Ez eddig is ilyen volt. Mondjuk igaz ami igaz, kívülről nézve elég darabosan mozognak.
Egyébként ami elképesztő az egészben, az apró részletek, ahogy a világ felépül. Pl az elején sétál a monostor kertjében, és ahol sűrűn mászkálnak, ott ki van taposva a föld, de mellette, ahol nem járnak, egyből nő a gaz.
A novenyeknek van fizikaja? Elhajlanak a bokrok ha atmentek rajtuk (mint az elso Crysis-ben)?
Nem tudom én azt kb 2 percig néztem mert GTX 460-al játszhatatlan volt. Itt is csak mászkáltam semmi feladatot nem csináltam mert a kardharc kikészített agyilag és töröltem. Jobb így mindenkinek.
Ma jobban ránéztem erre a bétára. A dolgok mögé nézve mekkora istentelen durva lenne már ha valamelyik cég istenigazából rágyúrna a legeslegapróbb dolgokra is az ilyen játékokban.
Hosszú percekig néztem ahogy az emberek a "skriptjeiket" végzik:
- A horgász: Csak ül és ül. Sehol egy kapás vagy valami interakció - A favágó: Bénázik egy db fával amire többször lesújt megigazít stb ,de ketté nem vágja szét nem esik az a csoffadt fa. Majd elkezdi a kis kosarába pakolni a (nem is létező ott sem lévő) fákat amibe egyszer csak hirtelen kirajzolódik, hogy hoppá mégis csak van benne valami - A "pultosnő": Szépen hozza a kis kancsóját amiből bőszen kiszolgálja a vendégeket. De se az ő kancsójába se a vendégek poharaiba nincs semmiféle folyadék. - A sepregető néni: Seper ,de mit? Se por se semmi ,semmi meg se rezdül. Legalább akkor skripteltek volna ide egy egy hirtelen megjelenő szöszkupacot mint a nem létező fákat pakoló favágóhoz a fákat.
Sajnos nekem csak ezek a hibák észrevételezése jutott ,mert amiben a game elvileg erős az a kardozás esélytelen számomra ,mert egy rakás szarnak tartom. Grafika elmegy ,de lehetne sokkal szebb is csináltam pár képet
A készítők megmondták kb 0 optimalizáció van ebben a bétában.Nem kell beszarni a teljes sokkal jobban fut majd
A répa színe annyira nem érdekelne, de nincsenek gyerekek? Meg szállfegyverek? Milyen középkori realista játék ez? Egykezes, másfélkezes, kézkezes kardok, buzogányok, dárdák, számszeríj, íj, csatabárd alabárd, stb, franckarika. Ez mind kellene . Ehelyett arra pazarolnak erőforrást, hogy a ruha így meg úgy meg izé. A terület igenis kicsi, értem én, volt erről szó és ki lett tárgyalva, de ez kicsi. sőt. Az se lenne baj, ha nem nyílt világú, és akkor kisebb, de ha már nyílt világú, azért legyen kicsit nagyobb. A harcrendszer, a legutóbb látott videók alapján: eh. Értem én, akartak valami klassz, érdekes, reális dolgot...de nézzük már, ahogy ledöf meglepetés szerűen karaktereket, rossz nézni. A vívás pedig, hát nem tudom. Gyakorlatban kell kipróbálni, lehet jó is, elvégre a Witcher 1 harcrendszerét is meglehetett szokni. De pl: az egyik videóban mintha a fejlesztő aki játszik vele is csak bénázna. Nem tűnik biztatónak, de hátha tévedek.
Van egy videó, amikor egy csapat katona fut át valami erdőn, és lehet én látom rosszul, de így átfutnak földön fekvő katonákon...akik erre felkelnek. Az szundiztak ott, vagy mit hevertek? Vagy, vív a hős egy ellenel, böködi karddal, az meg álldogál úgy egy helyben Remélem, ezek csak alfa-béta státusz miatti hibák, és nyilván ki fogják ezt javítani. Én elhiszem hogy ez jobb lesz, csak nem túl meggyőző.
Ami nagyon jó, tényleg gyönyörű. És a falu, te jó ég. Mintha a Szentendrei skanzen házai között lennénk. Eszméletlen. Csak hát meg...vannak ilyen problémák, hátára ragasztott íj és tegez...ez se lenne baj, ha nem az lenne a koncepció ,hogy egy beszarás látványvilágú, realisztikus játékot akarnak.
