Szubjektív, hogy megéri-e. Aki komoly szimulációra vágyik, az csalódni fog. Minden tekintetben az arcade vonalat erősíti, ami persze nem baj, ha valakit ez nem zavar. A beletehető játékóra mennyiség alapján szerintem megéri a 25ojrót, nekem az alapjátékba is belement 60-70 órám anélkül, hogy még untam volna. Ez ma simán megvan 100 óra az építkezéssel és egyebekkel együtt. De ez is grindfest, mint az Elite. Cserébe sokkal több tartalommal, sokkal "gyerekesebb" kivitelezéssel.
Nem szoktam ilyet mondani, de talán legjobban akkor jársz, ha kipróbálsz előbb egy virágboltit, és ha pár óra után még bejön, akkor megveszed. Persze nem teljes áron, annyit azért nem ér. Szerintem legalább is...
Tegnap este megnéztem. Ahogy az oldaluk is írja, még ez sem a teljes változat. Felhők még javulnak, illetve a tesselation is később kerül bele. Hiányolom a víz fénytörését is. Elég béna még mindig, hogy átlátszó, mint az üveg, bár azért így is lényegesen jobban néz már ki. A bolygó felszínek még mindig máshogy néznek ki föntről, mint, mikor már leszálltál, pedig azt írták, ez javítva lett. A gyűrűs bolygóknál fura anomália, hogy a gyűrű beleér az atmoszférába, ahogy elkanyarodik a bolygó mögé. Egyelőre csak ezeket a grafikai észrevételeket tettem.
A Hello Games gyakorlatilag a Criterion games (Burnout Paradise, stb) magja. Sean alapította és ha rajta múlt volna a játék nem jelent volna meg 2017-ig. Viszont a közösségi támogatás helyett a Sony-t választották befektetőnek. Itt fordult fel minden, emiatt kellett Sean-nak hazudoznia. Illetve alapvetően nem hazudott, mert a 90%-ban megvolt amit mondott, csak nem volt idejük rá hogy rendesen befejezzék, ezért kivették és tették vissza később / írták újra. Sean is mondta több interjúban, hogy ő csak egy programozó és cégvezető, nem szeret és nem is igazán akar interjúkat adni. Ahogy a Blizzard sem mond senkinek semmit amíg kész nincs valami. Csak a pénzéhes Sony rájuk térdelt.
Egyébként máig 20 fő alatt vannak. Ezért tehetik meg azt, hogy a '16-os eladások összegéből máig finanszírozzák a fejlesztést.
Lassan 20 éves szállóige, "ha nincs Sony, akkor nincs baj" - (Star Wars Galaxies community) :) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.07.25. 21:18:15
Sok dolog együttese jött itt össze szerencsétlenül, az általad leírtak mellé még az is társult, hogy beindult egy hihetetlen hype train, ami általában nem szokott jól elsülni. Főleg, mert a scifi rajongók ugye közismerten egyrészt rettentő fanatikusok, másrészt elképesztő fantáziával bírnak. A hype miatt ez a fantáziálás is olyan méreteket öltött, aminek nincs az a fejlesztő, aki megfelelhetett volna. A megjelenéskor is mondtam, hogy a játék semmivel nem rosszabb, mint az egyébként brutálisan sikeres Subnautica, gyakorlatilag ugyanaz a játékmenet, nincs konkrét cél, csak felfedezel, grindelsz jobb cuccokért stb. és mégis, mivel ott nem volt hype, csak szép csendben EA-ban dolgozgattak, senki nem látott bel ennél többet, helyén kezelte a közösség a játékot és nem is volt semmi gond vele. Ellentétben az NMS-el, ahol már százezrek jártak a fellegekben, képzeletben...Na mindegy, azt mindenesetre jó látni, hogy nem adták fel!
A Kotaku is csinált egy rövidke before / after videót. Bár én az előző kinézettel is elvoltam, ez a külső nézet nekem sokkal jobban bejön. A játékot még nem raktam vissza, de hétvégén szerintem újra ránézek.
Magyarításról van valami hír?
Tenksz! Határozottan tetszik! Még a végén megkedvelem a játékot.
A freighteren volt rengeteg növény telepitve pénztermelés céllal, le volt rakva az összes páncélszekrény, tele nyersanyagokkal, cuccokkal. A patchnél minden eltünt, megváltozott a freighteren az alakitható, beépithető terület, és nem találtam olyan terminált, ahonnét ki tudnám venni ezeket a felszedett tárgyakat. Minden elveszett amit hosszú hónapok alatt összegyüjtőgettem?
Nagy része igen, mivel a nyersanyagok és szinte minden teljesen átalakult. Igazából könnyebb lett , de komplexebb. Hamarabb tudsz elérni dolgokat ami annyira nem baj szerintem.
