Nem mostanában kéne jönnie a stabil verziónak? Ennyi experimental már nem is tudom mikor volt utoljára...
Legyen csak amennyi kell. Ne akkor derüljenek ki a bugok 90%-a mikor már kijött stable-ra...
Ehhez kapcsolódóan kérdezném hogy esetleg lesz majd olyan magyar szerver A19 stable megjelenése után amire úgy 4 max 5-en beférnénk majd játszogatni? Ennyi embernél már nem nagyon szeretnék host lenni a többieknek, le is feküdne a gépem :D Utoljára szerkesztette: ntex, 2020.08.02. 01:50:02
Vagy egy f*sz* akciódús PVP szerver mint ez? :P (Trader pvp off-ot leszámítva) PVP montage Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2020.08.02. 14:36:43
Kb a 3. Gyilokig néztem ahol a delikbens felugrál kívülröl az erdész traderhez. Azt ott nem lehet cdsk buggoltatva. Ez a pvp? Ez nektek izgalmas? Szerintem meg vicc...
Nem azon van a hangsúly ahogyan öl. Nekem ennél sokkal jobb PVP-s élményeim voltak, ez csak egy kedvcsináló, legalább is számomra. Jó sok ember egy szerveren és mehet a Rust style (nem hasonlítani akarom hozzá). És lehet, hogy a játék mechanikája sz@r a pvphez, de így sokkal élvezetesebb mint csak, hogy botokat ölsz. Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2020.08.03. 11:12:22
Ha komoly pvp akkor alphaground vagy lands of anarchy szeró. Alphaground keményen modolt, de csak szerveroldalon 2 igen aktív adminnal. Spéci fegyók, skillek, lvl 500 max, de a pontok osztására nagyon kell figyelni mert az is modolt... pvp mehet mindenhol, kivéve a központi tradernél ami safe zone. Csak a zsákot dobod, szóval nem csoda hogy páran 100-300 killt is összeszednek. Részletes szabályok, frissítések miatt nagyon ajánlott a discordra felmenni. Lands of anarchy szintén keményen modolt, ott csak a tavasszal játszottam pár napot, jónak tűnt. Később kezdőknek lvl 50-ig bónusz xp, gyógyulás, loot járt, pörgött a pvp keményen ott is. Persze most kivárásra játszik mindkét szeró... Alphaground futtatja a 18.4 szerót is meg az a19 exp-et is, így elég kevés a létszám mindegyiken, Lands of anarchy is a19-et várja, közben írják át a modjaikat.
Igen, köszi! Megkérdeztem tőle, de kb. minden második kommentjében ezt kérdezik. :D Viszont már megvárom ezt az A19-et, már feleslegesnek tartom nekikezdeni.
Office chair update Writable Storage Box Insecure to match textures when Writable Storage Box is downgraded New gun fire effects for weapons that had been sharing with others Missing tooltip for buffArmSplintedTooltip Added new icons for new inventory management buttons Create digging animation for crawlers Rusted Metal Roof Material "gfx texlimit" console command Move items buttons for containers<>inventory Added remnant_house_13
Changed
Optimized loot container texture sizes Optimized vehicle texture sizes Optimized non HD zombie textures Optimized animal texture sizes Optimized appliances texture sizes Optimized commercial texture sizes Optimized crafting texture sizes Optimized decor texture sizes Optimized door texture sizes Optimized electrical texture sizes Optimized furniture texture sizes Optimized gore texture sizes Optimized industrial texture sizes Optimized outdoor decor texture sizes Optimized plants texture sizes Optimized plumbing texture sizes Optimized resources texture sizes Optimized remaining entity texture sizes Optimized UMA texture sizes Updated existing weapon effects Light from gunfire now has smooth fade in\out rather than abrupt click on\off Gun fire light adjusted for the new brighter first person lighting Removed Suitcase from RandomLootHelpers Sleepers always ragdoll on death Block ExcludeWalkType uses a name Increased duration of the Charismatic Nature buff Improved sky fog sun punch through and to work with dark fog colors Console command "weather fogcolor" to use red for green and blue if those params not given "gfx st budget" to disable streaming before setting budget Separated sort button on inventory/containers from the window icon "Water Particles" video quality option to "Particles", which now also decreases world particle count Deleted chunk water depth object creation, mat and shader Updated POIs with new broken concrete texture Enabled visual reflex sight for auto shotgun