Ami mentheti a menthetőt, egy jó történet. Én nagyon szerettem volna ezt, és érdekelt, de minél több videó, infó kerül ki róla, egyszer szomorúbb az egész.
Az intro rajzai,zenéje és narrálása igen tetszetős..
sajna utána csak feketeség fogad zenei aláfestéssel :)
Khm.Ez warez,én ezért csúnyán kaptam jópár kommenttel ezelőtt. (egyébként pont én is innen szedtem délután)
Persze, ez a vélemény is érthető és tiszteletre méltó. Szimplán a "hitelesség körömszakadtunkig"-gal volt hirdetve a projekt, ami azért megkapó, mert egyrészt a médium elsőrangú a történelem megjelenítésére, másrészt igazából erre odafigyelő, ilyen kaliberű játék nincsen; ezért aztán egy jó maréknyi támogató - magam is - erre ugrott rá. Ennek tükrében meg a megalkuvások olyankor, amikor egy rohadt textúra-átszínezéssel ezt meg lehetne oldani, fájdalmasak. Nyilván nem lehet száz százalékosan megcsinálni ezt, de van, ami simán csak akarat és igényesség kérdése. De érdemi, minden játékost érintő dolog is van ilyen, például a malmozás, hogy legyen-e szálfegyver a játékban. Ami hiánya nagyjából olyan, mint egy, napjaink háborúit feldolgozó játék gépkarabélyok nélkül. :)
Lila, vagy fehér, mondjuk. :) De értsd jól a példát. Olvastam egy kiváló felvetést a fórumon a szekérutakkal kapcsolatban is. Ez tűnhet szarrágásnak is, nyilván, de ha ez nem differenciálja a KCD-t a zömtől- akkor egyre kevesebb dolog teszi azt... Mégegyszer: viccesnek tűnhet, de egy indikátor a dolog olyankor, amikor az autentikusság volt olyan rohadt magasan lobogtatva a Kckstarteren
Én legalábbis egy magát komolyan vevő történetre ruháztam be, jelenleg meg a "hát, ez így sikerült" megy.
A telefonról még nem kerítettem sort a videóra, de ugyanez az érzés megfogalmazódott már bennem is, elnézve az eddigi játékmenetet, csúszást, kihagyott dolgokat (szálfegyverek), egyszerűsítéseket (spawnoló ló), hozzáállást (pl. marha büszkék az autentikusságra, de egy hónapig kellett cseszekedni mondjuk azért, hogy a korban nem narancssárga volt a répa). Hype-ra jött a középszerűség, de csak magamat hibáztathatom: ez volt az első (és utolsó) dolog, amit nem kész állapotban vettem meg. Persze, ez legalább úgy néz ki, elkészül valamikor, hogy pedig milyen lesz pontosan, az még majd kiderül, de komoly illúzióim nincsenek már.
Ez egyre fájdalmasabban és egyre jobban vér gyengébb lesz. Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.03.01. 09:57:00
Igen, ez igy is marad. Ja hogy a pancelosok kuzdelmere gondoltal? Igen, az valoban kulso kameras, de ugyanezeket a mozdulatokat hasznalhatja majd a jatekos is.
Jo lenne ha legalabb valami REPLAY-t beraknanak, hogy legalabb csata utan visszanezhesse magat az ebmer :)
Nezzetek meg par percet innen. Egy mozdulat animacio lathato. Ilyenbol mar 2000 van. Ezeket fogja osszefuzni jatek. A jatek alapja fizikai szamitasokon fut, es a megfelelo pillanatban mindig a megfelelo animaciot szedi elo. A videon kesobb lathato ket fenyes pancelos lovag csataja is gameplay, nem szineszekkel egyhuzamban lejatszott jelenet!
Lassan kesz a tortenet, nyolc iro dolgozik rajta. 2500 oldalnyi szoveg. 70 feladat. 300 000 szo a parbeszedekben.
Mar folyamatban van a szinkronszineszek valogatasa.
Nagyon jonak igerkezik, drukkolok nekik!