Ez ilyen hozzászólást kerestem :) Nekem tetszik az elite, csak meguntam már a grindelést, meg mindenféle hajót összekalapáltam, nincs már cél. A 7 days to die-ba is nagyon sokat tettem, az nagyon tetszett. Van összehasonlítási alapod a 7 days to die-al? Ha igen, ahhoz képest milyen?
Sajnos a 7 days to die-hoz nem volt szerencsém, így nem tudok véleményt alkotni. Valójában a műfajon belül most az Egosoft X4-et várom nagyon, adiig elleszek ezzel az NMS-el és a Fallout 4-el még. Elite-re majd kb. 2 év múlva tervezek visszanézni, amilyen tempóban halad a "fejlesztés". Meguntam szimplán. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.07.27. 21:55:08
X4-el 3-4 év múlva játszunk, mert a trend alapján kb 2 év kell a megjelenés után, mire használható játék lesz belőle:)
Rebirth-el gyakorlatilag nem is játszottam, elvesztettek a megjelenéskor azzal a szarhalommal amit a kezembe adtak. Azóta meg nem volt gyomrom hozzányúlni. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.07.27. 23:40:08
Ha egy bolygón felfedeztem egy trading postot vagy más bázist akkor után hogyan találom meg? Nem igazán tiszta a waypointkezelés, már ha van ilyen. :D
Nos, sok dologban igazad van, de a hype train az leginkább a Sonynak köszönhető (nem a játékostársadalom hibája) illetve a kis szakállasnak akit hiába próbálunk meg mentegetni, MASSZIVAN asszisztált ehhez (és nem láttam hogy az interjúk alatt pisztolt tartottak volna a fejéhez, arról se olvastam hogy a Sony elraboltaa barátnőjét és azzal fenyegette hogy kivégzi ha nem hazudja azt amit mondanak neki). Mentségére legyen szólva, hogy nem szaladt el a pénzzel és becsülettel próbálja helyrehozni, de a sírját ott maga ásta meg amiből azért úgy néz ki sikerül kimásznia (megbolondította a siker és a pénz na :) )...
A másik, hogy a subnauticára azt mondani hogy nincs sztorija meg konkrét cél.... ejnye na! Utoljára szerkesztette: lammaer, 2018.07.29. 10:13:04
" Igazából könnyebb lett , de komplexebb" Nekem forditva jön le. Igazábol macerásabb lett, de egyszerübb. sorba állnak a frigtheren a 48as hajok amiket raktárnak használtam. most mindent lehet eladni roluk, ujratanulni és ujra gyüjteni. A trezorokban tipusonként volt minden csoportositva. Csak az ujboli rendrakás és készletcsere több napi szopás. Ennyi erövel akár házimunkát is végezhetek. 250 orát öltem bele és kezdhetem elöröl. Van egy atlasz pecs elötti 48as is amit azért tartottam mert a rajta lévö technologiák közül párat még mindig nem tudok gyártani erre törlik az egészet. Még az elsö sokkhatás alatt az anyjukat szidom. Eddig az ismert receptet akárhányszor megépithettem. most nem reagál az "e"-re hiába jelzi(ujratelepités is volt), hogy van megépithetö cucc. megvehetem és berakhatom ujra és ujra.
Nem volt újraindítás. Meghaltam, éledés után odattrappoltam ahol ez történt és nem volt semmilyen sír. Háromszor haltam meg eddig, egyszer sem volt meg a hullám.
Egy kis házikon, ha a rendszeren belül szkennelsz egyet, néha lehet találni. Ajánlott felépíteni a hajóra az Economy scannert. Ezzel tudsz találni trade postokat. X menün belül a unitily-be.
Építesz signal booster-t és keresel vele outpost-ot, vagy space station-ön kérdezel körbe (ask direction). Vagy csak repkedsz a bolygón és nyomogatod a scanner-t. Előny ha van economy scanner modul a hajón. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.07.29. 19:57:29
Planet Zoology-ba nem akar növekedni a rangom. Beszkenneltem minden élőlényt és fel is töltöttem, de nem történt semmi. Valami bug ez?
HELP Megvettem én is a játékot így leárazva, telepítettem is de amikor rányomok a play-re akkor 1-2 másodpercre fekete képernyő mintha elkezdene bekapcsolódni de ezt követően fogja magát és leáll. Hogyan tudnám ezt orvosolni? Videókban csak olyat találtam hogy: No Man's Sky > Binaries > Settings és az ott lévő két szart töröljem ki vagy épp írjam át a felbontást a megfelelőre és úgy próbáljam el elindítani. C++ 2010 és 2013, x64 és x86 is fent van a gépen.
Hogyan lehet külső nézet és belső nézet között váltani?
