Az OKI úgy látom május 7-én kapott egy szép frissítést, úgyhogy maradhat mégis csak az a mod :) Nem kell az cserélgetni :)
Add meg a kis hajó nevét, és a bázis nevét (koordinátáit is akár) privát üziben, és visszateleportálom oda a kis hajódat :) Utoljára szerkesztette: laci4321, 2019.05.10. 22:58:40
Nem lehet, hogy gravitációs térben lenne a cél? Olyankor nem enged ugrani, de már nem tudom, hogy mit ír.
A kicsi fúró hajód valószínű, hogy lecsatlakozott és elúszott. Épp ma vittem odébb a nagy hajómat és a rácsatlakozott kis hajó nem volt rácsatlakozva. Még jó, hogy nem sodródott el.
Text HUD API - szöveg megjelenítés a képernyőn (kell más modokhoz)
OKI Grand Weapons Bundle (DX11) - fegyver mod, bár nem működik tökéletesen, gondolkozom a lecserélésén. Viszont azért ezt választottam, mert nincsenek benne szuperfegyverek, vagy olyanok amik tönkreteszik a játékot gyakorlatilag mert lehetetlen védekezni ellenük. Jól kiegyensúlyozott fegyver mod.
Projector Preview - miniature blueprint display - a projektor blokkal kicsiben is kivetítheted a hajó képét. (pl. a hajó hídjára) Ha egy hajó képét önmagára vetíted ki, akkor a kicsi képen 3D-ben fogod látni hol van megsérülve a hajó.
Rotary Airlock - nem vagyok most hirtelen biztos benne hogy tényleg beraktam-e végül :D Lehet csak terv volt :D 1 blokk méretű légzsilip. Tulajdonképpen nem olyan hú de hasznos, ki lehet váltani 2 sliding door-al.
Control Module - basically key binding for ships - bármilyen billentyű gombot hozzá rendelhetsz timer és programming blokkokhoz, amikben akármilyen történést megadhatsz. Tehát pl. K és L billentyűvel forog a torony a tank tetején (timer blokkokban a forgató motor van), de összességében rengeteg új lehetőséget nyit meg a játékban.
Ravcor Hard (1.5G) - 1.5G-s gravitációjú lávabolygó, felszíni jég nélkül. DE sok urániummal és platinával és minden más érccel a felszínén. Ennek a modnak a módosításával készítettem.
Colorful Icons - színes ikonok az alkatrészeknek, érceknek, öntvényeknek
Jump Inhibitor Block - egy adott távolságon belül nem lehet használji a jump drive-ot. Minél nagyobb a beállított távolság, annál jobban zabálja az energiát. (Hogy 2-szer is meggondold mielőtt csatába kerülsz :D )
NPC Weapon Upgrades - az NPC hajók is használhassák a moddolt fegyvereket (OKI modét)
Modular Encounters Spawner - egy fejlettebb megoldás az NPC hajók megjelenésére. A mod átírja a játék saját NPC spawner részét. Ha megtámadsz pl. egy hajót, akkor pl. megjelennek védő drónok is.
Mobile Power Pack Kit - 1 blokk méretű napelem és ici-pici akkumuláror. Hogy ne legyen egy szimpla világítás lámpa egy bánya bejáratánál olyan ormótlan nagy :D
BuildInfo (extra block&terminal info, air leak finder) - az egyik leghasznosabb mod! Minden blokkról részletes infókat ad. Légszivárgás helyét mutatja, légzáró felületeket egy blokkon, a blokk tömege, teljesítmény adatai, stb. stb..
Easy Inventory - jobb klikkel ki tudsz szívni a konténerből pontosan annyi alkatrészt, amennyi a kezedben levő blokk megépítéséhez kell.
