A TaleWorlds Entertainment már nekilátott, hamarosan pedig el is fog készülni a Mount & Blade-sorozat második részével.
Ha szereted a független fejlesztõk játékait, és imádod a lóhátról vívott küzdelmet, akkor a te játékod a Mount & Blade. A sorozat elsõ része 2008-ban jelent meg, amit 2010-ben a Warband, 2011-ben a With Fire and Sword, majd 2012-ben a Napoleonic Wars kiegészítõ követett -- hamarosan pedig itt a teljes értékû folytatás.
A TaleWorlds Entertainment bejelentette: készül a Mount & Blade II: Bannerlord, melyrõl egyelõre csak annyit árultak el, hogy nagyobb, véresebb és izgalmasabb lesz, mint az elõdje. Természetesen ismét egy fiktív középkori birodalomban engednek minket szabadjára, ahol aztán brutális harcokban vehetünk részt.
A csapat egyelõre nem mondott pontos megjelenési dátumot, de azt ígérik, hogy hamarosan, pár hónapon belül meg fog jelenni a játék.
Remélem, hogy lesz hozzá Prophesy of Pendor mod :)
Ha egyetlen játék van, amit a jövõben - amúgy teljesen esztelen módon - tekintet nélkül bármiféle kritikára vagy elõzetesre meg fogok vásárolni teljes áron, akkor az ez lesz. favtopik!
Elnézést a dupláért: Még annyit, hogy úgy emlékszem, a játék tulajdonképpen a Warband egyfajta elõzménye lesz "történetileg".
+fav, a Warband számomra minden idõk egyik legjobb játéka volt
Amit én várok tõle az hogy pl több élet legyen a városokban falvakban , az inventoris kép egész jól néz ki a grafika tetszetõs de ha a játékmeneten fejlesztenek és jól moddolható lesz akkor valszeg méltó folytatás lesz!
Új frissítés a bannerlord oldalon. Karakter arcmimika ami a beszélgetésnél fog megjelenni. Blog 7
Üdv mindenkinek! Új hírek már kíváncsi vagyok , angolul jól tudó játékostárs megtenné ha leforditná azt megköszönnénk. Itt a link: https://www.facebook.com/mountandblade/posts/888596607836339
Megkímélve magamat a szó szerinti fordítástól, inkább kijegyzetelném a lényege, ezzel rövidesen végzek.
A Warbandben és általában az M&B-ben bár jellegzetes kultúrákból merítettek a frakcióknál, nem adtak nagyívű háttérsztorit a játéknak, hogy a játékosok maguk töltsék ki a fantáziájukkal a réseket. Most is marad a sandbox-jelleg, de némileg több hátteret adnak a népeknek. A Bannerlord 200 évvel játszódik a Warband előtt, amikor a Calradiai Birodalom elkezdett széthullani előbb törzsi szövetségekre, majd utódállamokra (erre ugye bőven utalt a Warband sztorija is), hasonlóan a Nyugatrómai Birodalom elhullásához és a kora-középkori államszerveződések kialakulásához. Ebbe kapcsolódik bele a játékos, akár a Birodalom, akár valamely állam oldalán. Ezen analógia alapján a Bannerlord fegyverei, ruhái, építészete is az i.sz. 600-1100 körüli időszakból merítenek ihletet, nem pedig a [Warband-féle] 13. századból.
Ott vannak pl. a vlandiánok [angolban Vlandians, megpróbálok valamiféle fonetikus átírást követni], egy törzs, melynek a főnökei feudális urakká lettek és híresek a nehézlovasságukról. Aztán a szturgiaiak [sturgians], akik az északi erdős területeket népesítették be és fejsze-, valamint kardforgató gyalogságként jeleskednek. Az aszerájok [aserai]a cserjés vidékeket és a sivatagi oázisokat birtokolják délen, mind gyalog-, mind lovon jól küzdenek. A huzájtok [khuzaits] tipikus sztyeppi kultúra, mely meghódította a keleti kereskedővárosokat, nagyban támaszkodnak a lovasíjászaikra. A battániaiak, erdei életmódjukból kifolyólag halálosak a gerilla-hadviselésben, akár nyílzáporral aknázzák azt ki, akár a fák közül kicsapó üvöltő rohammal. A Birodalom pedig generációkat töltött az összfegyvernemi hadászat csiszolásával, így katafraktok [nehéz, vértes lovasság], lándzsás formációk és íjászok egyaránt megjelennek a csataterein.
