A CMC 2101-2401 közt létezik, felszerelés nagyjából változatlan. Tény, hogy az M56 elõtt M38-at használtak ama szerep körre. Tehát ha nem is kimondottan M41A akkor egy elõdje.
nem hinném, hogy az 50 évvel késõbbi korszakból, a katonaságnál alap fegyverként számító kézi fegyver megtalálható lenne egy "kamionsofõr" ágya alatt itt
Komoly ára van még a kulcsos oldalakon is a játéknak.
És ilyen ûrállomáson nincs gépfegyver? Sima teherhajókon vannak védelmi ütegek, meg M41A a kapitány ágya alatt... akkor marad a szódabikarbóna + húsvágóbárd.
Az is AI, ha a program scriptek közt válogat véletlenszerûen, vagy esetleg paraméterezi, variálja õket. Mittudomén, szomszéd szobában van az élien, scriptek: 1. Beront a szobába, megtámad. 2. Elbújik a szomszéd szobában, csapdát állítva. a, Sarokban, b, ajtó fölött, c, fal mellett árnyékban. 3. Zajt csap és maga után csal
Amúgy is egy játékban nehéz eldönteni, hogy az most scriptnek számít, vagy AInak, mert ugye valódi AI még sehol sincs...
pont hogy nem mûködhet jól, vagy hát hosszútávon nem. direkt nem lesz multi a játékban, hogy a single élményre tudjanak koncentrálni: ebben az esetben pedig annyira nem veszi ki jól magát, ha ennyi a játék, hogy egy elõre scriptelt jelenet során elkap az alien, quickload, tudod, hogy mi fog történni, és akkor ez megy mondjuk 10 órán keresztül. minden interjúban hangoztatják, hogy a játék legnagyobb innovációja a lény viselkedésében fog rejleni, meg hogy emiatt több végigjátszás is bátran adhat új élményeket, szóval én sokat várok ilyen téren.
Én azt olvastam, h. nem shootert készítenek, hanem horror túlélõjátékot(?), az meg nem annyira igényli az ai-t, teljesen jól mûködhet sima scriptelt jelenetekkel is, szóval szerintem sem ezen fog múlni a dolog..
mindenki annyit tud, amennyit az interjúkból olvasni/hallani lehet. a játék fejlesztése úgy indult, hogy összeraktak egy multis prototípust, ahol pár játékosnak el kellett jutnia egy bizonyos pontig, egy másiknak pedig a xenot irányítva meg kellett ezt akadályoznia. ez szolgált a lény mesterséges intelligenciájának alapjául. (érdekesség, hogy sarkítva hasonló elképzelésen alapul a játékkal szinte egyszerre bejelentett evolve.)
csak szerintem nehéz ill. korai megítélni a játékot, és szemet szúró változás nem történt minõségben a trailerhez képest, viszont rengeteg változás lehet,lesz 1 év alatt
Hát valóban nehéz megítélni!
és elvileg be is van digitalizálva a játékba a hölgyemény...hmm most hogy nézem ;) már csak az animációknak és a mimikának kell stimmelnie
azt az összehasonlítgatós képet meg hagyjuk már a picsába...tudod mennyi minden fog még változni? és nem hinném hogy csökkent volna a minõség a demoban, szeritned igen?
Ki a szart érdekel a grafika? A failens fosomle marines nál se azzal volt a baj csak pár vér istvánnak. Ha lesz fasza feeling ,hangulat,atmoszféra felölem lehet ps2-es a grafika.
Kinézetre nem lesz pofára esés ez úttal tuti, hisz már is újságírók tesztelték a játék demoját, nem pedig egy GBX-os ember ült after effectsel feltúrbózott gameplay elõtt és magyarázott hogy milyen szép.
Érdekes cikk arról, hogy hogy indult a játék fejlesztése, valamint a megjelenési dátum itt novemberként van feltüntetve.
Ja, és persze azért nincs benne a 10 évvel ezelõtti AI a játékokban, mert a fejlesztõk DIREKT szart akarnak csinálni, még véletlenül sem az az ok, hogy a csillivilli grafika mellett nem marad rá kraft a szar NYOLC éves konzolokban, ugye?
Emlékszem fegyverpornónak neveznék a Blacket még valami újságban, és hogy vártam még akkoriban PC-re, aztán késõbb lestem, hogy nem jön + hogy pont a Criterion Games csinálta
tehát te most ezt megcáfoltad azzal, hogy felsoroltál három olyan játékot, amik fejlettebb mesterséges intelligenciával rendelkeztek a koruk átlag játékainál. nem rossz...