Three Level Solar Energy - 3 napelem generáció az űrbe. Hogy csökkentsem a napelemek számát, a szerver performance javítása volt a célom :) Emiatt a mod miatt került be a Wind Energy mod végül, hogy a bolygókon is csökkentsem a szélfarmok számát. Persze a nagy szélfarm jóval olcsóbb mint egy fekete napelem. Úgyhogy ez csak ilyen tessék lássék megoldás.
Nem írok hosszabb jellemzéseket a modokról, meg tudod nézni a leírásukat ha érdekel valamelyik :D Jó sok idő volt ezt a kommentet összehozni így is :D
Nem tudja véletlenül valaki az hogy miért nem működik a jump Drive-om olyasmit ír hogy .... 0% online ... elolvasni sem bírom sajna mer eltűnik és utánna már meg se jelenik csak szimplán nem reagál. fel van töltve és meg van adva neki egy 100km környéki táv eddig jó volt de megmakacsolta magát, azóta csak a burkolatot húztam fel a hajómra ill pár napelemet.
A másik meg, hogy nem tudom, hogy, de eltünt a kicsi űrben használatos fúró hajóm pedig a space bázisra volt csatlakoztatva. Létezni még létezik valahol, de nyomára nem tudok akadni.
Én hétközben napi 1-2 órát nyomom, vagy annyit sem :) Az asszony meg itt TV-zik mellettem közben :) Utoljára szerkesztette: Giovanni, 2019.05.10. 14:50:46
Ma észrevettem egy dolgot mikor beléptem. Benn állok a cyro-ban, nézegetek, egyszer csak egy szívecskét látok az ablakba rajzolva. Ti észrevettétek már? :D
Olyan jó modokat használtok, hogy csak lesek :D Nincs valahol esetleg egy lista azokról a modokról amiket használtok?
Julian:
Az a szkrpit amit linkeltem úgy néz ki nem is működik rendesen, szóval én is áttérek a TIM-en belüli átírásra :D
tom36: Nincs a mod steames oldalán (Power Transmitters) új hiba bejelentve, úgyhogy nem valószínű. Az én bázisomon is működik amúgy jelenleg is az optikai átvitel.
változhatott valami az energia továbbítós rendszeren (módon)? mer valamiért nem akar müködni a továbbítása (föld-ről az ürbe köldtem és mindig ment, hozzá se lett nyúlva de most valahogy nem akarja az igazságot. azt irja a földi állomás hogy nem találja a vevő állomást pedig nincs hiba sehol, se az ürben lévő átjátszó nem akarja küldeni az energiát a bázisig. kénytelen voltam napelemmel ellátni az ürbázisomat és nagy hajómat hogy le ne merüljön idő közben. Utoljára szerkesztette: tom36, 2019.05.08. 15:38:19
Működik úgy is, hogy magában a script-ben írtam át. Igaz, hogy így minden egyes programozható blokkban át kell írni, ha többet futtat az ember. Bár úgyis csak az egyik lesz aktív összekapcsolt objektumoknál. Szerintem jobb megoldás, mint extra kijelzőt és időzítő blokkot letenni.
Köszi! Sajnos nem úgy tűnik mintha nagyon foglalkoznának vele. Legalábbis a készítő biztos, hogy nem foglalkozik vele. Most úgy próbáltam megoldani a dolgot, hogy magában a script-ben módosítottam az értékeket, de egyenlőre nem tudom, hogy működik e, majd mindjárt kiderül.
Az OKI 14.5 mm-esnek mi a méret megjelölése? Hozzáadnám a TIM-hez, hogy kezelje, de nem találom. A többit kezeli. Végignéztem az összes letöltött mod-ot és érdekes mód nincs közöttük. Pedig feliratkoztam rá.
Én erre már egy előző szervernél rájöttem. Igaz, hogy kreatív világban először megépítettem a hajót tesztelési céllal, így a szerveren már nem kellett kísérletezgetnem.
Amúgy tényleg nagyon hasznos lenne, látványos is, csak a játék nem kezeli jól...
