16 vulnerability -> régen mindenki vulnerable lett, most csak a fő célpont, szóval azért erős nerf. (De lehet hogy rosszul emlékszem) meg én az unstable poisont éreztem nagyon erősnek anno. aztán szépen azt is leamortizálták. bár teljesen érthető, mikor hősöket is sebezte, ráadásul több minion többszörösen, az elég meredek volt. 13-on windrunnerrel próbálkoztam eddig.
385 játékom van sylvával, tulajdonképpen nem sokat változott, a régivel is hasonló builddel szoktam menni
1 overflowing quiver 4 withering barrage 7 q-tripla sebzés 10 mind control (ez nagyon poén lett, imádom. viszont ha nagyon betömörülős az ellen akkor marad az arrow, 16+ szint felett szétkapható az ellen egész csapat mp-ek alatt) 13 w-heal 16 w-sebezhetőség (op képességét nem vették el, örülök) 20 teleport
ezzel elég jó win rate-m van Utoljára szerkesztette: NiGhTM4R3, 2016.04.03. 04:37:50
Az óratornyos pálya nagyon hangulatos és jópofa és egyedi, de az nagyon zavaró, hogy kifelejtenek a töltőképernyőből nem mellékes játékszabályokat.
pl. ha minden torony el van foglalva akkor folyamatosan lövöldöz az ellenfél vagy hogy azok a siege manók is sebzik a coret
de ezt is meg kellett tanulni valamikor. :)
Az új Sylvanast hogy szokás játszani? Régen triple dmg withering fire meg unstable poisonnal mentem, ez most nem tűnik járhatónak.
Fasza lett az új Illidan
Kijött az új patch de nekem nem frissít, pedig be van állítva, hogy automatikusan szedje sőt már napokkal ezelőtt előtöltött. Nektek már frissített?
Az, hogy egy hős bizonyos buildje boss solozáshoz alkalmatlanná válik az még mindig nem befolyásolja a játékmenetet. Egyébként sem úgy tervezte a Blizz, hogy bármelyik hőssel solozni lehessen a bossokat. Pedig lehet, többel is, de igyekeznek javítani, mert a bosscaphez csapat kéne - játékmenet szerint. Tehát mégsem része a balance-nak a boss solozás.
A játékmenetet értelmezheted játékszabályként is, persze igen távolról, vagy alapstratégiának is, ami a nyeréshez vezet. Játékmenet része a teamfight orientáltság, soakolás és mercözés időzítése, objectivek előkészítése és kivitelezése, bosscap és tf időzítése, counterpickelés, countertalentezés és hasonlók. Nos... ezeket pl. egy Nova rework semmiben nem változtatta meg. Főleg nem akkor, ha nem is pickelik. Érted már mire gondolok?
Kár, hogy nincs kérdésed, pedig még sok a tanulni való ;)
Tehát, ha egy, amúgy sem erős hőstől - hiszen a fölsőbb ligákban sem használták, szinte sohasem (nem a - mostanra kötelezővé tett - TF volt a lételeme, de akkor még a nem TF is a játékmenet része volt/lehetett) - elvesznek még, az eredeti elgondolásban nagyon is életképes és a balanszhoz is nélkülözhetetlen képességeket, ezzel végképp a kispadra száműzve őt (is), ilyen volt pl. a boss szólózási "képessége" - egy bizonyos build-del - , az szerinted nem befolyásolja a játékmenetet... ...és az alfa óta ilyesmik sem tűntek föl neked..., aha!
Szóval az állandó változtatások miatt lett a játék egysíkú. Aha...
Bővebben: eddig nem dolgozták át még egyszer sem az egész játékot. A hots még mindig úgy hots, ahogy az elején is volt. Az eredetileg izgalmas játékmenet tehát még mindig ugyan az a játékmenet, mint ami eddig volt. Alpha óta játszok, és mondhatom, a játékmenet semmit nem változott. Semmit. A hősök képességei illetve azoknak értékei nem a játékmenetet jelentik. Szép magyar nyelvünk annyira kifejező, hogy eléggé nehéz elvéteni a szó jelentését: játékmenet. Ez pedig, mint mondtam, semmit nem változott. A másik pedig, hogy a 49 hősből, nem is tudom, de egy kezemen meg tudom számolni hány kapott teljes reworköt, amitől neked élvezhetetlen a játék. Miért nem játszol a maradék 44 hőssel, ami nem kapott reworköt?
