A kultfilmeket végignézve elmondható, hogy az alienek egyetlen esetben sem üldöztek senkit, kivéve a 3. epizódban a runner. Mindig ott voltak lesben elbújva, ahova tévedtek, ergo ott campelt a dög végig valahol. A 3. részben a runner mikor kergetett viszont hanggal tette azt, ergo nincs miről beszélni. Hulladék gané AVP 1 meg 2 támpont szempontjából egy nagy nulla. Ez az izolációs játék gyakorlatilag az Alien 1-re épül, és mivel ott a dögedék sohasem kergetett vagy mászkált (mivel nem láttuk), csak egyfeszt campelt, ezért messzemenő következtetéseket ebből nem tudunk levonni. Amúgy az alienek feltehetően 90%-ban lopakodva közlekednek (Aliens plafonos jelenet), de ahogy olvasom ebben az izolációs játékban ez a rohadék egy kicsit ingerültebb, feszültebb, ezért nem rejtőzködik, hanem jön megy, mint a barom. Itt gyakorlatilag a játékos csinálja azt amit az aliennek kéne, az alien meg megy mint a mérgezett egér, mint valami fps-ben :D. Jó ez! Valszeg Chuck Norrisból mászott ki, mert ad 1 halhatatlan, ad 2 nem finomkodik a léptekkel :D. Utoljára szerkesztette: Zenszkij, 2014.10.07. 13:12:54
szőrszált hasogatni jöttem: a filmben emlékeim szerint, csak egyszer lopódzott a lény, mégpedig Dallas kapitány csatornás jelenetében. Minden más esetben már eleve ott volt, ahova a kis csoport tagjai betévedtek (éppen dalolászva hintázott a láncok között, vagy bújócskázott a mentőhajóban.. talán még Lambertéknél oda sunnyogót, de azok amilyen hangerővel kiabáltak és dobálták a csöveket, nem csoda hogy nem hallottak semmit)
Ettől függetlenül szerintem is baromság, reméljük egy patch után majd ki-be kapcsolható lesz
Állati ahogy kinéz a játék! Utoljára talán a Doom 3 tetszett ennyire! Amúgy csak én érzem hogy Ripley karaktere hasonlít Charlize Theronra ? Pedig ő nem Ripley volt a Prometheusban
Na ilyennel a dlc-ben nem találkoztam. Mondjuk engem az is zavar, hogy állandóan a térképet kell bogarásznom. Nem lehetett volan berakni egy minimapot, vagy van csak én nem vettem észre?
Akkor tegyék kikapcsolhatóvás...Bármit csak ne kelljen már azt hallgatnom hogy egy halálosan csendes gyilkológép dogob mint valami 500 tonnás barom... Gyakorlatilag ilyen lett volna a filmben akkor például Brett nem azzal foglalkozott volna a vizes résznél hogy hol van Dzsonszika a kiscica hanem meghallotta volna a dobogást és rohan a többiekhez.... Ehelyett a filmekben az Alien simán hang nélkül belopózik bárki mögé.... Egyszerűen baromira rontja a játék élményfaktorát, hogy simán hangból megmondható hol van az a hülye, kell-e parázni vagy sem...Gyakorlatilag nyugodtan rohanok mindenhol, meghallom a dobogást és akkor lassítás...
Pedig igaza van. A filmben is feltűnően szemléltetik, hogy egy osonó, halk gyilkológép és rendkívül élményromboló hogy egy vágtázó ló hangjával közlekedik. A megfelelő megvalósítás az lett volna, hogy nem "teleportálgat" és halk. Akkor nem kéne állandóan mozgásdetektort használni azért mert tudjuk, hogy egyik pillanatban ott van másikban pedig itt. Ez így nagyon el lett szarva.
ekkora gyökérséget.. az aki türelmetlen az ne játszon vele... teljesen relistic az egész.. ha igazából egy hasonló helyzetbe kerülnél te sem futkosnál hanem szépen kivárnál egy olyan helyen ami biztonságos :D sajnos egyes emberek mindig elégedetlenkednek.. a játék zseniális és gyönyörű...