Ejj már megint előbb építettem mind hogy teszteltem volna :( A nagy hajóm oldalára tettem 2-2 forgatható hajtóművet amik vagy hátrafele néznek vagy ha átfordítom akkor lefele hogy gravitáció mellett tőbb elő legyen, de miegint koppantam. A rotorokra rakott eszközöket nem lehet írányítani úgy mind normál esetben hanem csak számokkal (ki/be kapcs .... ) pedig jó spórolási módszernek tünt.
Akkor rossz helyen nyomta a mérnök társ a válasz gombot.
Pontosítok egy kicsit. Az összes computer-t le kell bontani, de nem többet. Amikor visszaépíted, akkor már a "saját" computer-eiddel teszed, ezért lehet használni. Sajnos az akkuknál nagyon szemét módon csinálták meg. Még a leggyengébb flexszel, nagyon óvatosan is kiszed egy akku cellát és nem tudod visszaépíteni. Minden nem hozzáférhető dolgot így fosztok ki, mert pl. nem célszerű egy konténert lebontani, mert szanaszét hullik a benne lévő cucc. Vagy, hogy lássam mi van az ellenséges hajóra építve, kapásból magamévá teszem az egyik széket. Bár erre egyszerűbb a hajó oldalára tenni egy kontrollert és máris látom, hogy mire kell vigyáznom. Tornyokat nem célszerű visszaépíteni, mert szétlövi a foglalt hajót.
flexel szét kell végni addig hogy használhatatlan legyen a rész majd visszaépíteni és akkor a jogosultság a tied lessz az ellenséges hajóknál is ezt szoktam csinálni gyors és nem kell szétszedni csak a kék vonal alá kell bontani az irányítani kivánt alkatrészeket (turettel vigyázz)
én is rámentem egy nagyobb hajóra de a nem harci hajók esetében ahogy észrevettem mindig beéled egy védelmező drón ha oda mész hozzá, és sajnos elkapot idő elött viszont a bázisomnál bepróbálkozott egy nagyméretű drón így elég sok hajtómű elemet bezsebeltem.
ill. ha kell valakinek egy mondhatni jumper pod akkor viheti, ott parkol a hold felett (GPS-t adok hozzá), jump drive, 2 aksi, 1 kicsi reaktor, + irányító fülke+ némi burkolat (csak forogni tud haladni csak a ráparkolt hajó segítségével.
Ma levadásztam az űrben egy drón kibocsátó Raider-t. Olyan ügyes volt, sikerült úgy megközelítenem űrruhában, hogy nem lőtt le. Mindjárt be is ettem magam a hajótestbe és a két kis rámküldött drón el is intézte a sorsát, de még mozgó képes volt, csak már nem egészen irányítható. Sajnos emiatt még egyszer már nem tudtam hozzáférni. Nagy mázli vagy érdekes véletlen, hogy a bolygón a bázistól 30 km-re ért földet. Még élt és tudott lőni is, de hamar elintéztem a lövegeket. És még így is tudott drónt hívni, de légkörben esélye sem volt, hamar lezuhant másfél kilométerre az anyahajójától. Jól jött a rajta lévő cucc és jó kis izgalmat is biztosított a mai napra.
Akárhányszor nézegettem a műhelyben a TIM-et, mindig bedobott pár módosítást, amik között volt egy olyan, ami javítja a szerverek esetében a quote LCD visszaállítódását. Most, hogy keresem ezt a script-et, nem akar szembe jönni. Valakinek nincs meg véletlen? Elég zavaró, hogy a beállított értékek visszaállnak amikor nincs a közelben játékos.
Szia!
Ez lesz az, Köszi. Nekem jobb úgy, ha én mentek, mert azt tudom, hogy mikor akarom.:)
Load menü/Edit Settings és ott is lesz egyből. Azért ilyenkor az ember könnyen megfeledkezik a mentésről szóval ezzel vigyázni kell :D Utoljára szerkesztette: thebestgergo, 2019.05.03. 10:07:07
Sziasztok! Lenne még olyan kérdésem, hogy "single" módban játszva ki lehet valahol kapcsolni az automata mentést? Kicsit idegesítő, hogy mindig akkor fagy le a játék, főleg ha akkor még textúrát is tölt egyszerre, mert épp robogok valamerre.
