Madmole nagy rajongója,a TES szériának,meg is mondták hogy a következő játékuk hasonló rpg lesz,vagyis ők úgy képzelik el.Na akkor belehúzhatnak,hogy még azt meg tudjam élni.
Hamár szóba a Rust,próbáljátok ki az ingyenes Beached nevü játékot steamen,nem rossz!
Mit össze szólalkoztok egy jelentéktelen, és réges régen halott játék miatt :D Ezt a játékot már az is láthatta, letorrentezve kipörgethette aki nem akarta. Sajnos ez a játék már látszik hogy nemsokára így marad. Csak hagynák már abba és hagynák hogy a modderek csodát tegyenek vele. Mert ők csak megteremteni tudták, és egy idő után már szeretni se. A pénz szeretete viszi még előre... Talán...
Ha a rust fejlesztői eljutnak a unity engine-ben odáig hogy meg tudják oldani a rombolhatóságot asszem sok sok hasonló játék mehet a süllyesztőbe. Szerintem szándékosan nem erőltetik. A rust a megjelenés óta fejlődik folyamatosan. Unity engine.
"Sajnos ez a játék már látszik hogy nemsokára így marad" Ezt nem tudom értelmezni, de ha arra gondolsz amire sejtem, hogy gondolsz akkor sem értem, épp itt az A20 előtt! Rust rombolhatóságáról megint csak tévedsz. Meg kb úgy mindenben el vagy tévedve nem kicsit...
Látod,ezt magyaráztam én is már többször,hogy sokan nem értik meg,de azért lökik a saját hülyeségeiket itten.A voxel alapú játékokat,az alapjaiból teljesen máshogyan kell leprogramozni,mint a többi hagyományos lövölde játékot.Lehet alatta Unity vagy Unreal motor,teljesen mindegy a grafikus motor,de a voxelezés,egy külön téma,ahol az egész háromdimenziós táj fel van szeletelve,akár többmillió kockára,vagy gyémánt alakú modellre,és itt bizony minden egyes modellnek külön tulajdonsága van a térben.Persze addig amig nem módosítod az adott blokkot.(pl kirobbantod,vagy beleütsz párat) Addig érintetlen marad,és a program nem foglalkozik vele.Amikor beleavatkounk egy kis blokkba,és módositjuk,akkor azonnal tárolódik a tulajdonsága.A program meg induláskor összerakja a teret,ezekből a sok kis kockákból.Iszonyat mennyiséget kell kiszámolni a programnak,játéknak.Ez nem olyan mint a Rust,az is jól néz ki,de más a szisztéma,felépítés. Ebbe a játékba amúgy már az elejétől több egyedi ötlet került mint a Rustba,nem is értem miért kell összehasonlitgatni avval.Az egy ötlettelen,egyszerü túlélőjáték,semmi más.
Én már nem is foglalkozok inkább az ilyen "minden szar" jellegű negatív gondolatáradattal megtűzdelt hozzászólásokkal. Nincs értelme, győzködni felesleges őket. Majd ha eljön az ideje úgyis rájönnek hogy sosem volt igazuk :)
Egyetértek szinte minden dologgal és nem a Rust védelmében beszélve, mert én mind a kettőt kedvelem, de az előbb említett játék szerintem nagyon is ötletes és ugye a sokszor elhangzott hardcore PVP túlélő orientált. Ui.: Még mindig nagyon köszi annak aki(k) ajánlott(ák)a az Undead Legacy-t. Amíg nem jön az A20 rendkívüli "kis" mód! :) Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2021.10.02. 22:17:58
Populációt eddig is meg lehetett oldani 3-4 config paraméter átírásával :) Én szépen fel is húztam mikor játszottam az Undead Legacy-val hogy mindig legyen akció
Sziasztok! Lenne egy lama kérdésem, hogyan tudok azoknál az itemek-nel típust váltani, ahol lehet ? Pl fal, tető, catwalk, szék, stb. A leírás szerint a Shift+ bal egér hozna elő az ablakot, ahol ki tudnám választani ami nekem kell, de nem működik.
R betűt hosszan nyomva tartva előjön a shape menü, ha éppen az a blokk aktív amit lehet változtatni.