Állítólag azt írtátok ,hogy az Alien nem lát és ,hogy agyhullámokat érzékel ,ami érthetövé teszi azt a jelenséget amiszerint mindíg ott ólálkodik a közelünkben ... ha viszont túl közel van ,és nem mozogsz ,akkor nem tudja behatárolni azt ,hogy hol is vagyunk .... ami ellentmondásba ütközik ... de ez egy tudományos fantasztikum ,ami azt jelenti ,hogy Sci-Fi ,vagyis összespekulált tudományos fantasztikum ... Utoljára szerkesztette: Nesuten, 2014.10.07. 11:51:02
Szerintem az lerontaná a játék élményt, legalábbis sok embernél. Látom akkor te a türelmes típus vagy, aki kihasználná teljes mértékben a játék adta lehetőségeket de szerintem sok ember amiatt abba is hagyná, pont mert türelme nem lenne hozzá, hogy lapuljon nézegesse a detektort, stb...
Nem kellett keresni az első pillanatban feltünt. És nem, abszolút nem lennék felháborodva, sokkal jobban élvezném mert nem tudnám állandóan mindenféle detektor nélkül hogy jujjdelapulni kell és merre van az elefánt--> sokkal nagyobb a para-élményfaktor...
Próbáljátok meg élvezni a játékot. Nekem nagyon bejön a feeling. Az meg hogy dobog??? ki a retket érdekel. Ha a készítők nem jeleznék hanggal, hogy jön, akkor ti azon lennétek felháborodva, hogy a mozgásérzékelős billentyűt hányszor kell lenyomni, hogy lássátok merre jár. A filmekben mindenki meghalt még aki mozgásérzékelőt használt az is. Ezt, hogy a filmeben ez volt meg az felejtsük már el, ez játék, ne már. Olyat nem tudtok, hogy csak játszotok és nem keresitek azt hol kell belekötni? Amúgy szerintem jó a game, élvezhető és nekem pont annyi kell.
Hardon elméletileg keményebben tolja az Alien ezt a meglátás dolgot, vagyis ott több értelme van a kihajolásnak...
Nagyon remélem hogy valami modder hamar rendbeszedi a játékot, legalább árnyékok szempontjából ha lehet, valamint megoldják hogy ne úgy közlekedjen halálos kis ellenfelünk mint az elefánt a porcelánboltban...
srácok megvettem a játékot, de az elején nem nyílik ki az ajtó amikor Taylorral kellene beszélnem... wtf??
Az ilyen megoldásokat mint ami ebben is van (sok más játékban is jelen van) elfelejthetnék már mert nagyon gagyin hat.
El vagy bújva (az mindegy hogy hol ,a sarokban az árnyékban,szekrényben ,dobozban, asztal alatt) és oda jön az android vagy az alien vagy az ember ez is tök mindegy. Leri róluk,hogy nagyon jól tudja hogy ott vagyunk mert farkasszemet néz velünk meg le is áll egy percig ott aztán elmegy. Akkor ha odanéz jöjjön oda találjon meg mert ez így egy fos (legalábbis engem baromira idegesít)
Ezért volt a mozgásérzékelő a filmben is mivel fingjuk sem volt hogy merről közelít éppen az alien, úgy lehetne igazán átélni a filmes érzést.
Egyébként ez engem is zavar hogy ilyen nagy hanggal közlekedik, miközben a filmekben arról volt híres hogy csendben közelítette meg az áldozatát. Gondolom azért kellett ez hogy mozgásdetektor nélkül is tudja a játékos hogy el kéne bújnia gyorsan.
Azért ez a kamu árnyék dolog kemény :) Ilyet utoljára a 2005-ös starship troopers nevű budget csodában láttam.
Három apró (???) észrevétel a játékkal kapcsolatban az Alien teleportálgatásán kívül... 1. A látvány brutális lenne ha a ríltájm árnyékok nem parasztvakítások lennének - értsd te nem is vetsz árnyékot, és a többi szereplő is elvétve... 2. Nem tudom hol és mit néztek a készítők, de az Alien nem úgy közlekedik mint egy ló...Mi ez a dobogás???:D Komolyan ezt minek kellett? pam pam pam pam pam...Megjött az Alien...:D 3. Az Alien hangja...Egyszerűen...röviden..szar. Nem az Alien 1-2-3 filmekből való hanem vagy az Alien 4-ből vagy az AvsP hulladékokból... Az az oroszlánüvöltés szerűség..Na az vicc...
