nem tudom minek veszkődtök ezekkel a potikkal. simán le lehet végig játszani a játékot kotyvasztás nélkül is. amúgy is rengeteg gyógyító főzetet találsz+egyebeket is . ha kell esetleg méreg hát vehetünk is .
lehet bug:) nekem eddig mindegyik poti sikerult ezzel a modszerrel. amiknel probaltam: lullaby, a questes antidote valamelyik varoshoz, schnapps, poison, masnapossag ill tuleves elleni lotyi.
Igen, ezt én sem értem. Elvileg nem kéne működnie, mert kimondottan van recept a játékban - fejből meg nem mondom, melyik - amely kimondottan felhívja a figyelmet, hogy "melegítsd, de ne forrald", az egy húzás pedig rohadtulmocsokbiztos, hogy nem forral. ...de hé, ha működik úgy is, hát annál jobb. :D Esetemben, ahogy írtam, úgy (is) működik, arra próbáltam mindig játszani, hogy maga a buborékos forrás kábé a megadott körökig tartson.
nemtom, valahol a játékban ez van írva, hogy boil and heat (talán receptben, ne kérdezd) és hát a boil amikor bugyborékol, amit Te mondasz az meg a hevítés (heat) csak. Ez a kettő nem ugyanaz, de ha megcsinálja és jó a lötty, akkor meg nem értem miért tesz különbséget :)
2 forralasos recept az nalam ugy megy hogy meghuzom 1szer a fujtatot, vegig varom amig izzik aztan meghuzom megint, es ismet vegigvarom hogy izzik. gyak tok egyszeru mert 1 huzas, ha vegig varod az pont egy kor, tehat homokoranak sincs kb semmi ertelme :)
hat nalam ezt ugy csinalja meg jora, hogy: -olaj bele az ustbe -1 marek poppy beledobok -1-t nyomok Q-ra, azthiszem az a fujtato -vegig er az izzas és a hangja -1 marek thistle beledob -1-t Q-ra - miutan vegig er az izzas bele dobom az 1 marek herb parist - fogok egy uvegecsket teljesen balrol es kiontom bele az ustbol a let.
ne a leparlot hasznald a vegen, hanem a kis flaskat, amibol van 4-5 a polcon.
Igen, az megvolt, a turn, mint kör nálam azt jelentette, hogy a homokóra lefut egyszer. de amúgy látszatra így van összehangolva (legalábbis a videók alapján), ha nem használnám se lenne nagy baj, mert a tűz (egyszeri húzás után) az annyi idő alatt alszik ki, mint amennyi idő alatt lefut benne a homok. (persze jobb, ha használjuk)
meg azt hiszem van olyan amit majd forralni kell folyamatosan két körig, ahhoz meg tudni kell az időt.
A homokórát is használtad? Mert ugye a homokórának le kell peregnie minden lépés között (azaz összesen kétszer ennél a receptnél). Talán nem forraltad elég ideig.
Ahogy PrasCo is mondta, elvileg négyet kell rajta húzni, szóval lehet, hogy ez is számított.
utóbbi lesz, mivel nem kitöltöttem az üstből, hanem még le is pároltam azt, miközben nem kellett volna. így készítettem egy új, ismeretlen főzetet :)
késő este volt, ezért nem fogtam neki még egyszer, de majd ma kipróbálom az új ismeretekkel :)
amúgy ebből is lehet töméntelen pénzt keresni, nem? és ráadásul ez totál legális, hiszen füvet bárhol találsz és főzni is ingyen lehet. Utoljára szerkesztette: pett3rson, 2018.03.14. 13:46:12
jön az update ..végre lehet Törökül játszani... :D remélem belefért még ez-az a több mint 475megába..
Utoljára szerkesztette: b type free, 2018.03.14. 13:47:53
Petterson kommentjéből indultam ki (#1638), hiszen ő mondta, hogy nem tudja, hogy miért unknown. Nekem fogalmam sincs, hogy működik, mert még nem próbáltam főzőcskézni, de ha tényleg nem egyértelmű, hogy miért ismeretlen a főzet (vagy azért, mert olyat készítettél, ami nem létezik, vagy azért, mert hülye vagy hozzá), akkor az szimplán egy hiányossága a játéknak.
