Elég komoly egy VGA-d lehet sejtettem hogy van elosztó PS2 -höz de megérte cserélni már az egeret. Már csak a billentyűzetre kellene rávennem magam. a repüléssel kapcsolatban egy kicsit előnyben vagyok talán mer én pc nélkül is szoktam, bár nem merev vázas géppel de megéri. meg most nézem megvan említve nálad az X Univerzum, és kérdésem : nem tudod, h kb mikor jön az X4 ? mer úgy terveztem hogy a Rebirth-et felrakom de sokkal vonzóbb egyenlőre az X4 a bemutatók alapján. Az albionhoz meg nincs már erőm hogy megint nekiálljak annak ellenére, hogy már nem akadna.
Ahogy néztem, szerintem is jó drága lesz az egér. A VGA árakat a bitcoin cseszi el, de nagyon. Sokan várják már a bedőlését, akkor normalizálódnának az árak is. Pont tegnap láttam, hogy a passmark-on a kártyám árát 1200 dolláron regisztrálták. Én anno 800 euroért vettem, de csak azért volt ilyen drága, mert hibrid hűtésű. Amúgy 600-ért is megkaphattam volna. Ez úgy 2-3 éve volt. A beviteli eszköz számomra fontos, így drága a billentyűzetem. A mechanikus gombos nem olcsó, de megéri. Az egerem csak azért olcsó, mert a régi elhalt egy kicsit és ideiglenesen kellett egy gyorsan. Nameg azóta sem találtam megfelelőt. Az 1 ps2 csati is elég, csak kell hozzá egy y kábel és máris rádughatsz ps2-es egeret és billentyűzetet is.
Ránéztem és nem semmi egy egér, de gondolom olyan ára is lessz egyenlőre egy rendes VGA-t kellene vennem nekem, de arra még 1-2 évet várnom kel mer jelen árak mellett, és helyzetben VEGA videókarit nem lehet venni, se egyenértéküt. Mellesleg a billentyűzetem is jó 12 éves és az S betű hiányzik is belőlle, de még erre sem költök. és ez is a legolcsóbb volt annó, egyedül egeret vettem most mer már csak 1 ps2-es bemenet van az alaplapon.
Aha. A blast door amúgy is nehezebb, mint a kerék. Szerintem. És mivel a tied repül, így fontos a súly.
Egy utazó hajón én is gondolkodtam, de most én utazgatok egy hajón, Elite-ezek.
Épp az imént láttam egy nagyon durva egeret. Még nem kapható, de, ha kapható lesz, akkor be kell szereznem egyet. Lexxi névre hallgat és többek között támogatja a Space Engineers-t is. A lényeg, hogy nem csak az egeret tudod mozgatni a padon, hanem az egér fogófelületét tudod úgy mozgatni, mintha joy lenne. Plusz a hüvelyk ujjhoz tettek egy POV joy-t is. Ez kombinálva billentyűzettel, elég brutál lesz.
az alsó kerekek simán az oldalukra fordított futóművek magasság állításal és rugózással hogy fojamatossan szorítsák vastagságtól föggetlenül a felsők kerekek csak simán a blokkon vannak, de sajna nem forognak, se nem szórítják csak vannak mind egy sima kocka blokk, annyi az előnyük hogy henger alakuak így nem tud megakadni a szelep. A blast door-t azért nem használom mer alapból nem úgy terevztem hogy beleférjen, se hely nincs, és így egyszerűen be tudok állni mind a 2 oldalt a napelemek alá.
majd most építek egy normál hajót ami nem bányászatra és feldolgozásra lessz hanem utazásra és azon csinálok helyet mindennek meg ennél nagyobb és komojabb lessz.
Cuki. A kerekeket hogy fogadtad oda fel? Én mindig blast door-t teszek. A mit fúrral meg azért nem foglalkozom, mert mindent kiszedek és a követ azonnal dobom is ki. Mire visszajön a fúrófej addigra nincs kő sem a gépben.
Mielött átalakítom azért megmutatom a majdnem kész fúró platformomat. nagyjából 65-70 m-re tud lemenni, és kamerán keresztül végig látom hogy épp mit fúr. a felső 2 kerék repülés közben fogja hogy ne imbolyogjon az alsó 2 futómű meg aktívan közrefogja fúrás közben és így nem remeg annyira, főleg az elején. A platformon 2 finomító 2 összeszerelő és minden más megvan a feldolgozáshoz minden lehetséges anyaghoz. már csak védelme nincs, meg a burkolat nincs befejezve de oldalt szerintem nem is lessz mer oda állok be kis hajóval. Illetve a kis hajóm amit állandóan használok mer több értelme van.