Egy végigtolást megér mert a hangulat príma, de sajnos jócskán vannak benne dolgok amik lerontják... 7/10 nemtöbb. Utoljára szerkesztette: Skyline, 2014.10.07. 01:39:30
Most néztem a napokban meg mind a 4 részt. Egy szó se volt arról, hogy sosem járt az űrben. Attól még, hogy a Földön halt meg, nem jelenti azt, hogy nem járhatott az űrben, majd térhetett volna vissza a Földre. @Shep Automatikus mentés nincs a játékban. Vannak ilyen telefonok a falon, ilyen vészhelyzeti akármik, amiknél le tudod menteni.
Azt nem tudjuk, hogy ment-e az űrbe. Csak annyit, hogy állítólag 70 évesen meghalt. Utoljára szerkesztette: Kmarha, 2014.10.06. 23:37:37
Az Alien második részében mikor Ripley évtizedekig volt hibernálva utazás közben, akkor miután rátalálnak, Burke elmondja neki hogy a lánya 70valahány éves korában meghalt a Földön... szóval a filmben a lánya az első és a második rész között meghal és sosem megy az űrbe.
Amúgy Ripley lányát csak ide alkották meg, vagy valamelyik könyvben is volt már?
Na óriási, ebbe meg tosztak mentést rakni, kiléptem és előröl kell kezdeni, hát akkor asszem erről ennyit.
Nostromo DLC. Meg kellene várni, hogy bemenjen ez a szerencsétlen a légzsilipbe. Na de hát rohadtul nem jön elő, hiába mászkálok. Akkor most mi van? Ja ez a mindig ott az élien ahol én vagyok már most idegesít és marhára illúzió romboló is.
Én sehogy ők csinálták a vadállat optimalizálást. Bár szerintem nem csúcs a kinézet ,de legalább jól fut 30-60 fps között. Utoljára szerkesztette: grebber, 2014.10.06. 22:17:06
Na leszedtem pc-re is csak hogy emgnézzem hogyan fut. Pöpecül full HD minden maxon élsimitás az csak 2x.
Köszönöm. Az ACM az kritikán aluli hulladék volt. A Stasus Interrupted DLC fura módon megfogott. Most találtam kommentár nélküli videót, ha jó a történet akkor kapós lesz!
Egy túlélő horror olyan, hogy lehet tízpercekig el kell szarakodni a továbbjutással egyes helyeken ha nem akarod hogy elkapjanak... vagy kerülgetni kell a körbe-körbe sétáló monsztát, illetve bújkálni előle. Ennek is megvan a maga izgalma. Ha rambózni akarsz akkor az Aliens: Colonal Marines-t ajánlom bár az ótvar gyenge ehhez képest, grafikailag is, és játékmenet tekintetében is.
A Colonal Marines-ban lehet haladni ezerrel és jönnek is tömegestől az élienek, hogy aztán teátrális pátosszal a shotgunod elé vessék magukat, azután pedig elhaláloznak egy gyenge animáció keretében. Szerintem ez a fajta Alien csak vérpityuknak ajánlott mert értelmes player nem fog sok szórakozást találni benne. Utoljára szerkesztette: Bokafix2, 2014.10.06. 21:57:32
Na meg van a Nostromo két küldetése Hard fokozaton ! Eszméletlen jó lett és a hangok teljesen visszaidézik a film keltette élményeket! Igaz most néztem meg a múlthéten a Prometeus -t ,az Alien 1. és Alien 2. részeit . Nekem kevés lapulás rengeteg futással jött össze! Nem szaroztam ,de az is igaz ,hogy meghaltam százszor! Most jöhet a nagy Kampány! Utoljára szerkesztette: Nesuten, 2014.10.06. 21:39:10
Nem annak szántam.
szerk.: Ha nem érthető, akkor majd talán marad a YT-on nézés. Nem létkérdés. Utoljára szerkesztette: mester1987, 2014.10.06. 21:21:16
Mennyire szórakoztató amúgy maga a mű? Én ált. akkor ülök le játszani valamivel, ha halad a sztori is vagy ha lassú kimenetelű akkor legyen akció elem, ne ilyen pl. hogy lopakodsz és míg résznyi ellenfelet ki nem iktatsz, addig nem történik semmi a történetben (persze fegyvered közben meg nincs).
A 2010-re könnyen rá tudtam hangolódni, persze az csak egy túlélő horror.
Amiket olvasok lehet egyáltalán nem az én játékom főleg hogy itt írtátok, hogy idegesítő is. Ha már játszok ne hergeljen hanem szórakoztasson.
