Nekem a legnagyobb bajom az ,hogy nem érzem ,hogy hú most itt az élien mennyire félelmetes, itt annyi van ,hogy na dübög már megint a hülye és akkor mi történik 1. még nem mászott elő csak dübög a szellőzőben => kit érdekel megyek tovább. 2. már dobbantott na jó akkor bújjunk el => várakozás amíg vissza nem mászik óriási ricsajjal. Ezzel szemben az Outlastban (ha már mindig azt hozzuk fel példának :)) folyamatosan ott volt az az érzés, hogy hú most siessünk mert elkapnak, itt ez nincs. Ja és amit még elfelejtettem, mennyezeten lévő szellőző alá ne menjünk.
revolver tök jo pl a droidok ellen,meg az ellenséges emberkék ellen.. engem meg pont az idegesitett az otutlasba ,hogy semmivel nem lehet védekezni.. pff akár pl egy széklábbal.. itt legalább lehet ! ha meg nem is ölni az alient elzavarni.. teljesen rendbe van igy :)
Na de akkor mi a búbánatnak adnak neked egy ember fejét ellövő revolvert? Ráadásul nem az a gond, hogy lopakodni kell, hanem ,hogy gyenge a kivitelezés és unalmas. Ha már az Outlast volt megemlítve, ott érdekes módon jól fel volt építve az egész, nem mégsem kellett hosszú perceket a dobozban kuksolnod, vagy ott van az Amnesia. Az a helyzet, hogy ha nem Alien lenne akkor nem izgult volna rá ennyire mindenki. Csak hát mivel a gyerekkorát idézi, meg a CM olyan gyenge lett most mindenki maga alá pisilt a gyönyörtől. Utoljára szerkesztette: Shep, 2014.10.10. 09:16:35
Azoknak akinek még nem esett volna le, ez a játék egy túlélő horror és nem egy akció gém alien környezetbe bújtatva. Aki szeretné darálni a cicusokat ott van a Colonial Marines. Ott kilehet élni a COD hajlamokat !!!! Ez egy türelem és ÉSZ játék, nem valami agyatlan FPS ! Mellesleg megjegyezném, hogy a dög egy alfa ragadozó,tehát nem kiscica. Ráadásul a Prométeuszban kiderül, hogy az emberiség kiirtására alkották. Ezért okos,erős,kegyetlen ragadozó, egy ilyen szörnyet illúzió romboló lenne 2 shotgun lövéssel elintézni, más taktika kell a túléléshez. Bujkálsz, menekülsz vagy meghalsz !!!!
Ma én is meglátogattam Szevasztopolt... Kiba**ott nagy ez a játék. Hangulat nagyon durván adja az első két Alien filmet...
Szerencsére nem így van csak szerinted. Az Outlasttal egyetértek jó game volt kb 20 percig azt onnantól 0. Utoljára szerkesztette: grebber, 2014.10.10. 00:23:51
Több kevesebb sikerrel próbáltak egy jövőben játszódó realisztikus történetet összedobni. Talán nem passzol minden, de csak állj meg fél percre és gondold át mennyi ideig szarakodnál a továbbjutással ha ez valós szituáció lenne. Szerintem sokan a hajó legkisebb zörrenésére is a szellőzőbe bújnának ijedtükben és csak órák múlva bújnának elő boci szemekkel hogy most mi van...
Ez a haladási sebesség szerintem teljesen oké, nem szupermenek vagyunk, korlátozottak a lehetőségeink, be kell osztani az erőnket, direkt ez volt a cél... én is kuksoltam 20 percet is már egy-egy szekrényben, és még így is szétkapott a dög, mert alighogy kiléptem pont arra jött. Türelemjáték ez, csakúgy mint az Outlast... csak itt még annál is kacifántosabb a továbbjutás, tekintve hogy egy űrállomáson vagyunk.
