Hol lehet most a legolcsóbban megvenni PC-re ezt a csoda játékot? A Steames árat biztos nem fizetem meg, akkor inkább PS4-re veszem, azt később el tudom lőni :)
Az árát nézve nem leszel boldog tőle. pl. itt PS 4
nem,dehogy élőben streamet. Most éppen AngryJoe-t aki szintén arra panaszkodik,hogy borzasztóan frusztráló,hogy mindenhol színkavalkád van és nem lehet látni semmit és a szemnek is fárasztó.
Ha mindenhol csak holdfelszín-szerű szürkeség és nagy büdös semmi lenne, az meg rohadt unalmas lenne 64 bitnyi bolygón keresztül. A Spore is hasonló stílusú volt anno, mégsem sírt senki, hogy túl színes.
Ps4re kellett volna,de beszereztem máshonnan igy kapja be a nemmondommegki forgalmazó. :P
Mennyire igaz ez? Tegnap két streamer pontosan ugyanott volt, ugyanazon a bolygón, és ment is csodálkozás, hogy miért nem látják egymást. Szóval nincs multi.
Én G2A-n vettem €47-ért. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.08.10. 14:03:43
Szerintem meg a legnagyobb baklövés, hogy emiatt nem lehet találkozni egymással. Egy filozófiai zsákutca ez a dolog is. Legprimitívebb emberi gondolkodásmód ami jelen korban elterjedt , hogy mi vagyunk az egyetlen intelligens lény az univerzumban. Ezzel ki is jelenthetjük, hogy kurvára mi vagyunk a világ közepe. És másokkal való találkozás és interakció teljes hiánya is ezt a burkolt üzenetet hordozza magába. Ami inkább tűnik nekem primitívnek és nem azért mert egy porszem vagyunk a sivatagban egy cseppje az óceánnak hanem mert az emberi lét a kapcsolatok kereséséről és megtalálásáról szól. Utoljára szerkesztette: spybot919, 2016.08.10. 16:15:39
Nem hiszem hogy ekkora filozófiai okfejtést kell keríteni egy játékmechanikai döntés miatt...
Túl sokat látsz bele, simán csak balf*szok a fejlesztők. Konkrétan nincs mit csinálni ebben a játékban, ugyan azt csinálod az összes bolygón. Nem értem, hogyan gondolták ezt...
Valahogy csak meg kellett magyarázni, hogy nincs multi. "Olyan hűdejujdenagyok a távolságok, hogy 2 player a büdös életben nem fog találkozni, de azért multi, csak nem látni másokat" helyett mondhatták volna azt is, hogy "baszunk rá, ez egy singleplayer játék és kész", csak ahhoz gerinc is kellett volna. Annál jobb, ha nem mmo, legalább hamarabb lesz virágbolti, amit le tudok tesztelni, hogy megéri-e az árát.
Omg, szóval túl balfaszok vagyunk (mi emberek), hogy találkozzunk másokkal, ezért vagyunk egyedül az univerzumban? Lehet, ha jobban odafigyelnénk a jelekre!
A lényeg, hogy egy 18 fős indie csapat 5 éves munkájáról van szó. Ez egy indie játék, nem 500 fős stúdió AAA címéről. Tehát így kell bánni az elvárásokkal:)
Direkt minimális szó esett a multiról, sőt ők többnyire csak akkor beszéltek róla, ha rákérdeztek. Tudtommal sosem kiáltották a világba, hogy masszív online élményre lehet számítani. Már a legelső interjúkban is hangoztatták, hogy lesz a már említett buborékrendszer, azaz egy kisebb távolságon belül összekapcsolja a játékosokat a játék, mint vizuális tényező, de ennyi, semmi több. Kommunikáció sincs, sem chat sem más.
Mióta határoz meg az ár bármit is:) Tudod te mennyibe kerül 18 főt + infrastruktúrát fenntartani 5 éven át, támogatás nélkül? Annyi a játék ára, amennyit a csapat munkája ér. Nincs kiadó, ők döntik el. Én is így csinálnám, ha befektettem volna egy ilyen projektbe ~10 millió dolcsit. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.08.10. 21:16:51
Ez nem a te játékod lesz. Az X sorozatban sincs multi, mégis a legkiválóbb űrjátékok. Milliók rajonganak érte. Nekem sem kell multi, én is örülök. Te nem örülsz, mert neked multi kell. Keresni kell másik játékot, ott van az Elite, Star Citizen vagy a Space Engineers Szerencsére az utóbbi időben el vagyunk árasztva ilyen címekkel.
