Szerepjátéknál nem a tökéletes animáció a lényeg. Magával ragad a történet, beszippant, bele tudod élni magad. Ha az animáció érdekel ott vannak az akció játékok, 10 óra erejéig élvezheted is a tökéletes animációkat. Ott az a lényeg. Választás kérdése. Főleg ha amatőrök tesznek le valamit az asztalra.
Oké, csak azért fejlődik a világ Skyrimnél elnézem mert az skyrim meg 2011-es, de azért ne ott legyünk már mint a mount and blade...van azért egy egészségügyi határérték, még ha egy szerepjátékról is van szó, nem törvényszerű a szar animáció, gondolj csak a witcher3 ra ott se sztár de azért elég jó.
Pedig a skyrimet egy igen nagy csapat csinálta és 2011-ben is lehettek volna jobb animációk, a witcher 2 pl korábbi. Szerintem nehéz szebb animációt csinálni FPS-ben
Az biztos hogy nem egyszerű, de nem lehetetlen, ja és nem csak maga a harci animáció rossz hanem a melletted harcoló katonák is, tisztára mint a mount and blade, mint valami robotok japánból, tiszta nevetséges.
Nem, a harci animációk - ami látszik belőlük - egyáltalán nem rosszak, sőt. Összetettebb harcrendszert igérnek, mint a Skyrimben volt -ok, ez nem nehéz. Amit itt láttam, az ígéretes, kérdés, hogy hogyan ültetik át a játékba. A Witcherhez hasonlítod, aminek köze sincs a realisztikus küzdelemhez. Ez itt elvileg a real shit. És azt kell, mondanom, hogy közelebb van a realitáshoz, mint a witcher harcrendszere. Ez nem minősíti egyiket sem, más stílus. Nagyon kíváncsi vagyok a játékra, sokat ígér, nagyon sokat. A trailerek alapján látom is az ígéretet megvalósulni, de kérdéses, hogy milyen lesz a végeredmény.
engem csak az zavar hogy nem lesznek benne nagyobb csaták. eddig amit láttam azok csak ilyen 10-20 fős banda harcok voltak . ( jó tudom ez nem M&B , hanem RPG, de akkor is... )
Valóban gépies ez kétségtelen, de a mount and blade-be sem zavart mert legalább láttam hogy honnan védekezik és honnan támad iylesmi. Az élmény elfedte a gépiességet. Nálam legalábbis. Remélem ennél is így lesz. :) Inkább ilyen mint egy Shadow of War vagy Batman játékba, hogy tök fluid és élethű meg ilyesmi és közbe meg alig élvezetes.. Számomra. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2018.02.03. 15:34:14
Jogos, végre valaki megéti a lényeget, ettől függetlenül valószínű játszani fogok a játékkal, de ajnározni nem fogom, mert nyilvánvaló hibák tömkelegével van tele.
Van mit csinálni. De semmi katasztrófa, a videó vége pl tökéletes sztem. MEgvettem már elég régen, így a bétát tolhatom,..nem nagy ügy. De van hangulata a játéknak az tény.
Azért abba gondoljunk bele ha szép fluid lenne az animáció meg minden, cserébe bekapnánk minden hitet, mert még nem ért véget a szép fluid animáció a támadásból védekezésbe váltáshoz akkor meg az lenne a baj :D Szóval mert hirtelen megcsinál mindent amit mondunk neki azért tűnik gépiesnek, de ha meg nem csinálná csak szidnánk és olyan érzés lenne mintha laggolna a játékunk
Nem csak a belső nézeti animáció a rossz, hanem az npc-k mozgása is, kb 2005-ös szinten van, pl mikor vágásra készül a kardal egy karakter, a kard váll fölött kimeredve a teste meg mozog mintha giroszkópos lenne a keze, azért ez elég ciki, nem ártott volna ezen még csiszolni, más játékokban is működik a motion captures technika, ebben is menne, és semmiféle késedelem nem lenne csak ki kéne dolgozniuk.
Inkább lett volna skyrim, gothic szerű klikkfest a harc. De ők tudják. Eladásokra nagyon kiváncsi leszek mennyi embernek jön ez be
Érdekes lesz látni, részemről két játékot várok ebben a stílusban, a M&B2-t és ezt. ..de a HoMM széria hullámvasútja után (szvsz inkább egy lejtő), ami egy tuti cím 'volt' azt mondom, hogy semmi nem olyan fontos mint a hangulat. De ezeken lapokon keresztül lehet vitatkozni, ez csak az én véleményem.