Akkor ez kb. olyan, mint single-ben egy mentés, kilépés. Csak itt a szerver újraindulásnál, mintha betöltene a single mentésed anélkül, hogy ott lennél. Ezért érdemes légkört elhagyni időzített hajtómű felülírással. Elvileg pont az orrod elé nem spawnol szikla, de ez szintén frissítés előtti tapasztalat. Illetve csak akkor jelent meg aszteroida, ha játékos is volt a közelben. Egy sodródó hajó közelében sosem jelent meg. Viszont mivel így a játékban vagy még - de mégsem, szóval...
Most már nem halsz meg, csak kidob ugye a szerver, de visszalépésnél onnan tudod folytatni ahol abbahagytad.
Csak hát ha épp egy hajóval repültél az űrben csillapítás nélkül egy aszteroida felé.. Akkor az alatt a pár perc alatt, amíg visszalépsz szépen be is fog csapódni a hajó. Vagy én pl a bolygóról az űrbe menni thrust override-al szoktam, főleg ha mondjuk hidrogén hajtóművel megyek. (Iszonyatosan hidrogén pazarló dolog ha végig tövig nyomod a gázt.) Ilyen esetben is szépen repülne a hajó a végtelenségig, aztán ki tudja mikor talál el egy aszteroidát. Vagy ha pl. repkedsz kicsit a mérnökkel a levegőben, és pont kidob a szerver. Semmi gondom nincs addig, amíg van hidrogén a hátizsákban. Addig lebeg a mérnök a levegőben. De ha az elfogy, le is zuhan és meg is hal.
Régen instant halál volt, az biztos. Az új frissítésekkel kérdéses.
Szerintem a 20 óra egyszerre jó és rossz idő is. Egyrészt olyankor még vígan játszik az ember és egyáltalán nem figyeli az időt, másrészt, ha jött valami frissítés, azt úgyis előtte kaptuk és akkor mások is fel tudnának menni, akik épp nincsenek játékban, de megkapták már a frissítést. A kora délután szerintem felejtős. Lehet, hogy még nem is jött meg a frissítés. És a melósok meg épp nem dolgoznak, mert otthon ülnek és már/még játszanak.
Ha beüzemeled az üzenő mod-ot, akkor azzal a szerver leállása előtt tudsz üzenni a játékban lévőknek, hogy lépjenek ki. Egyszer kell beállítani és onnan kezdve automatikusan üzen, többször is egymás után. Ha ez megvan, akkor a 20 óra jó lesz szerintem. Abban a pár percben legalább mindenki tarthat, egy egészségügyi szünetet.
Szerintem egy kora délután célszerűbb (amikor a melósok még nem értek haza és az iskoláások is még ebédelnek/lazítanak hazaérkezés után....). 20 óra az idehaza a csúcsidő
Mennyi ideig frissít? Mert ha csak 1-2 perc akkor mindegy szerintem. Csak mi van akkor ha valaki éppen játékban van? Az instant halál vagy csak olyan mintha kilépnél?
Erről lemaradtam, de az automatikus éjszakai frissítés megoldotta a problémát :)
Gondolkozom azon, hogy 20 órára berakni egy frissítést még. Hogy ha ilyen van, akkor 20 után tudjon mindenki játszani tovább. Csak az ugye egyszerre azt is jelenti, hogy 20 órakor minden nap magától is újraindul, ha nincs frissítés akkor is. Mit gondoltok?
Vagyunk, akik játszunk együtt. Közös bázis, hajók, stb.