Építettem. Ezzel már szép mennyiséget ki lehet fúrni. A kicsi csak teszt volt a kerekek és piston-ok működésére.
Discord-ra nem feltétlen kell regelni. Böngészőben is megy regelés nélkül. Ha regelsz, akkor van értelme a kliens programot letölteni, így nem a böngészőben van nyitva plusz egy fül.
A multira már nagyon ráférne a javítás, mert jobb nem lett, de rosszabb igen. A tavalyi állapotokhoz képest.
Építettem egy rámpát. Teljesen jól működött, lefele és felfele is emelte ahogy kell. Hozzáteszem, hogy a blokkok még nincsenek behegesztve. Felmentem rajta a fúróautómmal és azóta nem akarja felhúzni. Ha állítok a minimálisan megengedett elforduláson, akkor felcsapja, mint állat, de vissza is esik. Még pattog is egy kicsit, mint egy labda mielőtt megállna a beállított értéken. Felemelni viszont így sem akarja.
A mesterséges tömegnél nem tudom, nem igazán szoktam használni. A mesterséges gravitációnál ahogy csökken a rendes gravitáció, úgy nő a mesterséges. Nagyjából. Az, hogy hol, mennyi, nem tudom. De rengeteg energiát fogyaszt így a generátor és a hatása...
Ha az aszteroida gravitációs térben van, akkor fölösleges rá bármit tenni. A bolygó gravitációja lehúzza a rajta lévő dolgot, ha le tudja húzni. Viszont normál esetben nem spawn-ol bolygó terébe aszteroida.
lényegében amíg teljesen el nem hagyom a gravitációs teret addig nem működik ? mer a másik az hogy a gravitációs térbe eső aszteroidán akartam építkezni hogy az esetleges drón hulladékok szépen letisztúljanak állandóan és ne nekem keljen egyenként elbontani hanem irány a föld ha megdöglenek. (bár lehet hogy úgy sem despawnolnak, vagy nem törnek teljesen össze amikor lezuhannak)
Már jó ideje nem működik. Valamelyik update-ben írták is. Szóval direkt van így csinálva. Viszont mintha valahol láttam volna valami kapcsolót. De azt most nem tudom, hogy a világ beállításainál, a játék beállításainál vagy valamelyik székben, távirányítón, esetleg az infó fülön. És az sem biztos, hogy ezt kapcsolja a bolygóra vonatkozva. Amúgy a mesterséges gravitáció sem működik gravitációs térben.
MIért van az hogy a földön nem működik a mesterséges gravitáció se a mesterséges tömeg ? Volt egy jó ötletem egy mozgás, lebegés rásegítőhöz de így nem működik. az lett volna a lényege hogy minden mozgásnál rásegít arra hogy azt tegye a gép amit akarok, úgy működött volna mind egy inga, csak itt mindig a közép pont felé tolta volna a szerkezetet, lényegében fékezésnél előre lendül és segít a lassításban, mig gyorsulásnál ellentétessen és ezt 3 ból 2 tengelyre megcsináltam volna így elég szépen kisegítette volna a mozgást egy nagyméretü platformnál. bár hajtóművekkel ugyanezt el lehet érni és még egyszerű is, de ez meg érdekes lett volna a hűködik.
Apró kis malőrök, amiket sosem fognak normálisan megcsinálni. Hacsak nem programozza le valaki egy script-be.
Az orvosira én is gondoltam, de furcsáltam, hogy ilyen játékkal játszana egy doki. A növények nem jutottak eszembe, de teljesen érthető (már a számomra is).
megvan a probléma: a furó amikor visszafektette magát vizszíntesbe akkor egy futótalpra teszi rá magát ami egyszerre is rögzíti autómatán viszont a motor még egy kicsit fórditotta volna tovább is illetve az egyik oldalt a burkolathoz hozzáért amikor leért és ez taszította hiába volt rögzítve és ehelyett inkább az egész repülő fordult.
növényvédelmi szakmérnöknek tanulok, és mivel sokhelyen a növényeket latinul kel tudni mer azzal mindenhol megértik. ez ojan mind az orvosoknál a betegségek meg a többi (külföldön vagy bárhol máshol nem értik ha valamit magyarul mondok hanem ez univerzális)
A súlypontot meg tudod nézni, ha az infó fülön bekapcsolod. Antenna legyen rajta. Esetleg próbáld meg, hogy a girókat felülírásra teszed. Ilyenkor elvileg tartania kellene a pozíciót, csak x,y,z tengely mentén mozoghatsz, de nincs forgás, billegés. Ha így is elmozdul, akkor lehet bug is.
