Köszi a listát, van benne olyan, amit biztos fel is teszek!
Más. Nagyjából 1-1.5 hónapja nem játszottam. Lehetséges az, hogy változtattak/könnyítettek a lovagi tornán Rattayban? Előtte 10X futottam neki, de csak az elsőt tudtam legyőzni. Most pedig első próbálkozásra lenyomtam a 3 kört, illetve az ellenfelek is mások voltak.
Megint más. Öööö, lehet mérgezni a nyílvesszőket?!?
a Babó magyar fejlesztésű játékkal játszott valaki anno a 90-es évek elején? Full szöveges kalandjáték volt, azonban az volt az első ami nem kötött volt hanem szabad világú. Értsd úgy hogy a szereplők önálló életet éltek úgy mint a mai játékokban, volt hogy Gandalf-ot bezárva találtam egy barlangban és gollamnál volt a kulcs, de volt olyan befejezés is hogy a törpök nélkülem megtalálták a kincset és a sárkányt is megölték. Ráadásul felülhettem bárki nyakába és ugy nézhettem a történéseket :-D csak azért irom mert az elfért egy flopin, ez meg most már 75giga és kizárolag abban különbözik hogy van és szép a grafika
:
a harci rendszert átszabót én nem tettem fel mert megvagyok vele elégedve meg a lovakat átszabó és az árakat reálisabbá tevőt sem tettem még fel. illetve amit szeretnék az a assasinné varázsolt henry lesz amit fel akarok rakni
vann pár mod ami kijátsza a prologus részt nés kilehet vele jönni a falubol és szabadon csatangolni csak értelemszerűen ez hat a küldetésekre mert scriptek inditják be ezeket
értelemszerűen minden változatbol a legutolsot kell feltenni és időrendben nem nagyon visszamenni mert akkor nem lesznek kompatibilisek a dlckkel Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2019.11.18. 09:09:49
Roads are Dangerous (a háromféle bandita csapat többször jelenek meg az utakon) https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/792?tab=description
ProBane - Poisons improvement (új és hatásosabb mérgek) https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/504?tab=description
Immersive Natural Realistic Summer Reshade (szeretem a napos tájat) https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/725
Minimalist Start in Rattay (szintén rattay de minimális tulajdonságokkal és felszereléssel) https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/683?tab=posts
Binoculars Zoom (kedvencem a távcső 3 féle nagyítás) https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/657?tab=description
Random Encounters XXXL (ezt még nem tettem fel csak ha másik plusz ellenség mod nem válik be mert felülm irja a fájlokat) https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/642?tab=files
best grafix (minimális fps veszteséggel szebb grafika, egyenlőre a naposat tartottam meg lásd fentebb) https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/626
ha más nem a távcső módot érdemes telepiteni, nagyon feldobja a játékot
nexusrol letöltöttem néhány modot, hát sikerült uj játékká varázsolni így ismét kedvet kaptam rá :-D most már nem kell nyomkodnom a w bill-t meg portyázó mindeféle csapatok is vannak, rablová vált őrök, viccből rablot játszó gazdag nemesek és herok,stb a grafikárol nem is szolva, olyan 10 modot sikerült összeválogatni ami nem üti egymást meg minden verzioval müxik, és igen a harcot is átszabták :-D
Koszi! Akkor elobbre tartok mint gondoltam, 20%-ra saccoltam. Igen, arrol a csatarol irtam lejjeb ami a lopakodos kuldetes utan jatszodott (amit te is emlegetsz). A lopakodast annyira nem eroltettem mert peldaul nem lehet elterelni az orok figyelmet kodobassal, stb, de legalabb korbejartam az egesz tabort, volt jelentenivalom boven. A csata elegsikeres volt. Sajna utana nem volt alkalmam hadizsakmanyt szedegetni, a remek kisfilm utan Rattayba dobott a jatek.