Szerintem vannak akik közösen akarnak, szeretnek játszani. Nekem magamnak egyedül vannak bázisaim, de most már játszunk páran, valakihez biztos becsatlakozhatsz :)
Az elérhetőség, hogy ne kelljen sokáig keresni:
Ez a közvetlen csatlakozási link: steam://connect/51.77.73.230:29016 (Space Engineers asztali parancsikonjára jobb klikk, tulajdonságok, majd az URL sorba bemásolva ezt, ha a parancsikonnal indítod a játékot, már csatlakozik is a szeróra.)
Vagy a játékon belüli kereső is működik, a szeró neve: "(EN/HUN) No Rules, Everybody Welcomed, 24/7, Script ON"
Együtt játszotok a szerveren, vagy külön van mindenkinek mindene? Én szívesen játszanék együtt másokkal, közös bázis, hajók, stb. Márha valakinek van kedve :)
Én is a Hold-ra gondoltam, de oda jump drive kell.
A szeró minden este újraindul :) Hajnal 3-ra be van ütemezve mindig egy szerverleállás, frissítés keresés és újraindulás, úgyhogy "másnap megpróbálni ismét" mindig jó :D
Jelenleg is van 2 aktív játékos, így nem indíthatom újra most manuálisan. Nem teszem tönkre senki játékát, remélem megérted :) Utoljára szerkesztette: laci4321, 2019.04.27. 22:17:22
2x próbáltam de nem akar megjavulni. Közben utána olvasgattam és szerver restart-ot írnak megoldásnak. Bázisod épülget fent?
Üdv urak! Ma végre sikerült újáépítenem a kishajómat némi fegyverzettel. El akartam vinni egy tesztlövészetre, de odaragad a bázishoz. Hiába kapcsolom ki a connector-okat nem változik semmi. Gondoltam megpróbálok elszakadni nekifutásból, de csak azt értem el vele hogy lezuhantam a bázisom tövébe. Próbáltam újraindítani a játékot, semmi haszna. Mi erre a megoldás?
Utoljára szerkesztette: i robot, 2019.04.27. 20:59:09
Bocsi pár napig nem voltam elérhető, válaszoltam Julian.
Persze, a szerver 2500 Ft/hó körül van (Euró). Először a ViLayer-en egy nagyteljesítményű szervert béreltem 8000 Ft/hó-ért.. De még csak elindítani sem lehetett a saját magad által feltöltött világokat, sem mod-okat berakni. Az a szolgáltató egy szar, a support pedig szintén az, gyakorlatilag semmit nem tesznek, semmit nem segítenek, nem is válaszolnak, bármit írsz. Rányomnak a "szerver újratelepítés" gombra. Ennyit tesznek.
Másodjára nem akartam ekkora bakot lőni, így a legyolcsóbb szervert béreltem ki a GTX-től. Úgy voltam vele hogy majd bővítem ha beindul, és már laggolgat néha a játék.
De teljesen felesleges nagyteljesítményű szervert bérelni. Hiába laggol néha a szeró, a szerver processzor terheltsége még SOHA nem ment 20% fölé. Egyszóval a játék egyszerűen úgy se használja ki a rendelkezésre álló erőforrásokat :/ :/ Még mindig nem képes rá :( De ez a 20% is egy max. érték, amit egyszer elért, amúgy 5% szokott lenni. Bár jelen pillanatban 10,5%, mert van 3 aktív játékos :)
A szerverhez rendelt memória pedig 32 GB, de max. átlag 3,5 GB-ot használ fel ebből is a SE. A max. érték itt, amit valaha elért, az 3,8 GB volt
A játékos szám ugyan így soha nem ment még 5 fölé. Ha valaha eléri a 8-at, akkor bővítem majd a slot számot, de egyenlőre erre sincs semmi szükség. :)
Mennyibe kerül egy hónap szerverbérlés egyébként? Ha szabad tudni.