Fixed
SI issue with entertainment center in house_old_ranch_01 Removed the cabinet texture from the backside of the wall oven House_pyrimid_05 has si issue with loot crate in garage House_old_modular_08 has an SI issue with trim around the farm plots House_old_modular_08 kitchen cabinet helper blocks facing wrong way Chair clipping in medium junkyard House_old_victorian_03 chandelier is floating Si issue house_old_bungalow_02 attic furnace loot cover Salvage operations harvest amount does not scale as stated. (removed salvage harvest if the same resource is also on general harvest) NRE when trash and car share the same space Missing loot timer on store freezers Prefab Editor: able to place blocks above workbench helper block Marksman and Sniper aim to idle transition fixed. Spear attack updated to prevent screen artifacts. Timed Charge goes to unholster anim if ammo is available. Prefab editor update imposter function causing NRE when prefab is loaded from mods folder Crits trigger differently for clients and hosts Misspelled credit fixed Change right side header text info color to white. Backpack should no longer disappear Ratchet localization says wrong scrap material given Adjusted meshes on trim01.fbx for woodHalfPlate painting issues Molotovs no longer explode when dropped. Particle System is trying to spawn on player mesh with zero surface area (player arms) The description for Lucky Looter Volume 5 is very unclear, Remove magnification wording from reflex site Localization wrong for inventory on fill (middle choice) button CntStoreShelfElectronicsDoubleBottomGoods04 is not lootable and has no hitbox (missing TBlock Tag) Building floating base on rockResource block All 3 bows polished reload anims, blend times and weapon/player is in sync. Sniper, Tactical, .44, Desert Eagle, Pistol and M60 with fixed blends from ADS to reload. Crossbows default to a "no ammo" idle after fire. Particles in snow and desert cause major FPS drops Bombshelter_01 rwgmixer.xml update It is not possible to scrap yucca drink and coffee Copy sleeper volume' misspelled in Prefab Editor Menu Concrete paint and shelving support in salon Zfighting in modular 7 Utility_celltower_01 SI issue Fixed Watertower_02 being 1 block too low in Navezgane Autoshotgun's holosight Texture Quality below Full having blurry streamed textures Fire only appears on Janitor Zombie's feet
ez szemet szúrt:
Backpack should no longer disappear
Emlékszem ebbe a bug-ba még A15-ben is belefutottam már, halál után megyek vissza a táskáért ami volt vagy 2km-re a spawn helyemtől, elérem a pontot amit jelölt a térkép és nincs ott a táska... :D Kíváncsiságból elkezdtem leásni a helyen, vagy 20 méterre a felszíntől találtam meg a föld alatt. Szóval nem tűnt el akkor sem csak bespawnolt a talajba. Ugyanez volt A16-ban air dropokkal, ha havas területre esett akkor nagy eséllyel a föld alatt lehetett csak megtalálni valahol. Úgy látszik ez is rendszeresen visszatérő bug... Utoljára szerkesztette: ntex, 2020.08.05. 01:21:11
De jó hallgatni a régi lemezt.. Mármint Jó tudni hogy a régi dolgok megmaradnak illetve visszatérnek.
Nekem a legjobban a eltünedező fák tetszenek. Attól függ honnan nézzük őket.. Ott vannak és még sincsenek ott. A múltkor a semmit ütöttem, látszólag, de ott volt a fa.
A 18-as ban jartom hasonloan, csak kisse rosszabbul. Wipe utan ejjel belefutottam a laktanya melletti aknamezobe. Nekem is mutatta a spawn helyet. Mikor odaertem a maradek aknakat kilovoldoztem, mert nem lattam a hatizsakom. Gyalog atsetalgattam felette ,de semmi. Ahogy asni kezdtem, felrobbantam...csak nem tudom mitol , igy nem kerestem tovabb :) Utoljára szerkesztette: LaLee67, 2020.08.06. 20:18:59
Már 3x válaszoltam csak megint csicska ez az sg. Szóval úgy stabil, amivel azért már lehet is játszani és nincs több experimental ahhoz az adott verzióhoz. :)
Kívancsi lennék nektek vanillában is van újra fps baj? Azt írják a modderek hogy az új patch miatt az épületekben megint fps dropp van. Van ahol 10 fps vagy felette. Tapasztalat? Én ha játszok war3zuk modpackal ami alapból sok féle zombi meg sok poi miatt természetesen lagosabb gépigényesebb.