Kb a felénél, a fő küldetésben. Játékidőben viszont lehetsz akár lejjebb is, 40-45%-on talán (a main questről beszélünk még mindig), attól függ hogy játszol és milyen úton/döntésekkel teljesítetted a küldetéseket. És ha a mellékküldetéseket is hozzáveszem, meg a dlc-ket, akkor játékidő szempontjából szerintem olyan 30%-nál lehetsz max, ha a mellékküldetéseket esetleg nem nyomtad meg jobban. Szóval mindent összevetve innen még nagyon sok lehet hátra, akár a tartalom bő 2/3-a is. A küldetésben a mérgezett kajának később lesz szerepe, amikor majd nekimentek a tábornak. Egyébként a kaja mérgezésen kívül még több dolgot is csinálhatsz, pl fölgyújthatod a nyílvesszős hordókat. Amikor a küldetés után jelentést teszel Radzignak, akkor ezek szerint fog alakulni a párbeszéd is, minél jobban körbejártad a tábort, minél több terep-jellegzetességet, stratégiai pontot, íjászok helyzetét, etc. kikémletél, minél több szabotázst hajtottál végre, annál nagyobbra fognak tartani, és elvileg ezek szerint alakul majd a támadásotok. Utoljára szerkesztette: cylonflatus, 2019.11.16. 20:34:34
Igen, arrol. Nem is gondoltam volna hogy a jatek szamitasba veszi a kun alruhat! En nulla zajszintu konnyu ruhaba oltoztem, csinaltam egy sunnyogo-fozetet is, ejszaka odalopakodtam a taborhoz, megittam, beosontam, de nem sok hatasa lehetett a fozetnek mert eleg gyorsan lebuktam. Annyi idom volt hogy az egyik bogracsot megmergeztem aztan felvettem a nyulcipot es illa berek.
Utana volt a csata. Hat mit ne mondjak, az alkotok sok elozetes hetvenkedese utan kicsit mast vartam. Eleg kaotikus zurzavar volt. Marmint a valosagba is lehet kaotikus egy csata, persze, de itt arra gondolok hogy nagyon latszott hogy a szamitogep gondolkodik hogy mit is kezdjan a helyzettel, a figurak neha beakadtak, tetlenkedtek mikozben pufolik oket masok stb. A jatek harcrendszere a parharcoknal meg elmegy, ott turheto a kezelese (es jo is nez ki - foleg ha masok harcat figyelem, peldaul a Rattayi bajnoksagon), de ilyen "nagy" csatajelenet mar nem igazan a jatek asztala, inkabb kinosan komikus.
A cseheknek volt egy viziojuk hogy sok nagy, tobb szaz szereplos realisan abrazolt lovagkori csatat akarnak a jatekba, de utolag maguk is belattak hogy ez nem jott ossze. Egyszeruen ez az engine ezt nem tudja. Talan egy speci enginet kellene erre irni, es szerintem alapkovetelmeny lenne hozza a preciz valosideju csontvaz alapu fizika (nem csak az elore felvett mocap mozgas). Hogy ne bolonduljon meg a dolog ha nem ugyanazon a talajszinten vannak a harcosok stb.
Sajna tovabbra is ragaszkodnak ugyanehhez az enginehez, ami egyreszt ertheto mert egy csomo modositast vegeztek rajta amivel rengeteg idejuk elment, es most mar a KC2-ot ugy akarjak osszerakni hogy az engine mar adott, mar minden alkoto erejuket a kizarolag a sztoriba es a helyszinekbe fektethetik.
arc eltakaros kun sisak meg teljes kunöltözet, de így is lebuktam egy idő után, az segit...ha arrol a küldiről van szó mert a falu nevére már nem emlkészem fejből
Megcsinaltam a mellekkuldetest ahol a lakodalmi ajandekokat kellett osszeszedni es elvinni Talmbergbe. Valamiert arra szamitottam hogy a vegen meglatom a lakodalmat is (kisfilmen), sajna ez nem volt. De kaptam egy varatlan jutalmat
A fo vonalon most ott tartok hogy kikemlelem a romos falut, Pribyslavitzt. Most kb. hany%-nal tartok a jatek fo vonalan?
Ami a lopakodast illeti: szamit hogy kozepes vagy lassu sebesseggel mozgok lekuporodva?
Tényleg, a rémálmot nem próbáltam. Alvajáróztam helyette, csak egy idő után nagyon felbaszott, hogy mindenféle város környéki pajtából kellett előbújnom, miközben a fogadóban feküdtem le. :D
Ja: inventoryra van valami használható mod? Használtok ilyet? Csak mert mocsok nagy káosz tud lenni a millió páncél és fegyver között egyszerűen elvesznek azok a tárgyak, amiket használok. Tök jó lenne valami kiemelt rekesz, amiben ott vannak azok a tárgyak, amik rajtam vannak, és ott vannak azok a tárgyak, amiket használok is. Pl. tartalék páncélzat, fegyverzet, ilyesmi. Mert most ömlesztve van minden, és kényelmetlen. Ha levetek egy páncélkomponenst, akkor azt utána úgy kell előtúrni a sok egyéb páncéldarab közül.