pedig már azt hittem hogy minden happy elkészült a repülő platform némi külsűség hiányában és amikor ismét kipróbáltam egy ojan hibálya volt hogy amikor felszállok vele akkor magától el kezd fordulni balra + fojamatossan előre bukik. korában is megvolt ez a probléma hogy előrefele bukott de nem ennyire, de ez a forgás nagyon zavaró (használhatatlan így) tudtok esetleg valamit ? az előrebukás ellen valószínüleg a giroszkópokat kellene áthelyeznem előrébb de a forgásra nincs ötletem a platform jobb és bal fele szinte tükörképek minimális eltéréssel és a kiegyensúlyozottsággal nem lehet gond. se a giroszkóp nincs elállítódva se hajtómü se nincs rácsatlakoztatva semmi + ami befolyásolhatná.
A hegesztő ojan pocsékul műkodik, hogy nem is szórakozok vele hanem inkább kézzel hegesztek. egyszerüen mind ha nem érzékelné a blokkokat rendessen.
Sajnos nem szimpla egyetemi vagy középsulis vizsgákról van szó hanem szakmérnöki vizsgák nem kevés latinnal, és lexikális tudással ami úgyszint nincs meg.
Egy megoldási javaslat: a kerekekhez egy hegesztőt rakj, mögé meg egy kis konténert, amit megpakolsz a hegesztéshez elegendő anyagokkal. :D Bár magába a hegesztőbe is fér egy kevés. Így a futómű sérülése meg lenne oldva.
A vizsgák igen... :D Mindig a vizsgák :D
régen valami hasonló oldalt használtam de most nem találtam meg és megpróbáltam ezzel, bár láttam hogy tele van tömve reklámmal ami elég problémás lehet. 2 gyenge pontja van az egésznek: az egyik az hogy maga a futómű ami a kereket tertja (eredeti) az elég nagy viszintes felületet ad a kerékhez és a rossz felszinen (repedezett, nem szabályos) a talaj eléri a felfügesztést és azt azt rögzítő blokkokat amiket lassan de összetördel amikor eléri. a másik ugyan azokon a helyeken van és abból adódik hogy az maguknak a kereteknek a felfügesztő karjai előre néznek és amikor egy fügöleges felnak, talaj hibának nekimegy akkor azon megakad. (hátsónál nem gond mer előre menet esetén az hátrafele felhajlik). mind a 2 hibát meg lehetne oldani, de most más projekten dolgozom és inkább hanyagolom. (megasztán el kéne kezdenem a tanulást a jövő heti vizsgáimra)
Az ESET egyből jelezte, hogy a képfeltöltés.hu bitcoin miner scriptet akart volna futtatni a gépemen...
Legközelebb légyszi ne használd
Amúgy érdekes egy szerkezet, szépen tudsz navigálni vele hegyoldalakon is gondolom.
Tök jó, mikor az ember elkezd építeni valamit és mindjárt az elején leteszteli a kényesebb részt. Utána letesz pár száz blokkot, ami csak "kiegészítés", a mozgó részhez nincs köze. És mikor szeretné használni a mozgó részt, akkor az nem hajlandó úgy működni, mint a próba alatt.
Egy rotorról van szó, ami először felemelte a rámpát gond nélkül, meg le is tette. Felmentem rajta a fúró géppel és most nem hajlandó felemelni a rámpát. A géppel nem állok rajta. Ha elkezdem állítani a minimális limitet, akkor meg csapkodja mint állat és a fékező mechanizmus sem működik. Letevésnél is pattog, mint egy labda, de letenni is csak a minimum határ állításával tudom.
egyenlőre stabil a motoros rendszer mozgás közben, az egyik végét a motor fogja + némi rögzítés a másikat meg egy rögzítő talp, a sújra meg nem kell figyelnem mer 4 db nagy atrmosférikus hajtómű tartja a levegőben de ezt 6 ra tervezem módosítani.
A játék eleján nekem mindig az az első hogy csinálok egy ojan kis hajót ami le tud menni a saját lyukjába bár nem hiszem hogy használni fogom a nagy fúrómat csak mind extra ként lesz ótt A töltését még nem tudom hogy oldom meg mer ehez már nem lesz elég a napelem, nagy reaktort meg nem akarok rárakni. a 4 nagy trusternek az energia felvétele kb 60MWh mihez 5 aksi kell max terhelésnél és ha meg lessz pakolva a repülő akkor zabálni is fog.
