A multi abból áll, hogy feltöltöd ATLAS-ba az általad megtalált és elnevezett fajokat, növényeket, bolygókat és azt mások látják. Namost tudod ki kiváncsi a pussy, dick, ass, stb bolygókra...
Ha fullscreenbe rakom out of rangel a monitor. pedig natív felbontásra állítottam. :/ Valaki ötlet? szerk.: bármilyen felbontást állítok, ha fullscreen akkor ezt csinálja. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.08.12. 19:55:15
Multi nincs benne .... van vmi online mizéria, de valszeg anélkül is teljes a játék.
Igen már fent van pár torrent oldalon, de annak van értelme? elvileg online ugye vagy multi vagy mi... van értelme egyáltalán a virágboltinak? mármint, játszható?
Persze ezekkel tisztában vagyok. Nekem nem is voltak elvárásaim. Mint már mondtam aki erre vágyik az élvezni fogja.
De 100.000eurot kaptak a projekt életre keltésére. Nem mindig volt kickstarter nem mindenkinek fogják finanszirozni az alap büdzséjét. aztán meg 60euro/db a játék. Reméljük, hogy ezt fejlesztésre fogják fordítani és további csapatok fognak a játékon dolgozni mert van potenciál.
Egy emberként is meglehet váltani a világot. Ott van Notch. Nézd meg a játékát több millióan megvették/ játszák pedig zseniális egyszerűség jellemzi. Neki is volt munkája benne és ő egyedül csinálta meg. Megcsinálta. Ez egy nagyon jó ellenpélda. És most lehet jönni azzal, hogy hát az nem ugyan az a grafika meg nem ugyan az a programozási nehézség stb. blablabla.
Nem is akarom lebeszélni az embereket a vásárlásról. Csak szeretnék egy kicsit reálisabb képet adni az embereknek arról hogy mi is ez valójában. Azért ne vegyék meg mert "talán ez lesz benne meg majd ezt meg azt is talán beteszik" mert akkor csalódni fognak. Vegyék meg azért a játékot ami valójában.
A probléma, hogy az általad várt, elképzelt, igényelt játék nem az NMS. Ne a fejlesztőkre legyél dühös, hanem a Sony-ra, aki rámászott egy 18 fős kezdő csapatra és világszínvonalú hájpot generált a kicsi - most már - exIndie csapat garázsjátékának.
A szoftverfejlesztésben vagyok lassan 20 éve, dolgoztam nagy kiadóknak, tudom, 18 ember (amiből kb 6 volt aki ténylegesen fejlesztett) nem váltja meg a világot 5 év alatt, főleg, ha saját engine-t is ír. A Star Citizen is 5 éve készül 5x akkora, rutinos csapattal és még hol a vége. Ráadásul az is csak azért tart ott, ahol, mert liszenszelt motor dübörög alatta.
Én felfogtam amit mondtak már az elején, pontosan tudom mit akartak adni, mit fogok kapni, ezért is vettem meg a játékot, mert nekem ez jó. Nincs ezen mit tovább rágni. Persze lehetett volna a játék autószimulátor, RTS, 1000+1-ik early access építgetős homokozó is vagy kompetitív fps. De nem lett, ez ilyen játék lett.
A lényeg, hogy a hülye Sony-t kell szidni, mert ahogy a Hello Games is mondta volt, ők sosem akarták ezt a figyelmet. Legalábbis még nem, nem az első szárnynyitogatásukkor.
Egyébként hosszútávú ingyenes szupportot ígért a csapat, jönnek majd az új fícsörök folyamatosan. Most ennyire tellett a határidőig. Ez egy ilyen szakma. Félreértés ne essék, nem a játékot védem, hanem a csapatot és a szakmát, mert tisztában vagyok vele, hogy a laikusoknak fogalmuk sincs mivel jár és hogyan zajlik egy ekkora (de kicsi sem) fejlesztés menete.
Végül az ára a játéknak. Sony. Drága és nem ér annyit? Természetesen nem kell megvenni. Idén lesz még két Steam vásár, jövőre meg valószínűleg 20 alatt kapható lesz.