De ha Shainak igaza van (#1646), akkor elvileg csak akkor unknown, ha összevissza kotyvasztottál valamit.
nah, ez új infó, hogy négy húzás lesz a boil, azaz forrás, azt hittem elég a kettő.
igen, néztem közben videót, pedig nem akartam. azt a lepárlós dolgot csesztem el, mert van a phial nevű (én angolul játszom a játékot) ami a kis üvegcse vagy mi, azt kellett volna az üsthöz rakni és úgy lesz kész a lullaby.
Köszi a segítséget.
ui: közben találtam gyors fejlődést is alchemy-hez, amihez csupán kétféle növény kell, meg egy kis idő... Utoljára szerkesztette: pett3rson, 2018.03.14. 13:43:00
Nálam így menne ugyanez a recept: - Kitöltöm az olajat - (Ha volna őrlendő hozzávaló, azt beletosznám a mozsárba és megcsapkodnám már most, majd tálba vele; ne akkor kelljen húzni vele az időt, amikor már forr a kisüsti) - ~négyszer meghúzom a fújtatót (kettőnél bugyog, az már esélyesen jó, de látható gőzölgésig csinálom, és kábé négy húzás az egy "turn") - Beledobom a pipacsot, homokóra fordít, négy húzás - ezt követően várakozás nélkül, azonnal beledobom a bogáncsot, homokóra fordít, még ráhúzok egy vagy kettőt, hogy a forrás kábé egy körig tartson, de ahogy néztem, ha kicsit megszalad, nem veszi túl rossz néven a játék.* - hűlés után (tűz kialszik) bele a herb paris-t, ami a gyász tudja, mi magyarul. - Balról kisüveg, de NEM a hosszúnyakúhoz (az a lepárláshoz kell! Úgy rémlik, a játék arra a "distill" utasítást adja), hanem közvetlenül a bográcshoz.
* Ha pl. olyan recept van, hogy "forrald egy körig, cucc, forrald még egy körig, palackozd", mint pl. úgy emlékszem, a Saviour Schnapps-nál, ott nem szarozok a forrási időhöz a fújtatás kiméricskélésével, négy húzás, hozzávaló, négy húzás, és már palackozom is, mindegy, hogy még forrna magától. Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2018.03.14. 13:19:36
The Lullaby will help you to sleep and can also be used to do the same to animals. You'll need Oleum (oil), 1 Poppy, 1 Herb Paris and 1 Thistle to create it.
To make Lullaby in Alchemy, first put the Poppy into your Cauldron and boil it for one turn. Then add the Thistle and boil for one more turn. Finally, let it cool off and then add the Herb Paris. Serve!
valaki ezt próbálja már elmagyarázni, de úgy, hogy értsem :)
elmondom Én hogy csináltam: beletettem az olajat a lábasba (bár ezt pont nem írja, de szerintem logikus, hogy abba rakod a többi cuccot, amúgy a játék szerintem írja), tettem bele egy marék Poppy-t, meghúztam kétszer a fújtatót, mert akkor kezd forrni az egész. megvártam míg abbahagyja a bugyogást, beleraktam a Thistle-t, megint felforraltam, aztán itt is megvártam, hogy abbahagyja a bugyogást és beleraktam a Herb Paris-t. itt egy kicsit elakadtam, mert nem tudtam hogy kell kiszedni a lábasból a kész főzetet. aztán balra valami kis edényt vagy mit raktam alá annak a hosszúnyakúnak amibe végül beletöltötte magától a lötyit, de itt megint húzgálni kellett a fújtatót amit nem is értem miért csinált...aztán kiöntötte valami edénybe ezt a löttyöt és azt zsebre vágta a karakter. utána néztem meg az inventory-t, ott írta, hogy unknown.
szóval itt a kiöntésnél lehet valami gubanc, ott ronthattam el.
egyébként remélem még a vadászattal is kezdenek valamit, mert túl egyszerű pénzt keresni vele az elején. Jó ne várjuk hogy egy orvvadász betartsa a vadász etikettet, madarat röptében-vadat futtában,..de valami nyomozás indulhatna, vagy jóval nyomottabb áron lehetne eladni a vadhúst aminek az eredete nem tisztázott, vagy nincs papír hogy adhatok el vadhúst.