Hova érdemes bázist telepíteni?
Akciómenü (kontrolleren d-pad le), fogaskerék és ott lesz a nézet.
Asszem AMD Radeon R200 series, de még valamikor tavaly i3-al meg 4 giga rammal lazán futott amikor egyszer leszedtem torrent oldalról. A driver nagy eséllyel friss mert kb 1 héttel ezelött lett újra rakva a gép. De ahogy látom ezt a problémát a játék megjelenése óta egészen mostanáig jelen van ez a probléma sok embernél.
Nekem is AMD-m van és emlékszem, hogy régebben küzdöttem vele. Csak az AMD clean install és a shader cache törlése segített. Illetve volt még a tkgraphicssettings.mxml-ben az UseHDR false-ra állítása.
Nekem a gamedata után csak olyan van hogy PCBANKS meg FullLog.txt(full üres az egész fájl). A UseHDR meg alapból false-ra van állítva. Utoljára szerkesztette: tutyimutyi2, 2018.07.31. 18:08:37
Attól, hogy a windows-t újratelepítetted, a VGA driver még nem lesz naprakész.
"de még valamikor tavaly i3-al meg 4 giga rammal lazán futott" Azóta teletömték tartalommal, javítottak a megjelenésen stb. Egy 5 éves GTX970-el és egy középkategóriás Intel procival hozza a 60fps-t max beállítások mellett.
Azt azért ne várjuk el egy játéktól, hogy egy irodai gépen fusson. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.07.31. 18:12:19
Nyílván nem is irodai gépen akarok vele játszani hanem itthon sajáton. Jelenleg ami van az AMD radeon R200 series, Intel i5 4460 meg 8 giga ram. A mindenféle GTX fiszem faszomokkal kéretik engem békén hagyni nem értek hozzá. Utoljára szerkesztette: tutyimutyi2, 2018.07.31. 18:14:45
Oké, de az i3 és R200 az irodai teljesítmény. A mai minimum gépigény majdnem minden multiplatform játéknál a legrégebbi támogatott konzol hardvere. Ez kb egy 4 magos i5-4xxx proci, 8GB ram és GTX1050 - ill az ennek megfelelő AMD konfig. Kb. 160ezer Ft-os vas, ami egyébként 3-4 éves technológia. NMS ráadásul elég erősen CPU-ra támaszkodik a generált tartalom miatt, mintsem a GPU-ra. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.07.31. 18:14:43
"Azóta teletömték tartalommal, javítottak a megjelenésen" Ahhoz képest megjelenés óta ugyan az a minimális gépigénye... Am újrarakással után a driver is frissítve lett. Utoljára szerkesztette: tutyimutyi2, 2018.07.31. 18:46:17
Egy R200 azért még nem "irodai" kategória. :) Nekem 270X-em van még mindig és nagyon jól megy (egy i5 mellett). Az i3 tényleg nem elég már sok mindenre.
Kiváncsiságból le torrentezem a jelenlegi verziót oszt ha úgy elindul akkor átmásolom a fájljait az eredeti mappájába...
Akkor még a shader cache-t sem tudja legenerálni a gép. Van ott elég hely? Kb. 2 GB kell még neki és nem árt, ha SSD-n van. Ha van hely, akkor mégiscsak a driver-t nézném meg újra. Elvileg jobb alul kellene legyen egy Radeon Settings (piros szőlőre emlékeztető izé), arra jobbklikk, "Open...", bal alul ha van "New update" (18.7.1 jelen pillanatban), akkor katt rá és a "New Recommended", vagy "New Optional"-on "Custom install". Miután letöltötte a telepítőt és bejön az ablaka, legyen bepipálva minden (kivéve a Problem Report Wizard), majd ne az Install-t, hanem a Clean Install-t válaszd. Ez leradírozza a korábbit és nulláról rakja fel az újat (eltart majd egy darabig).
"Egy 5 éves GTX970-el és egy középkategóriás Intel procival hozza a 60fps-t max beállítások mellett." Ezt egy kicsit cáfolom. :) Nekem is ez a videokártya és proci van jelenleg, (majd kb. 1-2 hónapon belül váltani tervezek gtx 1080-re) amint látod az aláírásomban és tényleg mindet a maxra vettem és a legtöbb helyen a bolygókon csak 35-45-50 fps között megy. :) Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2018.07.31. 19:31:22
Más: Nem vitték kicsi túlzásba a gyűrűs bolygókat? Rengeteg van...Eddig szinte minden rendszerben volt egy. Ettől föggetlenül, egészen élvezem most...Sokat javult a játék a legutóbbi próbálkozásom óta.