Mondjuk nem tudom, ez Sony címeknél mennyire szokás. Mert kérdésedre válaszolva, nem a stúdiónak, hanem a Sonynak kell visszahozni a 18 ember fizetését, és az egyéb költségeket. Nem tudom, mennyibe kerülhetett mindez, de szerintem 1-2 millió eladott játékkal már pozitívban lesznek.
+1 En pl. Direkt kerülöm a multit. X3 mai napig a top űrszim nálam, pedig 3000+ óra utan elvileg mar nem kene érdekeljen. De megértem azt is, akinek a közösség kell. Ez viszont nem az a game...
Az NMS technológiája bejön, ebben meg igen nagy potenciál van. Belegondolni sem merek, miket lehetne meg random generálni...a lista végtelen....
Hy!Ez nagyon jó kis játék lesz.Már most tudom,hogy belekenek pár száz órát.Sok lehetőség van.A multi,hogy nincs benne az meg csak jó.Szana szét csalnának csak.Mint az Elitben is rengeteg csaló van...de hála van solo mód!
Valamit félreértettél, mert egyáltalán nem igénylem a multit. Csak egyszerűen nem értem, hogy amikor szóba került kérdésként a devek felé, miért nem tudták simán azt mondani, hogy nem, nincs multi, ez singleplayer. Ehelyett ment a hebegés a nagy távolságokról meg egyebekről.
Mert a multi tág fogalom:) Láthatod a másik játékost - ez online fícsör. Láthatod a mások által elnevezett objektumokat/élőlényeket. Ez is online fícsör. Tehát vannak online megoldások a játékban, a probléma talán annyi, hogy multiplayer alatt sokaknak az online interakciót értik. Ez amolyan fél multiplayer, vagy nevezzük a fentiek alapján online elemeknek.
Kérdés. 12. jelenik meg. Ez azt jelenti, hogy péntek 00:01 indul (ami 12ike?). Örülnék ha valamelyik virágkötő csapat elkészítené a csokrot a hétvégére.
Na ez pont ugyanaz a habogás, amit lenyomtak a készítők. A multiplayer lényege a valós személyek közötti interakció. Az, hogy látok pár mások által elnevezett cuccot, csak annyira multi, mint amennyire a Spore lényadatbázisa volt.
Tényleg nemtom mit hörögne a népek a multi miatt... egyértelműen single player játéknak volt hírdetve, az is lett. Majd csinának vmi 30 dolláros DLCt, azt akkor lesz multi. Vagy lesz No Man Skies... :) Tény, ebbe a játékba elférne a multi, de sosem volt beigérve.
Amúgy fejlesztés szempontjából valóban indie, de ha elkérnek érte 60 eurót akkor én konkrétan teszek rá hogy 1 ember csinálta vagy 5, tudjon mi indent amit egy AAA címtől elvár az ember. Ez kb olyan, mintha építtetsz egy házat 30 millióért, aztán amikor kimész megnézni, kiderül hogy kaptál egy fabódét, a csávó meg mentegetőzik hogy bocsi, én egyedül vagyok indie kőműves, ezért kaptál ház helyett egy budit.
Amúgy én inkább fél indiének nevezném a játékot, a Sonyi vastagon megtolta őket Marketing supporttal (írja a wiki is). Ennek látszik a hatása is, mert a hype tette lehetővé hogy ennyiért preorderezzenek ilyen sokan.
4.9 userscore 2.5 ezer review után.... nem túl jó hír, főleg hogy nem rage 0-k vannak, hanem sok a 3-4 pontos, kb azokkal a kommentekkel amit sejtettem (bland, boring, pár óra után kifullad).
Persze én is játszottam már 4 pontos játékkal amit sokan lehúztak és bejött, de egyértlemű hogy ebből először virágbolt lesz... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.08.11. 09:54:46
Az univerzum alapvetően előre generált dolog, tehát sivatagos bolygóból nem lesz soha erdős, akkor sem ha elmész az univerzum másik végébe, majd visszamész 3 év múlva. Minden objektumnak van egy un. seed-je, mag-adatbázisa, ahogy a játékosnak is.