Alien Locker, ez a cím jobban passzolt volna a játékhoz. Értem már miért 15-20 óra a játék, mert ebből legalább 10-et a szekrényben várva kell eltölteni, 5-öt a nem tudtam menteni kezdhetem előröl mókával a maradékot meg idióta minijátékokkal. A játékban a legnagyobb félelemfaktort az szolgáltatja, hogy vajon hány percet kell az utolsó mentéstől számítva a kukába dobni, mert az élien az aztán marhára nem okoz semmilyen felfokozott lelkiállapotot. Egyébként a készítőknek tudnék javasolni egy óriási ötletet. Csinálnak egy Predator modellt lecserélik rá a jelenlegi élient és kész is a Predatoros túlélőhorror, akkor legalább a dübögések is passzolnának.
A legegyszerűbb bujkálni előlük. Rosszabb esetben elfutsz. Elég lassúak. BTW amint meglesz a shoti, egy lövés közelről a fejükbe és nyekk.
A droidembereket ki lehet nyírni? Mert az egyik jelenetnél, amit az ablakon keresztül nézek, a fickó megpróbálja lelőni, de egy fejlövés meg se kottyant az ipsének, utána fogta és belegyakta a falba a szerencsétlent. Annál a résznél ahol most járok már eléggé ellenségesek ezek a kiborgok és jó lenne tudni hogy milyen esélyeim vannak ha szembeszállok velük.
ja nekem se gond hogy trappol.. jobban adja a stresszt :D de tényleg mászkálhatna a falon.. csak köröz jön megy .. de igy is bejön :)
Totál igaz én a (real) 5.1 headset-tel nagyon jól hallom , hogy merre kalimpál az alien!
Én így is parázok folyamatosan. Hallom, hogy fut "tüp tüp tüp" és közben megáll bennem az ütő. :D
Szerintem sokkal jobb lenne, ha csak néha a sikolyát lehetne hallani épp merre jár, vagy ha a plafonon akkor épp merre csöpög a nyála... Ezerszer jobban meg lehetett volna csinálni, hogy parásabb legyen. ... és igen nagyobb haszna lenne a mozgásérzékelőnek is, mert majd be szarnál miközben nézed merre járhat.
Szerintem kb. lehetetlen lenne végigjátszani, ha hangtalanul közlekedne az Alien. Vagy maximum úgy lehetne, hogy folyamatosan a kezedben tartod a mozgásérzékelőt, és azt bámulod, a játék többi része helyett. Képernyőt folyamatosan betöltő mozgásérzékelő vs. patkós Alien közül szerintem még mindig a második a jobb megoldás. Ugyanakkor abban egyetértek, hogy a falon is, plafonon is mászkálhatna.
Sokszor szerintem nem érdemes használni a mozgásérzékelőt, mert csak megzavar, közeli ellenségkor úgyis ad egy jelzést.
Nincs kijelölt útvonala, de ha meglát már nincs esélyed (szerencsére ott a mentéspont)!
Hogyha azért jön utánad valamilyen szekrényhez, mert meghallotta a mozgásérzékelőt nagyon gyorsan kell figyelni mikor kiírja, hogy nyomd meg a RMB-t, hogy visszavegye a lélegzetét és aztán rögtön a S-t hátrébbbújáshoz.
Egyes szobákban van egy kapcsoló, amivel az ajtót ki lehet akasztani és fixre zár, ezzel pár másodpercre időt lehet nyerni, ha a közelünkben van (jó eséllyel továbbmegy.)
Ha már nagyon kevés életerőd van és ilyenkor lapulsz hátra + nyomod a RMB-t, majd az S-t; már nem lehet a lélegzetet visszatartani. (Ugyanis folyamatosan csökken az életerő amikor nem vesz levegőt a karakter.) Olykor érdemes leellenőrizni mennyi életed van.