Ha annyit mondtál volna, hogy unom az egészet, mert csak, szó nélkül tudnám hagyni, de ezt az érvelést képtelen vagyok.
Én meg azért untam bele, mert szinte hetente, az új patch-ekkel dolgozták át az egész játékot és lett az így élvezhetetlenné... Ezzel a bizergálási kényszerrel a hátuk mögött jól tönkretették az eredetileg még izgalmas, sokszínű játékmenetet és lett az hihetetlenül egysíkúvá!
Na, részemről off a játék 2 napja. Hogy meddig bírom ki az jó kérdés, eléggé függő vagyok, napi 10-15 meccs, de már nem szórakoztat. Ha győzök nem élvezet, ha vesztek akkor idegeskedek. 10 meccsenként van 1 jó meccs amire azt mondom izgalmas, fordulatos és nem időpocsékolás. A többi 9-nél vagy túl egyszerűen győzünk vagy elpicsáznak rendesen, nincs nagyon átmenet. Fél éve ugyanazokat a betöltőképernyőket nézem, ugyanazokat az unalmas mapokon játszom, ugyanazokat a hangokat, beszólogatásokat, zenéket hallom, ugyanaz a ~10 karaktert válassza mindenki. 0 változatosság. Ott van egy csomó hős akivel foglalkozhatnának, mert nem jók pl. rexxar, anubarak. Van egy csomó képesség amit újragondolhatnának, pl. Sylvanas possessionja De ami a legrosszabb, hogy hiába van a sok talent, 80%-ban ugyanazzal a builddel megy mindenki, lehetne kozmetikázni azon, hogy változatosabb buildeket válasszanak az emberek Lenne egy csomó ötlet amivel fel lehetne dobni a játékot, más játékmódok, több kihívás, tök színessé lehetne tenni de a fejlesztők nem így gondolják.. nem ragequit részemről, szimplán beleuntam.
Ti ugyanúgy élvezitek mint mikor elkezdtétek?
atya ég, mivan itt :D, pár hőssel lehet kicsesztek, de párat buffoltak is, van pár REWROK is, csak gyors átfutottam a patchnoteon, de ami kifejezetten tetszik az Sylvanas új ultija, és amit Illidannal csináltak. Vannak benne még aprobb finomságok. Azért senki nem mondhatja h szarnak bele, csak néha egyszerűen bénán lövik be a számokat.
Dehaka mint új hős, totál kiábrándító az a pár skill amit eddig mutattak belőle. A skinek meg szokás szerint szarok, erősen fétis már amit csinálnak a mecha/shogun stílussal, de ha újat nem tudnak kitalálni akkor legalább ezeket csinálják meg badassre..
Nekem eléggé túlárazottnak tűnik a játék fizetős része, szóval az ilyen tartalomról nem tudok véleményt mondani, engem nem érint. DC-vel és textúra bugokkal nem találkoztam szerencsére.
@Nightmare: örülök hogy hanyagoltad a személyeskedést. :) Szétbarmolás vagy sem, akkor is rework. Átdolgozás. Csak rosszul sikerült. A régi Nova jó kezekben nem adott lehetőséget counter-playre. Rossz kezekben pedig zéró haszna volt. Nem nagyon lehetett köztes játékot látni, ez volt vele a baj, ezért akart valamit kezdeni vele Blizzard.
Megcsinálták az új Novát. A gondolat mögötte, hogy a one-shot-one-kill helyett a konzisztens pontosságot követeli meg a mesterlövésztől. Ez eddig meg is van, látszik a skilljein.
A kozmetikázás pedig a buffolás. Mert ehhez az átalakításhoz nem stimmelnek a számok amikkel kiadták. A skilljeit nem változtatják meg, csak a számokat benne. Igen el lett szúrva, tényleg nerf lett a rework (erre szinonimaként akár mondhatjuk is hogy szétbarmolták).