Agyalágyult az még akár hasznos is, így is pikk-pakk maxon lesznek a képzettségeid, a rémálmok nem igazán zavaróak, ráadásul igenis jogos az első fejezet után. a Sisak nem túl vészes, a betegség miatt gyengébb állóképesség meg szintén érvényes lehet, ha éppen akarod, bár az játék során nagyon zavaró.
Sajnos sok ilyen játékban nem hajlandóak a nehézséget drabgra opcionálissá tenni, azaz hogy a hátrányt akkor vedd, ha tetszik vagy akarsz extra nehezítást, erősebb elelnfelek akkor ha szeretnél kihívást, míg a normál alvás és kaja igény azt lehessen egyébként rendes játékkal keverni. A TOW is ezzel szívat most, ha nem akarok több hp-t meg nagyobb sebzést az ellenfélnek, akkor nincs opció elvás meg egyéb igényre.
Igen de a full sisak az egy idő után izgalmasabbnak tűnik. Szóval hogy olyan igazi lovagok legyünk már.
az hogy ne legyél full sisakban az totál élhető. meg sztem az is hogy tök vagy és nehezen tanulsz meg dolgokat. De működik még az íjjászkodás gyatrasága is, mivel kölökkovács vagy, ...meg még esetleg a rémálmok. A többi nem tetszik.
Választási lehetőségeid (kettőt kötelező választani):
Rémálmaid vannak : nem tudod kialudni magad normálisan, ébredéskor csökken a képességeid értéke Klausztrofóbiás vagy: gyengék a támadásaid ha full sisakban küzdesz Hemofíliád van: vérzékeny vagy, dől belőled a vér minden sebnél Agyalágyult vagy: nehezen gyűjtöd az xp-t, és tanulsz meg bármit Tuberkolózisod van: staminád lassabban töltődik Remegnek a kezeid: íjászkodás igazi kihívás lesz Alvajáró vagy: egész jó százalékkal ébredsz egészen máshol, mint ahol lefeküdtél Törékeny csontod van: minden szartól eltörik mindened
de nem is volt senki terminátor. Bár vannak esetek amikor nem fertőzés végzett egy sebesültel az is igaz akkor túlélt mindent, volt aki nyílvesszővel a testében végig harcolta a lepantói csatát aztán csak az egyik lábát kellett levágni és még sokáig éldegélt, de inkább az volt a jellemző hogy ittál egy pocsolyábol és vérhas :-D
Van olyan mod, amiben hardcore nyomjuk, de ki lehet szedni a negatív perkeket? Igénylem, hogy valamivel komolyabb hangsúlyt kapjanak a túlélő elemek, és ne legyen gyorsutazás, de nagyon nem tetszik, hogy mellette fogyatékosnak kötelező lenni. Mintha a középkorban mindenki retardált lett volna. Még a legjobb opció, ha agyalágyult és alvajáró vagyok egyszerre, de hát könyörgöm, nem lehetne, hogy ne legyek? :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.11.12. 10:06:27
Tulajdonképpen megcsinálták ám ebben, csak elszúrták. Itt a kombók jelentenék a látványos megmozdulásokat, csak teljesen elcseszték, mert nem lehet használni még a legegyszerűbbet se hatékonyan, mert az ellenség közbever. Állítólag ha magas szinten vagyunk amiből kell, akkor kezdenek működni a kombók, de én idáig nem jutottam.
Sajnos látványos vs saját irányítás a kezelőfelület miatt nem is lesz megoldva, valós harcban egy kézfej irányítására is kevés a teljes egér+billentyű kombó, a többi megoldás mégkevesebb opciót ad. Egy nagyon érzékeny connect szerű valami segíthetne, ám akkor meg nekünk kéne értelmes vívástudással bírni. Talán egy nem valós idejű megoldás lehetne, ahol bármikor megállíthatod a folyamatot, és akciók meg események közt magától megáll, és ott adhatnál ki parancsokat a helyzet és miegyéb alapján, ám az meg nem lenne életszerű, mégha a harc végén lehetne egy visszanézés opció, ahol egyben lonyomja a harcot, akár mozis kameravágásokkal és egyebekkel megspékelve. (ekkor a horc közben lehetne akár gyengébb is a grafika, hiszen a tényleges eseményt majd egyben a végén nézzük meg.
