Látod,ezt magyaráztam én is már többször,hogy sokan nem értik meg,de azért lökik a saját hülyeségeiket itten.A voxel alapú játékokat,az alapjaiból teljesen máshogyan kell leprogramozni,mint a többi hagyományos lövölde játékot.Lehet alatta Unity vagy Unreal motor,teljesen mindegy a grafikus motor,de a voxelezés,egy külön téma,ahol az egész háromdimenziós táj fel van szeletelve,akár többmillió kockára,vagy gyémánt alakú modellre,és itt bizony minden egyes modellnek külön tulajdonsága van a térben.Persze addig amig nem módosítod az adott blokkot.(pl kirobbantod,vagy beleütsz párat) Addig érintetlen marad,és a program nem foglalkozik vele.Amikor beleavatkounk egy kis blokkba,és módositjuk,akkor azonnal tárolódik a tulajdonsága.A program meg induláskor összerakja a teret,ezekből a sok kis kockákból.Iszonyat mennyiséget kell kiszámolni a programnak,játéknak.Ez nem olyan mint a Rust,az is jól néz ki,de más a szisztéma,felépítés.
Ebbe a játékba amúgy már az elejétől több egyedi ötlet került mint a Rustba,nem is értem miért kell összehasonlitgatni avval.Az egy ötlettelen,egyszerü túlélőjáték,semmi más.