Akkor legyen egy kezelõ egy központban NAGYON kiemelt fizetéssel, a kiesõ munkahelybõl meg két ember kapna segélyt / közmunkát. Ez ne akadályozza a fejlõdést!
Ha te hozhatnád a döntést, hogy többé nincs szükség metróvezetõkre, de ha baleset van, te mész börtönbe, vajon vállalnád-e? A közlekedés veszélyes üzem, emiatt szükséges feltétel, hogy létezzen egy felelõs, aki leüli az esetleges emberölésért járó büntetést.
Épp ez az, hogy nem kellene, csak nem merik meglépni még ott sem, ahol telne rá. Az emberek buták és inkább bízzák az életüket egy krónikus gyorshajtóra, mint egy gépre, mely tényleg pontról-pontra betart minden szabályt.
A vonatbaleseteknél pedig nagyrészt az emberi tényezõ okozta a baleseteket...
Addig nem hiszek a sofõr nélküli robotautókban, amíg a villamosokra -hovatovább a metrókba- is kell vezetõ.
Nem lesz kénytelen. Eleinte csak Svédországban, azon belül is csak Göteborgban fognak ilyen autók közlekedni. Ahogy a fejlesztõk nyilatkozták szorosan összedolgoznaka helyi közlekedési miisztériummal, és egy ilyen projektnek ez kiemelkedõen fontos része.
Majd akkor lesznek ilyenautók nálunk, ha képes lesz a Volvo a magyar közlekedési szervezetekkel is együttmûdköni. Ebben az évtizedben én nem számítanék rá.