Az érdekelne, hogy halad folyamatosan a sztori vagy lassabb kimenetelű? Remélem valamennyire érthető mire gondolok.
Egy alien van. Bujkálni kell előle. Ezenkívül vannak emberi ellenségek és androidok is. Azok ellen harcolhatsz is, mivel szerzel egy idő után lőfegyvereket. Azonban sokszor velük se érdemes felvenni a harcot. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2014.10.06. 20:07:59
Én még most olvastam először erről a játékról és a bemutató videókat is nemrég láttam. Lenne pár kérdés: hány alien van? Mindig egy elől bújkálsz, vagy több is van és előfordul hogy 2 vagy 3 elől kell iszkolnod? Illetve vannak-e facehuggerek és királynő? Spoilerbe is írhatod a választ. Utoljára szerkesztette: hiper KOCKA, 2014.10.06. 19:51:56
Amúgy nem tudom meddig fogom bírni így hardon mert néha már frusztrál hogy elbújok, megvárom míg elmegy az alien, aztán haladok előre 20 métert, már megint a nyakamon van és kereshetek búvóhelyet. Így tényleg ki lehet tolni a játékidőt. :D
Mennyivel coolabb lenne a játék ha a mozgásdetektor az elején megsérülne és csak a szemedre és a füledre hagyatkozhatnál... sokkal félelmetesebb lenne detektor nélkül mászkálni. Szerintem csak azért tették bele mert a filmekben és a legtöbb Alien játékban benne van így nem akartak kimaradni ők sem.
Hát ez hardon tényleg kőkemény. Kb. nincs is haszna a mozgásdetektornak mert tudod hogy mindig ott járkál a közeledben a dög, mert hallani a lépteit meg a sziszegő hangokat amiket kiad. Az előbb elbújtam egy szekrénybe, ahol egyébként sok üres szekrény volt egy sorban, de szépen elosont előttük és egyből kiszúrta melyikben vagyok. Habár ez azért lehetett, mert nem tudtam hogy a lélegzetem is vissza tudom folytani a középső egér gombbal. :D Utoljára szerkesztette: Lunki88, 2014.10.06. 18:57:34
Elérhető a virágbolti verzió ncore-on.
Kezdődik!
Régi vga több olyan technológiát nem tudd mint a mai modernek.
Még az én régi hd5870-emen is majdnem maxon elfut. Mondjuk ennek ellenére közel sem néz ki nálam ilyen jól mint az általad berakott képeken. Valamit biztos be kéne még kapcsolnom.
Majd DLC-kkel folytatják. Mondjuk ha hosszú és tartalmas dlc-k jönnek hozzá akkor nem fogok panaszkodni. Utoljára szerkesztette: Lunki88, 2014.10.06. 16:24:08
Ebben kb 5+ óra tuti az volt hogy nem tudtam átvinni részeket és mindig újrakezdtem mert meghaltam. A vége folytatásgyanús lett szóval ha siker lesz akkor várható bár ki tudja.
Na lepergett a credits. 19,5 óra volt. Jöhet az Evil Within
Ezt hogy nem romlik a szemed az oculustól majd akkor süsd el amikor már a piacon lesz és vagy 1-2 éve folyamatosan használja mindenki, addig csak légből kapott fröcsögés hogy nem romlik jobban a monitornál. Egyébként nem vagyok ellene, csak messze túlhypeoltnak tartom.
Off Na pl a Doom 4-et nem is tudtam :D szerintem a steam harapott rá elsőként mert ők csinálták meg a Hlf Life 2 -öt meg a kiegeket,van vr kezelőfelület.. na most ha a half life 2-öt meg tudták teljes értékű vr játéknak csinálni feltételezem más régebbi játékkal is meg lehet,bár én csak felhasználó vagyok nem értek ennyire hozzá.. amit tudok,a napokban jön assetto corsa vr támogatás , a project car novemberben ugyancsak.. jelenleg amivel játtszom LFS és a Digital Combat Series .. mindkettő nagyon komolyan adja :) én egyáltalán nem szédültem .. valaki igen de sztm ez olyan mint a tengeri betegség.. meg kell szokni! viszont kell a 4k, azért látod a pixeleket,nem véletlenül lesz a a végleges nagyobb felbontással.. Mindenki maga dönti el kell e neki vagy nem, de aki tiltakozik az jut eszembe mikor a 90' évekbe bejött a mobiltelefon... " nem kell minek az " :D Utoljára szerkesztette: priluki, 2014.10.06. 11:36:19
Akkor ez esetben én le vagyok maradva. Visszatérve a 3D-hez, elég sokan foglalkoznak még vele. Csak az Nvidia foglalkozik vele vagy ugyanúgy az ATI/AMD is (nem követtem eddig nyomon)?