A Taleworlds megpróbál több ízt adni ezeknek a frakcióknak, mint volt nekik a Warband-ben. Több klánra fognak tagozódni, amik saját prioritásokkal bírnak és rivalizálnak is. A lordok személyisége összetettebb lesz. Lesznek apróbb frakciók is, törvényenkívüliek és zsoldoscsapatok. Maga a felállás megközelítése is enyhén más lesz viszont, mivel a fejlesztők megpróbálják megragadni egy birodalom összeomlását, ahol gyakran erősebb a bűnbakkeresés és fejetlenség, mint az összetartás. A Birodalom lényegében a polgárháború szélén vergődik, az uralkodó elit nem képes egyöntetű választ adni a hatalmi súlypontok eltolódására. Ebben a környezetben a játék eleje egyfajta félig scriptelt bevezető lesz, hogy a játékos képbe kerülhessen a különböző frakciókkal, kapcsolatba kerülhessen bizonyos személyiségekkel [bár ugye valami hasonló a Warbandben is volt, csak gondolom, más léptékkel és lényeggel]. A bevezető küldetéseket követően a játék visszatér teljesen sandbox-módba, de az átalakított és kibővített NPC-, és küldetésrendszerek remélhetőleg azt jelentik, hogy ez a sandbox játékmenet is bőséges "sztorit" képes szállítani.
'sztakkormár a képek se hiányozzanak, miért is ne:
Az információk alapján feltételezhetően egy aszeráj városkép:
Valamint minden bizonnyal a Calradiai (Kalrád-? :D ) Birodalom egy klasszikus városa:
Örülnék ha pl 1 hónap múlva lenni valamilyen info, gameplay vagy valami használható dolog.
Szerintem elég használható info kijött. Várós nagyon. Mindenképp látszik előrelépés lesz a második rész nem visszalépés :) Az a gond továbbra sincs megjelenési dátum. Akár még 1 év is lehet, sajnos. Így nem várnék komolyabb gameplay-t. Hacsak nem, egyáltalán nem akarják bejelenteni a megjelenési dátumot. :)
Sziasztok! Szeretnék egy hazai oldalt létre hozni ahol a Bannerlordal kapcsolatban lehetne képeket ,ha lesz videókat megosztani és értékelni. Az oldal célja összefogni a magyar bannerlord közösséget és együtt játszani ,segíteni egymást amikor csak lehet. Akiket érdekel jelezzék nekem: Elérhetőségek: skype: szaszizoltan email:[email protected] Részleteket később itt vagy közlök amikor lesz gameplay esetleg béta részvételi lehetőség!
Már nagyon rég bejelentették de sajnos lassan haladnak sztem de nagyon várom a warband is nagy kedvenc volt de ez a grafikája alapján elképesztő, nyilván nem a legtökéletesebb grafikáról beszélek de ilyen játékban nem is kell, pontosan elég. Végre nem egy újabb bugyuta szuperhősös scifi játék. Egy kérdésem lenne szerintetek így passzolnak egymáshoz a népek? Vlandians = Swadia Sturgians = Nord Aserai = Sarranid Khuzaits = Khergit Battain = Vaegir Empire = Rhodok
Ha engem kérdezel, annak a felvetésnek, hogy a régi Warband népeit vagy akár a Bannerlordét milyen történelmi népek insrpirálták, több értelme van, mint annak, hogy e két játék népeit feleltessük meg egymásnak. Már csak azért is, mert a két játék közt évszázadok teltek el. Például az Empire-nek egyértelműen a végnapjait élő Római Birodalom adta a mintaképét. Azt hiszem, kijelenthető, hogy ilyen kultúra a Warband-ben nem volt; esetleg, ha nagyon megerőszakoljuk a szüzet, akkor mondjuk a svádok, mint a Német Nép Szent Római Császársága, de ez is borzasztóan a levegőben lóg. Egyelőre a khuzaits - khergit párhuzam él a leginkább, de az is csak a steppe-i nomád életmód párhuzamának révén. Szerintem várjuk meg, hogy a Bannerlord háttéranyaga mit mond erről - bár meglepne, ha viszonylag egyértelmű megfeleltetést találnánk a továbbiakra. :)
Igazad van! Igazából arra szerettem volna kilyukadni hogy akkor a Bannerlordban is jelen lesz az összes harcmodor stílus ami warbandban. Annak nagyon örülnék ha szebb grafika mellett a különböző harci parancsokra jobban rámennének pl.: pajzsfal vagy lándzsa fal és mögöttük az íjászok és itt nem arra gondolok hogy mindenki tartsa a vonalat mint a az 1 ben hanem hogy a katonák alakzatban is tudjanak mozogni , illetve lovasroham közbeni ék alakzat. Meg szívem szerint ha magát a harcot is kicsit látványosabbra csinálnák nem csak az alap 4 féle kardvágás, nyilván nem egy assassins creed szerű combo aprításra gondolok hanem realisztikára. ha mondjuk kétkezes bárdal hasítasz és végi az ellenfél a pajzsával akkor azért tántorodjon hátra kicsit ilyesmi. Mi a véleményed?
