Ámberek ácsi, ez a cikk nem az ájrópai gúglemata-autómobil bevezetésérõl szól! Ez egy hálózat, ami kiegészíti mondjuk a GPS-t, meg a wazzét, és olyan utinform hírekkel látja el a sofõrt, hogy Józsi nemennyé a bosnyákhíd felé, mert a szuperöntudatos alternatívmeleg hiperzöldek felvonulást szerveznek.
Szal nem köll még akkorát álmodni, egyelõre tessék felébredni, majd ha a Korzád képes lesz magától átmenni az utca végéig, anélkül, hogy közben több kukát döntene fel, mint te 8 sör után, akkor lesz értelme azon rágódni, hogy egy sûrû forgalmú városban is elközlekedjen, mert valahonnan, mondjuk ebbõl a hálózatból megtudja, hogy merre érdemes menni.
Addig csak arról van szó, hogy Mária, miután megy a mûkörmöshöz a gyerkõc ovcsiba leadása után és baxik hallgatni a Kossuthon az utinformot, hanem valami nagyonkereskedelmi adón a celebek lelki viszontagságait tárgyaló mûsorra figyel, addig a navin megjelenjen a fenti forgalomkorlátozás.
Szal nagytesó még nem költözik be a kocsidba és veszi ki a kezedbõl a kormányt. Az új kocsi kishazánkban amúgy sem trendi manapság. ;)
Lépésrõl lépésre fog történni, mint oly sok minden. Eleinte érdekes különlegesség lesz, választható, majd x év múlva jö egy rendelet, hogy az összes autónak ebben a rendszerben kell közlekednie. Eleinte modernnek, tök jó dolognak fog hatni, fõleg, hogy a pozitívumokat domborítják, majd terhes lesz, de szükségszerû, hogy egyre inkább távírányítsák az autód, késõbb tenmagad. Megindokolják és az emberek elfogadják, mint sokminden mást.
Es akkor lesznek hostok vagy megbiznak a jarmuvekben levovel? Esetleg a mobil szolg.antennakat hasznaljak? (helymeghat, egyebb adatok biztonsaga) A rendor akar leallithatja majd a motort? Az AvD olyasmiert aggodik amit a fentebb felsoroltak ugyis megtesznek? Kotelezo lesz? - mert ha "hibrid" kozlekedesnek nem lesz semmi ertelme. Infrastrukturalis halozat hasznalati adot mikor vezetik be?
Jaj istenem... Ne sírjatok már! Fõleg ne a kamionosok! Szerintetek majd ott hagyják felügyelet nélkül a több milliót érõ kamionokat, tudva hogyha valaki elé áll akkor megáll és nem megy tovább? Annyi lesz a változás hogy a félálomban lévõ kamikaze kamionsofõrök eltûnnek, illetve azok akik nem tudnak vezet vagy nem szeretnek azok automatára fogják állítani és kész....
Terjedhetne jobban is az elektromos autó, ami ehhez a koncepcióhoz jobban is illik, meg egyébként is jobb.
Itt nem a sofõröket akarják kiiktatni, hanem a balesetek és a dugók számát csökkenteni, nem mellesleg az üzemanyagfogyasztás is csökken. Ha pl. van valami probléma, akkor az elsõ autó lefékez, és egybõl jelzi a körülötte lévõknek, hogy õ fékez, és nem rohan bele a mögötte jövõ.
Ezt nem tudtam ertelmezni: "Az európai autógyártó ipar 13 millió dolgozót foglalkoztat és ezzel átvette a vezetést a következõ jármûgeneráció fejlesztéséért folyó versenyben." milyen vezetest, kitol?? a 13 millio egy kisse tulzasnak tunik
és vajon mennyivel nõ a munkanélküliség, ha az összes hivatásos sofõrt lapátra teszik?