Aha, értem.
A torony fektetésén én is gondolkodtam, de nem igazán bízok a motorokban. Egyszerűbbnek tűnt a fúrófejeket rögzíteni a járműhöz, így mozgás közben nem ingázik. A piston-ok meg elég jól kitartanak, csak két sor blokk kellett a tetejére, különben szeretett szétválni itt-ott. De most nagyon stabil és meredekebb emelkedőn is tudok fúrni. Bár olyankor a fej rögzítés kicsit necces és oda kell figyelnem a továbbítókra is. Meg nem alul kellene elvezetnem, mert így kicsit sérülékeny. A nagy előnye, hogy 4 akksival napokig elvan és elég rá egy kis reaktor, amivel az akkukat töltöm. És a súly sem annyira mérvadó. A repülőnél oda kell figyelni az energiaellátásra és a felvehető max súlyra is. Én mondjuk nem tornyosat építek, hanem olyat, ami le tud menni a maga által kifúrt lyukba.
irányítani giroszkóppal és hajtómüvekkel lehet akkora fúrotornyot is elbírna csak az alapjait kel ennek növelni meg esetleg mégegy felfüggesztés, és mondjuk fúráshoz alá kell tenni egy futóművet melyd mind a kerekek motorját megfordítani (forgási irány) és máris le ereszti magát a talpakra és máris stabil.
jelenleg inkább csináltam egy nagyméretű repülő platformot amire tettem egy 50m -es fúrót, de ezt még megpróbálom 70m környékén hogy el bír e forogni még akkor (alap helyzetben fektetett)
Viszont, ha nem tudod irányítani a kerekeket, akkor sok értelme nincs. Vagy, hogy adsz gázt, hogy kanyarodsz? És ami inkább engem foglalkoztat, hogy terheled? Pl. olyan fúrótoronnyal, mint ami nekem van. Vagy csak nagyobb konténerekkel. Szóval kíváncsi vagyok, hogy mi a célja a járműnek, mi a későbbi célja? Ha így is normálisan irányítani lehetne, akkor azt mondanám, hogy tök jó. De sajnos a játék ebben korlátolt.
maga a futóműnek a csillapítása lényegében minimális maga a motor elfordulásának a fékezése fogja fel a terhelést ha nagy terhelést kapnak a kerék akkor ugyanúgy fel tudnak hajlani mind a bal felső keréknek a szára majd visszaáll a normál pozícióba (visszavettem mind a motor erejét mind a fékezését azért van az a bal felső kerék abban a pozícióban) illetve hogy mind a 4 kerék állandóan lenn legyen ne csak 2-3 kapja a terhelést mind egy merev váznál ezért tud eltekeredni az első és hátsó tengely egymástól függetlenül -+20° -ban
van néhány hibája amit orvosolni kellene, de nincs kedvem a motor rendszert ujra építeni csak, hogy növeljem pl a tengejtávot, hogy giroszkópos fordulás közben finomabban forduljon...
A képfeltötlést nem szereti az Sg. Meg is értem, elég gáz reklámokat nyomnak be. Jobb, ha keresel valami külföldit legközelebb. De a legjobb, ha Steam-mel csinálod a képet, ott feltöltheted felhőbe és egyszerű beilleszteni ide.
Hát elég érdekes járművet csináltál. Az már világos, hogy nem a motorra tetted a kereket, hanem rendesen a futóművön van. De milyen ütődést fog így fel?
de valamiért nem birom rendessen feltenni a képet ide már megint úgy hogy látszódjon is valamiért elég nehéz itt elérni (URL beirási problémák) de ha nem gond nem szórakozok vele most Utoljára szerkesztette: tom36, 2018.02.25. 15:29:02
maguknak a motoroknak nincsen csillapításuk de van egy ojan hogy fékező erő amit ki lehet használni mind lengés csillapítás minden része ezen az elven működött hogy amikor megadtam neki 2 szög állást és úgy állítottam be hogy ha nagy terhelést kap akkor a fékező erő ellenében el tud forogni a másik állás irányába és így fogja fel az ütődést majd visszafordul mihejst van elég ereje visszafordulni. mindjár csinálok 1 képet és megpróbálom ide felrakni hogy egyértelmű legyen mire gondolok.
Tegnap összeraktam egy jó kis felfüggesztést mi nél minden kerék elég nagy mozgástere volt, és maga a szerkezet elég szépen tudott tekeredni, és bírta a strapát de sajna 1 km-es zuhanást már nem bírt ki (de majdnem) sajna ot van a bibi hogy mivel nem közvetlen a vázon voltak a kerekek hanem motorok után igy a pilótafülke nem tudta kezelni(se kanyarodni se haladni) gy ezt giroszkóppal és hojtóművel kellett megoldani.
