BaSSeR: nem arrol van szo, hogy ne lehessen pontosan celozni, de futas kozben egy kozelharci fegyverrel,aminek a hatotavolsaga mondjuk 200 meter, nehogy mar lelojon fel KM-rol mikor egy szikla mogot guggolok tavcsovessel. Meg mosgo autobol tuzel vagy eppen futas kozben pisztollyal, es a 12 golyobol 10 betalal... En meg kitamasztott puszkaval rovid sorozattal alig birom leszedni, mert felrehord.. Na errol van szo
Tényleg nagyon izgalmas lenne egy COD ha 3 ellenség ellen 5 perc lenne a harc mire statisztikailag eltalálod õket kb 10 tárral :D
Sajnos ez egy tendencia, nem csak az SE-ben találnak el lazán rövidcsövõ géppisztolyokkal sokszáz méterrõl. Sõt, ha jobban belegondolsz, már az is rohadt nagy kamu, hogy egy nem ennyire extrém szituban is állandóan eltalálnak, mikor a statisztikák szerint a 2. VH-ben kb. minden 1000 kilõtt golyóra jutott egy halál. A mostani irak-afganisztáni háborúban ez az arány már 200000 golyó/halál, a BF és a CoD epizódok még is gusztustalan AI-vel rendelkeznek és csak a játékost célozzák (a csapattagokat nem) és szinte minden golyóval eltalálják fedzékben is. Én a sinle playerrõl beszélek, a nem a multiról.
Ez mind nagyon szép de inkább az istenverte mindent látó csaló MI-t szüntessék meg. SE2-ben távcsöves puskával hasalok a bokorba látok 300m-re egy ellenséget aki oldalát mutatva sétál majd rögtön meglát és persze el is talál a csípõjéhez szorított géppisztollyal. Én a távcsövön keresztül alig látom õt és egy bokorban fekszem. Ez volna a kérésem.