Na úgy néz ki rájöttem miért rántott ki olyan gyakran a szekrényből az alien. A legtöbb esetben már nagyon kevés életerőm volt, és ilyenkor hiába lapulsz hátra + nyomod a jobb egér gombot, nem lehet a lélegzetet visszatartani. (Ugyanis folyamatosan csökken az életerő amikor nem vesz levegőt a karakter. ) Tehát mielőtt szekrénybe bújtok, ellenőrizzétek le mennyi életetek van. :D Ha már legalább a csík fele megvan, akkor elvileg működni fog a lélegzet visszafolytás. :) Utoljára szerkesztette: Lunki88, 2014.10.09. 11:31:25
szerintem meg félelemkeltő, mikor hallod hogy körülötted mászkál, nem csak megjelenik a semmiből, a játék célja a félelemkeltés Utoljára szerkesztette: Zenszkij, 2014.10.09. 11:22:58
Este végre eljutottam az alienig. Ez a szerencsétlen meg van patkolva vagy miért csap ekkora zajt? Ez most komoly? Hihetetlen illuzió romboló, mikor egy tökéletes gyilkológépet, amit nem is hallasz/ látsz, így elbasznak.. Gondolom a falon se közlekedik, csak egy kijelölt útvonalon... Pont akartam írni, hogy ez a játék 10/9, de így csak 7.5. Szerencsétlen alien, ha ezt tudná mit tettek vele...
elnézést az újrázásért, csak nem tudom szerkeszteni az előző bejegyzésemet:
Külföldi fórumokon azt írják a HDAO azért van előbb mint a Standard mert a Standard az a HDAO+. Ellenben az az érdekes, hogy a HDAO-nál esik kicsit a framerate nálam és a Standard fix 60.
A másik ugye a SMAA T1x, SMAA T2x ez is fel van cserélve.
Sziasztok! Jól vettem észre, hogy a grafikus beállításoknál, több esetben nem a legutolsó a legjobb? A bevilágításnál illetve az élsimításnál néztem. Mi lehet ennek az oka?
Ehhez pont passzol, 100%-osan. Ehhez tényleg reálisan tudom elképzelni az fix, mint egy Arcade Shooterhez például. Gondolom néha-néha kerülget a szívroham :)
Eszméletlen igényes lett a játék.Azt kaptam amire számítottam.Nem tartottam tőle tudtam,hogy jó lesz. Csak a gépigényt illetően volt fenntartásom de szuper minden.
Olyan az egész, mint valami béna kalandjáték, ahol azért szívsz, mert nem veszed észre a pixelnyi tárgyat ami amúgy ott van az orrod előtt. Ez így nálam nem jön be. Na meg ez a kód törés, mentés, ajtónyitás is 1x 2x vicces, de huszadjára már marhára nem az. Utoljára szerkesztette: Shep, 2014.10.08. 23:07:23
Hol a búbánatos rossz nyavalyás frászkarikában van a kulcs azon a részen ahol először vannak androidok, akik csak úgy bóklásznak? Amúgy rohadtul gáz ennek a játéknak az irányítása, mintha valami 80-as évek béli játékkal digicselnék. Tudom direkt ilyen de akkor is szar.
Össze kell rakni Q-val, az összetevőkhöz pedig kutatni kell mindent. Ki kell ismerni, hogy mit mikor használsz fel. Én is ugyanott járok, de el kell jutni egy ovális terembe, ott mindig szopok.
Sokszor szerintem nem érdemes használni a mozgásérzékelőt, mert csak megzavar, közeli ellenségkor úgyis ad egy jelzést. Nincs kijelölt útvonala, de ha meglát már nincs esélyed (de szerencsére ott a mentéspont)! Hogyha azért jön utánad valamilyen szekrényhez, mert meghallotta a mozgásérzékelőt nagyon gyorsan kell figyelni mikor kiírja, hogy nyomd meg a RMB-t, hogy visszavegye a lélegzetét és aztán rögtön a S-t hátrébbbújáshoz.
*Azt, hogy a mozgásérzékelőt miként és mikor használjuk az már tőlünk függ, mivel megvan mindkét oldala. Most tudok csinálni csőbombát, eddig tapasztaltam ki a fentieket (kb. 2-2,5 óra játékidő).