Nekem ebből a videóból csak a 15 évvel ezelőtti ragdoll-fizika nem tetszik. Lecsapják az ellen, és hogy esik már össze? Utoljára szerkesztette: Carmang, 2018.02.04. 09:38:40
Nyilvánvaló tényekről beszélünk, ezen túlságosan vitázni nem is lehetne, kb mint a gyep színéről indított vita. Mindenki el van ájulva a játéktól, és nem látják az emberek az ordító hibákat, persze ezzel most nem azt mondom hogy rossz lenne, csak korántsem sztárolandó etalon, azon kívül hogy kihagyta a varázslatot meg a sárkányokat egy rpg-ből, meg történelmi jellegű köntöst rakott rá attól még ez nem lesz a spanyol viasz, mindamellett bosszantó hogy lehetne az, hogyha kicsit átértékelnék, szerintem mindenki jobban járna, főként mink játékosok, akik majd játsszuk!
Nagyjából biztos hogy bőven lesz benne hiba, elég részletesre tervezték ehhez. A bétában lévő küldetés(k) elég életszagúak, még a disznósz@r is,..én nem a hype-t tolom, mert a bétára alapozva azt nem lehet, optimalizálatlan és rövid is. De nagyon korrekt a hangulat. Viszont ha azt akarják kiterjeszteni az egész világra ilyen szinten az problémás lesz ..még úgy is hogy ez a világ nem túl nagy. Mindenesetre kihagyhatatlannak tűnik, ha valaki mégis kihagyja azzal sincs semmi baj...van aki a M&B-l sem játszott.
Utoljára szerkesztette: b type free, 2018.02.04. 12:26:53
Igazabol lenyegtelen hisz a crowdfund PC-re szolt. Mindemellett osszedobtak egy Xbox one es egy PS4 kiadast is amik valoszinuleg egyenesen portolhatoak XboX one X-re es Ps4 pro-ra is.
A Crowdfundbol megepitettek a jatekot, ugyhogy barmilyen sale afelett tiszta profit. Ugy erzem ha jo reviewket kap a jatek (es az RPG oldalrol nagyon valoszinu hogy igy lesz) akkor a Chapter 2 boritekolhato hisz nincsen kiado felettuk ami megolje.
egyébként kicsit visszakanyarodva régebbi témához, többen támadnak rád egyszerre, nincs sorban állás. Bénázás az van, de simán kinyírnak ketten ha nem jól harcolsz...márpedig eleinte nem jól harcolsz. Bénáznak..pl. van egy kardos meg egy íjász ellenfél, van annyira okos az AI hogy amikor közelharcba kerülsz az egyikkel, akkor az íjjász is karddal jön és ketten kinyírnak, ha pedig taktikáztál és sikerült egyedül levadászni a kardos arcot, akkor már kapod is a vesszőket az arcodba ha nem bújsz el. De van bénázás, védekezésből támadnak, nem nagyon van fifikázás, lábra suhintás. Mondjuk nem akkora baj, mert így is stresszes a harc, a kattintgatás az biztos halál.
Ez örvendetes! kíváncsian várom egyébként, kicsit mondjuk fura lesz majd virtuális magyar hadsereget mészárolni, de hát sajna hazai fejlesztők híján ezt el kell fogadni.
Nem tudom mennyire lesz moddolható, nagyon nem olvasgattam a játékról az utóbbi időben. Én arra készülök hogy indulásnál lesz még egy csomó hiba, és szinte biztos hogy sok memo kell a játékhoz,..olyan az erdő hogy beszarás, maga az erdő összetétele, a fák, egy vízmosás az egész olyan kidolgozott hogy megszólal...sőt néha meg is szólal, :D pl. mikor az isten háta mögött egy vékony patakban vagy inkább érben, látsz egy fából ácsolt vízkereket ami egy bütykölt tengely segítségével két fadarabot összecsap...hogy mi a tkömnek nem tudom, eleinte csapdára gyanakodtam, de nem. De annyira fasza a természet hangulata hogy zavarni tud a zene,...szal sztem ha ezt a részletességet akarták mindenben az tuti vérezni fog pár sebből, sztem képtelenség, még úgy is hogy láttunk egy Witcher-t.
Nemsokára megjelenik aztán tiszta lesz a kép, a harcrendszer fogadtatására kíváncsi leszek, folyamatos képkocka futás mellett nem lesz baj, de ha röcög akkor szenvedés.
Akit érdekel, van fent kb. 1 óra a játékból itt. Német szöveggel, angol hanggal. Mit ne mondjak, a mozgás és az animációk tényleg elég "furcsák", de ezeken kívül minden csillagos ötösnek tűnik számomra. Ez a játék megérdemelne egy magyar fordítást, ha már nincs hivatalos hozzá.