Szerintem az történt, hogy párbajhelyzetekre csinálták meg a harcrendszert, aztán úgy döntöttek, hogy jó lesz az több ellenség esetén is, csak majd fókuszt váltunk. Emiatt nincs szabad mozgásom, nem tudok gyorsan váltani, mer koncentrál a kijelölt katonára. De közben egy másik már a nyakamban van, és akkor nem tudok automatikusan váltani, és olyan hülye mozgásom lesz tőle. Elforgok balra a fókuszált katonára, miközben már jobbról jön a másik, de még szöszölök hogy forduljál már vissza Henrikém!! Nem tudok normálisan elfutni sem, mer előbb ki kell jönnöm a fókuszból. Szóval ezt a fókuszosdit ebben a formában kukázni kellene. Dinamikusabb rendszer kellene, megspékelve valami életszerű mozgáskultúrával, amit egyébként még semelyik játéknak nem sikerült kitalálni, már olyan szinten, hogy ha vívás van benne, akkor fapados csapkodás, ha meg látványos a harc, akkor azt nem mi végezzük, hanem nyomunk egy gombot, aztán automatikusan csinálja a kombókat a karakter. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.11.11. 12:00:07
tény hogy majd mindenki akinek a véleményét olvastam az általa megszokott stílust tolja végig a csatározásokban...én pl. nem használok buzogányt, kalapácsot, én kardozom, ezáltal minimum elhúzódnak a csaták de nem érzem lehetetlennek a dolgot ezért nem érzem azt sem hogy váltani kellene hatékonyabb módszerre.
Sok minden lenne hatékonyabb mint harcrendszer, de könnyen eltünhet a stressz amit viszont én tök jó dolognak tartok elvégre nem babra megy. ..és akik velünk szemben állnak azok sem képzetlenebbek általában mivel érdekük hogy ne legyenek azok, ebből élnek, rabló vagy lovag, vagy egy egyszerű katona... Jól nézne ki ha valaki filmvászonra illő vívást mutatna be szaltózva, spárgázva ...de balfaszarcú kovácsfiuként maradjon a stressz.
A jatek kiadasa elotti videok es interjuk alapjan en fizikas harcrendszerre szamitottam, igy emlegettek a filmeken. Szoval valami olyanra hogy folyamatos mozdulattal, szabadon kivalaszhatom az egerrel hogy hova csapjak, az ellenseg teste pedig ettol fuggoen fog reagalni (valami rongybabafizika-szeruseg).
A valosag viszont az lett hogy csak 5 elore beallitott fix pontra lehet csapni (a HUD kozepen a kivalaszto-csillag). Szemre a harc nagyon szep es realisan nez ki ami nem is csoda, hiszen az osszes lehetseges mozdulatot szineszekkel, motion capture modszerrel vettek fel. A hatranya az hogy ezert soha nem lathatunk egyedi, veletlen esemenyt. Igy a harcok nagyon hasonloak, az egyik olyan mint a masik. A skill fejlodes es a felszereles okozta valtozok szerintem meg csak abban nyilvanulnak meg hogy az ellenseg eletcsikjabol mekkora darabot csapunk le egy talalattal. De maga a harc mindig ugyanolyan marad. Persze a perkekkel megnyithatok ujabb cseleket, de ezeket szinte soha nem tudom hasznalni mert nagyon pontos egermozdulatok kellenek a HUDon levo talalati csillag megfelelo pozicionalasahoz, es meg fontosabb a megfelelo idoben klikkelni hogy hatasos legyen a kombo. Sajnos egyedul, ellenfel nelkul ezt meg csak gyakorolni se lehet, a levegobe nem lehet vagdalkozni ha nincs ott az ellenfel. Harc kozbe meg az ellenfeleknek is van hozza egy ket szavuk, tobbnyire kivedik a csapasaim.
Ez helyett a harcrendszer helyett biztos hogy nem akarok skyrim-fele rendszert, de el tudnak kepzelni valami idomegallitos, esetleg akciopont-kiosztos rendszert, vagy valamit mint a SUPERHOT rendszere. Olyat ahol nem lennenek hatranyban azok akik nem a legnagyobb mesterei az egernek es nem tudnak miliszekundumos idozitessel klikkelni.
