Fõleg a Cseh Királyság, de a képek alapján Lengyelország, Magyarország, NRCS bármely része is benne lehet a többi actban. :)
Mondjuk én arra is kíváncsi lennék, hogy melyik országban játszódik majd a sztori. Ha jól olvastam akkor történelmi események is bele lesznek szõve a játékba.
3,5 négyzetmérföldet írnak a Kickstarteren, az pedig átváltva annyi. Bõven elég egy jó játékhoz, de a sok ígéret mellé itt már nem tûnik túl soknak.
Számomra az nem világos, hogy 9 km2-es terüelten hogyan kívánják megoldani azt, hogy több vár és frakció legyen a hozzá tartozó "uradalmakkal", falvakkal, stb.
Jól rátapintottak egy meglévõ, csak éppen eddig szunnyadó igényre. Meg azért elég jól tálalják a dolgot az eddig bemutatott anyagok alapján. Egy "Baron" szintre én benevezek, mert ez kivételesen érdekelne már early access (alpha) -ben is.
Döbbenetes, hogy ennyire hamar ennyi pénzt grundoltak össze. Én azt hittem, hogy ez nagyon rétegjáték. Már az, hogy valósághû és no mágia sok RPG fannál eleve "köszi nem". A környezet is olyan, hogy a világ nagy részének homály. Én magyar vagyok, de ez a korszak még nekem is az nagyrészt. Meglegpõdtem no. :)
Ha így folytatja, úgy néz ki még ma meg lesz a KS-n kitûzött 300000-es cél. Ez lesz a második Star Citizen ? :)
Ja, és a jelek szerint benne leszünk mi is.
Nem MMO lesz. Single.
Sajnálnám a CSAK fps jelleget. Úgy lenne korrekt és tökéletes, mint a Skyrimban. Remélem úgy is lesz!
Próbáltam belõni anno, hogy ez biza Luxemburgi Zsigmond alatt fog játszódni, mert annyira változatos évek (török, magyar, cseh, lengyel, huszita, NRCS háborúk pl. a franciák ellen) miatt IDÕVEL egy hatalmas nagy középkori Európa térképpé állhat össze a dolog, amibõl akár idõvel egy MMO is lehet, mert egyszerûen adja magát a csehek talán második legsikeresebb és legvéresebb korszaka a középkorban. Szóval a történet IV. Vencel, a cseh urak és Zsigmond harcáról szólNA, de roppant összekevernek benne régebbi és késõbbi dolgokat, szóval egyfajta mesét kapunk történelmi tények alapján. Ez van. Hisz lehetünk lovagok, tolvajok, bárdok, séfek, papok, kovácsok, bármik. Lesz benne crafting, alkímia, eretnek és boszorkányégetés, meg más "szépségek".
Nem is tudom, talán sandboxban ilyet az SWG óta várok, de remélem ez nem lesz MMO!
Szépen pörög a számláló. Úgy nézem nem csak nekünk tetszik cucc ,mert simán meglesz a pénz már nagyon nagyon hamar!
Azon pedig rendesen meg vagyok lepõdve,hogy ehhez ami igencsak jobbnak ígérkezik az eddig látottak alapján, mint a másik már 2x megbukott Cryengine-es game a Shadow of the Eternals , hogy itt csak 300K-t kértek.
Ahhoz meg elsõ körben 1.5 millát majd késõbb csak 750k-t de az se jött össze!
jó kis játéknak tûnik ez a maga nemében.
" The world covers approx. 9 sq km2 (3.5 sq. miles), with a sprawling city, vast forests, majestic castles, and dozens of villages and hamlets devastated by war. "
ezt nem értem nagyon. vajon mekkora lehet ez? 3x3 km-es kocka nem tûnik valami nagynak...
Kevesebb mint 6000ft nem is olyan vészes. Majd megnézzük hogy milyen lesz a teljesítménye és döntünk.Remélem nem crysis szint.
én annak örülnék, ha játékosok foglalhatnának be területeket, a megölt playereknek el lehetne szedni a fegyverét, ruháját, cuccait, mindez egy nagy "open world" világban. mint az eve-online csak középkorban.
jó két év elé nézünk, jól éreztem ezt tavaly. És akkor még jön a Mount and blade második része is a Banelord ami szintén elõrelépésnek tûnik a nem rossz elsõ részhez képest is.
Egy rpghez ez több mint tökéletes lesz 2015-ben is. Max egy crytek akcióhoz kevés, ahol az a lényeg. Az anyagok alapján, ez lehet hogy jó lesz, tartalmilag messze elégségesnek tûnik. Így a graf már bõven másodlagos. Legyen jó és kész, ez pedig jó graf.
Hát nekem semmi bajom se ezzel, se a lentebbi képekkel. A mozgásanimációk amúgyis többet számítanak szerintem. Ami egy problémám lenne, talán az az elsõ fickó, amelyikbõl rögtön van egy másik is ott kicsit hátrébb, még a mozdulatuk is ugyanaz :) Nincs kiábrándítóbb egy játékban, mint az ismétlõdõ modellek. De feltételezem ez még csak demonstrálási céllal készült, a véglegesben már nem lesz ilyen...
+fav Na talán kezdenek felocsúdni a fejlesztõk, hogy valami normális harcrendszert dobjanak össze, mint kb a Demon's/Dark Souls-ban. Remélem a Piranha Bytes is most belehúz egy kicsit ezeket meglátva...
Tetszik már így ilyen kezdetleges infok alapján is.
Kb. Zsigmondra lövik be a dolgok, így benne leszünk mi is.
Ez lesz a csehek Skyrimja/Witchere, csak monszterek, varázslat és egyéb dolgok nélkül.
Egy baromomi jó kis open world világra tippelek az infok alapján, Mafia szintû játékmenettel, és újdonságokkal.
"Prepare for a different kind of rpg."
Plusi, nyugi, nem lesz olyan. Inkább a Skyrim felé fog menni a dolog. Ha minimum olyan lesz, mint az elsõ Mafia, csak open worldebb, már jó (azok csinálják.)
A kérdés az, hogy lesz benne multi vagy nem? Ha nem akkor ez kb olyasmi lesz mint a Mount and Blabe. Amúgy jól hangzik és remélem, hogy élvezetes játék lesz.
" Új generációs középkori RPG-vel rukkolt elõ a Warhorse cseh stúdió, melyet a Mafia készítõje, Daniel Vávra vezet. A Kingdom Come: Deliverance realisztikus, belsõ nézetes játék lesz, ami PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re fog megjelenni 2015-ben. A CryEngine 3 motorra épülõ darabban nem lesz mágia, fantasztikum, még csak misztikus felhangok sem, az alkotók az inspirációért valódi történelmi személyiségekhez, témákhoz és háborúkhoz nyúltak vissza.
A Kingdom Come a középkor végén játszódik és korhû harci technikákat, forradalmi belsõ nézetes közelharcot fog tartalmazni, lesznek nagy ostromok és lóhátról is csatázhatunk. Az ambiciózus sandbox játékot, melyben döntéseink kihatással lesznek a világ alakulására 50-nél is többen fejlesztik, ezért nem olcsó mulatság elkészíteni. Annak ellenére, hogy olyan veteránok is dolgoznak a stúdiónál, mint a korábban Bohemia Interactive-os Viktor Bocan (Operation Flashpoint, ArmA 1) nehéz befektetõket találniuk, mivel a Warhorse új stúdió "-ipon