Igen, már beástam magam az űrállomásom alá, még a maradékot szétszedem. Aztán van 10 gépágyúm, abból 5 a földalatti bázisból kap energiát. Hálisten a közelben van uránium és jég, ill magnézium, úgyhogy jól el vagyok látva. Ráadásul amiket leszedtem drónokat, azokból sikerült kinyernem hajtóműalkatrészt, úgy hogy nem kell platináért elmennem :)
Az űrben be kell ásnod magad egy aszteroidába, és akkor nem fognak rád lőni :) Majd ha már lesz rengeteg nyersanyag, akkor majd ráér az ember kijönni. Én úgy szoktam mindig, hogy egy olyan barlangredszerrel rendelkező aszteroidában csinálok bázist, amiből egyenes vonalon nem lehet kijönni az aszteroidából (gyakorlatilag nem lehet látni az űrt belülről.) Persze ki lehet, és ki is kell fúrni egy nagyon pici lyukat, amin kivezetsz egy kis napelemet a felszínre.
Vagy nagyon erős fegyverzet kell az űrállomásod köré. Olyan ami a bázisodtól legalább 500 m-re van, képes magát regenerálni is, és jelez ha megtámadják. Programozható blokkokkal szépen össze lehet hozni az ilyet. És akkor akármilyen űrállomást építhetsz. Oda az izgalmak keresése miatt javaslom kimenni az embert :D Direkt kicsit veszélyesre csináltam az űrt. Legyen értelme miért a bolygókon is lenni.
Most utálom ezt a játékot! 3-4 nap alatt felcipekedtem az űrbe, csináltam egy kezdetleges bázist gépágyúkkal. Már vagy 10 drónt szétlőttem, erre jön egy és sz*rrá lövi az egész cuccost...
A hűtéssel nincs gond, a GPU vizes, a környezete ventis. A probléma abból adódik, hogy valamikor augusztus-október között és március végén ki szoktam takarítani a gépet. A márciusi most elmaradt és sajnos a por okozhat ilyen jellegű problémákat.
Jó tudni, hogy ennyit fejlődött. Bár érdekes, hogy sisakkal sem fogy a levegőm, ha oxigénnel rendelkező térben vagyok. Bár gondolom itt is a ruha ventilál, így energia nélkül.... Ha meg valaki esetleg rámnyitná a világűrt leengedett sisakkal... Szóval sehogy sem a legbiztonságosabb az űrben.
Julian: Na igen, a Space Engineers eléggé pörgeti és zabálja a számítógépet igen, szóval a jó hűtés elengedhetetlen ehhez a játékhoz. Sajnálom hogy problémákkal küzdesz a gépeddel, az a legeslegrosszabb egy játékos számára :/
A multi pedig fejlődött igen :) A föld bolygón pl. felengedett sisakkal a cryo chamber felesleges is :D Még ha le is merül a ruhád energiája, nem hal meg a mérnök és ott vár hetekig a karaktered hogy újra csatlakozva legyél, ahol "hagytad" :D Mint valami James Cameron féle Avatar komolyan :D Nekem tetszik. Ugyan így ha csinálsz egy oxigénnel rendelkező teret (szobát, bázist) a Holdon pl. és ott hagyod a karaktert, szintén nem lesz baja :)
Jég. Amit egy O2/H2 generátor hidrogénné alakít. A nagy hajón alap esetben egy generátor 1 db kis Hidrogén hajtóművet képes ellátni max. tolóerővel. A probléma kiküszöbölésére van a Hidrogén Tank, amiben a generátor által termelt hidrogén tárolható, és a hajtómű ebből gyorsan el is tudja égetni a gázt. Hogy is fogalmazzak. Mint egy "hidrogén akksi" :D
Minden hidrogén hajtómű és tank és generátor összeköttetésben kell legyen egymással (conveyor-ral, konténerekkel, csövekkel (conveyor tube), mindegy hogy, csak legyen), erre is nagyon figyelj oda.. Hogy biztos eljut-e a H2 (hidrogén) a tankból a hajtóműhöz. Elvileg ha egy hajtómű nem kap hidrogént, akkor nem is láthatod a sárga H2 lángot, bár ez elég gyakran bugos, az egyes frissítések újra és újra előhozzák a hibát hogy látod pedig nem kellene, vagy nem látod pedig kellene.