Nehéz a meglátásaidba belekötni. Szubjektív, de az M&B harcrendszere annyira jó még a mai napig is, hogy azt sem bánnám, ha tulajdonképpen és alapjában változatlanul maradna; viszont az abszolút így van, hogy a csapat-AI nagyon komoly tápot igényelne. Számomra a M&B: With Fire and Sword is (többek között) azon úszott el, hogy rohangáltak a pikások a csatamezőn, és egyesével párbajoztak a rohadt nagy pikákkal... értelmetlen, ostoba és nevetséges volt. A Warband esetében ennyire még nem lógott ki a lóláb, de abban a korban, ahol az alakzat és a drill kezdett lenni a minden, ez egy ordító hiányosság. Nyilván nagyon jót tenne ez a Bannerlordnak is, csak valami olyan UI is kéne alá, ami könnyen kezelhetővé teszi.
Legjobb egy total war széria féle real time felső nézetes egységirányítás lenne szerintem. Ott lehet könnyen és gyorsan alakzatot állítani majd gombnyomásra vissza a karaktered bőrébe
Pont nem, mivel ez szerepjáték is. Így belső nézetben kell alakzat infokat adni :) kicsit realisztikus meg kicsit káosz a köbön :D Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.22. 18:02:54
Na igen. :) Igazság szerint, ha "csak" egy szebben festő Warband lesz kissé jobban kidolgozott előzménytörténettel és élettel telibb környezettel, én már elégedett leszek. Fejlődést várok, de nincsenek égbekiáltó elvárásaim.
"Tactic camera for an overview of the battlefield." #29 végül csak lett ilyen amire gondoltam. :)
Gondolom fizetős lesz, amit részben sajnálok, mert annyi jó mod van amit lehet tölteni és fanmade, hogy kár lenne érte. Ha ingyenes lesz akkor számíthatunk arra, hogy rengeteg ember vissza fog térni és jó reklám lenne a bannerlordnak.
miből gondolod, hogy fizetős lesz? vagy egyáltalán melyik részére gondolsz, hogy fizetős lesz? úgy egyáltalán mit értesz "fizetős" alatt? Utoljára szerkesztette: nearo, 2014.10.17. 10:20:50
Chivalry-hoz is kiadtak egy Deadliest warrior alcímmel dlc-t amiben nyinnyáktól a spártai katonáig lehetsz és mixelve ölik egymást. :D Szerintem a warband kifejezés az nem kor specifikus, így simán jó így.
Ficsőrből idéztem lentebb, szóval én már biztos olvastam. Idéztelek :)
Feltételezem, úgy érti, hogy ha néhány csigolyával kevesebb gerinc szorult volna beléjük, akkor ezt nyugodtan elpasszolhatták volna egy teljesen új, önáló - tehát teljesárú - játékként. :)
Nem erre gondoltam. Egy profi cégnél ahol van sales managment vagy hogy híjják. Ott ilyen nem kerül koncepcióba. :) De nincs jelentősége. Ők maguk is kis cég de még kisebb modereket is támogatnak. Nyílván a bevétel jó része a moder csapaté lesz. Ugye az eredeti játék Khergit, swádia, meg a többiek, ez meg egy új világ. Tehát nem dlc az eredetihez, ha szigorúan vesszük. De ettől ők még azok akik egy szerethető kis amatőr csapat :)
Áh, így már értem - bár azt nem, hogy a "letölthető tartalom" esetében definíciószerűen hol van előírva, hogy annak kapcsolódnia kell az "eredeti világhoz". :)
Szerk.: ráadásul a Warband vásárlói feltehetőleg a történelmet szegről-végről ismerő és szerető emberek voltak, akik elsősorban a kiváló harcrendszer és a sandbox játékmenet miatt vásárolták a programot. Én tehát úgy látom, hogy marketingszempontból az elhelyezés kiváló, hiszen akinek tetszett a Warband, az feltehetőleg nagy százalékban vevő lesz erre is. Én is. Mittomén, egy Skyrim esetében teljesen érthető lenne az érvelésed, ha egy DLC hirtelen nem a Dragonbornról és Skyrimről szólna, hanem egy hammerfelli kovácsgyerekről, ez a játék jellegéből következik itt is. Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2014.10.17. 14:01:00
Lehet már tudni valamit a harcosok fejlődési módjáról? Mármint úgy lesz mint a warbandban hogy pl men at armsból knight. vagy mint a fire and sword-ban hogy megvan a konkrét egység és veterán elite. Én mondjuk jobban örülnék a másodiknak
Sziasztok van már valami hír játékról? jó lenne megjelenési dátumot legalább megközelítőleg tudni.