Szerencsere a jatek a harcokat kerulve is remek es jatszhato, de azert kar a harcok kihagyasaert mert rengeteg munkat raktak ebbe a hracrendszerbe. Amikor meg a fizikarol beszeltek az alkotok akkor nem ugyanarra gondoltunk. Nem nagyon van a jatekban "rogtonzott" valos-idos fizika, a kornyezet is eleg statikus, egyedul talan csak a kellektarbol kidobott cuccok csusznak le a lejton. Olvastam hogy lancos buzoganyt is probaltak csinalni de aztan kihagytak mert nem tudtak boldogulni a fizikajaval.
teljesen jó a harc, csak még nem vagy elég jó (karakterben), mire megnyersz 4-5 tornát már az 1-1 harcok rendben lesznek, a több szereplős csatákat már aztán ki ahogy.. én szeretem benne azt hogy nem megy könnyen, ..még így is lehetne bőven nagyobb szopás, pedig én kihagytam direkt minden kincset meg ilyesmi.
Ez nekem is szemet szurt hogy pont ram biztak a nyomozast (a parancsnok meg tokmagozik addig az istalloknal.). Negyed oraval korabban meg annyira nem szamitok hogy az indulasnal meg se vartak amig elfutottam eladni a nyulakat :)
Gyakoroltam Bernarddal. Emelkedtek a statisztikaim is, kicsit pufolgettuk egymast, de nem erzem azt hogy ez a harcrendszer valaha is a kedvencem lesz. Eleg bizonytalan hogy mikor mi tortenik, kivedi e vagy nem a tamadasaim, en kivedem e az oveit... elegge olyan "ahogy esik ugy puffan" erzesem van a harctol. Persze ez monndjuk akar realisnak is nevezheto, nem csak rajtam mulik a siker hanem az ellenfel kepessegei is sokat szamitanak. Szerencsere a jatek eleg jo jatszhato harc nelkul is, ha meg elkerulhetetlen a harc akkor remelem segitenek a minosegesebb pancelok (a kincses terkepeket kovetve talaltam is par jo kis cuccot). Utoljára szerkesztette: Aborg, 2019.11.07. 19:45:23
nálam jöttek velem katonák átfésűlni az erdőt, sőt még aztán is maradtak ott őrszemek
A származása egy dolog, ez meg egy tömeggyilkosság kinyomozása. Rátermett embert kell küldeni, nem egy zöldfülűt. Ráadásul ez egy életveszélyes küldetés, és egyáltalán nem vigyáznak rá. Ez logikusan úgy nézne ki, hogy adnak mellé embereket, meg esetleg tudatják vele mi a helyzet, és legelőször is kezelésbe veszik, alapfelszerelést kap, szóval nem küldik be a banditák közé meztelen seggel, hogy ússzál bzmeg, ússzál bzmeg, na bazmeg. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.11.06. 19:23:49
ne felejtsd el hogy a származása miatt kapja a feladatot és a leendő karrierjét is azért támogatják a háttérből
ez olyan mint fülöp féltestvére a 16ik században, 12éves koráig parasztgyerekvolt, aztán kiderült neki hogy egy nemes nagybátyja örökbe fogadja és nemesként nevelik aztán 16évesen meg elmondták neki hogy nem csak nemes hanem V.károly balkézről való fia :-D
Szerintem eleve nem passzol a nyomozás egy ilyen középkor-szimulátorhoz. Ezt én a Witcher 3 hatásának tudom be. Lehetett volna később ilyen feladat, amikor Henry már többet bizonyított, és értelmes dolgokat is megoldott, de a nyomozás kezdetén mi senkik vagyunk. Van egy hőstettünk , hogy megmentettük és hazasegítettük a sebesült Hanszot. Ezért jár gazdag jutalom (amit viszont nem kap, kap egy szakadt lovat :D), de ez nem indokolja, hogy ilyen szintű feladatot bízzanak ránk . Mi állt volna jól Henrynek? Például katonai feladatok. Ő mint egy nemes fegyverhordozója részt vehetett volna összecsapásokban, később vezethetett volna rajtaütéseket, kisebb csatákat Zsigmondék ellen. Persze ehhez meg kellett volna oldani, hogy toborozhasson csapatot, horribile dictu akár sereget. Mount & Blade szerű karrier állt volna jól neki. Hogy zsoldosvezér lesz, aztán megkapja a nemesi rangot, várat kap, és egyre nagyobb hatalom birtokában kapja a testhez álló feladatokat. Ehelyett Witchert csináltak belőle. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.11.06. 09:52:43
bár nem ide tartozik, csak a fegyver miatt irom: nem csoda hogy a walking dead egyre veszít a nézettségből, engem a legújabb rész sokkolt, hát nem csúzlival lelőttek egy lövéssel egy vaddisznót? :-D mégcsak nem parittya hanem sima csúzli. szegény zrinyí ha tudta volna nem speckó vaddisznók elleni lándzsával megy meg másik 5 emberrel megy egy olyan álatra aminek a vastag bőre meg hájpárna miatt egy kettő nyílvessző meg se kottyan, hanem csúzlival
Azért idővel megtudod miért te nyomozgatsz, az hogy ezt nem köti (nagyon) az orrunkra a játék, az nem gond, persze ha véletlen másodszor kezdesz bele, akkor nagyon virít mindenhol, hogy mi is a helyzet.