De próbáltad már máshogy játszani a karaktert? Rework után próbálkoztam ezzel a Snipe builddel, hogy majd jól szétlövöm az ellenséget, de egyszerűen nagyon nehéz helyezkedni és találni vele. Nem kifizetődő. Aztán rábukkantam a One in the Chamber buildre. Pinning shot range, +1 Pinning shot, vulnerability rá, OitC. Ezzel már elég jó sebzést lehet osztani, és akár lényekre is! Tankokat nem fogod vele leszedni, de nem is cél, arra ott vannak a társak. Mióta ezt buildelem neki elkezdtem nyerni vele. :) És konzisztensebb élményt nyújt a régi Novánál.
A véleményed addig nem fog számítani amíg egyrészt kifejezetten csak kötözködésre irányul (túl sokat foglalkozol velem, more) másrészt szemmel látható, hogy 0 tapasztalatod van Novával. De tényleg, hány játékod volt rework előtt vele, és mennyi azóta?
@armageddon: úgy tűnik mégsem érted meg az álláspontomat, ugyanis nem érted magát a hozzászólásomat sem. Nem az újragondolással van bajom, hanem azzal, hogy milyen hirtelen és drasztikusan szétbarmolták. Ez nem rework, ez nem nerf, ez szétbarmolás. Kutya se játszott már Novával, ha igen akkor is csak a méreg volt vele meg a vereség, annyira gyenge volt. Ez tény. Ennek ellenére anti meg pár okoska akkor is hangoztatták, hogy milyen jó lett csak más játékstílust igényel.. jah ebből látszik 0 játékuk van vele. Azóta kozmetikázzák folyamatosan, de csak mert annyira jó lett.. meg annyira átgondolt.. fokozatosan kellett volna újragondolni. Most kénytelenek megint op-nak rakni, hogy az emberek visszatérjenek hozzá, mert annyira elvették a kedvüket tőle. Ez az átgondoltság? ne szórakozzatok..
Armánál a pont. Hihetetlen milyen arrogáns és nagyképű tudsz lenni. Normálisan írok egy véleményt, te pedig bunkó vagy és személyeskedsz. Ismét, mint mindig. Alsóbbrendűségi komplexusban szenvedsz, ami miatt mindenkit degradálni próbálsz, hogy magad alá kényszerítsd. Ez csak egyet jelent, mégpedig azt, hogy a tudattalanodban te egy gyenge és alsórendű embernek érzed magad. Hidd el, nem attól leszel nagy, ha másokat kicsinek próbálsz látni. Remélem egyszer megérted.
Nekem még mindig fájó pont az MM és a gyenge szerver. Többször is látom meccs közben 3-4 ember vegyesen ellenféltől is DC-t kap és vagy engedi a játék visszacsatlakozni vagy nem. Textúra bugokat is megérnek egy külön misét. A gagyi skinekről ne is beszéljünk. Szánalom miket képesek berakni pénzért. Van ahol az alap vagy a master skin fényéveket ver a fizetősre, persze akad 1-2 kivétel. Szóval a balance csak egy a sok probléma közül. Ezért is fog középszerű maradni a játék.
1. nagyon arrogáns vagy 2. nem látod a különbséget a buff/nerf és rework fogalma között
de persze mindenki más a hülye noob. de megértem az álláspontod, én sem örültem a reworknek, ami éppenséggel nerf is lett (nem kötelezően összefüggő a két dolog), de szépen lassan alakulgat.