Természetesen ki volt kapcsolva a dampenerinertia. Köszi a hasznos infót.
Azért jó tudni, hogy fejlődött annyit a multi, ha szakad a kapcsolat, akkor sem tűnik el azonnal a karakter, hanem ott marad, ahol épp tartózkodott. Ha sikerül visszalépni mielőtt elfogyna az energia vagy o2 és meghalnánk, akkor nincsen semmi gond, folytathatjuk ott, ahol abbamaradt. Az imént volt sajnos két fagyásom, egyik esetben a grafik kártyára panaszkodott, mely szerint túlhevült, meg húzva van, de egyik sem, szal.... Azért a programot bezárta. Másik esetben meg kék halál memória gondokkal. És mind a két eset után gyorsan visszalépve ott volt a karakterem ahol épp megállt a játék.
A hajók 3 tengely mentén mozognak, ennek megfelelően 6 billentyű van attól függően, hogy mínusz vagy plusz irányban akarsz a tengelyek mentén mozogni. A "w" alap esetben az előre. Az "emelkedés" a "szóköz". De ez mindig attól függ, hogy épp merre áll a pilóta fülke/szék. Ahhoz képest van a lent/fent, jobbra/balra, előre/hátra. A légkör elhagyásához speciel pont nem kell folyamatosan maxon járatni a toló hajtóművet. Ahogy csökken a gravitáció, úgy kell kevesebb toló erő. Van egy inertia dampener (inercia csillapító vagy mi) kapcsoló, ami lényegében a hajó automata állj kontrollja. Van ahol Flight Assist-nak hívják. Ezt újabban alap esetben a "z" kapcsolja. Bár én jobb szeretem "y"-nal, mint régen. A toolbar mellett bal oldalt jelzi is, hogy épp milyen állapotban van. Szóval, ha ez ki van kapcsolva, akkor a hajó nem tartja a magasságát a gravitációban. Ha be van kapcsolva, akkor a szóközzel tudsz emelkedni és, tartja a magasságot, ha elengeded a szóközt és megáll a hajó. A hajtóműveket lehet vezérelni felülírással is. Erre ki tudsz tenni a toolbar-ra kapcsolót is. Ez ezért jó, mert, ha az inercia csillapító be van kapcsolva és elengeded az előrét, akkor elkezd fékezni a hajó. De lehet, hogy te inkább csak a sebességet szeretnéd tartani, akkor meg nyomogatnod kell az előrét, így mindig hol full gázzal, hol full fékkel működik, ami sok üzemanyag. Erre megoldás, ha elérted a kívánt sebességet, akkor felülvezérled a toló hajtóműveket, ezáltal nem fog fékezni és, ha elég kevéssé vezérelted meg, akkor csak nagyon minimálisan fogsz gyorsulni. Az űrben egyszerűbb a dolog, mert csak ki kell kapcsolni az inercia csillapítót és a hajó szépen "sodródik" a kikapcsolás pillanatában elért sebességgel. Ezt gravitációs térben nem teheted meg, mert leesik a hajó. A másik megoldás, ha a fékező hajtóműveket kikapcsolod és vízszintben tartod a hajót, akkor a bolygón is tudsz egyenletes sebességgel siklani. Ha meg akarsz állni, akkor egyszerűen visszakapcsolod. Szintén toolbar-ról.
Sziasztok! Nemrég kezdtem a játékot, és olyan gondom van, hogy a hydrogén hajtóműt nem tudom maximumon működtetni, és mindig visszaesek a légkörbe. Van erre valami billentyű, hogy max-on menjen? A sima w-nál nem megy.
