Azért, mert az átlagos nem rombolható játékokban könnyen kijelölhető útvonal az AI számára, terület amit el kell kerülnie. A rombolható világban építesz egy üreget beleesik az AI és már csapdába is került. Vagy bevezeted egy alagútba és mögé építesz egy föld falat vagy vízoszlopot amibe nem megy bele. Ez mind programozás kérdése és úgy kell leprogramozni, hogy ne tűnjenek teljesen idiótának. A RUST esetében is azért időbe telt az AI fejlesztése, pedig az fix térkép, nem rombolható, de az egyes pályaelemek máshogy helyezkedhetnek el.
Nem értem amit írsz. Hol látsz összefüggést az AI és a rombolható világ között?
@Iron: Azért ott Texas környékén elég könnyen lehet keríteni programászt a unity-hez. Világklasszisra pedig, ennél a projektnél nincs szükség. Még talán betanulni sem szükséges, és akár távolról is dolgozhat.
Na itt találtam egy magyarázatot,szóval lelépett a grafikus programozójuk,és nekik kell az árnyékolást is megoldani.Szerintem a többi programozó is leléphetett.D
Ennek a játéknak az egyik különlegessége/egyedisége a földalatti világ. Ha azt kivennék kb. olyan lenne mint pl. a subnautikában megszüntetnék a vizet. Lehet írni egy újabb dying light-ot vagy dead island-ot vagy bármi mást de minek? Arra ott vannak az eredeti gyártók. Optimalizálni nem úgy kell, hogy kiveszek mindent. Ezek a verziónkénti átírások sem igazán jók a fejlesztőknek (nekünk viszont annál inkább), mert így nem azzal haladnak amivel kellene. Ha mindig ugyanazt írogatom át, ki tudja hányszor, akkor ez egyenlő az egy helyben toporgással. Ha a Forge időnként "lefagy", mert nehéz az UI-ban a lista kezelése, akkor arra nem az megoldás, hogy minimalizálom az elemek számát, hanem inkább meg kellene keresni, hogy miért hal le a lista már 20-30 elemnél. Igazából nekem az A16 a kedvencem, a A17 is játszható, de abban már van néhány elég idegesítő dolog amitől nem ő a kedvenc. Pl. a növények kezelése: kivették az "E" gombot, helyette ütéssel szedjük fel a cuccot. Ez jó ha nem a saját földeden csinálod. Ha viszont ott, akkor rendszeresen kiütöd a palántát is, vagy a földet. Ez egy idő után az ember agyára megy. Többnyire egyszer termő növények vannak, de most már elég egyszer elültetni, a termés folyamatos lesz ha a fene fenét is eszik. Ez így marhaság. Ráadásul kivettek egy olyan ficsőrt amivel eddig lekötötte magát kissé a játékos. Tehát igazából nem azzal kellene foglalkozniuk, hogy az eddig megalkotott dolgokból mit tudnának szétcseszni, hanem inkább a hátralévő feladatokra kellene koncentrálni.
Sehol se hallottam,csak feltételeztem hogy mi lesz ha egyszer elhagynák ezt a megoldást.Még benne lehet a pakliban.Ezek után a sok variálás után. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.09.18. 13:01:16
Meg mi lenne a sok bányásszal és építésszel, akiknek a zombik csak másodlagosak és ha tehetik még a vérholdat is kihagyják? Láttam már 300-as karit 400 killel... Nem sok olyan van aki csak a lootra és ölésre koncentrál és két hét után hozzá se nyúl a bázisához többé. Ha a fúrkálást kiveszik akkor búcsúzhatnak az ilyen játékosoktól is.