Köszi! Arany van bőven a bolygón. De azért a mod is felkerült.
A JD-hez arany kell sok, a szupravezető alkatrész miatt, platina nem kell hozzá.
Ez nekem is jól jön. Köszi! Ha jól emlékszem, akkor a JD-hez kell hajtómű alkatrész, ahhoz meg platina. Vagyis a holdat elérni 104-el elég sokáig tart.
A Midspace-sra gondolsz? Utoljára szerkesztette: RJoco, 2018.02.23. 21:40:15
Magában a játékban is lehet módosítani (environment.sbc-t szerkeszted sima jegyzettömmbel. Nem a játékon belül, hanem a fájlrendszerében kell megkeresni.), de ezt nem ajánlom. Inkább szedj le egy sebesség modot, és tedd be az adott világba.
Ajánlom a "configurable ship speed" modot 1 moddal annyi féle sebességlimitet állítasz be világonként, amennyit csak akarsz. Utoljára szerkesztette: laci4321, 2018.02.23. 19:25:56
Easy - föld kezdésnél megoldottam hogy hasonló legyen a star systemhez már csak azt furcsállom hogy elég ritkák az ellenséges bázisok. összeszedtem a szükséges alapokat ráraktam a bányász hajóra majd odébb mentem 60-70km-t és az eredeti helyen le is vetem a jeladót hogy alig lehessen megtalálni és most lényegében megvan minden ami kell egy nehéz menethez.
Viszont lenne egy kérdésem: hol lehet bállítani a hajók sebesség limitjét ? mer ez a max 104 elég karcsú és valahogy nem találtam meg legalábbis a save beállításainál.
én is megörültem neki, hogy megállt amikor elkészült a blokk, de sajna anyag hiányában nem áll még meg. amúgy nem tudod véletlenül hogy mej nyersanyagokat nem lehet a földön megtalálni ? gondolom az aranyat meg talén az uránt csak hogy tudjam mit ne keressek. meg a másik Star System-ben vannak bárhol is ellenfelek, mer a bolygón nincsennek azt tudom meg írtad is, de az űrben ?
Írják is, hogy javították a crash-elős bugot. És elvileg a kézi szerszámok bugját is javították, most már meg kell állniuk, ha kész a blokk. Reméljük akkor is megáll a hegesztő amikor elfogyott a cucc.
Edit: sajnos nem áll meg és nem írja ki, hogy mi és mennyi kell még hozzá. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2018.02.22. 22:12:17
Akkor a 16 GB-hoz állíts be 4 GB virtuálist. A teljes mérete 80 GB az m.2-nek? Mert az SSD-ken célszerű 10% szabad helyet hagyni a jó működés és hosszú élettartam miatt. Persze, ha kevesebb van, akkor is működik, bár én azt tapasztaltam, hogy mintha kicsit lassabb lenne.
van 80GB nyi M.2. es SSD-m és 16GB DDR4 hozzá és mondhatni, hogy fele részben csak emiatt a játék végett vettem új gépet, és ha nem jön össze akkor ...... annó a DX9 frissítésének elhagyása és a gépigény növekedése tett keresztbe most meg megint csak ingerel. néztem fórumokon és 1-2 éve másnak is előfordult de frissebbet nem találtam és ott sem lett megoldás.
Esetleg driver. Van elég virtuális memória adva neki? 4 GB minimum legyen. Ha esetleg még használná is, akkor a háttértárra lenne érdemes ránézni. Nekem 16 GB fizikai mellett nem használja a virtuálist, viszont a játék igényli a nagyobbat. 1 GB-nál folyamat reklamált a win és bezárta a játékot. Baromi idegesítő volt.
A hiba jeelntésben ez található az összeomlás elött: Exception occured: System.AccessViolationException: Attempted to read or write protected memory. This is often an indication that other memory is corrupt. viszont a RAM-on lefuttattam egy ellenőrzést és nem talált semmit. vagy lehet hogy a VGA memóriájánál van a gond vagy egyszerűen csak szoftveres gond
Akkor a beállításokba nézz bele, hátha valamit elállított magának a játék. Egyéb ötletem most nincs. Többet kellene tudni a körülményekről. Gépújraindítást is érdemes megpróbálni.
neeh most bolondulok meg eddig hibátlanul ment és gondolt egyet és elkezdett összeomladozni (crash) van hogy 2 perc után van, hogy fél óra után
tudtok erről valamit ? akadás nélkül futott eddig, minden hiba nélkül.
igen kb ez lenne a jó az állandóan támadó drónokat én is untam mer lebontani nem volt idő és jöttek mindig. meg esetleg nagyobb lelőhelyeket védhetnének pl.