Már azon túl, hogy milyen vices lenne, ok, megmenekültél és segítettél, igyál egyet a nevemben a kocsmában és menj kalapálni, innen a njáték átvált kovácsszimulátorba, és ha véletlen kimész a városbol, már jön is a helyi erő, hogy miért vagy ott, csak nem vadorzó vagy?
A játék tervezői cseszték el ott elég rendesen a játékmenetet. Onnantól, hogy elkezded a szolgálatodat Rattayban, berántanak egy elég hosszú menetre, miközben nem vagy rá felkészülve, és nem is tudsz igazán kiszállni. Bénán veszi ki magát, ha kiszállsz. Ugye összeverekszel a Hansszal, utána másnap már kötelezően mehetsz az erdőbe vadászni, akkor meg kell menteni, és amint hazavánszorogtok (itt ráadásul van egy vágás, mer nem játszatja le velünk a hazautat, ami szerintem nem passzol a játékhoz), mehetsz rögtön nyomozni bazmeg. Még a vadászat közben szerzett cuccaidat se tudod eladni, ott rohadnak meg a nyulak a zsebedben. Ha nincs időgyorsításod, akkor még durvábban hat. Én persze a lovardából visszavágtattam eladni a cuccokat, aztán vissza a helyszínre. Utána már gyorsan le lehet zárni, mert a közelben van egy sebesült bandita, azt kell megtalálni, és ha visszatértünk a nyomokkal, akkor Bernard meg a kompánia visszamegy Rattayba, és aztán teljesen indokolatlanul a nyakunkba varrják a komplett nyomozást. Hát kik vagyunk mi egy ilyen nyomozáshoz? Szakadt árva kovácstanoncok. Mért mi megyünk? Itt ki is dob a játékból a történet, mert nehezen emésztem meg, hogy egy tömeggyilkosság fő inspektora lettem így nagy hirtelen. Viszont ott már szabad kezet kapunk, onnantól Witcher 3 van, mi vagyunk a Geralt, aki szabadon nyomozgat. Tisztára olyan is, még a nyomok is amiket találunk. :D Na tehát érdemes egy kicsit haladnod a nyomozással, hogy megtaláld amit kell, és akkor utána Bernarddal kedvedre gyakorolhatsz. Fontos szerintem a gyakorlás, sokat fejlődsz mindenben. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.11.05. 21:19:45
annyira nem, ha közben harcolsz banditákkal meg kunokkal akkor is fejlődsz, a végén már kardvivo mester leszel bernard nélkül is...bandita táborok meg vannak amik egy idő után ismét benépesülnek meg az utakon is mászkálnak mindefelé
O, hat en ezt a lemeszarolt lovas missziot mar regen elkezdtem de csak lassan melozgatok rajta, kozbe intezem a mindenfele mellekmissziokat is. Hat ezert nincs ott Bernard ahol kellene! Koszi a tippet, sokat segitettel. Ez mondjuk nem tul szerencses huzas a jatek tervezoitol hogy egy ennyire fontos szereplot egy idore igy kiiktatnak.
