bemész falvakba, ott felvehetsz olcsón parasztokat, akikkel aztán harcolhatsz banditák ellen. a harcok során szintet lépnek a parasztok és reguláris harcosok lesznek. ha van elég pénzed akkor a kocsmában is vehetsz fel zsoldos embereket.
kezdő vagyok hogy szerezhetek embereket?
Találtam egy legális húzási módot az Athletics és az Engineering skill növelésére (aki ismeri, nyilván nem lepődik meg). Ostrom közben ha védő vagy, lehet dobálni a rohamozókat a katapultok lőszerével, illetve van erre a célra kő a kaputornyokban is. Jó esetben több embert el lehet találni velük, ami elég durván növeli az Athletics skillt (alacsony szinten 20-30 szintet is nőhet egy csata alatt). Ostromnál át is lehet venni a katapultok irányítását, ha pedig védelemnél megszórod velük a rohamozókat, akkor az Engineering skilled nő, volt olyan többrohamos csatám ahol 120 szintet nőtt(jól céloztam), de volt olyan is hogy Nathanos állt be katapultozni, neki 40 szintet nőtt az Engineering-je.
Most kezdtem a Banerlord-o ! Mi az utja hogy klánvezér legyek ?, Mit kell tennem ? Az influence pontokat hová tegyem ?? Egyébb ötletek ?
A hiba megszūnt magától.
Egyébkként aki multizni akar, javaslom a C-RPG modot.
Lehet benne xp-t, meg pénzt gyūjteni. Nagyon jól kiegyensúlyozott a karakter építés és a felszerrlések fenntartása. Lehet matekozni, de aki full páncélt meg páncélozott gyors lovat akar, az elõbb menjen nyugdíjba, mert ahhoz sokat és jól kell játszani! A legeleje kicsit döcögõs, nehéz ügy hasznosnak lenni, de 25. szint gyorsan megvan (pár óra) és egy jô fegyverrel meg egy középszar páncéllal már lehet harcolni. A ló sajnos eléggé elit cucc, de kompromisszumokkal arra is rá lehet menni.
A hiba megszūnt magától.
Egyébkként aki multizni akar, javaslom a C-RPG modot.
Lehet benne xp-t, meg pénzt gyūjteni. Nagyon jól kiegyensúlyozott a karakter építés és a felszerrlések fenntartása. Lehet matekozni, de aki full páncélt meg páncélozott gyors lovat akar, az elõbb menjen nyugdíjba, mert ahhoz sokat és jól kell játszani!
Esetleg tud valaki segíteni? Megváltoztattam a steam-es jelszavat, és nem indul a játák multiplayer része. Újratelepítettem, visszaváltoztattam a jelszót, és megint vissza az újra, de közbe egyszer sem indult el. Azt írja folyton: not logged in Aztán meg hogy. login failed, could not connect to server
Mi kell ahhoz, hogy csatlakozzak bármelyik szerverhez? Most így egy jelszó változtatással buktam a játékot? Gonolom új steam account, meg új vásárlás megoldja, de valahogy nincs kedvem hozzá. Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2023.02.24. 18:24:43
Ehhez is van c-RPG mond! Aki nem ismerné, minden túlzás nélkül a legjobb multiplayer mod volt a Warband-hoz. Úgy látom a Bannerlord változat még nincs kész, de már egész jó, csak kevés a játékos. Sajnos épp a battle szervereken szoktak gyűlni, amit nem csípek a hosszú spawn idő miatt, a régi változattal is általában siege-t játszottam. Remélem haladósan fejlesztik és népszerű lesz ez is.
Vége lett, de nem tudom megtippelni hány óra volt a végigjátszás, a játékban 1283 nap telt el. A legújabb verzió nem fukarkodik a jóságokkal, jól ki lett húzva minden, 40. szinten 18 saját várossal, 39 klánnal végeztem. A saját klánomban a saját party-val együtt 5 db van, amikbe 544+316+283+283+272 a max. létszám tele 5-6 szintű katonákkal, a saját 544 fős csapatomban a 509 khan's guard a legpusztítóbb. A végére 16 M lóvé és 14 K influence maradt (jó sok elment a klánokra, még lehetne is szerezni, de én már nem futkosok utánuk). A felszerelés sajna nem fullos, lordly cuccokat elég ritkán dob, de azért van egy pár jó darab, a kardom legalább menő 157 dmg-vel és 139 cm hosszal, én csináltam:) Minden hősöm kétkezes karddal és két tegez nyílvesszővel nyomja. A nagyapás achivementet nem tudom hogy lehet megcsinálni, az összes kölyköm még gyerek.
A játék politika terén fapados. A policy-ket kell úgy válogatni, hogy jó legyen.
Van bármi mód arra, hogy harc nélkül mondjuk házasság után megszerzek egy birodalmat? Meg olyan bajom van még hogy nekem az elfoglalt városok nem tartják el a katonaságot, higy lehet nagy passzív jövedelmet szerezni a játékban?