Én csináltam a bázisomra egy single transportert, választottam egy 2km-re lévő GPS pontot, rányomtam a transportálásra és nem történt semmi :) 2db Akksim van, fullra töltve.
Megépíted, belépsz, kiválasztod a célt és, ha hatótávon belül van és van elég energia, akkor eltranszportál. Elvileg arra is képes, hogy oda (ahol te vagy) transzportáljon más játékosokat, de azt még nem próbáltam. Viszont így lehet leküldeni felderítő csapatot az űrből a bolygókra, holdakra és utána vissza is lehet hozni őket. Lehet építeni blokkolót is, így az ellenséges egységek csak messzebb tudnak érkezni, mint ahol a blokkoló van. Viszont a blokkoló a saját transzportereket nem zavarja.
Én nem kerestem. De van legalább 3 GPS koordinátám platinához. Szóval... Ha m0ha nagy hajóval megy ki, akkor valószínű többet is talál, de a kis érc detektornak elég korlátozott a hatótávja.
Erről a Transporterről írnátok kicsit bővebben, hogyan kell használni?
Lényegében az egyszeméjesel épp hogy ki lehet jutni a földről az ürbe Amúgy a marson se körülötte ne keress platinát tapasztalat alapján, uránt még lehet találni az aszteroidákon az nem is gond. Legalábbis vissza kéne néznem a single játékomba hogy mi nem volt se a marson se körülötte de lehete hogy tévedek és sz a silver volt. a hold esetében annyi biztos hogy arany nincs sehol
És igen. Kilóméterenként 1 MW kell neki és még így is vannak korlátok, a nagy 120 km-re, az egyszemélyes 60 km-re tud transzportálni.
Úgy látszik, hogy a teleportnak vannak határai. Másik bolygóra nem sikerült eljutnom, viszont ki az űrbe igen. Csakhogy az egy darab napcellával nem tudtam visszatérni. Ami azt illeti még 2 km-re sem transzportált el nemhogy haza. Szerencsére majdnem alattam volt a bázis, így elindultam vissza és a 470 m/s-nak köszönhetően már a légkörben jártam mikor elfogyott az energia és elkezdtem fuldokolni. Újraéledve csak 3 km-re volt a táska (Body location, de test szerencsére már nem volt), így megmaradtak a szerszámaim.
Úgy érzem segítenem kell a játékos társaknak, bár a játékban nem vagyunk baráti viszonyban, de hátha egyszer valaki megkönyörül rajtam :) A Marson uránon és platinán kívül mindent megtaláltam. Rengeteg arany és ezüst lelőhelyet, sőt, ezüstöt még felszíni sziklákban is találtam. Bár érdekes, hogy ezek a sziklák egyszer csak ott teremtek a semmiből egyik belépés alkalmával. Közel a bázishoz is. Uránt és platinát m0ha talált az űrben és nem is kellett messze mennie. Én még nem hagytam el a bolygót, bázist rendezgetek... Építettem transzportert. Bár lehet, hogy erről sokan nem tudnak, mert nincs külön jelölve a toolbar konfignál, mint a pajzsos vagy löveges cucc, ezért én sem tudtam, hogy akkor tényleg a játékban van e. De igen, benne van. Célpontnak ott vannak a GPS koordináták, ilyenre még nem transzportáltam. Látható a többi transzporter is, ilyenek között már járkáltam, nagyon tuti. És ami a lényeg, hogy látható az összes bolygó. Ilyenre még nem transzportáltam, először a bázis, aztán a kísérletezgetés. Ha megyek, akkor lesz egy szél erőmű, egy transzporter és, ha elfér, akkor egy napelem a tatyómban. Nem tudom, hogy minden bolygón van e szél, ha igen, akkor elég a szélerőmű. Elvileg ezek elférnek a tatyóban, így vissza is tudok transzportálni a bázisomra és elkezdhetem építeni a következőt. A Ravcor-ra is van pont. Remélhetőleg nem mindenkit ugyanarra a pontra küld, mert abból lehet baj...