Aug 15. a "stabil/full" A19 megjelenés. ÁLLÍTÓLAG.
18:00-kor live-olok a szerveremről! Szó lesz benne a végleges Alpha19 utáni beállításokról és újdonságokról a szerveren. Illetve megnézhetitek hogy milyen élet folyik ott felénk.
Ha van valami uj szerver akkor szoljatok legyszives. Mar regen nem jatszottam, megneznem szivesen az uj updatet.
Milyen jól betartották az aug 15-ös megjelenést. xD
Az a vicc, hogy közben meg már A20-at emlegetnek meg 21-et. Madmole meg le meri írni, hogy ő már nem csinál semmit a 19-el, csak a 20-ra koncentrál. Hát basszus, amíg nem tudja kiadni 19-et, ne tervezzen meg dolgozzon előre egy évvel ( jövő tavasz-nyárra ígéri 20-at). Üljön oda ahhoz a melóhoz, amivel el vannak maradva és go... A lagot okozó rengeteg poligonból álló hülyeségek miatt van amúgy az egész késés ( tesztelést is végző modder/admin írta discordon ), mert rájöttek, hogy az új HD cuccok okozzák a brutális beltéri fps dropokat és akár szervert is kinyírhat, játszhatatlanná tehet az ha valaki, akinek egy bika gépe van, telerakja velük a bázisát. Hiába nem látod konkrétan az új képeket vagy a mikrót, kávéfőzőt, betonkeverőt, stb. az egész chunkot leterheli már maga a létezése is. Kivenni ugye gáz lenne őket a nagy hírverések, a "hádésítés" után így tökölnek velük, hogy azért valami esélye legyen a szervernek is elfutnia, meg maradjon FPS annak is aki nem vadiúj, félmillás gépen játszik.
Alpha 19 Stable is out! The build has many great fixes, balance improvements and much more. Here are the full Official Release Notes, and the forum bug reporting pool.
Ez nem vicc hanem teljesen megszokott dolog. Aki végzett az már az új patchen akár másik játékon is dolgozhat.
a19 stabilt megnézném én is ennyi idő után ha van a19 stabil magyar szeró ami full pve nyitott vok kérlek szóljatok merre hol :) jó lenne +20 tagokkal akár discordon is stb.
(nekem be sem tölti most a hivatalos oldalt, nem tudom megnézni milyen hírek vannak kijött e már valóban stb. , de volt vmi 4giga ápdét ) Utoljára szerkesztette: Infrath, 2020.08.19. 17:54:30
Jobban jársz ha csutkára leszeded és újratelepíted.
elindult, jó sokáig tölti le a "világot" de csak egyszer kell. Egyelőre pvp/pve lesz, ha nem fog működni, akkor vissza pve
Fasza, beestem a pálya alá. Pontosabban fél másodpercenként fel-le dobál, valahol félúton. Inventoryt, menüt lehetetlen elérni mert minden egyes laggnál kilép mindenből. Vagy alt+f4, vagy feladatkezelőből kell kilőni a gémet. Restart hiába, ugyanonnan folytatja. Részemről ennyit az updateről, majd jövök legközelebb, ha nem kap addig uninstallt...
mely szerverek is vannak merre hol milyen névvel annyira nem mindig friss ami fenn van pls ;)
vmi pve semmi modos érdekelne, esetleg discord társaság (ebben a játékban nekem egyáltalán nem hiányzik a pvp)
Ez mint korábban írtam, minket is érdekelne, ha valahol lenne hely pluszban egy 3-4 fős, 25-34 év közötti társaságnak (normálisak vagyunk mindannyian :D) akkor szívesen csatlakoznánk valamikor.
van egy pár magyar szerver, szerintem lehet mindenkinek találnia megfelelőt
Jóvan ez a frissítés is. Bár én telórol akáhogy keresem a fórumon, en egy 10 soros valamit találok a bug report oldal tetején amin azt írja hogy változások a streamer mód ota... A changelogot nem, vagy csak alig találni meg. A fő oldalon meg a full a19 van, nem az uccsó patch change log. Az más tészta hogy minden oldalon a fórumon is akkora késések vannak, vagy be se tölt elsőre. Még a weboldalt is elrontják nem csak a játékot.