Gyűrűs bolygókkal kapcsolatban, fene tudja. Alapvetően az valódi univerzumban is a legtöbb bolygónak van gyűrűje, a naprendszerünkben is a bolygók felének van (Szaturnusz, Jupiter, Uránusz, Neptunusz) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2018.07.31. 20:43:22
Köszönöm a segítséget, elindult.(elvileg nem is volt a gépen amd driver mert nem kérdezte hogy mien frissítést szeretnék hanem egyből telepítette a 18.7.1-et :D) ui.: lassan már kezdtem azon gondolkozni hogy visszakérem a pénzem és megpróbálom elfelejteni ezt a játékot. Utoljára szerkesztette: tutyimutyi2, 2018.07.31. 20:44:35
Igazad lehet bolygók kapcsán, bár a játékban talán inkább a gyűrűk "sűrűségével" lehet probléma. Jóformán mindegyik Szaturnusz típusú gyűrűt mutat...Ha legalább kicsit vékonyabb, ritkásabb, lazább összetételű lenne a többsége, akkor nem tűnne ilyen furának. Ettől függetlenül nem rossz ez.
Így tizenX óra játékot követően, ismét meg kell állapítanom, hogy a bolygótérképre nagyon nagy szükség lenne. A visorral látni ugyan, hogy mi hol van a hatótávon belül, de ez így kevés. Nagyon idegesítő, amikor fedezek fel egy bolygót, és a térkép hiánya miatt amelyen jelölhető lenne valahogy, hogy hol voltam már korábban, néha kétszer is leszállok ugyanott, ahol már jártam. Ráadásul ezernyi egyéb infót is közölhetne a már felfedezett helyekről, pl. kereskedelmi adatokat. Mennyivel egyszerűbb lenne, ha a már egyszer felfedezett idegen bázis termináljának kínálatát a térképről le lehetne olvasni. Volt ilyen az X3-ban is. A galaxis másik végéből is meg tudtam nézni, hogy egy már felfedezett rendszer állomásain mit lehet kapni és mennyiért.
Nekem I5-2400, 16 ram, gtx960 van, azzal ne is próbálkozzak?
Sziasztok nekem az nem szimpi hogy nem mondják meg mi az ajánlott gépigény .2016 os játék szóval és tettek bele plusz tartalmat bőven de ennek nagy része grafikai meg játékmenetbeli folyamatos foltozás. Most tart ott ahol kiadáskor lennie kellett volna szóval elő kéne jönni most már a reális gépigényével is. Vannak szebb játékok is amik nem ölik a szegény ember számítógépét. Érzékeny a procira De egy 3-4 éves gépnek meg kéne bírnia vele.
Ne viccelj, nekem i5-2300, 16 GB RAM és R270X van és játszhatóan (olyan 20-40 fps, változó) megy 1680x1050-ben.
Ennek nincs jelentősége. Tulajdonképpen az i7 Extreme-nek felel meg, kvázi teljesen azonos a két proci, kivéve, hogy ebben ugye nincs GPU, illetve a Xeon-okban aktiválva vannak a szerver specifikus utasításkészletek melyek az i7-ben nincsenek. Tehát ez gyakorlatilag HEDT kategória, sinám vinnie kéne akadásmentesen. Tulajdonképpen viszi is, csak néha meg-megakad.
Vinni fogja, maximum ha laggol, akkor kicsit visszaveszel az antialiasing-ból, vagy a felbontásból, és nem FHD-ben játszod. De mennie kell simán ezzel a konfiggal.
Nyilvánvalóan nem próbáltál te ki semmit, csak beköptél ide egy jóízűt...Úgy tűnik, számodra a "troll" nevű online játék okoz örömet. ;-) Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.08.05. 02:17:38
Sziasztok! Tegnap haverommal játszottunk coopban, amikor is egy durván idegesítő bug-ba botlottunk. Mégpedig akkor amikor megszereztem az első nagy hajómat egy Freighter-t. A probléma következő: Miután megkapom a hajót, ott építeni kell egy vezérlő szobát, ahol lehet menedzserelni a flottát, illetve a küldetések log-jait lehet később megnézni.( ez nem összekeverendő a híd vezérlőjével,az más) Nos, első bejelentkezésnél a játéknak adnia kellene egy blueprintet a freighter üzemanyagról, hogy tudjak craftolni, de ez nem történik meg, bármit is csinálok. Haverom dettó ugyanígy járt ezzel. Most ott van két nagy hajó, üzemanyag nélkül, és használhatatlan. Utána néztem, sokan találkoztak ugyanezzel a hibával. Van valami ötletetek, hogy mit lehetne csinálni? köszi
Pedig de, van már belőle virágbolti verzió (az legalább annyiba kerül, amennyit ez ér). 2 órát raktam bele (bár ne tettem volna), és pontosan ugyanaz a grindolós walking simulator, ami előtte is volt.