Nekem eléggé túlárazottnak tűnik a játék fizetős része, szóval az ilyen tartalomról nem tudok véleményt mondani, engem nem érint.
DC-vel és textúra bugokkal nem találkoztam szerencsére.
@Nightmare: örülök hogy hanyagoltad a személyeskedést. :)
Szétbarmolás vagy sem, akkor is rework. Átdolgozás. Csak rosszul sikerült. A régi Nova jó kezekben nem adott lehetőséget counter-playre. Rossz kezekben pedig zéró haszna volt. Nem nagyon lehetett köztes játékot látni, ez volt vele a baj, ezért akart valamit kezdeni vele Blizzard.
Megcsinálták az új Novát. A gondolat mögötte, hogy a one-shot-one-kill helyett a konzisztens pontosságot követeli meg a mesterlövésztől. Ez eddig meg is van, látszik a skilljein.
A kozmetikázás pedig a buffolás. Mert ehhez az átalakításhoz nem stimmelnek a számok amikkel kiadták. A skilljeit nem változtatják meg, csak a számokat benne. Igen el lett szúrva, tényleg nerf lett a rework (erre szinonimaként akár mondhatjuk is hogy szétbarmolták).
De próbáltad már máshogy játszani a karaktert? Rework után próbálkoztam ezzel a Snipe builddel, hogy majd jól szétlövöm az ellenséget, de egyszerűen nagyon nehéz helyezkedni és találni vele. Nem kifizetődő. Aztán rábukkantam a One in the Chamber buildre. Pinning shot range, +1 Pinning shot, vulnerability rá, OitC. Ezzel már elég jó sebzést lehet osztani, és akár lényekre is! Tankokat nem fogod vele leszedni, de nem is cél, arra ott vannak a társak. Mióta ezt buildelem neki elkezdtem nyerni vele. :) És konzisztensebb élményt nyújt a régi Novánál.