Az új Novával az a legnagyobb gondom, hogy a burstje kisebb lett, de legalábbis kisimították időben. Így néha nem is burstnek érződik, hanem már-már sustained dmgnek, amihez viszont marhára nincs meg a kitje. Semmi escape, semmi survivability. Másrészt elkezdett mérsékelten használható lenni creepek ellen is. (One in the Chamber build)
Na, megint megszólalt a lvl 3 Nova és ossza az észt.. :D minden hőst fokozatosan erősítenek vagy gyengítenek, Novánál gondolták azt, hogy drasztikusan (érted ezt a szót?) megváltoztatják, amivel csak azt érték el, hogy totál használhatatlan lett = szétbarmolták. Persze ezt mi már akkor mondtuk (mi = akik játszottak vele és nem okoskodunk tapasztalat nélkül) míg a noobok mint te (és a többiek akiknek a haverjuk alkotja véleményt) már akkor mondták mennyire fasza lett.. ja, annyira fasza, hogy már harmadszorra kell "finomítani" (ha összeadod a többszöri finomítást elég durva buffolást látsz, ami alapján úgy tűnik mégiscsak nekünk lett igaza, hogy rohadtul nem volt átgondolt a hirtelen történő szétbarmolása. Gyengébbek kedvéért leegyszerűsítve a hozzászólásom mert úgy tűnik túl bonyolult lett egyeseknek: fokozatosan kellett volna őt is megváltoztatni és nem hirtelen és drasztikusan. De ezt még hányszor akarod lejátszani? eddig se értetted mit mondok ezek után se fogod
Miért ne lett volna átgondolt? A playstyle-on változtattak hatalmasat, a számok hozzáalakítása az új playstylehoz járulékos és szükséges, amit elsőre eltalálni egy ekkora változtatásnál lehetetlen. Pár béta játékos nem fogja tudni érdemben letesztelni olyan rövid időn belül, úgyhogy kidobják élesbe és utána finomítják. Mi ezzel a probléma? A változtatás átgondolt volt és jogos, mert a régi Nova egy unalmas op fos volt, legalábbis avatott kezekben. Ugyan így avatott kezekben pedig még mindig rohadtul idegesítő és erős, csak épp nem op és játszani is izgalmasabb vele. És még mindig nem értem, hogy ahelyett, hogy örülnél annak, hogy folyamatosan finomítják a játékot, azon duzzogsz, hogy nem volt ez átgondolt...
Ez már talán a 2. vagy 3. patch mikor Nova kap egy kis buffot, talán mégse volt annyira átgondolt a szétbarmolása, hogy ennyit kell kozmetikázni rajta?
Xul viszont szép nerfet kapott, furcsállom mert egyáltalán nem volt op így sem Utoljára szerkesztette: NiGhTM4R3, 2016.03.17. 01:31:31
ezzel szoktam én is menni, annyi különbséggel, hogy lvl4-nél plasmára rakok meg nem a falat használom ultinak. csak elvárják a healt ha egyedüli support vagyok, egy meccsen tolok vele 30-40k-t míg ellenfélnél van egy morales vagy karazim ők 90-100at simán, aztán én kapom az oltást miért nem healelek holott tassa a leggyengébb ilyen szempontból mind közül
A pajzs és a healing ward életet tud menteni. Pusholásnál sem utolsó ha tankra vagy aki épp erős jánost játszik rádobod, legalább addíg se a hp-ját veszi a torony, teamfightoknál ha nem ugrik egymásnak azonnal a két csapat jobb ha rákészülsz a healing ward ledobására, mert a basic attack-okat kb lenulázza amit bekap a csapat, mivel aoe és mindenkit gyógyít aki a hatóterületén van, a psionic storm ezzel a talenttel nemcsak aoe sebez, jól elhelyezve akár 2-3 hőst is, de lassít is, basic attack-od úgyszintén lassít, és a fal pedig menekülésnél szintén életmentő lehet, illetve ha jól időzíted/helyezed cursed hollow pályán pl. simán be tudjátok húzni az átkos cumót amíg az ellenfél kerül 1-et neked köszönhetően, de az új harangtornyos pályán se jön rosszul. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2016.03.13. 20:23:21
rohadtul felhúztam magam, szarakodik a szerver. volt pár meccsem ahol "csak" fél percre/percre szakadt meg a kapcsolat, de volt ahol 5 percet várakoztam egérrel a kezemben, hogy mikor rak vissza (nem volt visszaszámolás). persze az ai kiválasztotta a karakter legbénább talentjeit, továbbá kilépés miatt kaptam a háromszöget - érted, a szerver szarakodik és még büntet a rendszer miatta - és többsége full győztes meccs volt. nem a netemmel van a baj, a társaimat is ugyanígy kidobja
most úgy kezdtük a meccset, hogy megszakadt a kapcsolat, 1.5 perc után visszaléptünk a játékba és már mindenki halállal kezdte a meccset... ilyenkor vagy az ellenfelet nem dobja ki, vagy azoknak az ai-je jobb
Itt is látszik, hogy pont talent választásnál és teamfightnál szarakodott
Elég ritkásan játszom mostanában, és kiestem sok hős megjelenéséből.