No igen, csak a kezdő hajó és 3 tár lőszer nem biztos, hogy elég a túléléshez. De nem lenne rossz, ha menet közben bekapcsolható lenne és lespawnolna a közelben. De azt is el tudnám képzelni, hogy eleve fix helyeken vannak ellenséges létesítmények és neked valahova közéjük egy biztonságos helyre kellene leszállnod, ahol nekiállhatsz építkezni. A mozgástered meg így eléggé korlátozva lenne, míg be nem veszed a létesítményeket. Az állandóan támadó drónok viszont nem hiányoznának. Legyen a létesítmény körül járőr drón, de ne támadjon, míg én meg nem mutatom magam neki. Az úgy nem igazságos.
Nem is szoktam más módon kezdeni hacsak nem ökörködés céljából. A Star System sajnos nem tesz be ellenséges bázisokat, helyőrségeket, drónokat a bolygókra.
Pont azon a módon akartam kezdeni mint ahogy te is kezdtél, de valahogy véletlenül sem gondoltam ara hogy Star System-et kellene kezdeni ahoz a lehetőséghez.
Kezdj Star System-et. Betöltés után választhatsz leszálló egységet. Ezzel el is döntöd, hogy melyik bolygón akarsz kezdeni. Esetleg az űrben. Én azzal kezdtem nemrég, képeket lejjebb görgetve láthatsz.
Mod-ok terén ajánlott a Color icon, színesebben szebbek az ábrák és jobban kivehetőek. Az Easy Inventory is nagy segítség, egyszerűen pakolhatod a tatyóba a kellő anyagokat. Nálam még fenn van a kamera forgás is, így a kamera képét el tudom fordítani. Blokkokat tartalmazó mod-ot nem tettem fel, bár a repülő ülésen gondolkodom, annak lejjebb van a kijelzője és nem takar ki semmit a látómezőből, nem úgy, mint a normál repülő ülés. A HUDLcd mod is hasznos. Kiírja a HUD-ra a kijelző tartalmát. Az Automatic LCD scripttel nagyon jól együtt működik. Minden más egyéb csak rajtad áll. Viszont ne lepődj meg, ha esetleg egy-egy update alkalmával nem fog mindjárt menni a mentett állás vagy az adott mod. Én ezért játszom most olyanokkal, amik nem létszükségletűek. Script-ek terén még a TIM ajánlott, ezzel automatizálni lehet a finomítást, gyártást, szortírozást. Bár néha macerás és nem is igazán értem mi a baja, de szeretek szortírozókat is használni, emiatt az anyag nem mehet minden irányba. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2018.02.19. 13:29:53
Kellene egy kis segítség mer DX9 óta nem tudtam játszani vele, de most hogy meglett a gépem és megy is rajta, az lenne a kérdésem hogy honnan lehet leszedni azt a világot, kezdési pontot aminél a földön kezdünk és minimális eszközökkel. mer sosem szeretem azt ha minden alám volt nyomva itt meg elég sok easy kezdési mód van. illetve van e valami tényleg hasznos alap mód amit mindenképp érdemes felrakni
előre is kössz
A napot nem hiszem, hogy ki tudod kapcsolni. Az árnyékokat vedd lejjebb, ha még tudod. Az ablaküveg már rég olyan. Messziről nem látszik a keret. Az összerakásnál figyelni kell, hogy illeszted őket. Minden üvegnek van inverze is. Így egy blokksíkba lehet tenni őket. Ha nem inverzt használsz ahol kellene, akkor lehet, hogy egy olyan blokkba kerül ahol nem lesz folytonos a kapcsolat a korábban lerakottal. De az is lehet, hogy bugos. Annyit nem játszottam mostanában az üveggel.