Mivel a válasz gomb nem működik. Lehet hogy el vagyok tévedve sok dologgal kapcsolatban. De ti is olyat vártok olyan fejlesztőktől akik felett el járt az idő. Ez már tisztán látszik sajnos az egyik nagy kedvencemen a 7d2d-n. A rust hasonlat sokszor le lett tisztázva. A fejlesztők hozzáállása, következetessége, és célhoz vitele a fő különbség. A rombolhatóság? Te nem úgy volt hogy a rust fejlesztőiből páran besegítettek a funpimpsnek mert látták a szerencsétlenkedést? mert erről volt itt is szó többször is. Ha akarnák, megtudnák oldani a rombolhatóságot Rust is.
Ha UNDEAD LEGACY-t pedig szivesen. Nem sokat toljátok itt a modokkal kapcsolatos dolgokat, én régebben sokszor javasolgattam.
Erre már nem igazán van kedvem reagálni, főleg mivel már elmondtam korábban a véleményem. Én türelmes vagyok, nem érdekel már igazán meddig tart nekik, van mivel játszani addig is. A reklamálók nagy része úgyis fog vele játszani megjelenés után ha addig nem is, ezt már most megmondom. Hogy miért? Mert nem lesz másik, ehhez fogható hasonló játék sem :)
Más:
Hétfőn elvileg jön az A20. Hogy experimental vagy sem, azt nem tudom, bár az eddigiek alapján először az lesz 99%.
(azért érdekes hogy már nem experimentalról beszélnek) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2021.12.05. 12:20:43
Várós ez az Alfa 20 :D
Most, hogy a világ bohócai és ingyen élői, kipróbálhatták az A20-at, olyanok is akik idén hallotak róla először, most már lassan mi parasztok is, akik az A1 óta követjük és meg is vettük ezt a játékot, talán mi is hozzáférhetünk ahhoz, amiért fizettünk. És ez mindenki szerint rendben van így, csak én vagyok villamos... Utoljára szerkesztette: hapi, 2021.12.05. 22:13:02
Világ bohócai és ingyen élői?
Ez egy ilyen csapat... Egyszer már kifejtettem a véleményem ezen az oldalon. Ha már szóba hoztad az A1-et, abban egy egyenes vonal sem volt...
Miért azok? A legtöbb azért normális produktumot és szórakoztatást nyújt azoknak akik nézik. Mint amatőr/kezdő szinten lévő streamer én is látom, hogy k*va sok munkát kell belefektetni, hogy valaki olyanná váljon amiből meg is tud élni / jövőt építeni.
A legtöbb az kutya ütő és nem ért ahhoz amit csinál, nekem akar stremelni 20 órája van a 7 days to die-ban nekem 1000+. Neki joga van játszani valamivel amit talán meg se vett nekem nincs, pedig megvettem. Csak azért mert ő "streamer"? Szerintem ingyenélő bohócok, simán működne tovább a világ ha nem lennének. Mondjuk tudom hogy én vagyok a villamos, mert soha nem nézném azt ahogy más játszik, vagy "meg él egy élményt" ahelyett, hogy én is játszanék és élnék. Attól még neked sok sikert :)
Azért van pár olyan streamer is,aki szivvel,lélekkel csinálja pár ember nézőközönséggel,és nem nagyon érdekli hogy van-e bevétel,vagy nincs.
Ma mikor vártható az update?
Tegnap este óta kint van. Steam-ben a bétáknál a latest experimental build verziót töltsd le és kész is. :)
Köszike
Indítás előtt a Roaming/7dtd/generatedworlds mappa tartalmát törölni kell. A korábbi mentések is inkompatibilisek, ha nincs rá szükséged azt is törölheted.
A streamerek elvileg úgy kaptak hozzáférést, hogy kellett ám mellette teljesíteni. Sok videót csinálni, a19 előtt asszem. Meg nézettség is kellett, meg nem volt mindegy milyen nyelven stream-el valaki. De javítsatok ki persze.
A videók alapján hangulatosnak tűnik a dolog, a videókban nekem nem tűnt előre ennyire újítottnak az a20. Meglátjuk mit ad valójában. A zombikat tényleg ennyire nehéz most kivédeni mivel kúsznak meg ilyenek? Érdekes gordavárókra számítok. Vajon a lebegő bázisokat megtudták már oldani valahogy?