Igen, a legújabb lesz, de még nincs kész. Viszont a legelsőnek már most is van egy folytatása, mount&blade warband néven keresd - de itt sg-n nincs külön topicja, a sima Mount & Blade topicban találsz róla infot, mert alapjaiban ugyanaz, mint az első rész. Utoljára szerkesztette: nearo, 2015.01.31. 13:47:52
remélem már nem sokáig mert bár 4 különböző újabb modot is kipróbáltam, most már qrvára unalmas a warband---40-50 napnál nem bírom tovább, legyen akár brytenwalda akár L' Agile mod rajta. :((
hát ma egész délutántól eddig a warband-el játszottam. az első néhány órában frenetikus öröm, hogy milyen gyöngyszemre bukkantak, újrakezdtem vagy 4x amikor már tudtam hogy mit hogy, aztán igazán hamar el is untam ezután, mert annyira monoton és egyhangú
remélem az új rész változatosabb lesz, mert van benne nagyon sok 5let és érdekesség
És mit csináltál ezidő alatt? Szaladgáltál a térképen, és irtottad a banditákat? Ennél kicsit többről szól a Warband :)
Azt javaslom, előbb független kereskedőként gyűjts egy kis vagyont (Helyi árviszonyok tanulmányozása), közben tápold fel a katonáidat. Fogadj fel nevesített hősöket a fogadóból, hogy segítsék a képességeikkel a sereget. Vegyél részt lovagi tornákon, vagy csak szimplán harcolj a küzdőtéren. Aztán ha egy kicsit felszívtad magad, keresd meg az egyik szimpatikus uralkodót, és legyél a vazallusa. Teljesíts neki küldetéseket, és ha jó viszonyba kerülsz vele, akkor adni fog neked birtokokat (falvak, várak, város), amik ha elég gazdagok, akkor elég szép pénz hoznak a költségvetésedbe.
Már a with fire and swordban/vagy vmi napoleonos volt a neve? lényeg az, hogy abban is voltak ágyúk és hangulatos volt, de valahogy ez a középkori téma jobban érdekel. Megvettem azt is, de az a nagy reload time és pontatlanság/zságbamacska sok volt. Pár órát toltam addig szórakoztatott, de kifújt :)
Akár azzal is reklámozhatnák, hogy "Olyan, mint a Warband, csak jobb." - és megvenném. Megvenném három példányban. Na jó, egyben. Csak lobogtassanak be egy körülbelüli megjelenést. Igaz, az is érthető, és talán bölcs is, ha nem teszik. :)
Régóta várjuk már. Egyet értek, pont énis ezt mondtam havernak, hogy ha csak szebb graf meg siege lenne már megvenném. :D A custom mapokon csata warbandben felejthetetlenek voltak. Thermopülei pálya és public szerveren tök idegenekkel meg tudtuk csinálni, hogy a lovasság felsorakozik és visszaszámlálásra indult meg a roham a szurdokba. Atya ég mennyi emlék.
Azért én az AI-t is szívesen látnám javítva. Mert mit csinált terepen az ellenséges AI? Arccal előre, aztán futás. Vár védésekor pedig beálltak egykupacba, és hagyták, hogy lenyilazzam őket :)
Mélyen tisztelt honfitársak! Íme egy oldal, ahol folyamatosan követhetitek az első sorból a Mount&Blade II híreit, videóit, képeit! Késésben a játék, de nyújtson vígaszt mindnyájunknak az, hogy egyszer úgyis eljő a nagy nap, mert ami késik, nem múlik! Álljatok be a dicső magyar zászló alá, és kövessük együtt az eseményeket!
One thing that we didn't show in the video, though, was our deployment screen. All of the siege weapons are placed freely by the players, so there is full control over how to assault the walls. Once the siege begins, the player can also order troops to change what they're doing on the fly, throughout the battle. Of course, these weapons need to be constructed first.
After this, we see a short clip of the world map and village management. Graphically, we have made huge strides here, to improve the look and feel of Calradia. Though there are also some significant gameplay changes evident here. Castles are now fully integrated with villages, which means that settlement produces goods and has economic impact. The four sides of a village can all be made into different types of production, with the unique option of turning one into a castle.
Röviden nagyjából arról szól ami nem látható a videoban. Az ostromgépek szabadon helyezhetők, de elöszőr le kell gyártani őket valamint komplex gazdaságban gondolkodnak. Megéri a várakozást szerintem.
Működésben az új térkép van friss blog bejegyzés is a hivatalos oldalon. :
uhh, de kibaszottul várom már ! kínomban újraraktam a warbandot, és az 1257AD moddal tolom megint:)