Ha jól emlékszem, akkor szortírozóval próbáltam irányítani a levegő útját és mintha működött volna. Szóval elméletileg megoldható, hogy a teli és üres tartályt összekösd, de a teliből ne menjen az üresbe levegő. Bár szerintem nagyon macerás így az egész. Egyszerűbb kiengedni a levegőt és majd feltölti megint a ventilátor.
ki lehet kapcsolni a napot valahogy vagy akkor már tényleg sötét lenne a játéktér? a napforgást már kikapcsoltam illetve most low grafon talán egész tűrhető az űrbe való kószálás viszont az ablaküvegekkel való játszadozás megint jópofa messziről mintha nem is lenne illetve az illesztést is érdekesen oldották meg az egyik rövidebb oldala mintha egy kis élt tartalmazna amit rendszerest belesek és csodálkozom mért nincs levegőnyomás. Tényleg hogy a manóba lehet megoldani a levegőtartályok nyomás csökkentését ha 100% on van megszűnik az állomás újra telítése. Meg lehet valahogy oldani hogy az egyik o tartályba szívja a levegőt a másikból meg fújja ki és a hiányt pótolja abból amibe befújom a levegőt? Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2018.02.18. 15:27:06
Színezd ki. Úgy talán jobban látható lesz az él. Amúgy szerintem nem visszafele kellene venni a grafikát, mert ez az elmosódás inkább erőforrás spórolás lehet. Feljebb kell tolni egy-két értéket, akkor talán nem mossa el messzebbről. De csak tipp, nem igazán foglalkoztam vele. Medium-on is csak pár száz méterről teszi be a fákat, addig azt hiszed, hogy sima az út a célig.
Srácok valahogy le lehet butítani a grafikát dx 11 alatt dx9 régi grafikai minőségre? Ez az intenzív csillogása a blokkoknak kikészít.A bolygón az elmosódás szintén zavar. éppen ezen az állomáson mokolok és dx11 alatt szinte zavaró a látvány ha pl a gyűrűket 10% os elkészültségben teszem fel nem látom rendesen az épületet. Maradjak dx9es telepítésnél? A gyürűk negyed részeit akarom 10% os blokokkból megépíteni már megvan de a graf miatt nem látom rendessen Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2018.02.18. 10:11:03
Az LCD scriptnél így elsőre nem találtam meg az időzítést, de így is jó jelenleg.
Inventory bug még mindig nem jött elő és a TIM is jól fut. Bár azt nem értem, hogy miért a jármű TIM-jét akarja futtatni elsődlegesen és miért nem az állomásét. De erre egyszerű a válasz. A jármű TIM időzítőjét lekapcsoltam, naná, hogy nem fog csinálni semmit... Ki kellett kapcsolnom a programozható blokkot, így átvette az irányítást az állomásé.
Be-be :D Ki kell használni, míg egy frissítést követően ismét használhatatlan lesz.
Köszi az ötletet! Közben találtam egy lehetőséget az Autamitc LCD script-ben. A Details paranccsal kiíratható minden blokk információs mezeje (kontroll fülön a jobb alsó blokk). A frissítés még kérdéses, mert 5-7s körül frissíti a kijelzőket. Bár itt sem annyira a gyorsaság a lényeg és talán át is lehet írni a scriptben a gyakoriságot. Ha nem válik így be, akkor megpróbálkozom az Easy Automation-nal.
Tök jó :) Látom ismét magába szippantott a játék :D :D
Az Easy Automation 2.0-val ki lehet jelezni a pistonok aktuális pozícióját ;)
Tegyük fel, hogy ki akarod íratni a Piston 01, Piston 02 és Piston 05 pozícióját egy LCD kijelzőre. Kell egy LCD, aminek az legyen a neve, hogy PositonLCD. Ezt írd be az LCD Custom Data menüjébe:
@Variables{ MyPosition01 = Current Position of Piston 01 MyPosition02 = Current Position of Piston 02 MyPosition05 = Current Position of Piston 05 }
@Positions{ WriteNew to PositonLCD = "A pisztonok pozíciói:" WriteLine to PositonLCD = "Piston 01 pozíciója: \MyPosition01" WriteLine to PositonLCD = "Piston 02 pozíciója: \MyPosition02" WriteLine to PositonLCD = "Piston 05 pozíciója: \MyPosition05" delay 1000 @Positions }
Természetesen akármennyi pisztonnak kiírogathatod a pozícióját, egyesével. "A Piszton 01 pozíciója" és "A pisztonok pozíciói:" szöveg szabadon módosítható, ahogy az LCD-k nevei és a pisztonok nevei is, csak ne felejtsd el akkor mindenhol megváltoztatni. Kijelöltem színnel a dolgokat.
Ez másodpercenként 1-szer kiírja neked a pisztonok pozícióit. A delay utáni szám a képkockák közti különbség ezredmásodpercben. Ha 500-at írsz be, akkor fél másodpercenként fogja kiírni a pozíciókat. 200-nál lejjebb ne nagyon menj, akkor már másodpercenként 5-ször írja majd ki a képkockákat, de már 1 is bőven elég szerintem.