Srácok a város hangulatosabb lett lényegesen ezzel a verzióval. Az építőelemek száma mely olyan szintű ami már bőven sok. Élvezet lesz építkezni. Tetszenek az új loot csomagok és hogy tier 1 teljesítése után kaphatunk egy biciklit. :D
Egyetértek Random_ . A város eltalálták , az építési elemek az csodás 1360 bloknál néztem nagyokat. sok jó dolog van benne ami pozitív!
Nekem így elsőre, csak a modok hiánya az ami feltűnik. Ennyire szar volt az eredeti UI? Nem is emlékeztem. Meg annyira könnyű te jó ég. Zöld kék cuccokat találok 2. nap, és még csak meg sem ütött senki. Megint meg kell várnom amíg a modokat átírják erre a verzióra mert így ez nem játék, attól tuti nem hogy hd textúra van a zombin... Pedig az átírt loot rendszerben bíztam nagyon.
Az a baj ha az ember belekóstol a jobb fajta modokba, már túlságosan silánynak, unalmasnak fog hatni utána a játék. Ugyanígy vagyok én is az Undead Legacy miatt, anélkül már az A20-nak sem fogok nekiállni... :D
Mennyi idő míg kilép experimentalból? 1-2 hét?
Ha nem találnak sok hibát,akkor igen.Azért nem kezdek bele játékba én is,mert úgyis sok helyen wipe lesz,a stabil miatt Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2021.12.11. 19:45:47
Szintúgy... elég lesz "tesztelni" a //stabil// verziót.
Még nem tökéletes ez az alfa 20,most is jött egy update az experimentalra: Changelog b219-b231 Added :
City_center_01 tier 4 "Olgiddy & Brother" ad agency POI. Held candle light visibility VoteRequirements for buff and progression. Random pitch support to sounds played at a position (like impacts) or in head LighLODHeld flickerRadius which does algorithmic motion (added to candle) Changed
Removed infinite blocks/paint from cheat mode Added missing random loot counts to some raw food crafting ingredients Iron Bars now upgrade to concrete Increased player's held light visibility when world darker Lowered the max texture quality VRAM requirement to 3 GB Living off the Land level 2 now has a 50% chance to harvest 1 additional crop Updated the verbiage referencing the land claim block in the game mode tool tip Slightly lowered the stamina use of the pipe baton Improved wording on LandClaimExpiryTime and BedrollExpiryTime comments in serverconfig.xml Increased sound clip randomness and don't repeat the same clip In A19 items got increased scrapping speed when scrapping to iron. Updated all other scrap actions to the same speed. Rare or progression relevant items can not be scrapped or smelted. This includes crafted workstations, vehicles and their assembled parts, workstation tools like an anvil or beaker and sewing kits. Reduced the magazine size of the pipe machine gun Lowered the Max Durability of all ranged pipe weapons Most pole and smaller sized shape HP values reduced by 75% Most plate and similar sized shape HP values reduced by 50% Added missing light opacity property to "most" block shapes that have holes or do not fill more than 50% of the voxel space to allow indoor or underground farming Commercial_strip_02 tier 2 questable. .44 magnum rounds are now found earlier in loot progression Reworked the loot found in caskets and coffins Updated LiteNetLib to 0.9.5.2, includes some disconnection fixes House_modern_05 updated Additional changes to store_autoparts_01 Fixed
Teleporting from the boss horde fails the event. Running from the boss hordes no longer rewards you a crate. Boss hordes should stay focused on the target player. Boss hordes could fail if someone leaves the party. If any of the boss horde despawns, despawn the rest. Incorrect wording in twitch settings for custom events. User created map waypoints do not display text Some new blocks like shutters have a stack count of 1 Issue with UV's on scaffolding_plank_supported_center Brawling perks and books can be in effect while driving a vehicle since the player is technically using hands during that Advanced Generation RWG GC Memory Allocation Crash Player placed light sources did not increase visibility of player except on dedi Rain can be seen inside POIs Radiated and feral Mutant zombies don't have spit attack Zombie dogs missing flame effect #reverse now flips the velocity of the vehicle as well. Traders protection buffer area overlapping into POIs outside of the tile Fixed remnant_oldwest_07 z fighting Drone mods of the same type