Én szemeztem a játékkal, de aztán majd csak egy nagy leárazás keretében veszem meg, ha megveszem. Sajnos pár gameplaye után kiderült, hogy kicsit olyan B kategóriás. Azért majd a tesztekre és visszajelzésekre nagyon kíváncsi leszek.
Csak ha ez a játék bukik, akkor a kiadók megerősítést kapnak, hogy nem érdemes a való világban játszódó RPG-t csinálni... (Azért lett kickstarteres a játék évekkel ezelőtt, mert a kiadók "sárkányok" híján nem láttak fantáziát () benne.) Utoljára szerkesztette: Timbu, 2018.02.05. 07:11:41
Nem erről fognak megerősítést kapni, hanem hogy fos harcrendszerrel mennyire el lehet baszni egy jó game-et. Egy szimpla kaszak jakab klikkfestes harccal sokkal jobb lenne Utoljára szerkesztette: grebber, 2018.02.05. 07:33:45
Nem mondanám rossznak, inkább nem összjátékosbarát. Illetve rétegjátékosbarát :D Tanulható, nem is bonyolult,..és segít is a rendszer, pl. a blokkolást szvsz 70%-ban jó irányból indítja, Egy pajzs és kard kombóval lényegesen könnyebb, egy karddal szolóban, pajzs nélkül sokkal nehezebb. lehet lábra-fejre indítani suhintást, illetve szúrni és közelről rúgni-lökni. Elég életszagú...de ezért nem is könnyű mindjárt az elején a mezőről lekaszabolni bárkit, pláne gyakorlott kardforgatót. egy az egyben sem, két ellenféllel szemben meg pláne...ez nagyjából rendben is van sztem, ezen elbukhat egy játék, de akkor is így van rendben. Viszont az optimalizáltságnak nagy szerepe van, mert az összetett harcrendszernek alapfeltételel a sima futás.
Utoljára szerkesztette: b type free, 2018.02.05. 09:22:39
Egyáltalán nem biztos, hogy fos lesz a harcrendszer. Látványra nem egy hajde, viszont valódi harc sem az. Az a fontos, hogy milyen lesz érzésre. Ha az fasza, akkor nincs semmi gond. Aláírom viszont, hogy ezen tényleg sok múlik és sajna legalább annyi esélyét látom, hogy el lesz cseszve, minthogy nem.
Tényleg nem érted ugye? A valóságban a középkorban nem volt minden harcos Geralt. Jó voltak jobbak és kevésbé jobbak. Esetlenek mint a világunk lehetne kicsivel jobb de pont az a lényeg ez nem a mesevilágban játszódik a harc sem lehet az. Az eladásokból majd kiderül van e kereslet egy ilyen rpgre ami inkább egy középkori sztori karakterfejlődéssel mint rpg. Hazavágná az egészet ha olyan harcrendszer lenne hozzá ami te szeretnél. Neked jól látható tök mindegy mi a téma mi a körítés csak hentelni lehessen és az cool legyen. :)
Le tudnád írni, vagy tudnál mutatni videót hogy kell elképzelni ezt a harcot? Mert értettem hogy 5 pozícióból csaphat a karakter csak azt nem, hogyan működik a vezérlés. Mert eddig azt oldották meg nehézkesen. Pl volt olyan hogy ha az egért elhúztuk balról jobbra akkor úgy csapott, de azokkal a játékok nem hoztak jó élmény általában. Ütni még nem is annyira volt nehéz, de blokkolni annál nehezebb és ütés meg blokkolás is könnyen félrement, ha nem pontosan úgy húztuk ahogy a játék elképzelte.
Nem én leszek aki ezzel kapcsolatban érdemben tud válaszolni, azért beszélek sokat az optimalizációról mert nekem szolid a gépem (i5 4690K alapon, és 2g GTX680) Ezért be-be röccen. és így nem gördülékeny a harc, pl. elrugom a másikat, vagy ő ellök akkor nem tudok elég gyorsan reagálni, riposztolni. De nagy vonalakban: A blokkolás oké, a játék jó pozícióból kezdi a blokkolást, az irányt nagyjából beállítja, te csak megnyomod a gombot, itt is és blokkolsz, ..azt nem tudom hogy mindent tussz-e blokkolni, mert a bétában lehetőséged van fakarddal harcolni, meg nagyjából veled azonos fegyverekkel. fent a Magyaroknál lehet ütnének fejszével, majd kipróbálom át üti egy fejsze a kard blokkolását...eddig onnan mindig elfutottam :D
Sztem az összes összetettebb harcrendszernél, az átváltás a probléma, az M&B-ben nagyjából tudtad mikor érdemes kitámadni a blokkból, mivel az AI ritmus adott volt. Blokkolsz és kitámadsz, blokkolsz, közelebb lépsz és rugsz, ezek átváltása lehet a probléma, legalábbis nekem a bétában ez a legfőbb bajom, két ellenfél esetében a forgásnál beröccen a kép, ha ellököm a másikat akkor beröccen a kép,..tehát nekem a harc jónak tűnik, de ha nincs folyamatos kép, akkor stresszes.