Hatlamas hangulata van mar most is. Sajnos a Skyrim harcrendszere annyira nem jott be hogy vegis se vittem, es sajnos a Witcher 2 is hasonlo sorsra jutott. Kivancsi vagyok erre az uj rendszerre.
áh gyerek miatt mindig is csak baj volt. ha nincs, miért nincs, ha van miért nem lehet megölni stb. skyrimban is ez ment le, hogy berakták a gyereket, meg a kutyát, de nem lehetett lekaszabolni akkor az volt a bajuk. ha meg beleteszik és le lehet ölni, világbotrány 64+ éves besorolás stb.
Hallottam egy ujabb interjut, megprobalom osszefoglalni:
-Evszakvaltozasok nem lesznek, a jatek tortenete kb. 2 honapot olel fel. -Gyerekek se lesznek benne mert miattuk nemcsak ujabb 3D modellekre lenne szukseg hanem ujabb csontavzmodellezesre is, uj ruhaimplementaciora stb., amire nincs eleg idejuk/emberuk. Kb 70-80 ember dolgozik a jatekon. Bevallotan sajnaljak a gyerekek hianyat mert a kozepkorban rengeteg volt a gyerek, es szinte minden no allandoan terhes volt. -A ruhak valami ujszeru modon lesznek megoldva. Eddig ugy szokott lenni a jatekokban hogy az uj ruha lenyegeben egy komplett uj embermodell volt mas ruhaban. Naluk nem igy lesz, van egy meztelen embermodell amire a program huzza a ruhakat, igy sokkal egyszerubb sok kombinaciot eloallitani. A fohos ruhajara fizikai szimulaciot is raknak, a tobbi szereplojere a gep erejetol fuggoen lehet majd be/kikapcsolni. -A zenei alafestesre is nagy gondot forditanak, termeszetesen akcioerzekeny lesz a hatterzene. Az atmenetek nem csak valami atkeveresek lesznek, hanem folyamatos zenei atmenetek lesznek. Kb 3 oranyi zene lesz. -megprobalnak csinalni valamifele iranyitas-indikatort is, marmint a harci mozdulatokhoz szukseges mozdulatok szektor-abrazolasat. Gondolom valamifele HUD-szeruseg lehet. -A tortenetnek valami fenomenalisnak kellene lenni mert Dan Vavra a legtobb hasonlo jatek tortenetetol nincs elragadtatva (Skyrim, Witcherek stb.) En bizok bennuk, az elso Mafia tortenete remek volt.
Ennek a jateknak szamomra a fo vonzereje a harcrendszere lesz. Akkor is erdekelne ha egy karamban jatszodna...
Olyan régen nem figyelem a topikot, csak ez most kiszúrta a szemem :D Mindenesetre kíváncsian várom.
9 négyzetkilométer? Az nagyon kevés. A Witcher 3-ban pl ha jól emlékszem csak Novigrad 72 körül van. Utoljára szerkesztette: MaRee, 2015.11.05. 21:28:12
-Elso szemely nezetu RPG. Ki lesz modellezve a fohos teste is, ha lefele nezunk ott a torzse, labai stb.
-Egyjatekos modra hegyezik ki a jatekot, eros tortenettel. Maximalis tortenelmi husegre torekszenek (targyak, ruhak, maga a terep is regi terkepek alapjan felepitve, korhu epuletek stb.) Zsigmond kiraly uralkodasa alatt fog jatszodni a tortenet, 1400 korul. Az interjuban tobbjatekos modrol nem volt szo. A tortenetre nem nagyon lesznek hatassal a jatekos dontesei, inkabb a tobbi karakter (vagy csoport) jatekoshoz valo viszonyara.
-9 negyzettkilometeres jatekterulet (3 x 3 km).
-3 epizodot tartalmaz a jatek, epizodonkent legalabb 30 ora jatekidovel
-A harcrendszer teljesen uj lesz, egyedi, fizikai modellezessel.
-Karakterfejlodes, Perkek, Skillek...
-Az interjuban a tervek szerint 2015 vegere lenne kesz a jatek, 2016 elejen jelenne meg.