Részemről végeztem a "védéssel", vagy legalábbis a szubjektív vélemény nyilvánítással, amivel természetesen nem kell egyetérteni. A játék ezennel elérhető, mostantól minden off, warez és nem kifejtett divatfikázás kukázva lesz. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.08.12. 19:17:25
Azt nézem, sokan akik eddig PS4-en nyomták, most áttértek PC-re ....... azért 2x kifizetni a 60$/eut-t se semmi :)
Nyomassátok, estig kitalálom, hogy vegyem e :)
Az általad felsorolt játékok kb egyikének sincs köze az általam soroltakhoz ... mert amit te sorolsz, azok leginkább az űrben játszódó cuccok, míg amiket én írtam - főleg a StarBound - az az űrhajódon és a bolygók felszínén játszódik :)
A 'szimplán' űrlövöldözős játékok - vagy amelyek túlnyomórészt erről szólnak - nálam kuka kategória :D
De ha nincs mit begyűjteni az ismeretlenből és kreálni abból valamit, akkor a random összevágott dolgok felfedezése hamar kifullad ... tudod, kell a jutalom és egyebek :)
A StarBound tök ugyanaz, mint a NMS - akarom mondano, a NMS egy kiherélt StarBound - csak éppen van benne 'élet', és határtalan kreativitás, bossok, stb.
"hátradőlős pihenős játékok " mikor lett elfogadott kategória mert legközelebb így keresek rá a chill játékokra. Mint már korábban mondtam mindenkinek mást jelent a kikapcsolódás mint zenében mint játék stílusban, így nem lehet kategóriaként hivatkozni rá főleg NEM lehet ez egy mentség a fejlesztőktől a content hiányára. Akit a szép tájak nézegetése nyugtat meg annak tökéletes játék és én vagyok a bolond, hogy azért többet várok a pénzemért mint egy 30fps-es beautiful planet slideshow. Csak, hogy tisztázzuk nekem tetszik a játék. Én a fejlesztőkre vagyok dühös hogy elpazarolnak egy ilyen remek koncepciót. Annyira nem követtem nyomon a játék fejlesztését. Az is lehet, hogy ők már régen ki írták hogy ez a játék ennyit fog tudni se többet se kevesebbet, várjunk mégse: "No Man’s Sky is a game about exploration and survival" "Every solar system, planet, ocean and cave is filled with danger, and you are vulnerable. Your ship and suit are fragile, and every encounter can test your skills to the limit. From dogfighting in space to firstperson combat on a planet’s surface, you will face foes ready to overwhelm you. And one mistake could see you lose everything. In No Man’s Sky, every victory and every defeat has lasting consequences."
Aztán lehet vitatkozni arról, hogy jelenleg hozza-e a játék a survivalt vagy csak az explorationt. Úgy érzem a koncepció jó csak a játék fele hiányzik. Utoljára szerkesztette: spybot919, 2016.08.12. 18:22:15
több értelmét látnám az anyagok gyűjtésére colonia szükséglet miatt,nem azt mondtam hogy minecraft építés akarok csak mondjuk lakható bolygón kelő anyag ha megvan lehetne kolóniát épitenni, és azok fentartásra anyagokat gyüjteni,nem csak az lenne utaz a-b be ja közbe ugrálj bolygóról bolygóra mert kell az üzemanyag, meg ha ott vagy akkor kapcsold be a rádió adót mert a lusta űrlény aki mellesleg az épületbe van nem megy ki Utoljára szerkesztette: drop, 2016.08.12. 17:47:25
Rebel Galaxy az exBlizzard/Runic Games fejlesztőitől? Nekem az egyik kedvencem. Igaz kamu 3D de jó cucc. X-Rebirth is majdnem tökéletesre lett csiszolva, az is tuti darab és ha egyszer elkészül a Star Citizen is jó lesz. Elite Dangerous-nél viszont kevés unalmasabb játékkal játszottam. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.08.12. 17:47:28
az a baj, hogy a végtelen még mindig azt jelenti számomra, hogy kurva sok random generálás és kevés tartalom, pont azért mert "végtelen". De ne így legyen. Gyerekek 1 óra és nekieshetünk. Ma se fekszem hamar :D
Nem irónia, ez egy stílus, ilyen a Jurney, Voodo Garden, Eufloria, Gravity Compass, Aquaria, stb. Direkt kikapcsolódós, lassú, hátradőlős pihenős játékok kellemes búgó zenével, képi világgal, játékmenettel. NMS-hez legjobban hasonlító játék talán a Subnautica. Tehát létező dologról van szó.