Egyébként ha már szóba kerültek a Magyarok, a szóhasználat kifogásolható, pl. 'széthasítalak te geci' ..hááát nem tudom mikortól van közhasználatban, nincs semmilyen ilyen irányú ismeretem és nem is keresek rá, de furcsának hat.
Úgy tudom, az első lejegyzett káromkodásunk úgy ~1350 körülről származik: "Wezteg kwrwanewfya zaros nemeth, iwtattok werenkewth, ma yzzywk thy werthekheth." Azóta már lehet, találtak régebbit, franc tudja. :D Mindenesetre kétségkívül nem erőltette meg magát a szinkron, ami a korabeli nyelvhasználatot illeti. Közel sem.
Valósághű csata XD Igazából a páncélok és a bőrmellények, láncingek nem igen vagdosták át mint a filmekben játékokban. Sokan azért is használtak kalapácsokat, pörölyt, hogy inkább behorpasszák a páncélt és az ellen fejét.A harc egyébként tényleg kicsit Mount & Blade-es. Bal vágás, jobb védekezés és amerre húzod arra vág vagy hárít. Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2018.02.05. 16:01:58
Mondjuk ennek a videónak se sok köze van a valósághű csatához :D De kétségtelen, hogy átvágni egy láncinget képtelenség volt, átszúrni még lándzsával is nagyon nehéz. Sőt, a szövet gambezonok is nagyon sokat védtek, meglepően. Nem volt egyszerű felnyitni egy ilyen konzervet.
Tényleg nagyon bele lehet élni magunkat a játékba. Egy achievement kedvéért még a szüzességünket is megtarthatjuk. :D Utoljára szerkesztette: Rony94, 2018.02.05. 18:16:47
Természetesen nem reális a videóba a küzdelem, de élesben is csapkodhadták egymást kardal ha láncingeket meg páncélokat találtak csak el xD Én kíváncsian várom. Elég részletes kis rpg-nek néz ki.
Persze, várom én is. Különösebben nem zavar ebben sem a realizmus hiánya, legalább próbálkoznak, kicsit több lesz a harc, mint kattintgatás összevissza. Ezeket a hangulat viszi el a hátán, reméljük, az meglesz. Na meg persze az optimalizáció :) Nagyon kíváncsi vagyok. Meg aztán lesz benne némi magyar vonal is, ami szintén érdekes kis adalék nekünk :D
Nem lehet, a főhős egy cseh kovács Zsigmond német-római császár idején. Szóval a királya ugyanúgy Zsigmond, ahogy nekünk volt anno. Ez egy egyszemélyes történet, amennyire tudom. Magyarokkal találkozol játék közben, de ez nem az az RPG, ahol megválasztod a karaktered.
Valahol meg kell húzni a határt gondolom, különben 4ezres eladás ha lesz :) Nekem ami úgy megtetszett, a természet kidolgozottságán túl, hogy nagyjából érezni a kiszolgáltatottságot,..a játékos szempontjából is, mert ha leszáll a sötétség akkor le van szállva, qva sötét van, és még helyismerettel sem szívesen mozdulok ki egy lakott településről vagy táborról. Meg az ilyen magányos kunyhók..totál kiszolgáltatott, bárki odamehet lenyeszabolni. Ez elég jól átjön. Vannak még jó hangulati elemek, ahogy mennek egy hordóhoz inni, meg elég jól átgondoltak a falvak, házak, fa esőelvezetők az utcákon, fadeszkák keresztbe a sárban. ..vagy az eső utáni-közbeni pocsolyák kialakulása. Viszont mellé van bőven hiba is...látszik hogy próbáltak figyelni arra hogy egyedi vonások legyenek minden NPC-n, egyediek legyenek a települések és házak...de képtelenség, és van ismétlődés...jobban feltűnik. pl. esik az eső...és annyira faxa ahogy megjelennek a pocsolyák, hogy már azt hiányolod hogy miért nem alakul ki belőle vízátfolyás..miért nincs az egésznek fizikája, ha sok az eső akkor mossa be a rétet....ami úgy nem jutna eszedbe egy játékban, csak ilyen esetben.