+1 Szerintem is meg fog szűnni ez a fajta bányászás. A talaj fix lesz, nem módosítható, az ásványokat pedig egyéb felszíni (lebontható) egységekből lehet majd beszerezni. Ezzel több FPS-t nyerhetnek majd mint a zombi világból eltüntetett és házakba bepakolt zombikkal
Nem tudom mennyi programozás kell ahhoz, hogy a rendőrre ráhúzzanak egy skint valami fegyóval meg adjanak neki valamennyi pontosságot. :D Ha meg melee, akkor még pontosságon se kell variálni, csak modell csere, egy bunkó vagy vadászkés meg állandó futás vagy sprint neki és kész a random bandita. A hangfájlokat meg egy karton sör mellett fel tudják venni két óra alatt ha nagyon akarják. Az új játék meg... hát...őőő... :D Ha valaki meglátja, hogy a fun pimps fejleszti, akkor röhögve görget tovább, mert tudja, hogy nyugdíjas korában is még csak alfában lesz. :D
Karácsonyra talán ennek a stabilját is megkapjuk,mint tavaly az alfa17-nél.
Alfa 19-ben jönnek a banditák,nekik ahhoz nagyon nagy programozási ismeretekre lesz szükségük.D Én csak a plusz 9 embert nem értem hogy minek vették fel,ha ilyen csigalépésben haladnak? Talán már az új játékukra koncentrálnak,és megmaradt pár ember a 7Daysre? Madmole megmondta régebben hogy van egy másik játékterve,egy Elder Scrolls szerű RPG,és meg fogják csinálni.Azt még szeretném megélni. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.09.16. 11:45:18
Lupiusnak kezd igaza lenni,mert Madmole már az alfa20-at is megemlítette.
Remélem már rohadt nagy térképeket lehet ismét generálni,arról nem is beszélnek,csak mindenki hajtja hogy új splat map rendszer,de hogyan működik a dolog,arról még semmit se tudunk.
9.napon megtalálta saját magáról elnevezett kereskedőt a fenyvesben (Joel)
Egy-két hete, komoly, szerverszintű vadászat volt tyúkra. :) Pont azért, mert a 400. nap körül, már csak a farmokon élő és rendesen spawnoló malacok maradtak, de két társunk elindította a küldit, amiben minden jószágból meg kell ölni egyet. Én megvagyok a kóborló zozók nélkül, de sokan szeretik őket, mert kezdőként valóban biztonságosabb nyílt terepen leszedni őket, mint egy házban kommandózni, ahol simán lehet zöld meg ferál, már attól is, ha valami nagy elmotorozik az utcán. A perceptiont és lucky lootert - nem válaszolok a másik kommentre külön :D - sokan nagyon lebecsülik. pedig ez a perk a lucky goggles-el kiegészítve a kezdeti időkben óriási segítség tud lenni. Tény, hogy kicsit szívás mert alap hp-vel rohangálok miatta elég sokáig, de amikor 20-as szinten már van lila íj, pisztoly meg shoti pár moddal, akkor már nem is kell annyira.
Az érdekes! Akkor azért volt az hogy állattal szinte nem is találkoztunk egy idő után.Zombikból azért nem volt hiány,úgyis hogy tudom módositani a spawning.xml fájlt. (megszoroztam a zombik számát a biomekban) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.09.16. 01:45:00
Arról van valami hír, hogy a nem épületekhez kötött spawnot végre megcsinálják? A szerverek többségén egyszerűen elfogynak az állatok, zombik, minden. Mert a játék nem teszi vissza azt ami egyszer ki van lőve, a szerverindításnál szétszórt lények egyre csak fogynak - majd elfogynak.
Ja az új képek Madmole Twitter csatornáján! Inditott egy új karaktert,meg új játékot magának:
Megy a vita a fórumon ezerrel hogy miért vették ki a vadonból a zombikat.Amúgy engem nem zavar,sőt kicsit örülök is neki,mert végre nyugodtan épitkezhetek,nem fognak lépte-nyomon jönni,viszont vadállatok azok maradtak,és vannak köztük eléggé agresszivak is.
Módosították a megjelenést:
Release Estimate: Sept/Oct
(azt nem irták oda melyik évben) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.09.14. 11:33:39
sztem ez akkor lenne jó h külön recept könyv lenne hozzá és jobb lenne mert, később ebben gyorsabban nőnének vagy többet adna aratáskor kaja/növény vagy egy block ba lehetne ültetni 4 et bármi! de hogy full delete majd copy ha kész a program sor annyi minden mást csinálhatnának, de komolyan meglévő dolgok átalakítása most a prioritás?
gyorsan lett egy video az új farm megoldásról mielőtt elszabadul a pokol :) Farm A18
Mondjuk engem nem zavar ha nem kell kapálgatni,csak olyan jó ficsőre volt ennek a játéknak,és egyedi megoldása.hogy kifordítottad a földet,és abba ültettél.Igy is érdekes lesz,és esztétikus,lehet akkor majd fasza növényházakat csinálni egyszerű megoldással.VAgy ugyanúgy tetőre telepíteni az ültetőládákat.
