Ennek a játéknak az egyik különlegessége/egyedisége a földalatti világ. Ha azt kivennék kb. olyan lenne mint pl. a subnautikában megszüntetnék a vizet. Lehet írni egy újabb dying light-ot vagy dead island-ot vagy bármi mást de minek? Arra ott vannak az eredeti gyártók. Optimalizálni nem úgy kell, hogy kiveszek mindent. Ezek a verziónkénti átírások sem igazán jók a fejlesztőknek (nekünk viszont annál inkább), mert így nem azzal haladnak amivel kellene. Ha mindig ugyanazt írogatom át, ki tudja hányszor, akkor ez egyenlő az egy helyben toporgással. Ha a Forge időnként "lefagy", mert nehéz az UI-ban a lista kezelése, akkor arra nem az megoldás, hogy minimalizálom az elemek számát, hanem inkább meg kellene keresni, hogy miért hal le a lista már 20-30 elemnél.
Igazából nekem az A16 a kedvencem, a A17 is játszható, de abban már van néhány elég idegesítő dolog amitől nem ő a kedvenc. Pl. a növények kezelése: kivették az "E" gombot, helyette ütéssel szedjük fel a cuccot. Ez jó ha nem a saját földeden csinálod. Ha viszont ott, akkor rendszeresen kiütöd a palántát is, vagy a földet. Ez egy idő után az ember agyára megy. Többnyire egyszer termő növények vannak, de most már elég egyszer elültetni, a termés folyamatos lesz ha a fene fenét is eszik. Ez így marhaság. Ráadásul kivettek egy olyan ficsőrt amivel eddig lekötötte magát kissé a játékos.
Tehát igazából nem azzal kellene foglalkozniuk, hogy az eddig megalkotott dolgokból mit tudnának szétcseszni, hanem inkább a hátralévő feladatokra kellene koncentrálni.