Koszi a tippeket! -Jutubet csak vegso esetbe neznek, magam szeretem felfedezni a jatekokat. -A Bernard varnagyos misszio mar megvolt regebben, kb 12 hetem van a jatekban. Mondta is hogy majd visszamehetek edzeni, de aztan nem volt ott a gyakorloteren. Valahol talalkoztam egy masik "edzovel", de az csak penzert megemelte a statisztikam, nem lehetett vele tenylegesen gyakorolni. Ezert azt gondoltam Bernard is ilyen, de akkor talan vele megis lehet rendesen edzeni? Majd megkeresem ha arra jarok.
Most volt egy mellekkuldetesem ahol a rab kun katona vezetett volna el a kincshez, de
az erdei uton megtamadott nehany masik fegyveres kun. Mivel semmi pancel nem volt rajtam es nehany perket a sprint kepessegbe tettem, gondoltam siman elfutok,aztan majd odafuttyentem a lovam es elnyargalok. De ebbol semmi se lett, siman birtak loholni a sarkamban, nehez pancelzatban! Le is vagtak. Nem csal neha ez a jatek?
Olyan is volt mar hogy valaki gyalog futott utanam, en lovon vagtazam, a lovam ledobott, az illeto meg mar ott is volt, pedig jozan szamitas szerint legalabb 50 meterrel le kellet volna maradnia.
Arn a templomost azt ledaráltam már vagy háromszor :-D
Jah, de tudhatták, hogy egy sortűz lesz ágyúból, a szakállas puskák meg nem akkora extra, pontatlan, lassú, nem hiszem hogy rettegtek attól. Felkészületlenül, menetből lerohantak egy erődöt, ami tömve volt emberekkel, ez kb. magyarázza mért jártak pórul. :D
Valszeg javarésze egyszerűen meghátrált, nem volt sok tapasztalat arról, milyen is az, ha ágyúval lőnek feléd, meg puskák és hasonlók ropognak.
Jah, bár szerintem túlzás a wiki leírása, szóval lőfegyver gyalogság ellen nem volt hatékony akkoriban. Ágyúkat nagyon lassan töltötték, a puskák is lassúak voltak, szóval egy fal elleni rohamot nem állítanak meg tűzfegyverrel.
Azt írja a lelkes wikipediás: "Az angolok többsége a falakig sem jutott el."
jaja, valamiért az is mindig kimarad hogy nagylétszámban alkalmaztak genovai számszeríjászt a franciák. amugy a lovakon csak bőrvért volt azt simán átvitte az angol tiszafaíj.az ágyúk tömeges méretű használatáig minden mérvadó csatát megnyertek az angolok a gyerekkoruk óta erre edzett íjászokkal. castilloni csatában azonban a franciák 300 ágyúja ledarálta az íjjászokat
Nem egy Rettenthetetlen szintű csatát csináltak, de szerintem ebből a korszakból ilyen csatát még nem láttunk normálisat. Meg az is tetszik hogy már a modern felfogását csinálják a csatának, szóval nem az van, hogy az angol íjászok halomra lövik a franciákat, mivel ugye kiderült, hogy olyan páncélok voltak, amiket nem tudott átütni az angol íj. Ott bukják el a franciák, hogy belerohamoznak a sárba lovastul, angol páncélosok fogják fel szemből a rohamot, elakad a támadás, és aztán oldalról a könnyű fegyverzetű angol íjászok lerohanják őket baltával, csákánnyal, tőrrel, lerángatják őket a sárba, és agyoncsapkodják őket. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.11.02. 17:13:41
The King - most néztem meg a filmet, az azincourt-i csata a csúcspontja, ami 1415-ben volt. Szóval a mi Henrink korszaka, emiatt én Kingdom Come szemszögből néztem a korabeli páncélokat, fegyvereket, öltözékeket. Szerintem tök jó lett. A végén egész jól átadták milyen lehetett amikor full páncélban sárban dagonyázva ütötték egymást csatacsákánnyal, meg ilyen szarokkal. Meghozta a kedvem a játékhoz. Épp olvasgatok a csatáról, a franciák oldaláról a két parancsnok harcolt Luxemburgi Zsigmond alatt a törökökkel, az angol sorokban meg ott menetelt az idősödő Jan Zsizska cseh zsoldosvezér, illetve a friss V. Henrik királynak a cseh Vencel király is küldött ajándékot. Hát én beleraktam volna Henrit is a csatába! 1415-ben azért már érett lovag, nyugodtan elmehetett volna Zsizskával egy francia kirándulásra. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.11.02. 09:58:18
Akkor nemsokára jön a Kingdom come: Total war mod :-D
Boss harcok kivitelezhetőbbek mert 1v1, az a gáz ha 4 paraszt rádront akik hiába kéthitesek, nagyon szar :D Felszerelésben meg igaza volt itt annak ki buzugányt mondta hiába menőbb a kard meg jobban néz ki felejtős.