Én recept alapján csináltam, de elronthattam a főzés módját, lehet túlfőztem vagy nem vártam meg amíg kihűl, hát mittomén, első lötyi volt még :DDD
de mivel elrontottam ezért lett unknown..gondolom Én :)
mindjárt megkeresem, hogy mi a receptje, neten biztos fent van.
:DD Most ezt kétszer is elolvastam. Tehát elrontottad a főzetet, és ha az életben elrontanád akkor tudod hogy vagy nem megy az alkímia vagy elrontottad a főzetet... ez teljesen természetes :) az viszont valószerűtlen hogy a játék nem írja ki mit rontottál el.. :))
hat ugye ugy van, hogy lehet tanulni recepteket, akkor tudod hogy mit hogy kell mivel keverni, es megkapod a vegtermeket. ha csak osszevissza recept nelkul probalsz valamit letrehozni, akkor nem tudod mit csinaltal, ezert lesz unknown vagyis ismeretlen hatasu italod. az hogy kb milyen hatasu lehet, azt azert az altalad hozzakevert novenyekbol kb tudni lehet, mert a novenyekrol van az alkemia konyvben novenyhatarozos resz is, persze meg kell tanulni hozza olvasni a jatekban :) tehat ha pl gyogyito hatasu novenyeket keversz akkor eselyes hogy nem merget hoztal letre:) mivan akkor amugy ha megiszol egy unknown italt? megismeri a hatasat es tudni fogja mi lett belole? sose probaltam unknownt inni, illetve hogy egyaltalan van-e hatasa a random lottyoknek.
illetve az alchemy szinted nem befolyasolja a keverheto italokat ugy tudom, tehat nem azert lesz unknown mert alacsony lenne a skill.
Ja, egyszer én is jártam egy ilyen alchemist bench-nél. Elég érdekesnek tűnt a művelet, ennél részletesebb alkímiarendszert még nem láttam játékban. Csak éppen nem tudtam semmit csinálni. Még olvasni sem tanultam meg – tetszett, hogy emiatt össze voltak keverve a betűk a könyvben... :D
Ez speciel pont egy olyan helyzet, amely valószerűtlen a játékban. Ha én készítek valamit, de nem sikerül (illetve jelen esetben nem ismerem fel, amit készítettem), akkor csak tudom, hogy azért ismeretlen, mert hülye vagyok az alkímiához, vagy azért, mert elrontottam a főzetet. Ez teljesen természetes, és az, hogy ez a játékból nem derül ki, egyszűer ostobaság.
Miért írná oda? :) ..ne legyen már olyan mint a többi, vagy majd biztos lesz rá mod, aztán aki akarja azzal játssza, meg végtelen vaddisznóval :) Az alapjáték lehetne még keményebb is bőven, semmi baj, viszont meg kell tölteni még tartalommal hogy a játékosban ne legyen hiányérzet, ha elbuktam egy küldetést mert béna voltam elbuktam egy küldetést mert béna voltam azt kész, ha elcsesztem egy kotyvasztást elcsesztem azt kész...ezek nem világtragédiák...sőt egy vaddisznó elvesztése sem, elég nagy az erdő az idő meg végtelen, az ember ledob valami szőrt előveszi a gyógynövényes ponyváját azt olvasgat addig :))
jut eszembe italok..tegnap kotyvasztottam volna lullaby-t...háát, szerintem nem sikerült, mert unknown potion van a táskámban. Ezt akkor írja ki ha nemjó a lötty vagy akkor ha nincs elég Alkémia tudásom, hogy megismerjem mit is csináltam? hú, de nyakatekert...
Hát igen elszoktunk tőle hogy használni kell a játék adta lehetőségeket, mint italok, különféle sebzések meg harci taktikák. Minden játék magától is végig játssza magát mostanában, ezért is felüdülés nekem a kingdom come.
Heh, tök jó, találtam vaddisznó és szarvas "lelőhelyet" :) malacék ott dagonyáztak :D
amúgy elmondom, hogy kb fél óráig üldöztem a rohadt disznóját, mert olyan gyors, hogy pillanatok alatt eltűnik az aljnövényzetben...5-ször töltöttem vissza, mert mindig elvesztettem a nyomát.