Bár ahogy itt írjátok szerintem össze nem hasonlítható a 3D az Oculusttal...bár azért szomorú picit hogy régebbi sikeresebb játékokhoz nem kompatibilitis. Ezekkel mindig ez a gond, úgy mint a HD monitoroknál az előző generációsbeli játékok (persze nem az összesre értem, csak amik mondjuk 80 fölötti értékeléseket kapott...ilyenek :)
szerk.: Borisz80: Aki nem tud valamiről valamit vagy még ki sem próbálta azt ált. nem érdekli. Akit foglalkoztat utánajár, videókról is ki lehet venni ezt azt, de az még nem kárpótolja a tapasztalatot :) Utoljára szerkesztette: mester1987, 2014.10.06. 11:15:38
most már kiírom hogy OFF Oculustól sem romlik jobban a szemed mint a monitorra való nézéstől. Be kell normálisan állítani a pupilláid közti távot és a fókuszt és akkor nem leszel bandzsal vakegér. Annyi butaságot osztanak olyan emberek akik ki se próbálták, vagy kipróbálták de hibásan elemezgetik a tulajdonságait, elfelejtve azt hogy egy fejlesztés alatt álló termékről van szó, nem pedig egy kész és végleges dologról. De gyanítom hogy a kész terméket is majd a TrackIR-hez hasonlóan folymatosan upgradelik majd és jönnek ki a még fejlettebb verziók. Az Oculus Dev1 és Dev2 között is hatalmas a különbség. Ismerek olyan srácot aki repszimulátorral próbálta ki a dev1-et -ami a dev2-höz képest már hulladék- és hatalmas negatív élményt hagyott benne, mert rosszul volt a használata közben. Nos igen. Általában az emberek többsége rosszul lesz igazából is ha beül egy kis gépbe és az meg akrobatikai manővereket csinál, te meg érzékeled a távolságokat. Voltam a Gripen szimulátorban is (találóbb nevén "A Gömb"), ott is meg kellett fognom a kabin keretét mikor mellette álltam -és a pilóta meg benne ülve tartott egy kis műrepülést-, mert szédültem. Pedig itt csak projektorok vetítették egy teljes félgömb felületére a tájat.
A másik dolog hogy a vr a jövő. Ez a jövő már 1995-ben elkezdődött, de akkor még nem volt meg a kellő technológia, most itt van. Vagy az oculus illetve vr ellenesek kedvéért inkább lépjünk vissza a számítástechnika (játékok) terén? Ha valakinek kell még meg van a C64-em :D
Záró mondatomként -aztán nem OFF-olom tovább a vr témával a topicot-, azt javaslom, hogy akit érdekel az próbálja ki. Ne vonjon le előre következtetéseket egyes emberek rossz vr élménye alapján. Ki kell próbálni! Aztán ha valami miatt nem jön be akkor tudja az illető, hogy azt nem neki találták ki és nem kell megvenni.
ON Utoljára szerkesztette: Borisz80, 2014.10.06. 08:49:43
Így is romlik a szemem az állandó monitor előtt üléstől,attól meg még jobban. Nekem nem kell olyan engem nem érdekel!Ez kb olyan mint a 4K azt is magasról leszarom. Utoljára szerkesztette: grebber, 2014.10.06. 07:06:54
És ne felejtsük el, hogy a Doom 4 már támogatni fogja az Oculus Rift-et, és maximálisan belever majd a foteledbe a játék... gyakorlatilag ez a fajta játékmenet már a Mátrix-os szint előszobája lesz. A tested ugyan még nem mozgathatod (a fejet kivéve) de minden másban tök olyan lesz mintha tényleg ott lennél a játékban.