Hát azért ne haragudj, én akarok egy otthont, egy bázist, egy bolygót ahová bármikor visszatérhetek ha kedvem tartja. Lerakni bányákat, harvestereket stb. De ha ez nincs, legalább az űrhajó fejlődjön, és legyen csurig megpakolható minden szarral és lehessen benne mozogni meg ilyenek míg az az űrben lebeg.
Azt aláírom, hogy lassan minden játékban benne van a bázis építés. Lassan minden játékból open worrld-öt csinálnak meg survival gamet. Értem, hogy ez a trendi, de nekem, nagyon nem hiányzik a bázis, ha ott egy univerzum. Az ismeretlen maga vonzóbb mint felhúzni egy betonfalat. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.08.12. 17:40:08
A kettő miért zárja ki egymást? A Starboundban is kismillió bolygót fedezhetsz fel, ettől függetlenül bárhol felhúzhatod a saját kis Rákosrettentődet, ledobsz egy zászlót, vagy teleportert, és onnantól a hajódról bármikor beugorhatsz a kolóniára, ha kell valami, akár egy expedíció szünetében is. Két életveszélyes felfedezőút között meg nagyon jó kis nyugiperiódust szolgáltat a kolóniád bővítgetése, csinosítgatása (főleg a felfedezőkörutak során lenyúlt berendezési és használati tárgyakkal hehehe).
Ott a végtelen univerzum és a lehetőség arra, hogy bejárjuk az egészet, de erre valaki építgetni akar minecraft módra XDD Sok más játékba azt lehet csinálni, de ebbe nagyon nem az a cél! :)
És egyébként hogy gondoljátok ezt a kolóniaépítést, hogy ha egyszer kimentek a bubitokkal a bolygóról, akkor az eltűnik? :) Vagy épp a visszatérést hogy tervezitek? Letelepedtek? :D
Egy személyes kolónia na azt megnézném azért. A kolónia is a többjátékos élmény egyik pótló illúziója amitől teljesen el akarnak határolódni ezért nem hiszem hogy ezt megszeretnék valósítani. Ahogy a NMS fanok írnák ha planetary managementet szeretnénk menjünk eve-zni meg minecraftolni mert "ennek a játéknak az a lényege menj felfedezni és ne az hogy egy bolygón ülj!" Mindig azt hiszem hogy ez egy kreatív új világ de a fejlesztők olyan röghöz kötöttek. Persze lesz az a játék amit majd rendesen eltalálnak de arra még sokat kell várni. Jöhetne már egy tartalmi sci-fi. :) Utoljára szerkesztette: spybot919, 2016.08.12. 17:07:50
Máig hordom az Infamous SS sapkáját, nyáron pedig a WD sapkáját, emellett ott áll a polcomon a SWTOR Dark Malgusa, ill. a SPSofT Cartmanje. :) stb. Azért nem csak kulcstartóból áll a mai CE!
beleteszik a bázis építést akkor már jó a játék, meg colonia építés mekkora lenne már
Mindig vannak, akik a félresikerült játékoknál belemagyarázzák, hogy Te vagy a szar, ha nem élvezed, és elvárásaid vannak .... :)
Én még azt sem mondanám, hogy félresikerült, csak megannyi létező ziccert hagy ki, mivel tucat olyan játék volt már az elmúlt években, amely 1-1 részét a zsánernek magasra tette, de egy sincs, amely ötvözte volna egybe az egészet, hogy az egekbe szállhasson ... és ugye ezt várnák sokan, de nem ez a játék fogja megadni nekünk.