Ooo lehet, mindig van nalam pajzs :) Na este megnezem, koszi a tippet!
huhh, sikerült! megmérgeztem mind a 4 üstöt, és mind a 4 nyílvesszős hordót ! :)
főszálban: bejutottam a bandita-kun táborba , de hiába van nálam méreg poti az üstnél nincs opció. azt hittem elég a cook itemnél majd kiválasztanom a mérget, de nem jelenik meg. ezek szerint máshogyan kell ? vagy nem jó üsthöz mentem ?
Valahogy végre sikerült legyőznöm. Újrakezdtem a csata közepétől, felszedtem normális páncélzatot, egy baltát, mert gondoltam, blunt damage kell neki. Aztán végül azzal nem mentem semmire, de csodával határos módon sikerül nagynehezen lekardoznom. Ja, és ittam még egy olyan Bivoj erősítő potit is. Utoljára szerkesztette: FartingSquirrel, 2018.03.14. 02:09:21
Najó, esélyem sincs megsebezni. Még ha sikerül is eltalálnom, meg se kottyan neki.
A ló is "faszság". Mivel kb bárhonnan belerakhatsz cuccokat. Én speciel csak akkor rakok bele, ha ott van mellettem. Annyit szoktam csalni, hogy ha beérek egy városba és el akarom adni a dolgokat, akkor nem futkorászok mindig a lóhoz.
ja pl most tudtam meg azt is, hogy longswordnel a combok csak akkor mukodnek ha shield nelkul csinalod. nem lehet ez a problema nalad is hogy shield+longsworddel probalod?:)
Tudom, akkor is én kezdtem a beszélgetést erről, sőt én is írtam ezeket, de a patch az után jött.. :) Csak közben inkább mentem side questekre, szóval még itt tartok.
És ja, ez lenne a hiba, legalábbis az elég egyértelműen annak tűnik, hogy a küldetést stealth-re hegyezték ki, de ha rejtve csinálsz valamit, akkor is így reagál a játék.
ami nagyon fontos, hogy mindig legyen staminad, tehat ne hack and slashelni probalj hanem 2-3 utes aztan pihenni hogy visszajojjon a stamina, amig van staminad addig kb nem serulsz. master strikenal azonnal nyomni kell ahogy kezd tamadni a Q-t. nem tudom pontosan mitol fugg hogy automatikusan vissza is tamadsz-e, lehet idozitestol vagy skillbeli kulonbsegtol is. RAttaynal fent a gyakorlo teren tudsz tanulni kesobb barmikor, skillt is novel az ottani gyakorlas tehat erdemes nala begyakorolni mindent. illetve itt egy video ez is hasznos ha tudsz angolul:
Ja, volt 1-2 ilyen oktatóharc, de már nem emlékszem rá.
Illetve nem vagyok benne biztos, hogy pontosan hogy működik. Pl. counter attackolni akkor tudsz, ha a célkereszt közepén ott van a kis zöld pajzs, mikor az ellenfél támad, és te azt pont kivéded. Ha jól emlékszem, akkor kéne rögtön támadni is (vagy az után(?)), és akkor tolsz egy countert, de azt még az ellenfél mindig kivétheti, nem? Legalábbis én akárhányszor próbáltam ezt, soha nem működött, mert mire megsuhintom a kardomat, addigra az ellenfél már rég fel van készülve a blokkolásra, sőt, ami sokkal rosszabb, egyből visszatámad 3-4 villámgyors vágással...
ugy van hogy a ladaba ha belepakolsz az bekerul egy olyan helyre amit barmelyik masik ilyen ladabol elersz, tehat nem kell ugyanabban a varosban kiberelni szobat. ha pl rattayban beleraksz vlamit azt elered sassauban is.
bernard elmagyarazza es meg is mutatja pedig, barmikor mehetsz hozza gyakorolni kulonfele fegyverekkel, meg elmondja a combotamadast is meg a counterattackolast is stbt.
Na, igen, lehet, hogy akkor működik. Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy pontosan mikor és hány patch jött az elmúlt napokban, szóval lehet, hogy már csináltam a küldetést, mikor javították...
