevEagle, 2019.10.10. 11:37:22
Most teszteltük hárman. Ez egyelőre elég jó megoldás, hivatalos fórumon se tudnak jobbat ajánlani. Kint 58-62, bent 90-120 fps-em lett, a szaggatás teljesen eltűnt. Mondjuk frissítettem drivert is. :)
A VGA kártya beállításaiban levettem az anizotróp szűrést, 2x-re végül nullára és jobb lett az FPS. Érdekes hogy ha lenézek a lábamra a földre, és semmi nincs a képen, csak a föld textura akkor felére leesik az FPS.
Mert a fejlesztők nem próbálták még játszani a saját játékukat scavengernél nehezebb fokozaton. Ott még megoldható minden erőből, ott tényleg felesleges és exploit szagú minden trükközés és tűzzel-vassal írtanak mindent ami segíthet. ( Persze megoldjuk majd ezt is, pedig már minden zozó statikus és építészmérnök végzettségű + legalább 3 diplomával rendelkezik. )
Miért kellett kiszedni a szögesdrótot... És sajnos már nem működik a leesős híd. Miért kell kiszedni a jókat?
Van junk turret a zsákodban vagy az övön? Nekem 60-ról 7-8 fps-re veszi vissza ha lootolok egy ilyen bigyót. Meg totál random fps dropok vannak, látható okok nélkül. A sivatag a zöld és a havas terület szépen fut, de a romos rész katasztrófa, játszhatatlanságig szaggat - meg ronda is...
Köszi próbáltam de ennél csak lejebb ment az FPS sem mint segített volna. Itt a két monitoros képem amin látszanak az adatok. Jobb oldalon a feladatkezelőben látszik hogy proci majdnem 100% videókártya szintén. Jobb oldalon látszik a beállításaim. Van még mit levenni, de ne már mindent... Ha az árnyák ki is van kapcsolva sajnos ha a sivatag felé nézek akkor leesik 60fps-ről 35 köré. Azért lényeges, mert nincsenek zombik, nem világít minden meg a bázis sincs megcsinálva. 35 alá esik már játék élmény romlik sajnos. Azért kéne stabilan 40 felett lennie hogy ha bármi megterhelő jönne legyen miből essen az fps. Ez szerintem nagy baj. Na erre találjon megoldás FP. Tudom. Régi fos a proci is meg a videokártyám is. Tudom, tudom. (irónia...)
Figyelem, nagy méretű kép! (1.29 mega 3200x1200) Deveagle 7d2d settings Utoljára szerkesztette: DevEagle, 2019.10.09. 13:31:27
Ebben mennyire igazad van. Ugyanez a szitu itt is.
Más kérdés: Nekem tegnap közepes grafikán, elkezdett szaggatni a game 1.2 óra után, varosban de csak ha tavolba néztem. Értsd, a bázisban pakolva 100+fps, kinézek már mi a helyzet leesik 15re!! Vissza be ott megint 100fps. Másnál ilyen? i5 7500 32gb ddr4 1060 6gb. Texture stream off, vsync off.
Nem úgy volt hogy vannolyan opció ahol lehet valami fps limitet állítani? Vagy az a rustban jött be mostanában?
+++ Emlékszem, hogy vagy 4 verzió experimental-t játszottam még az A16-al. Mire ki jött a teljes, már a gépemen nem volt a játék, annyira megutáltam a verziók után (nem azért, mert rossz a játék, csak teljesen elvitte a kedvet a sok teszt xD).
Nagyon helyes, közelharcban az tényleg vicc volt hogyha túl közel volt hozzád a Z, hiába volt rajta a célkereszt, "mögé" ütöttél...
Mondjuk amit leírtak nem feltétlenül ezt a problémát olvosolja, de az mindenképpen jó hogy foglalkoznak vele. Számomra a 7days pont emiatt érdekes, FPSként ugye fényévekkel le van maradva a piactól, de mivel a közelharci játék sokkal ritkább, én azt szerettem meg benne.
Szerintem is optimalizálatlanabb , de a stabil A18 lehet jobb lesz! Itt egy kis friss baromkodás
Most olvasom a changelogot:
Some folks gave us feedback about how you would swing and miss zombies too often. Melee was too binary, hit or miss. To remedy this, as well as make melee feel more impactful, we added a swing arc to detect hits along the path of the weapon. If you miss with the crosshairs, you will still hit enemies along the arc of the weapon swing, just for less damage. This allows melee users to do splash damage to crowds while primarily attacking one target. We will be improving on this new system as time goes on.