Mondom, ez a formula már ott pihen 2D-ben a StarBoundban, sokkal-sokkal több tartalommal ... ezt tolja már valaki 3D-be, és komolyan mondom, 40 ezret is fizetek érte :D
Kéne egy rakat pénz, és istenbizony csinálok egy csapatot, és ezeket a játékokat összegyúrom :) StarBound, Space Engineers, Edge of Space, Terraria, MineCraft, Portal Knights, stb-stb Utoljára szerkesztette: Laza, 2016.08.12. 16:24:33
Sajnos igazad van, de azért nem szürkültem ki teljesen... :)
Legutóbb akkor éreztem ugribugri örömöt játékkal kapcsolatban, amikor startrek onlineban több havi grind után sikerült megvennem egy steamen 140 euróért árut kiegészitőt csak és kizárólag ingame pénz felhasználásával. Hosszasan készültem rá, kikalkuláltam hány karival mennyit és mit kell farmolni, hogy még megcsípjem a Black Fridayos 20%os leárazást. No ott volt indiántánc amikor a C storeban rányomtam abuyra és megjelentek az új hajók az inventoryban. DE a lényeg, az egészet hosszas elemzés és munka előzte meg, pontosan megnéztem mire "költök" majd, nem ilyen hirtelen felindulásból elkövetett teaser miatti shopping volt...
@Yossarian: volt pár játék amit wishlistre tettem, csorgattam a nyálam ha majd kész lesz, figyeltem a fórumait - pl Starbound - azt most hogy már kinnvan mégse érdekel. Franc tudja ez melyik agyi betegség...
Collectors edition? Soha nem vettetm olyat, igy is tele van szeméttel a lakás, nem kell még játékos kulcstartó, sörösdoboz, műanyag figura meg minden más használhatatlan kacat :) A CE az SZÁMOMRA a PC játékvilág ultimate értelmetlensége....
Mély gondolatok da vinci. Csak nincs értelme. Két hét ? Ennyi fejlesztővel fél évig nem lesz hozzá dlc az biztos :D 60 euro két órányi szórakozásért. Istenem. Egyeseknek tényleg mindent ellehet adni. Utoljára szerkesztette: spybot919, 2016.08.12. 16:11:44
Nekem például évek óta a BF1 az első ilyen, aminek a megjelenési dátumát nem vállvonogatással kezelem. Csak hogy éreztessem, életem első játéka, amit előrendeltem. Mondanám, hogy ebben szerepet játszott az irtózatos hype körülötte, de az ilyesmi hidegen szokott hagyni (sőt, mikor ott a szénnétépett Snoop Doggot, meg Zac Efront játszatták vele az E3 előtt, fetrengtem a röhögéstől, annyira röhejes volt az egész helyzet). Viszont a gameplay, amit láttam belőle, az többet mond minden szónál.
Ne hisztizzetek mán, este úgy is kiderülnek a dolgok. Ha már képes arra, hogy pár óra prüntyögésre lekössön, akkor 1-2 hét alatt lesz benne annyi tartalom sztem, hogy jó legyen.
Csak ezzel a hozzá állással még azelőtt elhasal hogy lenne büdzsé feltölteni a játékot tartalommal. Persze a bunkó Sean magának fejleszt játékot nem neked vagy nekem. Magasan leszarja, hogy mi mit szeretnénk látni a játékban mint kiderült pár community felé irányúló reakciójából. :( Újabb sci-fi indul lefelé a lejtőn a szivem meg vérzik.
Elnézve az eddigi "tartalmakat", remélem, hogy a No Man's Sky is abba az irányba megy el, mint a legtöbb ma megjelenő játék. Epic grafika megjelenéskor, de 0 tartalom. Aztán idővel megtöltik tartalommal a day1 befolyó összegből. Az ember meg ilyenkor megveszi egyben a kész játékot, és beletol 1000 órákat. Nekem ezzel nincs bajom, mert egyrészt jó tartalmat időigényesebb generálni, és jó hozzá a folyamatos feedback a felhasználók részéről, másrészt a grafikai szintet alapvetően meg kell határozni, mert utána már nem nagyon szokás / van lehetőség módosítani.
Lásd nálam pl. XCOM 2.
Remélem, a No Man's Sky is ebbe a kategóriába fog esni. Én megvettem pl. Fo4-et, RotTR-t is day1, kb 1-1 órát, ha beléjük toltam eddig, majd ha teljesek lesznek (már azóta azok) - és időm is lesz -, bele fogom tolni azt az X órát, amit megérdemelnek.