Néhány napja valaki azt mondta, hogy ez ilyen: egy hordónyi nyilat felgyújtasz, és lebuktál; másodszorra valaki leszólít, és lebuktál. Én azt hiszem, hogy ezt már a patch-csel próbáltam amúgy. Tehát ha ezek számítottak hibának, akkor még nem javították. :D
Illetve akkor gondolom, az is hiba, hogy csak méreggel lehet őket megmérgezni. Mármint gondolom nem véletlenül van elszórva a táborban vagy két tucat gyilkosgalóca... Azokat nem lehetett beledobni a bográcsba. :/
Felderítés nem problémás, csak a szabotálás. Ha nincs ott senki, akkor is rohannak, hémicsinász... :) Steamen azt írták készítők, hogy javították, de lehet visszatöltöm addig, mielőtt elindult volna a küldetés, hátha. Utoljára szerkesztette: Malakai, 2018.03.13. 16:15:44
Azt hiszem, én is pont azt csinálom most. Akkor gondolom, még a felderítés résznél tartasz...(?) Mi volt abban a hiba? Hogy nem lehet rendesen szabotálni, mert észrevesznek?
#1587 Én korábban ittam egy olyan potit, de már elmúlt, és már így is túl vagyok táplálva. :/
#1588 Na, nekem a rúgás kardozás közben talán még nem is sikerült. Egyszerűen nme rúg, hiába nyomom az F-et.De még ha rúg is – mondjuk öklözés közben –, azt az ellenfél úgyis kivédi. Meg ők állandóan olyan counteröket tolnak, hogy csak nézek, hogy "Ilyen is lehet? Vagy ilyet csak az ellenfél tud? Meg lehet ezt tanulni?" stb. Annyi minden van, amit a játék nem magyaráz el, és aztán csak nézek, hogy "Ezmi?". Legalábbis a harcrendszert illetően. Bár bevallom, nem lapoztam még végig az egész kódexet, hogy kikeressem belőle...
#1592 Ja, biztosan nem vagyok még elég magas szintű, de igazán lehetne valami cap, vagy szólhatna a játék, hogy "héló, oda még ne menj, mert túl punci vagy hozzá!" Én nem nagyon foglalkoztam eddig mellékküldetésekkel, többnyire csak próbáltam a főszálon haladni. Amúgy el lehet futni egy harcból, csak nyomni kell a Shiftet. Múltkor pont úgy menekültem meg egyből, hogy elrohantam, ameddig bírtam, aztán füttyentettem a rárónak, és volt időm még felpattanni rá, és elvágtatni.
Tényleg, van aki esetleg megállt ott a főszállal (mint én :D) és most az új patchel próbálta aztán a Nest of Vipers küldit? :)
Elméletileg javították, de betöltve egy ottani mentést ugyanazt tapasztaltam, mindig mindent észrevesznek. Most húzok stealth-en, mert elég alacsony, hátha.. "Benny Hill"-esen nem akaródzok nekivágni. :) Utoljára szerkesztette: Malakai, 2018.03.13. 16:00:59
En csak a kombokkal szivok, egyszeruen sosem akarnak osszejonni :) Ha 3+ letszamu ellenfelbe futok bele, akkor nalam jon a Benny Hill fele kergetozes, mindaddig, amig le tudom oket ugy razni, hogy 1-2 ellenfel ellen kell csak vivnom, mert a tobbi beakad, vagy kikerul vmit, stb.
Szerintem meg pont hogy nem nehéz a játék, csak az eleje. Az viszont tényleg szivatós. A gordiuszi csomót úgy tudod átvágni hogy a prológus után rászánod az időt és csinálod a melléküldetéseket ezerrel (vadászat, bandák kiiktatása, harc gyakorlása Bernarddal, stb). Én pl. órákat bóklásztam az erdőkben csak úgy, és lődöztem az állatokat íjjal. Így gyorsan fogsz fejlődni és utána mehetsz a főküldinek. Mellette meg nem szabad leállni az elején mindenkivel harcolni. Én most vagyok kb. a játék felénél de már egy csomó skillben a maximumon vagyok, tök egyszerű minden harc. És most kezdtem el élvezni a harcrendszert is, amit az elején én sem szerettem, de ha már elérsz egy szintet akkor nagyon jól tud működni. Utoljára szerkesztette: PhantomAss, 2018.03.13. 15:41:28
mondjuk Én még ilyennel nem találkoztam, hiszen az elején vagyok, de ez igencsak kirívó hiba. gondolom később ezt tudják peccselni, de lehet nem :(
olyan van, hogy már előre köszönnek Rattay-ban, meg hogy áhá, itt van Henry az a kis mitugrász stb., miújsághenri. ilyet már hallottam. Utoljára szerkesztette: pett3rson, 2018.03.13. 15:35:42
A házvásárlás az tipik az a dolog, amire szerintem gyorsan lesz majd mod, amint lesz már devkit. :)
Többnyire nem működik ez, hogy az események haladnak tovább a játékban, iszonyat balance-olni a dolgot és csak felhúzza a játékosokat, egy-egy kivételes küldetéstől eltekintve még hc rpg-knél sem jellemző.
De ha valakinek nem ez az első játéka (főleg első openworld játéka), akkor azért ennek már a "suspension of disbelief" kategóriába kell tartoznia. :)
Ami már kicsit neccesebb — és teszem azt egy witcher-ben nem nagyon volt ilyen — hogy a karakterek nem emlékeznek ránk. Többször előfordul, hogy újra találkozok valakivel és úgy csinál, mintha először lenne és nem csak a random eseményeknél (bár azoknál a leggázabb, hisz van, hogy akárhányszor ölhetjük meg ugyanazt a szerencsétlent), hanem konkrét küldetésekben, pl mikor két külön küldetés kapcsolódik ugyanahhoz az NPC-hez. Utoljára szerkesztette: Malakai, 2018.03.13. 15:11:16
Persze, egészséges egyensúlyt kell találni, nem vitatom, meg alapból jónak tűnik ez, mint mondtam nekem egyszer már szóltak, hogy hol jártam, későn értem ide, nézzem meg mi lett a vége (vérfürdő persze) és hát elég szarul éreztem magam :)
Nem is akarom kritizálni, mert voltak ennél sokkal gagyibb megoldások már a játéktörténelemben (és még csak kis százalékával találkoztam a játékoknak, szóval miről beszélünk :) )
Nekem ezzel van gondom, hogy picit játszhatatlanná teszik az egyszerre többen rám rontó katonákkal és utána a menekülést meg még jobban megnehezítik :(
Tudom, hogy majd a lovak is egyre jobbak, egyre bátrabbak meg van hozzá perk is, hogy még bátrabb legyen, ne dobjon le magáról harc során, ne tudjanak leszedni a ló hátáról olyan könnyen stb, na de ahhoz megint csak fejlődni kell, azt meg leggyorsabban harc során érjük el...hopsz, ez már gordiuszi csomó :)
Egyébként magával ragadó maga a játék, a környezet, beszippant, valamiért mindig visszatér hozzá az ember és ez jó, mert így tud lekötni hosszú időre. Hány olyan volt az utóbbi pár évben, hogy hű mekkora játék és 5 óra után már a francot sem érdekelte, hogy a 25-ödik ugyanolyan csatát lenyomjam...ez itt teljesen más tészta.
Ui: ja, most jut eszembe, spoiler nélkül, volt egy küldi, a papos, amikor gazolni kell, tudjátok, hát kétszer mentem neki szólni, hogy kész a kert, megnézte és azt mondta, hogy ha Te ezt hívod munkának akkor szégyellheted magad, inkább hagyjuk, majd megcsinálom Én :))) Ez is életszerű :D Utoljára szerkesztette: pett3rson, 2018.03.13. 14:17:22
A második verzió valószínűbb, az első az max bérlés szintjén működne sztem...bérelhetsz egy földet amire felhúzhatsz egy kunyhót...persze mindkettőért fizetni kell(ene) :)
pett3rson: én barátja lennék a dolognak, de sokan nem, manapság az a játékostömeg aminek a játékot el kell adni, elég rendesen megváltozott...lehet idealizálni, de szvsz önbecsapás. Nagyon kevesen hajlandóak elmerülni egy játékban, és belátni hogy a játékban zajló élet az független a karaktertől.. könnyen játszhatatlan szintre jutnál, azaz adott esetben dutyi, kaloda és bitó. és game over persze. Utoljára szerkesztette: b type free, 2018.03.13. 14:05:12
Tudom, írtam is, hogy életszerű, báááár akkor már az mennyire az, hogy most mittomén 2 hétig feléjük sem nézek (mármint a fővonal felé) és aztán amikor sikerül megoldani amit kell egy megjegyzés sem esik róla, hogy "hát te meg hol tekeregtél ennyi ideig??" vagy ha van ilyen akkor szóljatok, nekem még nem volt. Captain Bernard mondta az egyik misszió elején, hogy hol tekeregtem, az mondjuk igaz :) (ez még az első pár misszió között volt, akkor tanultam Rattay-ban a kardvívást tőle és utána kellett menni valami faluba, ugorjunk a lóra és uzsgyi, de Én nem mentem azonnal oda)
De nem lehet házat venni? Legalább egy szutyok kalyibát valami szakadék szélén... :D Valamelyik uraság lehetne majd olyan hálás, hogy legalább egy szobát ad a kastélyában.
? tényleg? szóval ha kibérelek 1 szobát, 1 éjszakára, akkor azt már nem adja ki másnak? és csak akkor férsz a ládádhoz ha újra kibéreled ugyan azt a szobát ? (hmm, akkor már lehet hogy jobb kinyírni valami javasasszonyt, és az ő kunyhóját használni+használhatod az alkimista főzőhelyet is :)
Van egy szoba, amit csak te bérelhetsz ki. Amikor éppen nem a tied akkor zárva van és még te sem mehetsz be, mert a zárt sem lehet feltörni. :)
na jó de a fogadóban csak 1 éjszakára bérelsz szobát, ha az abban a szobában lévő ládába pakolsz, akkor onnan nem tűnik el a cucc ? hiszen másnap , akármikor azt a szobát más is kibérli, logikus lenne ha esetleg kivennének belőle .
A ládában tuti megmaradnak a dolgok és bármelyik fogadóban bérelt szobában lévő ládában hozzáférhetsz a tartalmához.
Ha már a háznál tartunk, ha a molnárnál elrakom a ládámba a cuccokat (korlátlan mennyiségben) akkor az onnan tuti nem tűnik el ugye? Kapok majd ilyen ládákat minden településen?
az a gáz hogy már túl sok a pénzem, 15K, és nem tudom elkölteni értelmes dolgokra. már nincs értelme leszedni a páncélt/fegyvert sem a halottakról mert minek rohangáljak eladni ? amiket használok azokat meg a kovácsnál kijavíttatom pár százasért oszt megint nincs szükségem semmire . legalább lehetne házat venni vagy valamit ...
Elfut mindig? Nem kivont kardal mész oda hozzá? :)
Általában katonák, főleg cseh katonák (khm) jóval magasabb szintűek. Magasabb skill a különböző fegyverekkel gyorsabb reakció, azaz igen, akár ugyanazzal a fegyverrel is lehet az, hogy az ellenfél valahogy mindig közbe tud lépni, amit csinálsz. Skillcap, még fejlődni kell.
Ez az életszerű, ha gyenge a karakter akkor elmegy erősödni és kerüli a konfrontációt, pénzt szerez, ismerősöket...fejlődik. Jó fegyverrel, egy jó felszerelve már azért nem olyan könnyű lenyomni...de persze ha több erős ellenfél van akkor okosan kell harcolni. Hiába vesz fel a karakter vörös hajpántot és változtatja a nevét John Rambo-ra ..ha 22-s karjai vannak az csak vicces lesz. lovaknál meg írja hogy melyik mennyire bátor. Utoljára szerkesztette: b type free, 2018.03.13. 09:51:42
Esetleg még az is belejátszhat, ha karddal csapkodhat az ember lemezpáncélt. Nagyon nehezen tettem le én is a hosszúkardot (azom van / azt tanultam évekig), de a pajzs & csatacsákány mintha jobb megoldásnak érződne a késői játékmenetben.
Üssetek meg különben, de tudjátok, mi ugrott be magyar vonatkozásban? Toldi. Parasztból lovag, kapásból három act, nyugodtan lehetne élni némi "írói fantáziával", de egyébként is kesernyés, a kezdetekhez visszahurkolódó befejezés. Őszintén, ahogy Arany megrajzolja, már több mélységét érzem a karakternek, mint Henry-nek hatvan óra játék után. ...ja, és csehet (is) csapkodnánk benne! :D Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2018.03.13. 09:50:31
valószínű kevés még a statod, Én abbahagytam a főszálat, mert már az első bandita tábornál gondjaim voltak a többszörös létszámú ellenséggel. értsd: nekem van van 3-as szintű tudásom kardozásban és rámrontanak 3-an vagy 4-en...hát anyád...