Engem nagyon erdekel, foleg a harcok megoldasara vagyok kivancsi! Az eddigi kardozos jatekokban szamomra valahogy nem volt az igazi
Ugye azért feltűnt, hogy abban a játékban ugyan az a küldetés típus és helyszín tucatszor fel lett használva? Illetve a teljesítés arányába a küldetésért kapott értékelés is. Úgyhogy nincs abba akkora nagy tartalom mint próbálják elhitetni. Utoljára szerkesztette: JethroHUN, 2015.09.22. 20:15:49
50 óra az nagyon gyenge de ez csak kitalálta v.ki azóta megy.Ennek nem kell felülni. MGS5 volt 2 óra prologe aztán vagy 30 óra mire bele is jöttem és rádöbbentem nem csináltam még semmit.Ránéztem statra:5%.Na ez igen.Ezt itt is elvárom egy ilyen kaliberü játéknál
Expeditions: Conquistador is kellemes meglepetés volt ilyen szempontból az is inkább a Realms of Arkania kategóriája mint a topik játéka, kell kaja, van betegség és fertőzés, táborveréskor mindenkinek feladat...akinek a Realms of Arkania tetszett, annak absz. ajánlom.
Nem a "casual" napjaink több tízmilliós tömegét célzó produktumok jelentik szerintem mindenki számára a mércét, ezért is írtam más, hardcore-abb példákat. Megfelelően megvalósítva igenis léteznek szórakoztató formában az említettek, egyszerűen nélkülük kevesebbek lennének.
A visszafutkosás persze valamilyen szinten elkerülhetetlen, hiszen az expedíció hatókörét természetszerűleg limitálják az efféle korlátozások, ez egy Diablo-klónban valóban inkább fárasztó, mint plusz. Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2015.08.20. 17:41:54
én csak a TES ből emlékszek olyan betegségekre ami nem pár másodperces volt (vámpír, vérfarkas), mondjuk a falloutban meg a sugárszennyezés. azért ha a cipő lekopna a lábamról meglepődnék :D általában a fegyver, páncél kopást is rosszul szokták megoldani, mert vagy 5 percenként rohangálsz vissza, vagy 2 naponta, mintha nem is lenne.
Vannak olyan játékok is, ahol rámennek a ferőzések, betegségek bizonyos szintű megjelenésére, és a akár cipő is lekophat a lábadról, egy túlélős, kaland- expedíciüószervezős ízt adva neki. A limitációk sokat hozzáadhatnak ilyenkor a játékélményhez. Lásd Realms of Arkania széria, de a stratégia-RPG hibridek is gyakran erős megkötésekkel kényszerítenek alaposabb tervezésekre (lásd Jagged Alliance 1-2).
A Kingdom Come: Deliverance esetében is adja magát az élményfokozó, szimulációra emlékeztető megvalósítás, ha más is a nézet és a megközelítés.
nekem nem teszi tönkre, hiába irreális, tudom hogy ez egy játék és csak az én dolgomat könnyítik meg és nem egy mmo amivel úgy tolják ki a játékidőt hogy lovagolj fél órákat, meg ha nagyobb inventoryt akarsz fizess még rá stb. szerintem a the elder scrollok inventory megoldása a legjobb ott automatán rendezgeti, sok is elfér, ha baj van is lassan sétálsz, ha meg nem értesz a szóból nem mozdulsz. de most mi értelme annak hogy 30-40 élménydús játék helyett lenne 60 óra, de abból fele azzal telik, hogy szaladgálsz vissza az eladókhoz meg számolod hogy na most megérné-e visszamenni a lóhoz vagy fuss el a következő faluig vagy mi lesz. aztán észre sem veszed és hosszú órákat töltöttél lovaglással meg kereskedéssel. nyilván ha annyira szép a játék magától is lovagol az ember.
pl egy FPS ben sem zavar ha 10+ fegyver van nálad és úgy szaladgálsz, pedig nyilvánvalóan nem lehet a valóságban ezt megtenni, sőt szeretem is mert színesíti a játékot, több lehetőséget ad. azt nem szeretem mikor ezeket a játékokat valósághűnek állítják be, pl egy armed assaultnál nagyon is zavarna ha sok fegyvert vihetnénk magunkkal mert az szimulátor, valósághű.
Mert inventory-t rendezgetni meg 80 rókafüllel,2 zsák krumplival szaladgálni nem teszi tönkre a játékélményt? Egy olyan hátas meg aki velünk van mindig szerintem nagyon jó lenne és remélem gyors utazás sem lesz..