elég idiótán fogalmazott az illetõ (vagy idiótán fordították, ki tudja), ezért alaposan szét fogják szedni. játék ugyanúgy lehet moslék, kultúrtermék - és mint sokan megmutatták, fõleg az indie vonalból - akár mûvészeti ág is. attól, hogy a történet interaktív, és nem vezet hülyegyerekként egy vonalon kézenfogva mint egy könyv vagy film, nem kevesebbet ér, hanem többet. jómunkáseberek olyan világokat, sztorikat, párbeszédeket faragtak kalandok és rpg-k alá, hogy az összes kiégett bestseller- és hálivúdi forgatókönyvfirkász sárgulhat az irigységtõl.
btw az alábbi háborús rpg témából nem jut eszembe példa. stratégiák annál inkább, egyikbõl-másikból lehet, ha nem is feltétlenül pontos történelmi ismereteket meríteni de legalább érdeklõdést nyerni - és onnantól már nálam kultúrtermék...
Hogy is volt az az IBM-es beszólás az 5 számítógéppel? :)
Aha. Ezek szerint egy háborús film az kultúr termék, de ugyanolyan témájú háborús RPG mondjuk nem...? Most a háborúval, a játék témájával vagy a mûfajával van bajuk?
Egyes minõségi RPG-nek (vagy akár más játéknak) meg olyan szotorija van, hogy A kategóriás filmekével vetekszik.