Artanis - tankos Zeratul, nem kevesebb sebzéssel. Li-Ming - Brutálisnak tűnt, mikor velünk volt mindig nyertünk. Aztán ellenem került, és ott 1v1-ben illetve 1v2-ben (kapott Morales segítőt) elég jól bírtam ellene, volt is hogy megöltem, volt hogy Morales kinyírta magát. Mókás volt. Az, hogy skillshotból van a DMG-e sokat számít. Aztán jöttek a teamfightok. Na ott megmutatta mire képes. :D Gyakorlatilag nem lehet nem eltalálni valakit a képességeivel, és kill/assistnál resetelődnek a cooldownok? Meg 5 másodpercenként teleport? Nagyon beteg. Lunara - írtátok, hogy gyenge. Engem idegesít nagyon. Damage over time, high mobility, és idegesítő mozgás animáció. Lt. Morales - ki kéne próbálnom, mert kegyetlennek tűnik. nagyon gyorsan nagyon sokat gyógyít, és valahogy nem látom hogy fogyna a manája. Laneben csak hátul kell maradnia, és akkor a másik karakter god modeban harrassolhat.
+Leoric - itt még játszottam, de elég ritkán láttam a hőst. Tegnap viszont pókos pályán rengeteg követ láttam nála. A szelleme is fel tudja szedni? vagy nem vész el ha meghal? Azt is elhiszem hogy simán csak nagyon elbénáztuk és tényleg össze tudott mindig szedni 40+ követ, de azért gyanús.
++Greymane és Xul - Greymanet még csak egyszer láttam, csinált pár szokatlan dolgot, de még nem tudom mire vélni. Xul is csak egyszer volt, szerintem afkolhattam volna és úgy is megnyeri nekünk. :D Többnyire a pálya másik felén zúzta az ellenfél csapatot igen hatékonyan.
Szóval az érdekelne, hogy a megnevezett hősök ellen mit lehet kezdeni, mi a gyenge pontjuk?
Na játszadoztam már kicsit az új Novával, legyen feedback bronze quickmatch lámától is. :D
Hát, siralmasnak találom. Papíron tetszett a változtatás, de a számok valahogy nincsenek rendben. Nehéz fenntartani a stackeket, és még úgy kevésnek érződik a DMG. Azt még mondjuk elhinném, hogy a DPS nőtt is, de mikor ilyen Morales meg Lili vannak az ellenfélnél, nem lehet ölni. Kigyógyítják. Szomorú.
Illetve PVE-ben továbbra is haszontalan.
Olvastam ötleteket a javításra. - Nagy lényeknél ne vesszen el stack, de a dmg bónusz rájuk ne legyen érvényes - AOE talenttel ha sebez hőst, akkor is marad/kap stacket
Jelenleg úgy érzem, hogy a burst dps helyett sustained dps karaktert csináltak belőle mindennemű túlélőképesség nélkül.
Nova változtatás szerintem is jobb, mert eddíg kb az volt a stílus vele, hogy Pinning Shot aztán ledobja a Decoy-t aztán pusztuljá parasztgyerek.
Most sokkal érzékenyebb a helyezkedésre, stb.
Én a Nova változtatásoknak nagyon örülök. Már skill is kell hozzá, ráadásul sokkal sniperesebb stílust igényel, ami azért eléggé alap dolog az esetében.
Rehgarnak szintén jót tettek a változtatások, jobban szeretek vele így játszani. Itt a játékstílusra gondolok, nem pedig a stat eredményekre (dmg, heal). A nerf jogos. Én azt mondom az legyen a legkisebb bajunk, hogy folyamatosan piszkálják egy kicsit. Sokkal jobb, mintha op maradna, nem?
Csóri Novát annyira legyengítették, hogy nem győzik erősíteni míg Rehgar annyira op lett hogy nem győzik gyengíteni.. talán nem kellett volna ilyen drasztikusan hozzájuk nyúlni
ja azt én is néztem, vagy nem használja vagy nagyon ritkán. szerintem is el vannak most találva
Nem néz ki rosszul. Mondjuk azt a tőrt én úgy láttam mintha nem is használná, 1 biztos, mégpedíg, hogy brutál aoe sebzése lesz videót elnézve.