Sziasztok! A tegnapi napon elindult az Alpha 19 es 7 Days To Die szerverünk.
Főbb infók:
Szerver név: Hardyhun szervere Discord: https://discord.gg/UvMWAHK Szerver cím: 46.139.199.138:26901 jelszó: discordon megtalálható 16 slotos a szerver, szükség szerint bővithető. 8192x8192 a map mérete, hármas a nehézségi szint. 120 percesek a napok, 150 méter a shared xp távolsága. Kicsit lejjebb vettük az állatok számát. Loot: 100% illetve Loot respawn 21 nap Airdrop 3 naponta délben. Szerver restart délben, illetve hajnal négykor. Ha bármi gond van a szerverrel igyekszem a lehető leghamarabb orvosolni.
Üdv: hardy
A cím önmagáért beszél. (És a fej reakció is) Fail. :( Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2020.08.25. 10:16:20
Mondjuk még a grafikával vannak gondok,mert egymásba érnek a textúrák,valahogy hiányzik a collision system,de szerintem megoldják ezt is.Így alapból nem rossz. (pl belelóg a csaj fejébe a zombikéz ütéskor,meg a fán is keresztül megy a fejsze...stb) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.08.29. 02:31:45
Egyébként ha ilyen f*szányosra megcsinálták a HD textúrákat a zombikhoz, a játékos kinézetét miért nem? Tervezik? Annyira fapados és csúnyán néz ki és nagyon buta még mindig az összes fémpáncél kinézete, továbbá az animáció meg az a merev tartás és csúszás sokszor a földön..... Talán a Military/Swat ami még említésre méltó. Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2020.08.29. 17:41:37
Animációkkal én se vagyok kibékülve hogy évek óta hozzá sem nyúltak, de attól hogy ide leírja az ember hogy nem tetszik, még nem fog változni :) Meg engem jobban zavar az hogy hiába van az aláírásomban lévő gép, ma pl. volt hogy mentem valahova, simán 60fps volt mindenhol, majd hazafelé ugyanazon az útvonalon 20-30fps között ugrált a számláló, és baromira lagoltam. Most levettem a Terrain Quality-t low-ra így most jól fut, nincsenek fps dropok eddig. De lassan kezdhetnének valamit az optimalizálással is majd.
Plusz ezek a HD textúrák is elég hiányosak még ahogy láttam, elég furán néz ki pl. hogy a parketta tök jól kivehető, éles textúra, a rajta lévő szemét meg üvegtörmelék meg tisztára mintha 10-15 évvel ezelőtti grafika lenne :D Utoljára szerkesztette: ntex, 2020.08.31. 19:13:53
Szinte ugyanez a konfigom, de ugyanúgy előjönnek ezek az fps dropok és ez a memória megtelítődés miatt van! Csak szimplán kilépek a főmenübe majd vissza és már újra magas lesz az fps.
Én mióta követem a játékot azt látom egyszerre mindent nem fejlesztenek. Ráfókuszálnak pár dologra és azon melóznak. Bár a karakter mozgásokon valamit finomítottak talán, de az még mindig rettenetes.
A zombik animációja viszont szerintem nagyon fasza lett!
Poén de a fa kockázás minek is? Soha nem értettem. Az animáció faszás de a többi mégindig dög unalommá válik sajnos ennyi óra játék után. Sajnos egyre kevesebb időre tud lekötni...