stack. Cargo mods are allowed to stack. In current RWG Oldwest towns can spawn in water NRE when generating 2 worlds without closing the client Party member with shared quest for same restore power location causes current restore power quest to break. Issues in current RWG including Generated World name Removed recognizable credit card logos from ATM Custom POIs added via the "Mods" folder are not spawning in Random Gen Docks_03 in navezgane is almost full of water now. Pregens Trader space adjustments and oldwest_corner fix KeyNotFoundException in advanced gen on 2nd consecutive generation Town tiles can overlap one another, including/cutting in half POI's Missing red tint on cntBuriedLootStashChestInsecure Wrong icon for wedgeNarrowTipLeftTrim2SidedRail 3rd person arrows are pink Vehicle headlight and personal flashlights had different actions, making it impossible to assign the same keyboard button when reassigning TerminalWindowEnabled setting not respected when starting a dedi server No flame on candle when equipped Zombie AI gets stuck attacking 1/2 block pillar EntityLootContainer "unloadEntity !dict" can cause NRE Flipped normal on cube_half_bottom_pole_1m_top collider allowed entities to fall into it Improved PathAbstractions performance during game sessions Timed charges arming audio Burning buff now plays burning sounds. Burning Shaft mod causes pink & different lighting effects Spears missing material when in midflight Multiple restore power quests at the same location cause a corrupted quest Businessman zombie head flopping around during ragdoll
Edited 9 hours ago by Hated (see edit history) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2021.12.17. 01:42:59
Nyilván nem az, erre van az experimental, hogy kijavítsák a nagyobb hibákat.
!Help Wanted!
We are looking for a chunk error bug. We have opened one of our testservers to the public, hoping for lots of traffic, forcing this bug to show its face. It is currently a 32 slot server, available for anyone to play on for a while, please remember we officially support 8 players in MP. This server will NOT be available as a long term alternative to play on through the release of A20. We might have to restart the server or world during that process.
185.209.179.61:25008 Changelog b232&b233 Added
Coffin/Casket open & close sounds.
Changed
Clamped item stack counts to 65535 when saved "DecorateChunkOverlapping biome null" warning to show chunk Improved path node penalty clamp and added log Updated metal hit metal and metal destroy sounds Dynamic mesh default to land claim only
Fixed
Several pipe weapons have random stats. No primitive items should have any. animalZombieDog sticky projectiles offset from model Block preview displays wrong rotation for cupboards Fixed missing texture in house_modern_05 Explosions still destroy water and drop the block Damaging volume enemy from outside a sleeper attack volume did not wake the volume Sticky Crossbow Bolts are floating Sticky Arrows are penetrating too far through zombies Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2021.12.19. 04:04:16
STABIL ALFA 20 KINT!!
Nem, még nincs kint. Majd valamikor az ünnepek alatt
Te vagy a béna, mert ha az experimentalt keresed akkor a "latest unstable build" tehát a legalsó kell neked. Ha meg az A20 stable-t keresed akkor mit keresel a béták között? válaszd az egyik sem-et és megkapod a stable A20-at. Egyébként egyenlőre Stable A20= utolsó experimental verzió!
Nem kell várni, ez már a rendes verzió. Következő update az A20.1 lesz majd valamikor jövőre. Mindig a legutolsó javított experimental-ból teszik ki a stabil verziót. Utoljára szerkesztette: ntex, 2021.12.22. 18:15:45
Hát ja ez most nagy változás talán mióta követem a legnagyobb. De. A virágokat még mindig tépik, nem pofozzák... Furcsa nép ez az amerikai :) Sebaj. Van mod erre. Is. Meg a sok plussz loot miatt a nagyobb inventory-ra is. Meg arra is hogy müanyagból is lehet nyilat csinálni, stb. stb. Jó lesz ez. Modokkal :) ja az a mod amiben vándor horda van, és nem blood moon na az az igazi. Ha jönnek kb instant kill annyian vannak. De ez a mod inkább szerkesztett térképen működik. Ha nagy a térkép lehet beléjük se futsz sokáig. Van olyan mod is ami emeli csak a városban a zombik létszámát (mint valóságban is lenne) és a vadonban csökkenti.
