"A végigjátszás 8-10 óra? Igen. (Ha szöszölni akarsz, akkor több. Én is végig tudom játszani 100 óra alatt, ettõl még a játékidõ adott.)"
egy játék akkor van végigjátszva - sztem - amikor az eredmény 100%-os.
A szöszölés is a játék része. A haverom ilyen: neki a God of War 47%-nál vége van. Tény, hogy ennyi a fõkûldetés. De van ott még 53%-k ami nincs megoldva.
Végignézve a gémerek statisztikáit 1-2 kivételtõl eltekintve mindenki csak az elsõdleges kûldetésért megy.
egyetertek veled ender wiggin, most tolom a jatekot es nagyon hangulatos idaig, a stilusnak tokeletesen megfelel.
Szerintem kár ilyen szélsõségesen kifejezni, hogy nem tetszik a cikk.
Van amivel én sem értek egyet de maximum szíven elvítáznék egy jót a cikkiróval. (baráti hangnemben)
A kardot Nobicura Kagénak hívják, és ehhez még játszani sem kellett volna.
Ez a játék bõven 4 csillagos, az a baj, hogy csak azok tudják értékelni, akik kicsit old school-ok, a Duke Nukem Forever valóban gyenge eresztés volt, de ez egy-két aprócska bugot leszámítva zseniális remake, hatalmas nagybetûs HANGULATtal.
Miért nem nézel utána, mielõtt égetnéd magad?
A Cég 4 éves? Igen. (Az, hogy részben ki mit csinált, arról nincs szó.)
A játék középmezõny? Igen. (Ha szerinted nem, akkor örülj.)
A végigjátszás 8-10 óra? Igen. (Ha szöszölni akarsz, akkor több. Én is végig tudom játszani 100 óra alatt, ettõl még a játékidõ adott.)
"a mindössze négy éves múlttal rendelkezõ, de a Hard Resettel már bizonyított Flying Wild Hogra bízzák"
Ja, csak kár, hogy részben azok az emberek, akik a Pinkillert meg Bulletstormot csinálták. Szóval a múltjuk nem négy éves.
"de a mai követelményekhez mérten sajnálatos módon csak a középmezõnyben tud érvényesülni."
Erre mibõl következtettél? A kisfelbontású lebutított screen shotokból? Mert kimaxolva az egyik legszebb játék.
"A Shadow Warrior játékideje a legjobb esetben is legfeljebb 8-10 órára rúg"
Ez a mondat bizonyítja, hogy a szerzõnek semmi fogalma nincs az egészrõl, az elsõ pályán kívül semmit nem játszott az SW-vel. Haver, 17 pálya van, és ha minden rejtett apróságot, húsvéti tojást, az upgradekhez szükséges bizbaszt felkutat az ember, akkor minimum egy óra mindegyik. Ami már alapból 17 óra.
"Az ellenfelek tehát szó szerint bugyuták, eszükbe sem jut taktikázni, netán fedezéket használni, mindössze a támadás fogalmát ismerik, amit szeretnek csapatban kivitelezni."
Tekintettel a játék stílusára, nem taktikai FPS, hanem az ellenség mennyiségére kihegyezett belezés, ezt felróni csak kínos vergódés, mikor már nem tudsz mit kitalálni.
Újabb teszt, amit nem érdemes figyelembe venni vagy elolvasni. Abban a stílusban, amit képvisel, ez az egyik legjobb játék.