A képzettségrendszer miatt az eleje lett nehéz a harcnak, amikor jelélemzően azonos vagy akár erősebb ellenfelekkel küzdesz (magasabb a képzettségük), később, amikor van pár pont, vagy akár sok pont előnyöd, netán rendes felszerelést szereztál (találtál, vettél - egyszer vagy kétszer), akkor hirtelen nagyon simán megy majd minden, kivéve pár boss harcot, bár azok sem vészesek. Illetve az elején még minden más értéked(tulajdosnágok és egyéb kiegészítő ismeretek) is gyengék, így nincs semmi, ami mentene. A játék felénél futottam bele a pusztakezes harci témába, az első 5-6 meccset simán erő és ügyességf alapján megnyertem, miközben alig volt képzettségem.
Ezek szerint még nem jutottál el odáig, hogy Rattayban Bernard kapitány kezelésbe vegyen. :) Vele gyakorolhatsz. illetve ő fog megtanítani az alapokra, és a védekezésnél be fog lépni az időlassulás, és nem lesz bonyolult a harc. Megtévesztő a játék, pl. a legelején van egy kis gyakorlás a faluban, azt hinné az egyszeri gamer, hogy ott kapta meg az alapokat, pedig nagyon nem. A játék elején a védekezés skill hiánya miatt pajzs+karddal érdemes ütni azt a pár ellenséget, aki útba kerül.
youtubon vannak vivo leckék, én is azt néztem és abbol sokat el lehet sajátitani, meg ide is linkeltem régebben egy középkori harcioktató könyvet
Ami a harcot illeti, anno az elozetesek alapjan nagyon vartam, de jatszani sajna en is bena vagyok hozza (nem gondoltam volna)! Szerencsere egyelore igy is tudom jatszani, ha baj van elszaladok :) Mar inkabb dumara gyurom a figuram.
Nagyon hianyolom hogy nem tudom a harcot tet nelkul gyakorolni valakivel (csak a jatek elejen volt egy ilyen misszio es annyi). Azota uresek a gyakorloterek.
Nem hiszem hogy skyrim szintu harcot fog tartalmazni a KC2, de valami valtoztatasnak orulnek en is.
szerintem nem változtatnak rajta mint hogy picsogókra nem halgatva nem lett néger cseh paraszt se, vagy homokos :-D Szerintem sincs baj a harcrendszerrel, ez szimulátor inkább mint akciojáték. Szépen meg lehet tanulni. Ha úgy működne mint más rpgben vagy a stratégiákan akkor akár a kunok legázolhatták volna europát vagy a mongolok mint a totalwarokban holott a valóságban soha nem tudott volna megtörténnie egyszerű logisztikai problémák miatt amiért magyarországra sem tértek vissza többé teljes szívvel. (kizárolag a kárpátokon túl volt olyan legeltetésre való síkság ahol 400 000 lovat és más jószágot legeltetni lehetett)
Majd a 2 rész eldönti milyen volt. Ha totál más lesz akkor szimplán rájöttek hogy egy skyrim,gothic n+1 hasonló "hack & slash" harcrendszerrel kb dupla eladás lesz alsó hangon.
ja nem volt tv, 8 gyerek általános volt, ha fele elhunyt még mindig szaporodott a lakosság létszáma Példa 1870-től 1914ig volt olyan terület németországban ahol 5X lett a szaporulat, másképp nem is lehetett volna millios hadseregeket felállitani De a pestis járványokat is azért tudta hamar kiheverni a lakosság
Nanana, Geralt minden módon megcsinálta Yennefert! Ezek mást se csináltak hajdanán! :D
Véresnek kellene lennie. és jobban kellene érezni a fizikát. Végtagokat szeretnék lecsapni, roncsolni. Vérszegény módban olyan a Kingdom Come, mint egy 70-es évekbeli középkori kalandfilm. :D