Amatőr szerencsétlen banda, amit nem tudnak megoldani azt eltüntetik, már rég ki kellett volna adniuk, hogy a módderek befejezzék. 4 éve mondtam, hogy 2020-ra talán béta lesz belőle, akkor ez furcsán hangzott, most viszont módosítom 2022-re.
Ha emiatt jobb lesz az optimalizáció,akkor miért ne? Bár üres tájakon menni,azért nem lesz jó megint.Gondolom pár sor módisítással meg vissza is lehet őket tenni!
az ültető doboz elég conan exiles copy.. konzerv doboz használata egy ilyen játékban szerintem alap( 7days "feel") most akkor a zombik mennyisége marad házakban de szabadban sehol semmi? és ezt mind így 18 elött?
hát ez sem egy ráncfelvarrás verzió lesz..
(nekem még mindig baromira hiányzik az olcsó riasztó konzervdoboz és kötél (fiber vagy fű) bennem régen nagy nyomot hagyott a metro sorozat és pár zombi filmben is lehetet látni felfüggesztve konzervdobozokat és télleg volt haszna a nagy sötét térben mikor tudod hogy jönnek de még csönd van :D síííri csönd . aztán hirtelen erősen összecsapódnak a fémek (üvegek):D
télleg a nagy walking dead sorozatban nem volt semmi ilyen? (én nem néztem) Utoljára szerkesztette: Infrath, 2019.09.13. 00:33:14
Hohó lesz itt sírás. -kivették a kapát meg a kapálást meg a farmolást, úgy ahogy volt, lesz helyette ültető doboz. Legyártod az "ültetőládát" beleteszed a növényt és kinő ennyi. -kivették a konzervdobozos vizet (párszor pedig megmentett mikor nem találtam vizes üveget meg edényt a forraláshoz). -kivették a zombikat az erdőből, sivatagból mindenhonnan, csak a városban meg a POI-kban lesznek. Szerintem pár dolgot még kivettek, csak már nem merik mondani, így is kap Madmole hideget meleget.
nyilván ha csak a heti és évi van, akkor a hetit.
De a kéthavi nagy, és közte a heti bugfix/visszamenőeg kompatibilitis változtatások még jobbak lennének. Ha már álmodozunk. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.09.12. 20:17:44
Tudod, erről a Rust egyik devje jutott eszembe. Illetve az amit mondott amikor beállt azok közé - mezei játékosként - akik az akkor új bradleyt mentek kilőni. "Az, hogy én csináltam, még nem jeleti azt hogy tisztel engem." Persze meg is halt, kilőtte a saját agyszüleménye, aminek minden paraméterével tisztában kellett lennie, hiszen ő programozta és tervezte. Madmole is ilyen, csak ő nem egy bizonyos dologhoz nem ért, hanem az egész játékához. A sok-sok hülye ötlete amit a fórumon már meglebegtetett sem jobbá fogja tenni a játékot, hanem kinyírja. Meghalsz és buksz 25% xp-t? Szintet ugyan nem, de amíg azt xp-t nem termeled vissza nem nősz. Ezzel a pvp-nek vége, mert senki se fog 20-as szint fölé nőni - csak aki képes láthatatlanul, valami eldugott részen játszani vagy a játék kimerül a számára a bányászatban. Sugárzóvá akarja tenni a romos zónát. Na kösz, jól megszivatja vele a játékosokat, vadászhatod meg cserélgetheted majd a VV ruhát, ami ugye lótúrót nem véd hőség és hideg ellen. Behozza a bázispusztító robbanós zombit. Hatalmas élmény lesz amikor mindenki szólózik(vagy scavengeren mennek majd a szerók, hogy megoldható legyen), mert ha 3-4 játékos összeáll, már nem fogod tudni időben kiszedegetni, annyira takarják egymást és ripityára szednek mindent. Van gond a fejében rendesen... Ha értene a játékához, akkor villanypásztorral vagy szögesdróttal belassítaná a zozókat, majd fejre célozva kinyírná őket amíg állnak vagy lassan mennek. Ehelyett szórja a sprintelő dögökre az ólmot, ahol éri... Direkt játssza a bénát vagy tényleg ilyen, azt nem tudom. De jó bázist és jó játékot még nem láttam tőle.
