Saját 5 kedvenc : 5. GTA V, de még lehet elõrébb rakom, de kb 1 hete rendeltem a Media Markt webshopból, így még nem sikerült végig vinnem, tesztelés alatt :) De a top 5-ben tuti benne lesz :D 4.FIFA 14, szerintem 12-13 hoz képest végre volt egy kis elõrelépés! 3.Gears of War: Judgment: Hát kezdem kicsi unni :) 2.The Army of Two: The Devil’s Cartel: Ketten még mindig az egyik legélvezetesebb játék! 1.Splinter Cell: Blacklist Imádom, tökéletes :D 2X végig vittem már.
5. Saints Row IV 4. Metro: Last Light 3. Resident Evil: Revelations 2. Assassins Creed IV 1. Tomb Raider
Számomra az idei évben folytatódott a játékok mélyrepülése. Stratégia alig jelent meg, normális meg még kevesebb. GTAV és HOTS kívül semmi említésre méltó sem jut eszembe az évbõl :( TR villámgyorsan megunható - semmi szín alatt nem végigjátszós, Bioshock Infinite még annál is gyorsabban fordul unalomba FM14 tele bugokkal és hibákkal - áh szar volt az év nem kérdés.
Bocsanat, beallitasi gonjaim vannak. Szoval.
Kat jatekkal jatszottam igazan jot. Az egyik a Call of Juarez legujabb resze, a masik pedig a The Bureau.
Az ETS2 meg sokszor megy, napi fel orat tolom, de ez tavalyi. Massal nem jatszottam.
5. DMC - Devil May Cry Az Xboxos verzió idegesítõ bugját (a fõellenséget nem lehetett megölni pár napig :)) leszámítva szép, színes játék lett. Tesztett a "darkosabb" világ, és bár a játék nem nagyon tudott kilépni a saját árnyékából (azaz agyatlan mészárlás volt, fénylõ golyók gyûjtögetésével), jót tett a reboot, az ellenfelek sokfélék voltak, és valóban máshogy kellett legyõzni õket - ez különösen igaz a bossokra.
4. Splinter Cell Blacklist A single player részek nagyon jóra sikeredtek, sokféle kütyü, igazán hozta a mission impossible érzést. A háromféle játékmód (ghost,panther,assault) szépen elválaszható volt, így mindenki megtalálta a számítását. A split screen ko-op kampány nagyon élvezetes, kölün jó, hogy a mellékküldetéseket is lehetett osztott képernyõn vinni. A Multiplayer módról rosszakat olvastam, de mivel nem játszottam vele, nem tudom megítélni.
3. Dishonored DLC (The Knife of Dunwall). Nagyon jót tett volna az alapjátéknak, ha a Blink képesség úgy mûködik mint itt, azaz célzás közben megáll az idõ. A DLC pusztán ezzel az újjításal megvett kilóra. Az, hogy a fõsztorival párhuzamosan fut a DLC, külön erény.
2. Injustice Az a legjobb benne, hogy nemigen van benne hiba (talán csak az, hogy 1-2 karakter viszonylag felejthetõ). A Mortal Kombattal ellentétben a karakterek alapmozgása is egyedi volt, ami nagyon jó pont. A nagydarab karakterek teljesen más játéktechnikát igényelnek mint a kicsik. Nagyon felhasználóbarát, hogy 5-6 kombót meg tudsz jeleníteni játék közben, és hogy a játéknak több "rétege" is van, azaz azok is megtalálják a számításukat, akik csak agyatlanul nyomkodják a gombokat (és örülnek, ha olykor bejön valami speckó), és azok is, akik gyakorlott játékosok. Olvastam a játékról, hogy ez vagy az a karakter milyen béna, meg hogy a másik milyen OP, de vertem már laposra "OP" karaktert "bénával". Való igaz, hogy 1-2 karakternek csak gyakorlott szinten jönnek elõ az elõnyei.:)
1.Tomb Raider remek hangulatú játék, viszonylag értelmes sztori. A legjobb az volt, hogy a játék alapmechanikáját élvezetes volt használni, nem vált unalmassá. A fegyver upgradek épp idõben érkeztek. Az "rpg kontent" lehetett volna csiszoltabb is, de összességében egy szerethetõ fõhõssel rendelkezõ, pörgõs játék volt. Látszott, hogy a pályák minden apró részletével külön foglalkoztak, nem volt olyan érzésem, mint az Assassin's Creed 3-ban (itt egy szép fa, tegyünk a játékba 100-at!). A játék hossza nem abból fakadt, hogy csináld meg ugyanazt a küldetést 20 szor, hanem valódi történet állt minden részfeladat mögött - a gyûjtögetést leszámítva, bár ezutóbbi is zónánként más és más volt. Külön remek volt, ahogy együtt aggódik a játékos a karakteréért, akinek az ugrásai gyakran nem úgy sikerülnek, ahogy elõre gondoltuk. +++
Vegyes (+/-): GTA V.: A játék hatalmas, jó történetvezetéssel és isteni poénokkal. Örvendetes volt, hogy végre egy felnõtteknek szóló játék. Ami miatt vegyesen álltam hozzá az a szokásos amerikai prüdéria (Embert kibelezni lehet, de meztelen embert mutatni nem lehet), ami egy nyílvánvalóan korhatáros játékban szerintem gáz; és az, hogy néha meg-meguntam a játékot. Egyébként sem tetszik a tendencia (az utóbbi 2 Assassin's creed játékkal is ez volt a bajom), hogy sokszor összetévesztik a jó játékot a hosszú játékkal.