"pl. esik az eső...és annyira faxa ahogy megjelennek a pocsolyák, hogy már azt hiányolod hogy miért nem alakul ki belőle vízátfolyás..miért nincs az egésznek fizikája, ha sok az eső akkor mossa be a rétet....ami úgy nem jutna eszedbe egy játékban, csak ilyen esetben."
Na jó, ez azért még eléggé next-gen. Én ilyen részletességet soha nem kérnék 2018-ban, főleg nem egy ilyen kis független csapattól.
Szerintem ilyet a jövőben is csak akkor kérhetsz, ha kábé harmincezret fizetnél egy játékért. A hardverről nem is szólva... Utoljára szerkesztette: Voltan, 2018.02.06. 00:56:39
Én nagyon várom és elő is rendeltem. Valaki írta, hogy Zsigmond Német-Római császár és cseh király volt a játék idején. Valójában ekkor még kizárólag magyar király volt. És itt van a pont ami engem eddig aggaszt a videók alapján. Én csak kun harcosokat láttam videókban, azt pedig tudjuk, hogy jött ment nomád török népség volt akiket a 13. században telepítettek le az Alföldön. Az egy dolog, hogy használt a magyar sereg kisegítő könnyű lovasságként kunokat és tegyük fel, hogy fosztogató hordának is előre köüldték őket, de remélem nem velük adják el a magyar sereget a cseh fejlesztők. A magyar királyság igen komoly lovag sereggel és nehéz lovassággal rendelkezett, nagy csalódás és egyeben történelem hamisítás lennem ha ez kihagynák és csak kunok lennének. Olvastam, hogy nagyon komolyan vették a történelmi hűséget és történészek segítségét vették igénybe, ezért reménykedem benne, nem így lesz.
Aki betát próbálta, találkozott rendes magyar lovaggal, katonával?
ott a pont
Barátom, akkor most szépen szedd elő a történelemkönyvedet, vagy csapd fel a guglit, vagy wikipédiát, a huszita háborúkról :)
Fején találtad a szeget, a csehek akik toprongyos huszita harcot vívtak, elvétve néha páncéljellegű dolog is lógott rajtuk, itt csilivili lovagok, a mieink meg káromkodnak a köntösben....sőtt igazából csak kunokat láttunk eddig. Történelemből eddig kövér nulla a játék.
Ezt amúgy normálisan írták le a mieink, csak a latin abc, meg a latin papok nem tudtak magyarul, ez csak halandzsa, mintha te próbálnád hallás alapján leírni a kínait.
" a csehek akik toprongyos huszita harcot vívtak, elvétve néha páncéljellegű dolog is lógott rajtuk" Hohó, ez nagyon nem igaz. Saját lovagrendjük ugyan nem volt, de a toprongyos paraszttól távol álltak. A muhi csatában is cseh és lengyel templomos lovagok védték a hidat a magyarokkal együtt. A Toldi-ban sem véletlenül van cseh vitéz. Voltak ám ott kemény lovagok szépen.
Itt is normálisan van leírva. "Veszteg kurva fia szaros német, ittátok a mi vérünket, ma mi isszuk a ti véreteket" Csak nem volt még meg nekik a legfrissebb helyesírási szabályzat, és valószínű, hogy nyelvtani értekezéseket sem olvastak még magyarul. Ja, azért, mert nem volt.
a bétában Kun település van, ellenségesek a játékos karakterrel, beszaladtam egy kép kedvéért, aztán annak rendje és módja szerint megdöglendtem. ..viszont ha jól láttam az egyik íjjász hátba lőtte a saját katonatársát, és az el is esett. steam-s képet lát mindenki, ha ez alatt a szöveg alatt nincs semmi akkor nem:
Rovásírásban több a karakter, ezért a magyart akkoriban nem lehetett leírni latin betűkkel mert sokkal kevesebb karaktert tartalmazott a latin rendszer! Utoljára szerkesztette: Savaran, 2018.02.06. 14:07:48
Így is lehet nézni. Sztem az sem tragédia ha Magyar szempontból majd kifogásolható lesz, ha moddolható akkor megvannak az 'elvetemültek' akik képesek feljavítani a mi szempontunk szerint is :) Majd pár nap múlva meglátjuk, és végre eltünnek a korlátok: