Emberek, az rpg játékokat már az anyatejjel szívtam magamba, nem erről van szó, ez olyan, mint ha Peter Higgsnek kezdenéd magyarázni a gravitációt. Az van, hogy a kurva steam miatt szarakszik és nem akar feltelepülni valamiért, de most már annyira tele van a tököm, hogy leszedtem torrenten azt szarok az egészre. Csak így kidobtam 14rugót az ablakom (nem kell az oltás, tudom, én vagyok a hülye nyilván de már olyan ideges vagyok, ha nyikkan egyet a szomszéd roti átmegyek azt agyonverem egy vascsővel. Persze pont ilyenkor nincs két slukk smokka, hogy megnyugodjak.
Vicces vagy. 100k ment el eddig steam-en. Majd ha 2-3-4 milla lesz a vége esetleg lehet jogod miről beszélni. Halkan mondom EA-nek ez a szám már totál bukás lenne = Ezért nem is erőlteti a singlet nagyon. A multiban van a pénz.
Igen, ez direkt van, nem vicceltek, amikor fantasy mentes játékot igértek. Itt nincsenek hősök, nincsenek nagy, világraszóló küldetések. Egy kovácsinas vagy, akinek lemészárolták a családját. Onnan kell építkezni, és addig örülj, amíg vezetik a kezed :D
Amúgy nagyon szépen teljesít a játék. Mai nap 75.480-an játszottak vele. És az Electronic Arts szerint nincs igény single-player játékokra. Aha, látom!
We are working on the lockpicking controls as we speak. In the meanwhile, try following this helpful guide: zártörés tutorial https://www.youtube.com/watch?v=wSUE6a5H5pQ Utoljára szerkesztette: Hunor1, 2018.02.14. 23:30:25
Most az 5-6 órás bevezetőre gondolsz? Csak mert az direkt ilyen lineáris és történet orientált. Utána elengedi a kezedet a játék és azt csinálsz amit akarsz.
megvettem eredetibe, mert nagyon bejött a játék hangulata. Délelőtt hozta a futár, most mindjárt 23.00,-van és egy értelmes dolgot nem tudtam még csinálni benne. Nagyon remélem, hohy idővel rendeződik, vagy valam, mert ez egyszerűen tragikomédia.
asszem lehet venni
sajna német nyelvű de talán gugli forditoval is érthető
sztem meg jo a mentési rendszer mert megfontoltá tesz, amugy ha nemibetegek lesztek pioca és vaspálca kell a gyogyitáshoz
Nexusmods-on van fent egy mod, ami megkönnyíti a zárfeltörést. Még nem próbáltam, de elvileg működik. Próbáltam viszont az unlimited saves modot, mert a játék mentési rendszere egy kalap kaki, az működik rendesen. :)
Én vagyok a legnagyobb köcsög az egész játékban. Ez egyik kereszteződésben találkoztam egy lovaggal. Csak annyit szeretett volna, hogy párbajozzunk egyet. Én nemet mondtam majd hátulról elkaptam és megöltem, majd a cuccait lenyúlva tovább mentem.
Kicsit lelkifurkám van. XD
Na ezen beszartam. Csinálom a pickpocket tutorialt Theresa faterjával. Sokadik próbálkozásra sikerül is a művelet, erre a papi el kezdett szaladni és azt kiabálta hogy "thief". Ez a szottyadt kis buzi feldobott az őröknek és börtönbe kerültem. Mind ez azért, mert megloptam tutorial ügyileg. MI A FASZ???
A másik: a lockpicking rohadt nehéz. Nem tudom konzolon milyen, de itt PC-n kibaszott nehéz. Nem tudom hogy ha a játék során több ajtót és ládát feltörök akkor később könnyebbé válik-e a művelet. Majd meglátjuk.
Van baj a játékkal. :D
Igen, az jobban meg is éri, mert ingyen van, később nem kell venni.
Amiket írsz fele butaság (és nem is igaz) a másik fele meg apróság. A játéknak van egy hangulata, (főleg amikor lovon menekülsz és mögötted full magyarul káromkodik 3 katona) és ez miatt már most többet játszottam vele mint bármilyen másik nagy AAA címmel tavaly.
Van olyan opció is hogy "akkor apunak megmondom és ő fog jönni". Amikor ezt követően visszamentem faterhoz, hogy leküldjem végül ő adott pénzt. Ez a feszkót megkerülő rendezés.
Jaja meg szép véres is lesz, meg a karakterek arca is kapott sérül modellt. Kuneshtől pl nem tudtam szép szóval visszaszerezni a cuccokat így maradt a bunyó. A végére volt rajta pár mokesz. :D
Nekem még az tetszik nagyon hogy a ruhánk vizuálisan is sérül. Legalább is a kezdő ruha sérült az idő haladtával. Mikor a második várban voltam, ott már teljesen szét volt szakadva. Nem tudom hogy ez a többi ruhára is érvényes-e, gyanítom hogy igen.
Egyébként a teljesítményt leszámítva nekem eddig tetszik, egyéni megközelítés, rengeteg lehetőség van benne, ez már látszik. A világ szépen ki van dolgozva, nagyon tetszik, hogy a ruhák, és vértek végre tényleg realisztikusak és korhűek. A Witcher közel járt ehhez, de itt tényleg sikerült megvalósítani. A harcról még nem tudok nyilatkozni, mert gyakorláson kívül még nem volt részem benne, de érdekesnek tűnik. Kíváncsi leszek, hogy a terület érzésre mekkora lesz. A térkép alapján nem nagyon nagy, de ha tele van pakolva tartalommal, akkor ez nem feltétlenül baj.
"A következő patch nemsokára kijön, és egy rakás bugot orvosol, illetve olyan gondokat is, mint a sebességingadozás. Nagyjából két hét múlva várható a folt megjelenése" Utoljára szerkesztette: grebber, 2018.02.14. 10:59:39
Tény, hogy pocsék az optimalizáció, de: Játszogattam a beállításokkal, és az Ultra High és a High között (közte még ott van ugye a very high) igazából semmi észrevehető különbség nincsen, pár shader talán jobban fest ultrán, de igazából ez játék közben a legkevésbé sem tűnik fel, még álló képen is keresni kell a differenciát. Viszont sokkal gyorsabb a játék High-on. Nekem legtöbbször megvan a 60 FPS, itt-ott furán leesik, de ezt valszeg kalapálják még. Ezen kívül ez a játék azt sem sínyli meg nagyon, ha belövöd az FPS-t 30-ra, és akkor mehet az Ultra is, ha feltétlen azt akarja az ember.
Kétségtelenül van még mit reszelni rajta bőven, de azért annyira nem siralmas a helyzet.
Ettől függeltenül azért még vallom azt, hogy pillanatnyilag egy I7-nek és egy 1070-esnek mindent vinnie kéne FUll HD-ban 60 FPS-sel, ha nem is a legdurvább részletességen, de közel ahhoz. Remélem, dolgoznak rajta még Utoljára szerkesztette: Voltan, 2018.02.14. 10:31:11
"15 perc alatt lejön, hogy első játék a fejlesztőktől. "
A fejlesztő stúdió főnöke/tulaja az a Daniel Vavra aki a Mafia és a Mafia II vezető tervezője és a történetek írója volt. Mindkét játék igen minőségi darab volt a maga idején (különösen az első rész!) ezért nevezhetjük profinak a szakmájában.
Nekem az ő neve valamiképp a minőség garanciája volt ezért szomorúan olvasom hogy az 5-6 éve készülő nagy műben mennyi bug és logikátlanság maradt. :/
Ezt úgy írod mintha ez lenne az egyetlen ilyen game...Van olyan AAA game amit kb 1év után úgy ahogy végre rendbe tettek amikor már a kutyát sem érdekelte....probálták menteni a menthetőt minthiába. Nézd meg a pc-s Batman AK-val mi lett? Brutális már már epikusan kib***ott jó játék,de az kezdeti balhé miatt a "kukában" végezte pc-n és kb nullát ér a játék holott brutráljó.
És ez így van egy game megítélése az első napokban zajlik.Amit ott kap a game soha le nem mossa magáról bármivé varázsolják idővel. Utoljára szerkesztette: grebber, 2018.02.14. 10:10:24
Elég durván vissza tud ütni ez a hozzáállás, hogy "már muszáj kiadni, mert eddig is mennyi pénz ment bele, jajajajaj". Aztán majd jönnek az értékelések, hogy "lehetne jobb is". Két hónap utáni peccsben, már jobb lesz, csak az értékelés nem fog megváltozni, és évek múlva a nagyközönség úgy emlékszik a játékra, hogy "majdnem összejött nekik".
"Ha enyém lenne a játékstúdió és látom hogy az ultra realisztikusra szánt játékunkban ülve nem lehet felvenni egy almát az asztalról akkor addig nem menne haza senki míg meg nem oldják:D "
5 éve fejlesztik..ez az első játékuk ennek a studiónak. Gondolom már a létező utáni összes pénzüket is felélték és muszáj volt kiadni ,hogy valami bevétel is legye ne csak kiadás.Egy kiadó a pénzével gondolkodik sosem azzal ,hogy a vásárlóknak mi lesz a jó ezt meg kéne végre tanulni. Nem véletlenül nem fejeződik be a game támogatása azzal hogy kiadták és kész. Még javában dolgoznak rajta azokat foltozzák amikre már nem volt idő + a felmerülő hibákat is még javítják. Lesz ehhez még sok sok pacth mielőtt eltünik a süllyesztőben
Belenéztem, maradjunk annyiban hogy aranyos próbálkozás:) 15 perc alatt lejön, hogy első játék a fejlesztőktől. Az optimalizálatlanságot hagyjuk, elfut a játék úgy ahogy. Pár észrevétel: Kezdek a parasztházban, anyu mondja, hogy kaja az asztalon, ögyé... Felveszek az asztalról egy darab kenyeret majd szépen leülök az asztalhoz és felvennék egy almát... "You can not do that". Miiii?:D Aztán ezt úgy miért? Immerzió rögtön kap egy nagy fülest a 3. percben. Nem igazán értem, ahelyett, hogy beleprogramozták hogy kiírja ezt az üzenetet nekem simán felvehetné azt az almát:S Valamiért érzésre nekem fura volt az egeres kamera irányítás, valahogy túl direkt/rángatós/gyors nehéz elmagyarázni de szerintem itt hiányozhat valami egérmozgás símítás ami más modern játékokban megvan. A párbeszédeknél megint csak kiszakít a játékból azzal, hogy kezdéskor elsötétedik a kép, eltelik pár sec hogy külső nézetre váltva bejöjjön a párbeszéd ablak. Ezt hogy sikerült így megoldani? Talán fölösleges is külső nézetre váltani ha már az alapkoncepció az only FPS view de ha már így van akkor fluidan kéne csinálni. A cryengine biztosan tudja ezt szóval nem világos miért ilyen. Az árusnál ha elakarok adni valamit és elkezdek alkudni megjelenik egy skála amin állíthatom mennyit akarok a portékáért. Apróság de a default logika azt sugallja az embernek, hogy mivel több pénzt akarok a cuccomért felfelé kéne menni a skálán na itt fordítva van. A vásárlásnál ez a logika a jó de ugye eladásnál meg kéne fordítani ezt a skálát. Mondom apróság de épp ilyen apróság lenne megcsinálni normálisra. Szintlépésnél a skillpoint adatlap meg kiosztás is kicsit fura, nem volt teljesen világos bár tegnap este már fáradt voltam nem nagyon volt kedvem megfejteni a működését. Így pár perc alatt ezek szúrtak szemet. Nem értem, hogy ezek a fejleszés, sőt béta teszt során hogy nem derültek ki vagy miért nem javították? Tényleg apróságok de sok ilyen kis apróságon múlhat a minőség érzet. Ha enyém lenne a játékstúdió és látom hogy az ultra realisztikusra szánt játékunkban ülve nem lehet felvenni egy almát az asztalról akkor addig nem menne haza senki míg meg nem oldják:D
Na igen, tegnap játszottam 3 órát és igazából ez az egyetlen negatívum eddig, a párbeszédek technikai megvalósítása nem tetszik. Amikor szóba elegyedsz valakivel akkor jön a töltés, amint befejezed megint. Mondjuk ssd-n van a játék így ez nem tart sokáig de meg tudja törni a játékmenetet. Ráadásul mintha az npc-k nem is szólítanának meg maguktól, mindig nekem kell velük kezdeményezni a diskurát. Igazából ráfért volna még a játékra pár hónapnyi polishing, de amúgy nem vészes simán élvezhető. A harcrendszer is csak elsőre fura, nem a szokványos üsdvágd megoldás.
Mondjuk nekem az olyan apróságok is tetszenek, hogy ha túl sokat eszel akkor "disznóra eszed magad" és lomhább leszel. Valóban sokféleképpen lehet megoldani a küldetéseket. Számít a megjelenés. Koszosan és rongyosan az adott helyeken negatívabban állnak hozzánk. Rengeteg fejleszthető képesség van. Ha "jelentősebb" helyre megy az ember előtte varrassa meg a rongyait és mosakodjon meg. A harcrendszer kívülről furán hathat, ha videón nézi az ember, de ha játszik vele akkor nagyon jó és ügyesség igényes. Nagyon jól vezeti a történetet és tartottam attól, hogy unalmas lehet, de nagyon sok újítás van a többi játékhoz képest. Igazából egy keményvonalas rpg ( a fejlődés terén ) és szimulátor egyben. :) Legalábbis nekem eddig ez a tapasztalatom. Lehet majd készítek egy alapvető bemutató videót, hogy mik vannak benne. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2018.02.14. 07:24:15
Ejha Dú , belecsaptál a lecsóba ! :) Néztem pár közvetítést, egyik sem jutott böribe. de nem is baj, mert így legalább a történet - ha nem is változik alapjaiban - több úton is (kerülőkkel) lejátszható :) viszont ami nem tetszik az a rengeteg töltő FEKETE képernyő, ami sűrűn megszakítja a történéseket . némelyik bántóan hosszú ( bár gondolom ez gép függő is )
Igen más a motor Cryengine aminek láthatóan a minden is kevés
torma1: Tedd full HD-be ott 55-65 -t tud az 1080ti (Ahogy a gamegpu tesztben is látható a 4k maxhoz nincs még VGA (egy db) ami értelmes sebességgel viszi...) Utoljára szerkesztette: grebber, 2018.02.13. 19:00:35
Ne hasonlítsuk össze a kettőt. Az TPS ez pedig (sajna) full FPS. A motor is más. A betaban elég korrekt grafikát raktak össze. Változtattak rajta? (Még nem volt időm megnézni.)
Hát nem tudom. Nézem egy német srác élő közvetítését és áradozik, hogy mennyire szép a játék milyen filmszerű. Kétségtelen, hogy jól néz ki, de azért szépnek nem mondanám. Az arcok mimikája kb nem létezik. a karakterek élettelenek. Witcher 3 sokkal élet telibb.
A kockajátéknál mikor van az, hogy Bust? Nem vágom néha. Nem vagyok profi angolból.
Hát én anno 25 fontot adtam nekik ami 30 euró volt akkor, most meg 50 euróért adják steamen szóval igazából nem izgat. Ez a digitális Baron verzió, vmi még jár hozzá de ez már részletkérdés a szempontomból. A limitált kiadás mondjuk más kérdés, ha azon változtattak a korai backerek kárára akkor az nem túl jó lépés.
Olvasd el a legutóbbi Kickstarter update commentjeit.
A retail limitált kiadás olcsóbb és több minden van benne mint amit a backerek kapnak. A különböző tierek rewardjait az utolsó pillanatban megnyirbaltak.
Abszolút bad faith magatartás a fejlesztők részéről.
A hangulat megvan, eddig bejön a játék felépítése is, és vannak hibák is :) ..ez alatt olyanokat kell érteni, hogy a figura nem csukja be az ajtót maga mögött amikor kijön a házából, akkor 3 méterrel később csinál egy mozdulatot mintha becsukná...majd visszamegy és ténylegesen is becsukja. :) Valamint hibának tartom azt is hogy nem rugott tökön amikor meglátott a saját házában hivatlan vendégként...bár jól ismer, de akkor is. árusal való beszéd indításánál madártávlatból indultam, mert valamibe gondolom ütközött a karakter. az animációk sutácskák. Eddig elég lassú folyású játéknak néz ki aminek nagyon örülök, ökölharc volt eddig, az rendben volt...kissé hamar kimerül a karakter (én dumagépként indultam), lehet rugni...sőt futás közben gáncsolni is. A lényeg, számomra a lényeg, a hangulat az viszont nagyon rendben van szerintem,..ez még nagyon az eleje, de ha ez a szint marad akkor váááá. Ja és jól fut, nem nyúltam semmihez úgy megy ahogy magát beállította, de oké...kicsit későn rajzolja ki a tárgyakat...ami zavaró lehet ha látom hogy kapál egy figura, de csak közelebb lépve rajzolja ki a kapát...de ez az én gépem teljesítményének problémája,..majd megpróbálom emelni. Az ökölharcnál 4-6figura mozgott, ott nem röccent meg, kontrollálható volt.
Kaptál új kulcsot, vagy hogy adódott hozzá a profilodhoz az új? Én csak digitális Baront vettem még a kezdetekkor, de se a steam nem adta meg magától, se emailban nem kaptam semmit. Utoljára szerkesztette: ooooobi, 2018.02.13. 07:48:09