A szkriptnek amúgy kell egy, a szkriptet futtató időzítő blokk. Az időzítő blokkban be kell állítani, hogy szkript futtatása. (Run parancs argument nélkül) (önmagát ne futtassa az időzítő!!). A szkripten belül pedig meg kell adni annak az időzítőnek a nevét, így az időzítőt nem saját maga fogja futtatni, hanem a szkript!
Ezután egyszer indítod ezzel az argument-el a szkriptet: PositonLCD(Positions) És már fut is az LCD kijelző programod.
Jópát óra munka és sok átépítés után végre elkészült a nagy fúró járművem. A környék érclelő helyeire gond nélkül eljut és még a sziklába ágyazott érceket is ki tudja szedni.
. .
Egy kis script még elférne rajta ami jelzi a piston-ok állapotát, mert mélyen a lyukban csak a kontroll panelról lehet nézni, hogy már elérte a 10 métert a piston és indíthatom a következőt vagy még nem.
Roadster-rel a domboldalon. Az állomás messziről. Maga a Roadster. A rajta lévő érc detektor valamiért nem akar rendesen üzemelni. Elég sokat kell várni az érc közelében, hogy észrevegye. Az érckövekhez is 20 méteren belülre kell mennem, hogy kiírja,
Úgy látszik, hogy csak bizonyos részét kezeli a játék a világnak. Elég rendesen elmászkáltam a kocsival. Mikor visszatértem azt tapasztaltam, hogy a TIM megint elölről kezdte a számolást a kijelzőn. Hogy futott-e a háttérben azt nem tudom, de az ércek elfogytak. Szóval valami kezelte a finomítókat, mert nem húztak be magukba olyat, amit nem kellett volna. És az összeszerelő is legyártotta a készletre valót. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2018.02.10. 13:44:07
Érdekesség: - Ha a kolbász bőrkéje nem akar lejönni, akkor folyassunk rá hideg vizet, majd kicsit megtörölve már szépen lehúzható. - A világ betöltése után a TIM automatikusan elindult. A lépések számolását az elejéről kezdte.
Az új sötét jelölés az érclelő helyekre. Messziről nagyobb égésnyomnak tűnik, de azért km-ekről kiszúrható. Olyan, mint egy bomba vagy gránát becsapódási nyoma. Legalábbis színre. Közelebb érve ilyen kis foltokat fogunk látni. És ahogy haladunk, úgy ugrál a jel attól függően, hogy épp melyik góc van a legközelebb az adott ércből.
Nem tudom, hogy mióta, de variáltak a blueprint-es építésen is. Ha már beépítettél pár blokkot, akkor kétféle jelölés lesz, mikor kezedben a hegesztő. Lesz egy sötétzöld a megkezdett/beépített blokkra és lesz egy világoszöld a beépítendő blokkra. A hegesztős bug miatt nem jöttem rá először, hogy mi a gond, de aztán meglett. Ha a sötétzöld jelölés is aktív, akkor a megkezdett/kész blokkot akarja elsősorban hegeszteni és nem teszi le elé a másikat, amit még világoszölddel jelöl. Ahhoz, hogy az új blokkot be tudjuk építeni, csak a világoszöld jelölésnek szabad aktívnak lennie. Vagyis vagy messzebb megyünk, ami kis hajó esetén elég necces lehet, vagy úgy állunk, hogy a háttérben ne legyen blokk. Legalábbis ne közel. Adott esetben ez sem éppen egyszerű. Azért sikerült összerakni a hajót, amit akartam.
Az Automatic LCD scriptet megcsinálták az új programozható blokkhoz, nem kell neki időzítő. Viszont a TIM-mel ezt nem tették meg, annak kell az időzítő. Az időzítőben az időzítőt nem Trigger Now-ra kell tenne, hanem Start-ra. Akkor működik jól a beállított idő és mondjuk 10s alatt léptet és nem kb. másodpercenként. A szortírozók felett sem veszi már át az irányítást és hagyja figyelmen kívül a beállításait. Legalábbis úgy tűnt nekem. Bár az is igaz, hogy nem zárt a rendszer, így felülbírálással sem tudná az ércet az érc konténerbe tenni, ha nem tudja megszegni a haladási irányt. Bár mintha régen ez sem okozott volna neki gondot. Viszont egy szabad rendszert jól kezel. Eddig még mindegyik scriptem fut. 2 LCD és 1 TIM.
A script nem állt le, igaz, még csak 1 fut a világban. És még olyan sok blokk sincs.