úgyhogy most vadászok, meg csinálom a mellékküldetéseket amiben vélhetően nincs harc és fejlődök meg csak úgy kirándulok :) hozzáteszem, így is volt már olyan, hogy bóklásztam a réten, kerestem egy hülye elcsatangolt lovat és valahonnan elkezdtek kiabálni magyarul, hogy mit keresek én ott és hopp, máris 3-an rontottak rám full páncélban...kb esélyem se volt.
Amúgy azt rühellem, hogy ilyenkor nem lehet elfutni - pedig az hasznos - a furcsa harci szisztéma miatt, na meg a lovat se tudom használni, mert az meg ledob a hátáról ilyenkor (ehhez is van egy perk amit utána persze kitanultam...) de így olyan fura összevisszaság van..bár ez a realitás talaját erősíti, hiszen egy egyszerű kovácsfiú vagyok, nulla tudással, csak hát így baromi nehéz is. Annyit lehetett volna állítani rajta talán, hogy legalább kevesebb az életerejük vagy nemtom.
majd egyszer végigviszem a sztorit is, de így csak idegbajt lehet kapni...
En ugy lattam, hogy osszecsapas/esemeny tipusa valogatja, hogy mennyire nehez. Mas a nehezsege egy fo kuldetesben elofordulo harce, mint a fast travel kozbeni "interdictione", vagy akar a random erdo kozepi bandikkal torteno osszecsapasoke, meg akkor is, ha letszamban es ellenfel fajtajaban is megegyezik.
azért a balansszal van egy kis gond . van hogy 4-5 banditát is leverek könnyen, aztán találkozom az út mentén egy zsoldossal aki kihív párbajra, aztán felaprított baltával se perc alatt, pedig nem gondolnám hogy über statjai lettek volna .
Jó a topic így első nekifutásra. Lemérhető mit tesz az emberekkel a lebutított rendszer, ha találkoznak valamivel ami nem ilyen. Az azért meglepett, hogy nem esik le valakiknek egyből, valaki egy ütéssel lecsap az sokkal magasabb szintű mint az ő karaktere.
Nekem nincs ilyen problémám, még mielőtt a főszálba jobban belekezdtem volna felhúztam a kardozást, nyilazást, osonást, zártörést 15-re és megtanultam a mesterektől mindent a használatukról. Az "F"-el lehet rúgni. Tetszik, hogy lehet variálni a harc stílusát, beronthatok a táborba lóháton és lekaszabolhatom őket, vagy éppen lóról nyilazok, vagy osonásból lenyilazok mindenkit, vagy éppen fütyüléssel kicsalom őket táborból és backstab.
Van egy írnok Rattyban akivel beszélnem kéne, de egyből elfut ahogy meglát, hogy kedveltethetem meg magam vele? Gondoltam felveszek valami női ruhát, de nem engedi a játék :)
Nekem ő egy suhintás volt, kb 5 másodpercig tartott a harc. Mondjuk én eléggé kigyúrt állapotban mentem oda, minden erő/harc statom tizes felett volt, 75-ös sebzésű karddal. Ittam egy potiont ami megnöveli az erőt 50%-kal, és ennyi, gyakorlatilag nem volt harc. Elindult felém, amikor odaért én rávágtam egyet és már jött is a bejátszás.
nekem is így volt. valószínűleg longswordot használsz (pajzzsal együtt) , shortsworddal gyorsabban lehet csapkodni. no meg nem mindegy milyen szinten vagy a kardozásban .
Mégis hogy kéne legyőznöm valakit vívásban, mikor egy suhintásom alatt az ellenfél lekardoz, feldarabol, kicsontoz, majd megesz másnap reggelire? Hogy lehet ilyen lassan kardozni? Az ellenfél meg másodpercenként viszi le az életerőm tizedét...
az elején elvette a kardomat, és meg akart ölni. Most fent vagyok a templom tetején, és próbálom megölni, de... ez szimplán csak nevetséges, ami kettünk között zajlik.
Van ennek valami titka, amire még nem jöttem rá? Vagy csak néhány órányi idegeskedés kérdése az egész?
Ja, meg hogy lehet ellökni a másikat, meg ilyen hasonló trükköket csinálni? Nekem ilyesmi csak 1-2x sikerült, viszont elég idegesítő, hogy minden ellenfél állandóan ezt csinálja. Utoljára szerkesztette: FartingSquirrel, 2018.03.13. 02:37:03