A másik fele realtime. Nagyobb változtatások egy bolygón, mint barlangok ásása, stb megmaradnak un. seed-ekben a felhasználónál. Ha összekerül két "user bubble" (buborék a játékos körül, mely ha összeér egy másikkal, kapcsolódnak és adatot cserélnek egymással), a két felhasználó adott területre vonatkozó seed-jei összeolvadnak (merge), így válik lehetővé, hogy lássa a két játékos egymás tevékenységét az adott területen.
A "user bubble" pár ezer km átmérőjű, ha két játékos eltávolodik vagy elhagyja az adott területet, a játék az előre generált seed és a központi adatbázis, valamint a játékos seed-je alapján újraépíti a bolygót kezdeti állapotára, az esetleges discovery-k elnevezésével, illetve ha járt már ott a játékos és ténykedett valami maradandót, akkor a változtatásokkal. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.08.11. 10:03:39
Akkor multi. Legyen neked karácsony. Bár ez csak annyira multi, mint amikor a Spore lény/épület/hajó adatbázisából tölti fel a játék a többi fajt, és tele van minden péló alakú házakkal/űrhajókkal. Ha neked ez a multi nem bánom, de nekem ez max. egy real time steam workshop szintet üt meg.
A példádnál maradva: Ha azt mondja az indián kőmíves, hogy lehet, hogy lesz csicsa ablak, aztán mégsem lesz, hogy kéred rajta számon, ha végül mégsem lesz? Hisz csak annyit mondott, hogy "lehet, hogy lesz". Érthető a savanyú szájízed, és a kőmíves sem lesz tőle kevésbé seggfej, de attól még a "szerződést" nem sértette meg senki. Ő rafkós, te meg hülye, hogy nem figyelsz a megfogalmazásra.
Én valahogy nem nagyon látom sehol se Steamen, sem máshol, hogy "multiplayer". Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.08.11. 10:23:26
"Én valahogy nem nagyon látom sehol se Steamen, sem máshol, hogy "multiplayer"."
Mert nem az. A fejlesztők sem mondták ki soha kerek perec, hogy lenne multi. Nem is ezzel van bajom, hanem azzal, hogy ennek ellenére mindenféle mondvacsinált fasságra mondják, hogy "ez olyan mintha majdnem multi szinte", ahelyett, hogy az ilyen feléjük rendezett kérdésre azt mondták volna, hogy "nincs multi és nem is lesz". Nem vagyok csalódott azért, hogy nincs multi, simán csak nem bírom, ha valaki egy konkrét kérdésre gerinctelen, kétértelmű, kitérő válaszokat ad.
Mondjuk én is jobban örülnék egy állandó seed adatbázisnak, találsz egy bolygót, és feltöltöd az adataidat, aztán a szerver összesepri, és nem csak egy bubiban történik meg mindez. Így mindenkinek mindig ugyanazok az adatok lennének, amikor rálép egy bolygóra. Bár valószínűség alapján úgyis kicsi az esélye annak, hogy ez megtörténik, talán ezért lett ez így.
(Amúgy a bubi inkább pár ezer fényév átmérőjű, nem? :D)
Kíváncsi vagyok, hogy mi szól a bubi mellett, a talán kisebb szerverfenntartási költségeket leszámítva.
Úgysem veszed meg, játszani sem fogsz vele, mert hazudnak a gerinctelen gonosz fejlesztők, meg egyébként is repetitív, mélység nélküli túlárazott cucc multi nélkül. Akkor miről is beszélünk?:)
Én végignéztem az össze interjút, - lehet hogy csak a szakmámból adódóan, mert egyébként lehet nem egyértelmű - értem mi a koncepció és a cél, ezért megvettem nagy valószínűséggel azt fogom kapni, amit várok. Holnap kiderül, részemről nincs stressz.
Valszeg a szerverkapacitásuk kevés, hisz egy rendes AAA ubisoftos cím (The Crew) sem képes normális összekapcsolást és layereket produkálni. Pedig ott már elvileg lenne píz ilyesmire.