Általánosságban írtam, mert furcsálltam ilyen véleménnyel vagytok róla meg Jainát is írták lejjebb, hogy nyakon lett csapva, holott elég brutál sebzést kapott a képességeire
push durvának tűnik vele, külsőre jobban tetszene ha csak a kasza lenne nála, az a görbe tőr elég béna
Jah csak én voltam elszokva tőle.
Mentem 1-2 A.I. meccset, hogy rá álljon a kezem, utána mentem 1 QM-et, háát komolyan mondom már röhögtem kínomban... QM semmit nem változott szokásosan a legalja tapló marhák jönnek randomokként. Nem lőttem róla képet de kicsit durva volt, hogy Zera-val nekem volt top hero dmg-el 2x akkora hero dmg-em mint a második emberünknek, siege dmg-em kb annyi volt mint a többi csapattagnak együttvéve.... Azt persze mondanom sem kell, hogy team figh-oknál szokás szerint valaki épp campezett mindig, harcoknál 1-2 ütést bekapnak lemegy a hp-juk 10-15%-ot máris rohannak visszavonulni, aztán pislognak mint mari néni a moziban amikor bevágódtam és lekaszáltam 2-3 embert cirka 5mp alatt, az már csak hab volt a tortán, hogy nálunk csak 1 specialista volt, 0 warrior, és persze természetesen 0 healer, míg ellenfél volt 2 specialista és healer is mondjuk tény 1-ikük az Kharazim volt dmg-re építve.
akik szerint zera gyenge azok nem tudnak játszani vele, az más kérdés, hogy szokás szerint fogalmatlan hígfos noob csapattársakat kaptam (mind free char..)
Amúgy nézegettem Nova-t is lévén sokan szidják, hogy el lett b*****, szerintem csak kissé csapatjáték orientáltabbá tették. Eddíg 90%-a az embereknek azt csinálta, hogy Pinning Shot-al belassított, és sebezhetővé tett, aztán ledobta a 3 Decoy-t és pápá, most a Decoy csak kiegészítésként van ott, illetve a menekülés közbeni szerepe, hogy 1-1 komolyabb skillt felfogjon (Gravity Lapse, etc).
Zeratult-t is megnéztem háát ö tényleg ki lett herélve, nagyon papír lett, mondjuk eddig meg rohadtul idegesítő volt, hogy rádugrik a semmiből és bumm mehetsz a pihenőbe... Raynor el volt tolva nemrégiben viszont most marha jó szerintem.
Nekem is van pár hős aki kedvenc, de a balance arról szól, hogy Piszkálják folyamatosan, ha valakit túlnerfelnek vagy túlerősítenek előbb-utóbb javítják, azért otthagyni a gamet mert "jaj 1 herot elrontottak" szerintem marhaság. Kerrigan is eléggé el volt tolva régebben most viszont marhára eltalálták, High Risk, High Reward = ésszel játszós. Amennyire én látom lassan oda érünk el, hogy nem lesz olyan, hogy 1-1 heroval nekiállok és letolom a fél/egész ellenfél csapatot a mapról ha olyanom van, egyre inkább a csapatjátkra hegyezik ki a dolgot, ami szerintem jót tesz a gamenek, untam már a rengeteg magányos farkast.
Vírusirtás nem igazán segített, viszont úgy néz ki vmit megoldott a kompatibilási beállítás meg 1-2 opció lejebb vétele megoldotta, hangokkal babráltam graf amúgy is béka ülepe alá van már levéve.
Az mitől van, hogy meccsek közben rögtön meccs indulása után pár másodperccel leesik az fps-em 2-10 közé? Régebben nem volt ez, és ha nem is súlyos akkor is átlagban 12-27 fps között rohangálok, rengetegszer viszont 3-5 fps-es "diavetítés" van. Nem bírok rájönni egyszerűen, vírusirtás minden más megvolt és mégis csinálja, de még Diablo 3-ban is a semmiből jönnek a lagg spike-ok itt meg olyanok vannak, hogy 1x csak megjelenik 1 ellenfél karakter mellettem és meghaltam. Azon is kezdek filózni, hogy lehet már a gépem nem bírja a strapát, lévén 8 éves a drága, és néha indulásoknál csinál olyat, hogy csak nyekereg 2-3-at de nem bootol be a bios, hanem ezt a "nyekergést" csinálja végtelenségig, de ha ki/be kapcsoló gombbal leállítom akkor utána rendesen elindul.