Attól még nem igazán "profi" benne. Ennél még én is jobban játszom, pedig én is rossz vagyok.
Jöjjön ki az alfa18, már nagyon ki akarom próbálni... Inkább legyen heti frissítés és keljen mindig újra kezdeni, mint várni megint fél/1 évet míg kijön.
Finomított :D :D Totál elég lenne 2 dart ami hosszában lövi a folyosót. Állítom soha nem játszott ez a piskóta scavengernél nehezebb beállításon vagy "nem dev" módban. Gőze sincs róla mire való a szögesdrót és a villanypásztor vagy hogy lassítja be a dögöket egy blokk, amire fel kell ugraniuk. Csak a pánik meg a nyitogatom az ajtót ha újratáraztam... Katasztrófa!
Elfogytak már a smile-k a fórumon? Vagy újra egyre több van? Hm? Nem szeptemberről volt szó?
Madmole új finomított bázist teszt!
Madmole közben kezd felébredni a vérholdas éjszakáján ért sokkból,és finomítja a bázisát dart csapdákkal:
Az LCG Holdings felvásárolta a csődbe ment Teltale Gamest,így ismét van remény a konzolos verzió folytatásra!
Elég gyenge ez a bázis!! :D Pusztító zombi ha beszabadul a 250es faládához akkor ott minden loot elveszett volna :D. De öszintén ki az aki a rámpát a főbejárati ajtóhoz teszi .??!!. :D :D
Az 5000 sebés nagy élmény lesz... totál ki akarják csinálni a csoportos hordázást? Mert ha 3-4-5 játékos van egy helyen, akkor már mindig takarásban vannak a zozók, nem fogsz tudni válogatni, hogy ez robbanós, az rendőr-robbanós, ez meg genyó pók... szóval lesz vele szívás rendesen.
Jó az a blankolófogó a kezében :) Van ilyenem, akkor beteszem a zombiapokalipszis hátizsákba, úgy látszik kelleni fog a túléléshez... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.09.06. 11:39:56
Elkészült Madmole halálcsillaga,a vérholdas horda ellen:
Jól eljátszik a játékával,mi meg itt toporgunk,ahelyett adnák ki tesztelésre,ha ennyire jól megy. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.09.06. 11:19:47
épp ezért átállították 200-ról 5000-re a sebzést robbanáskor
Az Robbanó zombi, kárt is okoz? A rendőrzombi robbanáskor nagyobb kárt okozott.. Mikor benn robbant nem nagyon sérült az a "Chemistry Station" nem láttam hogy sérült volna.
megint zero kihívás lesz benne. tegye fel a kezét akinek áthatolhatatlan bázisa lesz a 84. napra nem ilyen szar. Akkor meg ez a horda kb. semmit nem ér.
Saját gyrocopterét... :X:D:XD:XD:X:DX:D:XD
BASZKI JÖJJÖN MÁR EZ AZ ALFA!!! Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2019.09.04. 14:24:43
Madmole szorgalmasan védi a bázisát,és bemutatkozik a pusztító (romboló) zombi is:
Hello mindenki !! Elnézést az elöző 2 kis bejegyzésért de a telefon bosszút esküdött ellenem!! Valamiért 1 mondat jelent meg a kis irományombol.