" játék fõ "fícsöre" az ellenséges xeno mesterséges intelligenciája, és valljuk be, ennek kialakítására jóval több erõforrás áll rendelkezésükre next-gen konzolokon és pc-n, viszont nem lenne korrekt a többi konzol felhasználójával szemben, ha õk csak egy többnyire scriptelt, lebutított változatot kapnának. "
Te jó ég nem hittem hogy van olyan ember aki elhiszi azt a slüetlen baromságot hogy a pc és a nextgen konzolok jóval nagyobb szabadságot tesznek lehetõvé mesterséges intelligencia terén...
Ti hol voltatok amikor Ps2-n kijött a BLACK? vagy hol voltatok a HL1/2/FEAR 1 idejében??? Hagyjuk már ezt az ostobaságot hogy nagyobb szabadság jobb MI....
A vicc az hogy az egész játék attól függõen fog sikerülni hogy az említett AI hozni fogja-e akár a régi AvsP1-2 AI szintjét és ne napjaink szemeteinek szintjén mozogjon (Láas AvsP3, Aliens Colonial)..
véleményem szerint a játék nagy kérdése az lesz, hogy hogyan fogják majd egységessé tenni az élményt a platformok között. a játék fõ "fícsöre" az ellenséges xeno mesterséges intelligenciája, és valljuk be, ennek kialakítására jóval több erõforrás áll rendelkezésükre next-gen konzolokon és pc-n, viszont nem lenne korrekt a többi konzol felhasználójával szemben, ha õk csak egy többnyire scriptelt, lebutított változatot kapnának. kíváncsi vagyok, ezt hogy fogják kivitelezni, mert ez az, ami ezt a játékot naggyá teheti és a többi túlélõ-horror játék fölé emelheti.
Szerintem ez egy jóvátétel lesz a SEGA-tól, mint írtam lejjebb is, ami teljesen korrekt hozzáállás.
azt ne felejtsük, hogy a colonial marinest elõször és utoljára 2 hónappal a megjelenés elõtt próbálhatták ki az illetékesek, amikor már mindenki tudta, hogy egy szégyen lesz, csak valahogy ki kell adni. ezért is írtam pár hozzászólással lejjebb azt a gondolatot, mivel látszik, hogy nagyon ki akarják érdemelni a bizalmat, és ez mindenképpen pozitív.
Nézd meg ismét az elsõ részt. A Nostromót a cég direkt küldte arra a bolygóra, tudták mi van ott, hiszen egybõl kiadták az utasítást a robotnak, élõ példánya hazaszállítása. Sõt, szerintem már akkor azt is tudták, a robotot nem támadja meg alapból az idegen lény ha nem provokálja. Abban az idõben meg a fekete doboz nem feltétlenül jelenti a tényleges anyagot. Lehetséges, hogy elküldte a teljes hajónaplót az ûrön át adatcsomagként.
az biztos, hogy a creative assembly és a sega rendesen összekapta magát így bejelentés terén a colonial marines után. több videó, képek, interjúk, újságíróknak szánt kipróbálható verzió, ritkán szoktunk ennyi mindent megtudni valamirõl közvetlenül a bejelentést követõen. erre a játékra egyszerûen muszáj lesz egy next-gen konzolt vagy versenyképes pc-t beszerezni.
ahogy látom egy amnesia tdd féle játékmenetre és a jól megszokott alien hangulatra kell majd számítani jól néz ki tetszik fasza.... aliens colonial marines is jól nézet ki tetszett faszán nézet ki elsõ ránézésre.
Az A:CM is jól nézett ki, aztán lett is nagy pofára esés... A TW:R2 után a Creative Assembly-ben sem bízom igazán. Talán ha a Bioware felkarolná, akkor lehetne belõle valami.
ha van egy kis esze a segának, akkor hamar bejelentik, mert ennek nincs sok értelme, hogy hétrõl-hétre nem hivatalos források által szivárogjon ki a játék. meglepõen jól néznek ki amúgy a képek, egyre nagyobb bennem a kíváncsiság.
nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi az, amivel a sega feledtetni próbálja majd a colonial marines bukását, remélem, még idén bejelentik hivatalosan. elvileg már legalább 3 éve kalapálja a creative assembly, emlékszem, amikor 2011 táján még a brit kulturális miniszter is megerõsítette, hogy a játék készül és nagyon ígéretes. a pletykák szerinti koncepció és ezeknek a concept artoknak a kinézete/hangulata ígéretes, az egész franchise üvölt már egy rendesen összerakott horrorjátékért. részemrõl még így is, 0 hivatalos információ birtokában is az egyik legjobban várt játék a the evil within, shadow of mordor és dying light mellett.
DC-ben benne van, igen. Személyes jelenetük nincs, egy képet kap Burke-tõl ami a lányáról készült utolsó fotó (és az valójában SW anyjáról egy kép). Hát kíváncsi leszek én is hogy hozzák ezt össze.