Csalódások BioShock Infinite: A világ elképesztõ volt, és maga a történet is. Ami azonban csapnivaló volt, az a történet adagolása, amit jószerével hangfelvételekbõl és írásokból tudhattál meg, de játék közben ugyanaz a darálás ment végig. A játék 40. perce ugyanolyan volt, mint a 140. perc. A szuperképességek látszólag különbözõek voltak, de valójában erõsen fapados volt, hogy mindegyikkel az ellenfélnek okoztál valami bajt (semmi nem rád hatott vagy a környezetedre), és vagy az ellenfelet kellett becélozni, vagy egy csapdazónát létrehozva kellett belecsalogatni. Az utóbbi években az összes Bethesda játék alapbetegsége, hogy a pénzt fillérenként kell összeszedned (ahelyett, hogy a küldetésért kapnál egy nagyobb összeget).
FlashBack HD: Még szót sem érdemel. Unalmas, semmitmondó, az 5. percben ugyanolyan, mint 3 óra múlva.
Contrast: Egy nagyon jó ötleten alapuló játék, ami ezen a jó ötleten kívül semmit, de semmit nem tudott felmutatni. Ilyenkor sajnálom, hogy ezek a jó ötletek, miért nem egy nagy kiadónál születnek meg, hogy egy szép nagy játék születhessen belõle.
Remember me: Egy nagyon jó ötlet, borzasztóan összecsapva. Az ellenfelek hasonlóan változatosak, mint a DMC-ben, de a harc nagyon hamar unalmas lesz. A platformer jelenetek borzasztóan lebutítottak, az animációk 4-5 évvel ezelõtt lettek volna elfogadhatók. Különösen rosszul jött ki, hogy a játék alapötlete miatt vetted meg a játékot, és abból volt a legkevesebb (talán 4 db összesen). A Bossok viszont emlékeim szerint változatosak voltak.
a TR az év legszarabb játéka nálam. semmi nem maradt a régi (igazi) TR érzésbõl. ha erre az idióta gyûjtögetésre vágytam volna, akkor ott van egy csomó másik játék is ebben a zsánerben. dugja fel magának a kiadó 15 eurómat.
Idén is jó sok játék jött ki s szerencsére voltak közöttük kiemelkedõ alkotások is. 1. GTA5 ( legjobb sandbox amivel valaha játszottam, millió kis apróságok miatt lehet órákat eltölteni a 3 karakterrel.)(( Trev egy igazi õrült :)) 2. TR 2013 ( Uncharted életérzés pozitív értelemben) 3. Sine Mora ( shoot'em up és magyarok= totális nyálcsorgatás közel 40 órán át. 4. Battlefield 4 ( multi minden visz, ha haverokkal nyomod. 5. Outlast ( Itt bizony kiugrott a kezembõl a kontroller már-már megszámlálhatatlan alkalommal. Itt nem igaz a mondás, miszerint jobb félni, mint megijedni. Itt garantált a para. :) Ugyan 2012-es játék, de nyáron kezdtem bele az FC 3-ba s bizony könnyedén dobogós lenne ebben az évben is.
cifka miklós egy kommunista köcsög geci, akinek valójában a gulágon volna a helye, mint fogvatartott, aki meg megtûri a kiskirálykodását az meg egy vaskalapos nyomoronc
1. Tomb Raider 2. Last Of Us 3. Bioshock: Infinite 4. Rayman: Legends 5. Injustice
Csalódás: Batman: Arkham Origins, és kövezzetek meg, de nem vágtam hanyatt magam a GTA V-tõl. :)
GTA V sehol? Ugyan én nem játszom túl sokat, de az egyik legnagyobb játék volt, amit valaha nyomtam.
Ráadásul megdöbbentõen beteg (és komplex) sztorija volt: egy kis népirtás, illegális orvosi kísérletek, nemi erõszak, tömegpusztító fegyverek bevetése civilek ellen, "családon" belüli erõszak, stb... Nem tudom mennyire volt benne a kezük a magyar fejlesztõknek... De a Matouschka nevû felrobbantandó megavonatboss-t biztos õk tették így bele...