Ezt én is ugyanígy leírtam nekik, úgy látszik tényleg hallgatnak a szép szóra :D Végre használhatóbb lesz a közelharc sokkal. Utoljára szerkesztette: ntex, 2019.10.08. 00:38:56
Nekem 3-5percig csinálta a térképet.
#21276 Milyenek a beállítások, az is számít. Utoljára szerkesztette: Bal0924, 2019.10.08. 00:09:12
Hát nálam ahola A17.4 55-60 FPS-t tudott, ott most jó ha 31 FPS van. Ennyit a streamerekről. Mindegyik hogy mondta mennyire jól optimalizált, sima 60 FPS mindenhol, most meg tele van a forum, mennyire el lett baszva a z optimalizálás. Utoljára szerkesztette: hapi, 2019.10.07. 23:16:40
már vagy fél órája megy a gportálon a telepítése az A18 nak. Ez normál?
Én megvárom a stabil változatot,értelmetlen tolni még,mert úgyis minden héten foltozzák majd addig.
Azért 4 verzióval feljebb van az experimental,mint amit a streamerek kaptak buildet.Szóval mi már a javított változatot kaptuk meg!
Changelog B135 – B139
Changed Volume of notifications to be heard better. Perk descriptions now describe crafting unlocks more clearly. Oil uses a can in the recipe Added Name(s) to entity death logs Volume of wrench harvest sound to be less annoying. Ammo and resource bundle naming convention improved Removed chance for fog in all biomes Improved description on multiple choice / variant blocks Better default icon for Wood Fences and Railings helper block Craftable wooden signs are a separate helper block Lowered the rate of fire of unperked junk turrets Double barrel shotguns can install barrel attachments
Fixed Animal Tracking causes NRE for clients members NRE spam when radiated vulture lost its leg and survived NoteDuke01 claims to be readable Improved description of breaching slugs and Elemental Protection buff Ambiguous description of Hidden Strike Bows using gun AudioSource radius. PerkYeahScienceRank5 is a 3rd unlock for timed charges Multiple item descriptions missing repair/scrap info Wrong description on drinkJarGoldenRodTea Gun attachments for double barrel and crossbow have no definition / are way off Attacks and Power attacks do not affect stealth level Trees disappearing Inconsistent bundle unlocks on perkRangersComplete Mining journal entry not fully accurate Knuckle wraps have no impact sound Animal tracker perk description is completely wrong Snakes show up as rabbit icons using Animal Tracker Sawed-off barrel mod can be installed in the (sawed-off) double barrel shotgun Junk turret can never miss Turrets Syndrome description is ambiguous Imposter eaves in barn 03 Able to apply any mod to items via cosmetic mod slot ResourceYuccaFibers icon was named wrong Charred meat stats window has incorrect water info Update serverconfig.xml to include new RWG pregen maps in game world comment
Afterparty a vérhold után. :) Több zozó jött mint éjszaka.
Tegnap este buliztunk :) 13 online játékosból 12 egy helyen. Bázisra se volt szükség, a követ védtük. :) lehet, hogy hamarosan elnémul, mert véletlenül a zenét is felvettem... Köszönöm mindenkinek aki ott volt!
Szerintem nem olyan vészes az "előadása" ennek a csávónak. Vannak ennél sokkal rosszabbak twitch-en... Tényleg jól leteszteli az új dolgokat és már tudom is, hogy mi lesz a skill build + fegyver prior.
Ui.: Lesznek friss PVP szerverek? :D
Üdv! Eszembe se jutott kritizálni, panaszba tenni stb. téged ill. a véleményed, ha így jött le neked, akkor bocsika!! A f.szkalap stílusával meg teljesen egyetértek veled! Én is csak a véleményem írtam, hogy Én inkább ilyen videót nézek meg, mint azokat, akik mást se csinálnak, mint a táblázatot böngészik perceken át, meg játszanak maguknak, más játszadozása nem köt le, majd játszom én, ha kijön. A tesztek pedig szerintem lehetnek hasznosak, főleg ha ki nem jött játékról van szó, hogy azokkal ne én foglalkozzak. S ezzel nem a Te véleményed bíráltam v tettem panaszba...csak azt akartam kifejezni véleményemmel, hogy bár ellenszenves a videót készítő, de tudok belőle szemezgetni hasznos dolgokat. S ja, vannak más stílusban is előadott tesztelő videós is, pl. Capp00 (persze nem csak tesztelget), ebben is igazat adok, egyezik a véleményünk. Úgyhogy teccem érteni!! S jó játékot kívánok azoknak, akik a fórumot látogatják s azoknak, akik nem! Találkozzunk egy "Magyar" szerveren A18-ban!