Tudom itt új,de szerintem páran ismernek. Gyorsan összefoglalva:1700 óra saját kis mapp (16.4) kockaparty (16.4),kopasz ugar 4 wipe-ig (17.1 havendayel igen tényleg kopasz volt,és ugar :) most kockaparty 17.4. stb stb... Mondjuk úgy egyszerűbb lett volna... Igen én is 7d2d függő vagyok! ?? Hogy ati havert erősítsem.. Tegnap a gun safe ajtaját hallottam csattani! Soti betárazva,steel ruha kijavitva! Soti,ak,sniper. Hmm mi marad még? ahh benzin,hordó,50 akna,40 dinamit és az auger. Motor már kint zugott és akkor goo. A 10es,a 20as szintű,50, és 240esek együtt indultak csatába. Minden jól ment base megvan akkor hogy legyen? Mindegy, bontjuk ahogy lehet. És akkor offlinbol-online read lett. A védők hősiesen probálták a napok óta 1-2 offline, de nem elhagyatott bunkerböl lopott cucaikat védeni de nem jött össze. Feladták!! 1 órás küzdelem volt! És akkor a legbrutálisab pillanat jött!! ?A bázis barátom testvérem testi épségét nem kimélve vetette magát a zozik elé hogy lecsalja a bázis aljára hogy zuzzák be nekünk az ajtót de halála elött hősies szövege még mindig a eszembe jut. Jééé a pompomlány ahogy maszik le a létrán látom a bugyiját :) :) :). Szerintem ott ki is égtem 10 percre.. Viccet félretéve tényleg az a jópár fő az a 5-10 ember ősszefogása az felbecsülhetetlen volt. Grat kockaparty team. Utoljára szerkesztette: seza444, 2019.08.31. 22:55:49
Szerintem ez csak festés lehet,arról nem tudok semmit se,eléggé jó lenne.Röhejes volt hogy sérültek a blokkok az autó alatt,meg a motor alatt is.
Hello mindenki!!Tudom itt új,de szerintem páran ismernek. Gyorsan összefoglalva:1700 óra saját kis mapp (16.4) kockaparty (16.4),kopasz ugar 4 wipe-ig (17.1 havendayel igen tényleg kopasz volt,és ugar
Azt hiszem igen ritka dolog az online raid és az akítv bázisvédelem még a legakítvabb pvp szervereken is. :) Tegnap este komolyan visszavágtunk a kockapartyn egy társunkat megölő és egy másikat kifosztó oroszoknak. Nagyon büszke vagyok rá, hogy ilyen szuper társulat jött össze és mindenki - hét játékos :D - egy emberként felvonult már a bázisuk felkutatására majd támadására is. A védők mindent megpróbáltak, közel két órán át védekeztek, számtalanszor meghaltak, mögénk ástak, harcoltak az alagutakban is de végül feladták és kilogoltak. Négy és fél órán át, este tíztől hajnal fél háromig tartott a teljes akció, ebből az oroszok kettőt komolyan harcoltak. Egy aprócska szobájuk, idő hiányában még érintetlen, oda vonultak vissza a bedrollokkal, de a raktáraik és kohóik tartalma mind a mienk lett és már ki is lettek osztva hadizsákmányként a kisebb kariknak. :) Sajnos képet nem tudok feltenni, - amúgy se csináltam sokat - mert mind túl nagy, külső linkről meg még nem engedélyezi a fórum. :( Mindenesetre: büszke vagyok mindenkire aki részt vett az általam eddig látott legnagyobb 7d2d csatában és rablásban, hihetetlen élmény volt!
Sziasztok! Az elektromosság melyik verzióval is jött be a játékba?
Ez nem olyan túl nagy ritkaság, ha sokan vannak, simán átnyomnak egyet-egyet a zárt ajtón vagy éppen bele a falba. :) De az poén, hogy nem javít rá a rácsra meg nem veszi észre a pókzombikat. :D :D Viszont ha a stackek maradnak olyanok mint a videón... akkor lesz dolga minden adminnak az átírással. Mert ez így katasztrófa lesz erősebb szinteken ahol ellövünk néha 4-5000 lőszert is.
Madmole bénázik a 77. napi hordával A18-ban. A18 77.day Darkness falls ban már rég halott lenne a 7. napitól is :)
Reméljük kibírod karácsonyig. :) Mert ahogy húzzák a kiadást, nem kizárt hogy csak a fa alá érkezik a 18. Az lemaradt a videóról hogy megpróbáltak befúrni ebbe a bázisba is. De a falig se értek el, megunták, alig pár blokkot véstek a claimelt részbe.