Csatlakozom.. 1 hónapja van oculusom és valóban más dimenzióba helyezi a játékélményt.. olvastam itt hogy "nem nagy cucc" :D nem tudom ö probálta e de üzenem brutális!! és jönnek rá szépen a játékok is .. Half Life 2 pl eszméletlen.. és hány éves grafikárol is beszélünk??!! :D ja és ne olyat képzeljetek mint a mozis 3d .. az ehez vicc .. tényleg ott vagy a játékba, egyértelműen ez a jövő ! És tényleg ez után nincs kedved a sima monitoros játékhoz.. Én is csalodott voltam ,hogy bereklámozták ezt a játékot aztán még se támogatja.. jó nagy bakot löttek ezzel.. Mindenesetre aki tudja probálja ki.. erre fog utána gyűjteni azt garantálom :) még annyi... viszont a vorpx gyenge.. tehát amit a vorpx 2d to 3d csinál.. vagyis csak szeretne, nem az igazi.. talán még kell neki idő..
Most ezt mondod, de elképzelni nem tudod mennyire megdobja a játékélményt egy Oculus. Kipróbáltam az Outlastnál és még egy-két játéknál... a magad alá fosás garantált. Ha kipróbálod már nem fog kelleni a monitoros játékmenet, hidd el. Egy jobb videókari áráért már most is beszerezhető, remélhetőleg lejjebb csökken az ára és többen is játszhatnak vele.
Egyébként van egy program amivel a nem Oculus-os játékokat lehet játszani Oculussal is. VorpX a neve és elég szépen el lehet vele tologatni nem Oculus-os játékokat. Kiváncsi vagyok az Alien Isolation-ra mert dögösen néz ki, és pláne hogy túlélő horror félelmetes lesz.
Azért nagyon nem kell tőle tartani, tényleg nem olyan zavaró. A Szevasztopol űrállomás olyan nagy, hogy ha reálisan mozogna az alien és nem mindig körülöttünk, akkor kb a játék alatt jó, ha egyszer összefutnánk vele. A Nostromo milyen pici volt, de ott is konkrétan aktívan keresni kellett Dallas kapitánynak (ami ugye hiba volt, remélem a 40 éves film már nem spoiler).
Egyébként a játék eléggé lineáris, nem sand box, aki azt várta, hogy szabadon bejárhatja az állomást, az téved, szépen a küldetéseknek megfelelő sorrendben kell végigmenni és van benne egy csomó scriptelt esemény is.
John Carmack csinálja. Nem egy nagy cucc, fejérzékelős. Ahogy a fejedet mozgatod úgy forog, de gondolom egér uu. kell a lövéshez pl. Nincs annyi FPS, hogy kihasználd amúgy. Ez olyan, mint a 3D anno. Valamennyi plusz, de sokat nem ér.
Nem poénból vannak korhatáros software-k. Szerintem általános dolog hogy nem szabad engedni a gyereket ilyennel játszani, pont úgy mint ahogy pl horror meg pornó filmet sem ajánlatos vele nézetni ha olyan fiatal még. :D :D :D
Csakhogy, ha demót megcsinálták vr-re, akkor mi tartotta vissza őket a full verziótól? Lehet hogy nincs sok embernek oculus-a de mint annak idején a vfx-1-el is, az sem volt elterjedt még is a tech demonstrációk után már fejlesztették rá a játékok. Legalább is meg volt a játékokban a lehetőség hogy a vfx-et is használd. Az oculusal nem tudom miért haboztak hiszen jövő tavaszra ígérik a boltokba a kereskedelmi forgalomba hozható verziót. Ugyebár most még csak fejlesztői verziók vannak, amiket a gyártók hagsúlyozottan nem ajánlják hogy a gamer társadalom vegyen belőle, hanem az erre fejleszteni vágyóknak ajánlják. Nos az Isolation fejlesztőinek a rendelkezésükre állt, a demóból pedig igencsak pozitív dolgokat szűrhettek le. Úgyhogy én nem értem miért nem tették lehetővé a vr funkciót mikor kb fél év a megjelenése.
Nem tudom ki próbálta már ki nem, de nekem naggggyon bejött még így gyermekbetegségeivel is, mert egyszerűen ha felveszem megszünik körülöttem a világ és teljes beleélést biztosít pl egy értelmesen megírt FPS játékba vagy szimulátorba. Tér látás, szabad fejmozgás. Gyakorlatilag olyan élményt nyújt nekem, hogy nem nagyon látom értelmét a monitorra korlátozódott játékoknak... na de ez más téma és nem ez a fórum.
A vfx-1 -re visszatérve. Tudtátok hogy az Alien Trilogy alkalmazta a vr-t?