Szerintem legtöbben azért szeretjük ezt a játékot mert hatalmas szabadságot ad .És ez adja a játék élmény nagyobb részét.És nem csúnya a játék és némi optimalizációt is fel lehetett fedezni A17 4. változatában. Persze szerveren még mindig laggos és sokszor játszhatatlan. Ha ezen javítanának felőlem maradhatna olyan amilyen most.De ez csak az én véleményem :)
Köszi az infókat. Bár a lényeget leírtad. 6éve. Többet nem mondok. Ja grafika? Szerintem tudod mi lesz. Fel fogtok falni. Eljön az, amikor majd rájönnek ha a föld alá nem lehet építeni akkor lesz elég erőforrás a grafikára is. Mert így teljes rombolhatósággal sajnos nem bírja el a motor. Lásd unity engine játékok: green hell, rust. Csak a 2 legnagyobb. Talán még a forest is unity. Egyik se kicsi, és nagyon jól kinéző játékok. Ja a green hell asszem egy ember melója. Halottátok már ott a hangokat? Mindennek van hangja és lehet is hallani hogy merre van...
Elmondok egy titkot. Ez a faszi egy nagy minecraft videós volt anno. Csak azt nyomta. A nokedli gyerekeknek meg bejött ez a figyelem felhívó stílus. Rajta maradt. Nagyob értékes amiket bemutat dr a stílus szerintem nézhetetlen. Némítva elmegy
Mindenki nevében nem tudok nyilatkozni, de az enyémre még nem volt panasz. Vagy nem tudok róla.:) Olyan videót nézni amelyik néma, nem menő. És különben is kicsit már idejétmúlt. Egyébként van jó pár értelmes srác aki egyrészt nem partizza szét a videóját, másrészt nem is mutogatja magát. Mostanság ha a videó elején meglátom, hogy a pali mutogatja magát, akkor már tolom is az egeret a bezárás felé. Elég ritka amikor nyitva marad. De ez egy olyan játék amihez nem kell felsőfokú végzettség, így ha nem is találok ily módon "leírást" a trükkökhöz, egyáltalán nem zavar. 7DTD témában eddig csak szórakozásból néztem vidit, ezek a makeszok pedig nem szórakoztatnak. Lehet, hogy amúgy jó csávó, de amúgy meg nem. Teccik érteni.
Egyetértek. A csávó stílusa valóban idegesítő vagy túl jó a pörgető szere , de ezért jó a hangerőszabályozó gomb Viszont a videóiből lehet ötleteket venni, mégha néha nem is működik úgy, ahogy azt Ő bemutatja. Ezen felül a tesztjei is hasznosak többnyire s legalább nem nekünk kell azt tesztelgetni, az időt azzal tölteni. És Atival egyetértve abban is, hogy a feltöltése legalább nem a tucat olyan videó egyike, ami azt boncolgatja a játékot elkezdve (1000x láttuk már), hogy hogyan bányászik s lootol valamint az közben a skillrendszer táblázatát látjuk percenként. S a gonolatmeneted folytatva, itt senki sem kiabál...tehát itt senkinek se kicsi
Hát izé...54mp-ig bírtam. Icipici farka lehet a csávónak ha ennyire üvöltözik (gondolom valami jó nagy verdára nem telik):) Vagy vmi nagyon jó cuccot szedhet. Soha nem értettem mire indulhat be ennyire egy pali. Lássuk be ez azért nem az a kategória (és főleg nem az a korosztály).
Igen, benne nem csalódtam. :) Ő nagyon lökött, nagyon csúnya szájú, de nagyon jó fej - és jó, agyalós játékos is. Ráadásul nem is játékot kezdett, hogy kőbaltával rohangáljon két órán át streamelve a semmit, hanem bemutatta amit kell.
Én belelestem már két videóba is,de szerintem nagyon szép lett a játék.Tűéles textúrák vannak.Lassan már minden fotórealisztikus lesz benne,persze ezt köszönhetjük az újabb Unity cserének is.Azokat amiket felsoroltál megvannak,persze még alfa állapotban van a játék immár 6 éve,lassan látni a körvonalakat milyen fog lenni,de ez nem a végleges verzió,mire ez kijön még átesik újabb grafikus motorcserén párszor,hiszen a Unityt is frissítik folyamatosan.A hangokat irták hogy folyamatosan fejlesztik,a dinamikus zene mellett,a Native Darkness Production-al együtt dolgoznak rajta. (ez is egy Dallasi cég).Szóval még nagyon sok változás várható.Nagy a nyomás rajtuk,mert fórumon is támadják őket rendesen,nem csak mi érzékeljük a játék hibáit.Egyébként ott a lehetőség,irhattok nekik bármikor a hivatalos fórumba. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.10.06. 12:45:01
Köszi Iron, telefonról nem akartam ott kínlódni vele nem tökéletes a fórum telefonon sajnos.