Aki meg kivár, az ugyanúgy teljes játékot kap majd, csak az eredeti ár töredékéért. Mindenkinek win-win, az én meglátásom szerint, csak türelem kell, meg más - régebbi - játékok, amivel eltölti az időt az ember addig. :) És közben nem bitchingelni, mint az ovisok. Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.08.12. 14:21:14
Szar ezt kimondani de énis igy látom sajna. Ha 20 dodó/ojró lenne aszondom ok. De amig egy Diablo is fele ennyibe kerül vagy egy witcher 3 addig ez a kontent ami ebben van nagyon kevés. Okés, hogy majd jönnek "ingyenes" dlc-k (amiket a vételárral ki is fizettél előre) de ki tudja mikor? Miért nem lehet bennek építeni úúúúúúállomást ha már fossá kell harvestelned a világot? Miért kell egy chip-nek 1 slot és 500 plutóniumnak is 1 slot? miért kell EGYESÉVEL craftolni? Úgy érzem, hogy egy kicsit megint béta tesztelnek a játékosok és ami miatt sokat sirnak (craft rendszer) azt majd szépen javitják. De ez egy INDIE játék nem egy AAA cím... na mindegy. Marad a csúnya verzió kipróbálásra és majd meglátjuk. Látatlanba ezért én ennyi (!) pénzt nem adok.
Ugye remélem csak ironizálsz. Még viccnek is rossz, hogy a "Chill, pihenős" kijelentés szerinted létező játék kategóriák. Mindenkinek más hozza el a nyugalmat valakinek a minecraft valakinek a call of duty de ez nem a játék felépítéséről szól és attól még nem lesz "chill , pihenős játék. Ez ember függő, hogy kit mi nyugtat meg és mi köti le. Persze vannak emberek akiknek mindent el lehet adni. Csinálj egy játékot ami kurva jól fog kinézni alapelven ( mert ugyebár már megvannak a hozzá levő technológiák és hardverek) Azt nyomogassa a WSAD-t a paraszt majd leköti a látványorgia. Persze amikor már kritikára kerül a sor akkor lehet burkolózni filozófiai baromságok mögé meg mondogatni, hogy azért nincs tartalom mert ez csak egy "chill"elős játék :) De ettől még nem lesz több mint amit a nagy fanok szeretnének belemagyarázni csak hogy igazolják azt, hogy nem csináltak vele rossz vételt. Ezektől a kis szarságoktól eltekintve nekem nagyon is tetszik a játék. Engem minecraft is le tudott kötni pedig elmúltam 30. És az is indie cím még is milliós eladásokat produkált és van benne tartalom. Szerencse az a játék nem a hollywoody alapelven alapult, hogy látvány orgiával adjunk el egy filmet esetleg játékot. Mert jelenleg a no mans sky többet nem tud nyujtani ennél. Aki ezt eltudja fogadni nagyon élvezetes játékban lesz része.
Én 40 euróért tudok várni két-három napot (próbaverzió csak PCn van). Annyi játék van amivel el tudom foglalni magam., hálistennek már kinőttem abból a korból hogy izgatottan toporogjak egy játék miatt hogy jajmikorjönki :)
Persze ez kétélű fegyver, én nem is repesek örömömnben amikor megkapom. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.08.12. 13:09:03
Én tippre leginkább a Mass Effect 1-ben lévő bolygófelfedezését várom, elnézve a videókat nem fogok csalódni.
Sajnos, mivel ki akartam maxolni a ME1-t, a végére már nagyon untam a bolygók felfedezését. :D Persze itt meg alapvetően ez a cél, úgyhogy nem is vár mást az ember.
UPDATE: Az egyik kolléga két nap után elkezdte unni a béna craftolást, az ugyanolyan bolygókat (csak szinük más) és azt, hogy grindolsz, grándolsz, de minek...
egyertelmu, meg csak fel sem merult, hogy penzt adjak ki erre blind
Nincs büntetés. ugyanúgy manőverezel a teherhajóval, mint a kicsi vadásszal. A különbség abban van, hogy milyen upgrade-eket rakhatsz bele. Azok különböznek. A vadászrepülőbe inkább fegyó meg hajtómű upgrade-eket találsz a teherhajóhoz kevesebb upgrade-et találsz de igy több hely marad a matiknak.