Gondolom majd még bővítik a contentet. Kicsit fájlalom h tényleg berakták az összes zombit a házakba, kint alig lehet elvétve 1-1 kósza zombival találkozni, még a városok utcái is teljesen biztonságosak lettek, régen emlékszem voltak olyan részek ahol 5-6 zombi is mászkált egyszerre meg random kutyák és gyengébb szinteken meggondolta mindig az ember hogy bemenjen e közéjük... Most meg tök nyugodtan lehet grasszálni a városok utcáin, mert biztos hogy csak házakon belül kell harcra számítani. Nem is értem miért nerfelték így le a spawnt, beköltözöl egy házba, elvétve arra mászkál egy zombi, azt kb ennyi. Régen legalább voltak random hordák is.
Nálam is! Főleg ha több forge megy, már jönnek is a screamerek, aztán jön a horda! Egyébként minél több napnál jársz, annyivel többen is fognak kóricálni az utcákon.
Random horda ott is van, ahol senki sem lakik, legalábbis már futottam bele most is. Kb. 5 perc auger vagy pár égő hordó és jön a sikítós, majd ha nem vagy gyors vagy ha nem is akarod sikítás nélkül megölni, akkor jönnek a társai. Ugye ezt nevezzük "sikítózásnak". Bejáratlan helyen többen vannak az utcán, de pl. ahol nappal egyel se találkoztam, ott éjjel meg voltak az utcán... A kreatívosokra soha nem gondolnak, több építő forma jó lenne. Az új fegyverek nekem nagyon tetszenek, nektek? Jó játékot mindenkinek!
Sajna még mindig elég sok az anomália a generálásban :\ De legalább már nem találkozok lehetetlen helyeken tekergő mellékutakkal... Utoljára szerkesztette: ntex, 2020.09.09. 17:23:18
Itt inkább az útgenerálás nem megy nekik valahogy.A táj az szuper,szépen legenerálja,de az utak elhelyezése az borzalmas.
Az engemet is bosszant hogy a városokban senki sincs,ezt viszont nem lehet ráfogni a blokkokra,meg a memória túlcsordulásra.Szerintem most még kisérleteznek a dologgal,aztán reméljük visszaállítják.Azért elrettentő volt mikor nem tudtam bemenni egy városba,mert mindenhol rendőrzombik,és kutyák voltak,alacsony szinten.Mikor már megvolt a gépfegyver,akkor könyebb dolgom volt.
szerk:ja nézzétek meg a Night of the Dead játékot,valahogy ilyennek kéne lennie a 7Daysnek is.Igaz itt nincsennek blokkok,mert nem szétszedhető a táj,de a stílus ugyanaz,és itt bizony vannak a szabadban,és mindenhol változatos zombik,éjfél után,meg készülhetünk a legrosszabbra,mert jönnek hullámban.Védni kell magunkat,és a bázist is,mert szétszedik.Erre vannak jóféle csapdák,majdnem ugyanazok mint itt.Korábban ajánlottam amúgy.Tanulhatnának tőlük a "Vidám Stricik"
Már éppen miért,amikor meg a hivatalos Fun Pimps fórumon azért volt siránkozás anno,miért vették ki a külső nézetet a játékból! (most is elérhető,csak debug módban)
Nálatok is sokszor előfordul hogy kiléptek a játékból és nem záródik be magától? Ott marad az üres főmenü háttérkép és feladatkezelőből kell lelőni állandóan...
7 év fejlesztés után ilyen néha előfordul... :) :) hiszen még a fejlesztés kezdeti szakaszában jár a játék! :D
Ott van a The Infected játék,ami belső nézetet használ,és az is ugyanerre a témára alapozik,szóval azért jönnek a hasonló játékok.Igaz ez még csak singlében tolható egyelőre,és épp ma jött ki az alfa v.3,de ez is már szinte teljesen tolható.Fel kell itt is építeni a bázist,és kivédeni a fertőzött vámpir-zombi keverék ellenfeleket.Ennél a játéknál valóban lehet minden farönköt,tárgyat tárolni egyesével,nemcsak darabszámban jelzi,hanem látjuk is mennyit pakolunk le a tartóba,ládákba.A forge meg egyenesen mintha a 7Daysből jött volna át,ugyanúgy néz ki.(micsoda utalás).Egyébként nem rossz játék.