Tudom sokaknak nem tetszik amiket írtam, de várom a véleményeiteket. Akár mennyire is hihetetlen ez az egy valódi közösség van, ahol lehet tanulni is sokat a kommentekből...
F.om... csak belenéztem gameedge videójába. Kár volt. Nagy büdös mocskos fos NULLA. Nullllllaaaaa.
Pár problem 20 perc videóból: - ha már a föld textúra éles a mocskos zombik miért nem kaptak új szebb textúrát? Amikor sétál a földön annyira elüt a 2 hogy olyan mintha korcsolyázna a föld felett pár centivel. Vicc. - a mocskos növények kinézetét nem lehetett 1 év alatt frissíteni?ennyi modot mutassak amiben már évekkel ezelőtt szebb volt? Vicc. - Hol vannak a beígért átdolgozott épületek? Mert kb 20 perc alatt 1et láttam csak ami egy benzinkú ami mostmár piros színes lett meg a tetjén valami tábla ban rajta. Az erdész ház aminek az aljában van egy nagy széf bejárattól balra egy szobaban, az tök ugyanolyan, meg kb az összes amibe belement a yt-er. - Egy fa bunkó nem olyan hamgot baz mintha egy fa pálcával ütnéd a betönt bazzze. Fejbeverném vele a hangteknikust azt megkérném tegye azt a hangot bele a játékba... - zombik hangjait nem hallani még mindig. Bár mostmár van magyarázat rá. A lebegő korizó zombi nem ad lépés hangot mert lebeg... Úristen. - az ikonokat kicserélték. Ok. De vágod ezt egy modder is megoldja egyedül nem kell hozzá nagy tudás... - a terep elsőre szinte semmit sem változott, főleg mivel a többi növény, blokk textúrája sem, nagyon fos az összkép. Kb mintha semmit se tettek volna.
Mennyi mindent leírhatnék csak 20perc videó után hogy nem férne ki. Ha elkezdek játszani vele félek hogy a többi rejtett fos is előjön.
Ja a legjobb vicc: Az elején a navezgane papírt hiába nyomja mint a süket a read gombot az inventoryban nem történik semmi. Vicccc...
Elindultak az élő közvetítések,egész hétfő hajnalig fognak tartani,válogassatok a streamerek közt:
Azé ezt az alpha18at kipróbalod te is majd nem? Nagyon kívánvsi vagyok a visszajelzéseitekre majd róla. Egyenlőre nem merek liveokat nézni belőle mert félek el megy a kedvem előre. Nagyon tarok attól csalódás lesz. Bá végre le merték írni hogy ez soha nem lesz olyan jól optimalozálva higy 4k 60fps.el menjen. Patch noteban benne van.
Fuuu én nagyon szerettem a GTA-t de a 4. és 5. részben is csak szórakoztam, aztán elég hamar meguntam. Nem tudom miért. :( Ettől még biztosan jó játék, de tényleg furcsa, hogy már mennyire nem érdekel ez az egész és még ez a RDR2 se. :/
Szia Ironman2, a fejlécből kivennéd a Lupius fordítás hivatkozást, megváltoztak az életkörülményeim és nincs már időm foglalkozni vele. Az RDR2 pc re nagyon jó hír, én toltam boxon és megvett a játék, vadnyugatos gta online, ez történelmet fog írni szerintem ezen a platformon.
Azt most tudja valaki, hogy a világban mászkáló zombiknak mi lett a sorsa? Tényleg törölték a világból őket? ha igen akkor be lehet kapcsolni a dedicated szerveren?
Már biztosan hétfőn kapjuk meg az alfa18 experimentalt:
Target Release Date: Monday Oct 7th
OFF: GTA fanoknak! Jön a Red Dead Redemption 2 PC-re,a tegnapi nap szenzációs híre.November 5-én már meg is jelenik,és lesz online vadnyugat is benne.A Rockstar Games Launchert kell feltelepíteni,ez egy új kliens,szeptembertől indult,és azon belül lehet előrendelni október 6-tól.Én elsők közt leszek akik megveszik a játékot! Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.10.05. 01:00:42
Bazz de jó mert hétfőn kedd szerda otthon jeeee. Akkor muszály leszek összerakni a stream setupot pár 8 órás live erejéig