Próbálta már valaki a survival módot? Kötélidegzetűeknek ajánlott....Így már rég ijesztettek rám, full rohadt para az egész 1-2 percig lehet kötéllel bírni. Utoljára szerkesztette: Zenszkij, 2014.10.08. 20:23:07
Szerintem minden játékot vagy legalábbis a játékok jókora részét tudnák ilyen pöpecül optimalizálni, csak akkor senki nem venné a drágább és újabb hardvereket, ami meg a gyártóknak profitkiesés. Ez olyan mint pl az új 8 magos intel procik... direkt ki van kapcsolva két mag és a gép csak 6-ot tud kihasználni, de te persze 8 magért dobod oda a lét. Ezzel a gammával speciel jól jártak a játékosok.
Ehh, ilyet se láttam még... Az ezer éves notebookomon, amin azt hittem el sem indul, ragyogóan fut... Mindjárt elsírom magam örömömben :D Ezt tényleg nagyon optimalizálták!
Ellenőrizd feladatkezelőben hogy mennyi memóriád van lefoglalva... hiába van elég ramod ha fut egy csomó felesleges program a háttérben ami zabálja a ramot és a processzoridőt... Teljesítmény fülre kattintva megnézheted mennyi ram van jelenleg lefoglalva... alapesetben a 8 gb ram-ból maga a windows 14-15%-ot használ... ha ennél jóval több százalékot mutat, akkor a folyamatok fülnél egyenként nézd meg milyen folyamat mennyi ramot használ... illetve vannak rendszeroptimalizáló programok, azzal csinálhatsz egy optimalizálást és az eltávolítja a felesleges háttéralkalmazásokat amik foglalják a ramod.
Másik: nézd meg a Vezérlőpultban a speciális rendszerbeállításoknál hogy a nagyobb processzorhasználat a programokhoz vagy a háttérszolgáltatásokhoz van-e rendelve... ha a háttérszolgáltatásokhoz van akkor állítsd vissza a programokhoz. Utoljára szerkesztette: Synchronous, 2014.10.08. 17:21:10
Próbáld azt hogy frissíted a vga drivert. De akadhat is valamilyen programmal a játék... nézz szét a feladatkezelőben (Ctrl+Alt+Del) hogy fut-e valamilyen Spyware vagy Malware kereső exéje a folyamatok között... ha igen állítsd le... illetve a vírusírtót is lődd ki. Lefoglalhatja a rendszert ha a háttérben működnek ilyen állandó védelmek. Nekem is volt ilyen problémám egy játékkal és kiderült hogy ezen programok egyike volt a felelős. Utoljára szerkesztette: Bokafix2, 2014.10.08. 17:08:12
Probléma-aláírás: Problémaesemény neve: APPCRASH Alkalmazásnév: AI.exe Alkalmazásverzió: 0.0.0.0 Alkalmazás időbélyegzője: 54254411 Hiba – modul neve: StackHash_0a9e Hiba – modul verziója: 0.0.0.0 Hiba – modul időbélyegzője: 00000000 Kivételkód: c0000096 Kivétel – eltolás: 196df16a Operációs rendszer verziója: 6.1.7601.2.1.0.256.1 Területibeállítás-azonosító: 1038 További információk 1: 0a9e További információk 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789 További információk 3: 0a9e További információk 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
jah hát kábé én ezt 1 másodperc alatt megoldottam, a csaj felkergetett a lépcsőn, a túloldalon szembeállt egy hapi, az rámlőtt, de agyonvágtam, majd lefutottam a másik oldalon, problem solved :D
mast nem idegesit, hogy nemlehet ugrani a jatekban ?:) witcher2-t is ezert kaszaltam.. ;(
Nekem automatikusan elővette amikor elkezdtem a bal egér gombot nyomkodni. :) Amúgy én ott vagy 1 órán át szórakoztam (hardon) mire sikerült túljutni azon a részen. Utoljára szerkesztette: Lunki88, 2014.10.08. 13:53:01
abban a teremben jartal ahol elment az urhajod es aztan lehuzodtak a redonyok? Ha igen akkor csak be kell menned abba a boltba ami a kidolt oszlopnal (es ahol egy droton egy eros lampa lengedezik) van es a pult mogott kozepen a padlopanelt kinyitnod...