Persze mert ha trait-jét dmg-re teszed meg a Q-t és a E-t is úgy buildeled, akkor elég durva burst sebzése lesz.
Megnéztem az imént Zera-t egy meccsen hát 2x annyit haltam mint öltem, majd tesztelem még Jaina-t is ö régen se volt gyenge.
Kipróbáltam Kharazim-ot, nekem inkább tűnik assa-nak mint supp-nak. De olyan fos teamet fogtam ki vele... TF abból állt hogy odamentűnk öten és utána otthagytak meghalni. De még így is Zera, Falstad és Sgt. Hammer herodmg közelében voltam...
Szerintem még mindig piszok jó a healje, 25-30 perces meccsen átlagba 160-180k healt nyomok vele + életet mentek, ez kevés lenne?
"Én azért hagytam abba, mert - többek között - Zeratul-t is úgy kiherélték" "Jaina-t meg finoman nyakon vágták" Mindkettőt nem rég erősítették, Zeránál végre nem csak a vp-t lehet nyomni, én áttértem rá mivel eddig Nova volt a favorit de az lett igazán totál használhatatlan szar. Jaina meg durva spell dmg-t kapott, szerintem ők most rendben vannak
Malfurion Valla Nazeebo Diablo Sylvanas Kerrigan Tassadar (Slot unlocked at Player Level 5) Lunara (Slot unlocked at Player Level 7) Stitches (Slot unlocked at Player Level 12) Leoric (Slot unlocked at Player Level 15)
Látom az emberek még mindig nincsenek tisztában a spec és assa különbségeivel. A különbség nem abból adódik, hogy az assa nem tud akkora siege dmg-t tolni! Mind a kettő irdatlan dmg-t képes tolni, teljesen mindegy, hogy épületre vagy herora küldöd azt. A különség: burst vagy sustained. Tehát a dps-e a kettőnek közel azonos egy dummy-n, csak az assák burstölnek, a specek pedig egyenletesebb sebzést tolnak. Tehát egy Vallával, Kaellel, Zerával ugyan olyan jól tudsz siege dmg-t gyűjteni. Az más kérdés, hogy ajánlatosabb herora vadászni vele, mert a burst arra való. És egy teamfightban ugyan olyan jól gyűjti a spec a hero dmg-t, mint egy assa. Pl Nazee a pókjaival vagy Zagara a hydrájával. Valamint a burst - sustained mellett a másik különbség a talentezés. Ezt már nincs kedvem bővebben magyarázni, remélem nem is kell.
Ps: agybajt kapok, amikor egy arra való pályán bepickelem a 2. specet és kapom a rage-t, hogy "we need dmg!!!" Idióta...
"...most is erős, mint az Assassinok többsége (Lunara, Kerrigan, Jaina, Zeratul)..."
Én azért hagytam abba, mert - többek között - Zeratul-t is úgy kiherélték, hogy egy jobb képű, éppen nem banhammer-elt harcossal is lehetett már annyit ártani az ellenfélnek, mint vele - a mostani skill-jei a nevetségeshez konvergálnak a régi önmagához képest - , Jaina-t meg finoman nyakon vágták... Az már csak hab a tortán, hogy az első, 10k gold-os hősöm, amit megvettem, Jaina volt és pont az ő árát csökkentették 4k-ra... (mire Johanna sorra kerülhetett volna, mert összejött rá a 10k gold, már nem játszottam)
Régebben volt egy életérzés a játékban: valóban JÁTSZANI lehetett vele: voltak választási lehetőségeid, többféle utat bejárhattál a siker elérése céljából; míg most csak a gépembereknek áll a világ: egy félre-klikk és buktad a meccset, semmi önálló, a kőbevésett, nagybetűstől eltérő elgondolást nem lehet benne véghezvinni, mert ami eltér attól az egytől, az már maga a vereség... és a tulajdonképpeni "játék" abból áll, hogy ki tudja precízebben, kevesebb hibával "leklikkelni" az adott pálya "használati utasítását"!