Elvileg most A20-ban megint vannak zombik a városokban, nem is kevés. De amúgy ja, én szerintem megvárom az Undead Legacy-t. Max ha a többiek nagyon szeretnék, akkor megyünk vanillával.
Azt hiszem én is, mivel cseszik elindulni. 2 órám ráment troubleshooting-ra, aztán feladtam. Valakinek van ötlete? Megvolt minden, tiszta install, mindkettő launcherrel, driverek újak. A sima A20megy gond nélkül, ez meg itt meghal
Pontosan 20 másodperc bemásolni a modot a játék fő könyvtárába és kész. Itt egy kép meg a file: Undead legacy Utoljára szerkesztette: hapi, 2021.12.26. 23:03:21
Simán kiválasztod, melyikkel akarsz játszani, feltelepiti, elinditja. Eddig semmi gondom nem volt vele. DarknessFalls, Undead Legacy ezeket vitte szó nélül az A19ig
Ti hol játszotok, hol érdemes? Saját világban, vagy valamelyik szerver a faq-ból?
Inkább szerverre,nem unalmas az élet,főleg ha irogatnak is.
Random szerverét frissítettem a bannerban,a többiek is jelentkezzenek,Csupasz Ugar,Angerfist,hogy tudjam frissiteni a linket.Bekerült egy újabb is,az Operencia,ahol mindig sokan vannak,és saját gyártású POI-kal van teli a map.
PvE szerveren is ki tudnak rabolni? Mert egy PvP szerveren kezdtem és másnap mikor beléptem mindenem ellopták a ládáimból. Elég elkeserítő volt arra belépni.
Könnyen le tudod ellenőrizni melyik szerveren tudnak kifosztani:
Mielőtt belépsz az adott szerverre megnézed az adatait, az utolsó tabon aminek 'multiplayer' a neve, meg kell nézni két paramétert: 'Offline claim health' és 'Online claim health'. Ezek határozzák meg a land claim blokk által védett terület erősségét, annak függvényében hogy fent vagy épp a szerveren (Online) vagy sem (Offline). Alapértelmezetten "x4" van beállítva ha jól tudom, tehát a védett blokkoknak 4x annyi hp-ja lesz tőle mint normál esetben. Normális PvE szervereken ezt általában "Infinite" -re állítják, mert ebben az esetben sérthetetlen a levédett bázis, mert "végtelen" hp-ja lesz.
Igen, saját tapasztalatom is az volt, hogy sok modban vannak érthetetlen hibák a launcher miatt. A végén én is hanyagoltam. Nem nagy kunszt modokat manuálisan is hozzáadni a játékhoz. Egy teljesen új másolatot meg csak tud mindenki már 2021-ben csinálni, másol-beillesztéssel.
De igen állítólag ők készítették..Magyar feliratokkal is ellátott POI-k vannak,pl Liszt Ferenc repülőtér,amit én láttam,az egyik.De a start helyszín se kutya most.
Egyébként meg: https://operencia.net/ (szerverinformációk nem frissültek még náluk,most 300 százalék a szorzó!) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2021.12.27. 23:57:34
Úristeeen. Milyen modok vannak már most kint istenem. Lehet aludni éjszaka, segtő állatok és zombik. Tenyészthető disznó, az a mod amiben van vagy 20 féle jármű repülővel, teherautóval, úristeeen
Megcsinálták ezek az agyalágyultak azt amit már rég kellett volna a mod support. Na most fog felrobbanni a net ha felhypolják a játékot. Egy hatalmas térképpel és sok moddal kb tényleg bármit meg lehet csinálni majd ebben a játékban.
Na ez a karácsonyi ajándék!
Na az nem semmi. Vannak ennyire ráérős emberek itthon is? Remélem nem más POI-jait magyarositották pár felirattal. De mondjuk kit érdekel :)
EDIT: A fórum (SG) mióta ilyen fos? Nem lehet kijelölni a szöveget másolni? Mi a'? A server oldalát megtaláltam, végre itt vannak olyan pluginek mint rust. Teleport, meg gyűjthető coin dolgokért, és nagyon kezdő barát beállitással. Lehet ez lesz az első olyan szerver ahol játszani is fogok. Köszi a tippet! Utoljára szerkesztette: DevEagle, 2021.12.29. 17:36:47