Tévedés, meg fogom venni. Viszont zsákbamacskát nem veszek, előbb ki szoktam próbálni a cuccokat, hogy fut-e normálisan. Arról meg nem én tehetek, hogy a demo verzió, mint kipróbálási lehetőség, kihalt. Tisztelet a kivételnek, mert az előbb említett Crew-t is a hivatalos trial kipróbálása után vettem meg. Utoljára szerkesztette: jocking, 2016.08.11. 10:43:21
A közös adatbázis azért nem okos, mert rövid időn belül minden bolygó felszínén hatalmas pénisz alakú ásatást látnál, kiirtott élővilággal, stb:) Ha MMO lenne lehetne rá megoldás, persze, csak ugye nem ez a helyzet:) A bubi tényleg kicsi, nem fényévek.
A csapat tervei között vannak az új funkciók fejlesztése, tehát később lehet még sok minden a játékban, de elsősorban aktivitások, játéktartalom bővítés a cél. A multi tartalom a lista legalján van elmondásuk szerint, mert nem erről szól a játék.
A kettő közt félúton lehetne mondjuk a COOP. A gépemre bejöhet akit beengedek, és dolgozhat az én adatbázisomból. Az meg innentől kezdve az én gondom hogy mennyi tárhely kell.
nekem is ez a bajom és szerintem sokaknak... ha normális áron lenne, akkor preordereltem volna. De igy, hogy szinte semmit nem lehet tudni róla ez a 60 euro egy indie cuccért insane. Ha fele lenne már megvettem volna. :)
Volt majdnem a fele, instant-gamingen pl. 2-3 hónappal az új játékok megjelenése előtt általában még -42%-on állnak az árak. Lásd most Civ6 35 euróért (~11k). Persze ez nem igaz minden címre, BF 1 csak -31% van már most is... (Vagy lehet azért, mert az Origines cím, ennyire még nem merültem bele. :D)
És ezek a kedvezmények egyre csökkennek a megjelenés napjához közeledve, de szerintem 10-11kt azért megér a legtöbb agyonhypeolt játék. Csak tervezni kell előre. Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.08.11. 12:39:53
Semmilyen áron nem érdemes preorderelni. A preorder értelmetlen hülyeség az elektronikusan szállított termékek esetén, nem fog kifogyni steamről a játék a megjelenés napján.
Itt most semmiféle extrát se kapsz érte, szóval minek... nyerni nem nyersz semmit, veszteni viszont veszthetsz haa játék nem bejövős, amit megtudhattál volna akkor ha megvárod a revieweket. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.08.11. 13:11:25
Konzolokon nagyon jól fut, kiváncsi leszek a pc-s portra, Mondjuk én nem játszom a játékkal csak nyomon követem. Úgy, hogy egy bizonyos offline réteget céloznak meg a játékkal kíváncsi leszek mennyire sűrűn érkeznek majd hozzá a DLC-k. Aztán senki ne rinyáljon hogy csak évente :) Multiplay részről csak annyit, hogy coop lehetőség mint bekapcsolható funkció eléggé sokat hozzátenne a játékhoz és mindenki el tudná dönteni, hogy egyedül akar játszani vagy a barátaival. Itt most nem millios tömegekről lenne szó hanem maximum 3 fős coop csoportokról. Elite ba azt hiszem eléggé jól megoldották (8fő maximum ha jól tudom) és ugyan nem olyan részletes a planetary landing de ugyan ezeken a funkciókon alapul az is. És még sem trollkodják szarrá a játékot. És most lehetne flamelni, hogy mért nem azzal játszok inkább. A Válasz nagyon egyszerű, hogy konzolom van.
Te vagy az én emberem akkor Ahol csak lehet rúgok egyet a preorderbe mindenfelé, persze tudom hogy értelmetlen a harc, de a cél nemes :)
@Malaa: sztem kiadáskor/után is hasonló kedvezményeket találsz a játékokra azokon a siteokon. Én az allkeyshop-ot preferálom (ami persze redirectál a többi reseller sitera)... Hirtelen egyetlen nagyobb title sem ugrik be, de megnézhetnénk pár frissen megjelent játékot, scak úgy összehasonlításképpen. Mert akár tévedhetek is :D Utoljára szerkesztette: lammaer, 2016.08.11. 13:16:10