Itt is, akárcsak a wot-ban - meg a többiben :/ - , mindent a "hülye" játékosokra fognak a szerencsétlenek, pedig a játékosállomány képessége állandó (legfeljebb a MM, és/vagy a script(RNG) tudja felkavarni a ...-t) és "csak" maga a játékmechanizmus lett annyira "letisztult" és "egyszerű", hogy büntesse már a nem egy ütemre bégetni tudókat (is).
Nah megvettem Li Ming-et. Mentem vele tegnap este pár kört, kicsit talán túlzottan is papír, de veszett erős is, a másik amit nem bírok eldönteni, hogy őt most ranged assának vagy ranged specialistának szánták? Ugyanis kegyetlen siege dmg-et is tud tolni, és ha kap maga mellé 1 lassítós és/vagy cc-zős társat akkor meg isten mentse az ellenfelet attól, hogy összefusson vele. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2016.02.22. 07:16:23
"Félek Li Ming is kapni fog 1 csúnya nerfet..."
Már kapott, most is erős, mint az Assassinok többsége (Lunara, Kerrigan, Jaina, Zeratul), de már nem OP.
Nerf elött volt, hogy Li li-t lenyomtam vele heal builden (pedíg az az emberke se fogta magát vissza), most meg mióta lenerfelték a healjét kb arra sem elég, hogy magamat életben tartsam nemhogy egy-egy másik csapattagot megmentsek a haláltól. Pure dmg builden viszont veszett burst-je van (jellemzően az emberek elbújnak valahova rádugranak és bumm) szóval most 1 melee assa kb Kharazim, pedíg nem az kéne hogy legyen...
Félek Li Ming is kapni fog 1 csúnya nerfet... Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2016.02.21. 08:46:54
Nem tudom eldönteni, hogy Kharazim most assa vagy supp?
Ingyenesen játszható hősök a héten: Raynor Muradin Kharazim Anub'arak Zagara Falstad Tyrael (Slot unlocked at Player Level 5) Sonya (Slot unlocked at Player Level 7) Tyrande (Slot unlocked at Player Level 12) Greymane (Slot unlocked at Player Level 15) Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.15. 11:04:33
A pillanat amikor az ellenfélnek van egy lilije meg morales-e, a mi malfunk meg a twilightot választja
2280 játékon vagyok túl
Este jellemző ez nálam, ráadásul délelőtt hétköznap hamarabb bedob játékba mint este csúcsidőben. :D
Vannak bajok a játékkal rendesen. Kiválasztom a hőst amivel megyek nagysokára bedob, elkezd visszaszámolni 5-től majd vissza rak karakterválasztóba mert DC-ztek vagy leaveltek 2-en. Mindezt 2x egymás után. Utána csata közben beakad a játék majd a csapatból 4-en csatlakozunk vissza. Ezt eljátsza minden 2. csatában, hogy én is de minimum a csapatban 3 esnek le a szerverről. Jobb esetben vissza is enged de van hogy csak próbál visszacsatlakozni. Szerintem elég gyenge háttér van a játék mögött.
2 hét, míg leviszik az új hős árát. Múlt héten érkezett, majd a jövő héten fog csökkenni az ára.
Li Ming árát levitték már? Mert addig szerintem fölösleges várni a nerft. Nova buff meg várható volt. Az átalakításból látszott merre akarják terelni vele a gameplayt, csak gyengére sikeredett. Ezt igazították helyre.
Állítólag nemsokára érkezik balance patch, meglepődnék ha nem Novára és Li mingre fókuszálnának
Ingyenesen játszható hősök a héten:
Li Li E.T.C. Butcher Kael'thas Johanna Sergeant Hammer Arthas Brightwing Zeratul Lost Vikings
Jogos, Lunara nem volt OP. De volt egy Sylvanas, Leoric, és Butcher. Szerintem kezdéskor eléggé OP-k voltak. Előzőleg a Greyman vagy melyik az is OP (volt) nem?
Muszáj volt megvennem ezt a Li-Minget, sima basic abiliti arcane orb-jával leviszem a legtöbb hős hp-jának 50-60%-át főleg kezdő szinteken, iszonyat. Első 5 percben már 6 killnél jártam vele? mi ez baszki? :D
Novát kinyírják mert idegesítő a nooboknak, erre behoznak egy totál op karaktert? :D