Szerintem is jó lett, bár a sztorivonalban a futkoss karavánok után/ölj mountain party-t/semmisíts meg rablótanyát hármas most is rettenetesen idegesítő... Viszont tök jó, hogy már eltartják a városok a sereget, a családtagok felnőnek és meg is lehet házasítani őket (ami plusz karaktereket jelent), a gyermekeink dettó. Egy korábbi játékomat Vlandiai nemesként azért hagytam abba, mert miután elfoglaltam teljes Vlandiát, rengeteg influencebe (1200-1500) került a nemesek visszatartása attól, hogy folyamatosan hadat akarjanak üzenni, miközben amúgyis háborúban álltunk... Most nincs ilyen gondom. A kovácsolás is nehezebb lett, a játékom elején minimális pluszt adott, a közepén létfontosságú volt, a királyság megalapítása után (kb. 4 várostól) már nincs is szükség rá.
A megjelenés óta részleteiben sokat változott a játék. Még nem tartok ott, hogy karavánokat kelljen kergetni, régen tudom hogy ilyen volt, de ha meg is maradt, nekem már nem okoz lelki törést, hogy nem minden küldit lehet megcsinálni. Persze nekem se tetszett, le is írtam ide korábban a véleményem, de amit eddig láttam a megjelenés óta, megbocsátóbb vagyok, mert szertintem jó lett. A játékmenet ugyanaz, mint a bétába, fejlődni kell, aztán meg mindnet elfoglalni, viszont végre kiegyensúlyozottabb a játék, és úgy tűnik megoldották, a születés-halál okozta dilemmát is.
olyasmire gondoltam, hogy pl. amikor szövögetem a hadműveleti terveimet akkor felugrik egy időhatáros küldetés, hogy a térkép másik végében kergetőzzek egy karavánnal -na, ezek nálam megölték a játékélményt, de szerencsére volt megoldás.
Azt azért nem mondanám, biztos sokaknak tetszik, de engem zavartak a küldetések, én értelmetlennek éreztem. Most olyan mint a warband, ez nekem pont elég, élvezem a parádés csatákat és a saját tempómban való építkezést
Minden gondom megoldódott amióta sandbox módban játszom, a kampányra többé rá sem nézek
Tegnap kezdtem xboxon, ezt a városokban üzletek vásárlását nem értem. Mindig annyi az ára amennyi nálam van, ha 18ezer, akkor annyi, ha 28ezer van nálam akkor meg azt kéri. A neten azt olvastam, hogy 11-15 között vannak. Valami befolyást kellene növelnem valakinél, hogy ez normalizálódjon?
Jobb lett a játék valamiben a teljes megjelenés óta?
Éjfélkor volt aktiválás.
Hánykor aktiválják a játékot holnap?
Navégre... vége lett, megkaptam a feliratomat:D Fura, mert csak +40 pontig jutottam, és épp volt a szemem előtt egy 12 fős csapat is, de egyszercsak beadta a végét. A csapat színe megváltozott, a frakció megszűnt.
Közbe felcsillant a remény, lehet hogy egyszer vége lesz. Ha elég gyorsan elfogdosom a spawnoló kis csapatokat, lassan nő a pontszám, de ha egy falut is kifosztanak, visszaugrik -100-ra, tehát csak erre kell figyelni és vége lesz. A szépsághiba, hogy az egyik spawn hely egy falu meleltt van, azt elég gyorsan kifosztják, ha nem vagyok a közelbe, illetve a messzire elkószáló csapatok is tudnak fosztani, ami szintén bukó.
Összességében amúgy jó játék lenne, csak nem szabad lovas népet választani, vagy legalábbis nem fog összejönnia full ovas tier 4+ sereg, sokan tier 3-ban ragadnak lóhiány miatt. A másik tanulság, hogy a végén mikor összeesküvés van, a leggyengébbet kell ütni, mert fura módon azt nem lehet kinyírni, ha utoljára marad, az erőset meg könnyű, csak foglalgatni kell. De mégjobb leszarni a fő küldetést, és csak úgy elfoglalni a világot. Sajnos amúgy is elég vérszegény küldetések területén a játék, sőt, inkáb borzasztó, így meg pláne. Sajnos én ezeket most mind megszívtam úgyhogy ez 1-es, mert mérges vagyok:) És amúgy egy kis tresure hunt elfért volna a játékba, a városokba igazán eldughattak volna vlamait, amit mondjuk kis verekedés árán meg lehetne szerezni, mert semmi értelme, hogy ilyen szépen berendezték, így a kutya se mászkál az utcákon. Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2022.08.30. 06:19:47
Ja és továbbra sincs elég ló. Kazuitokkal vagyok, full lovas sereghez mégsem terem elég ló (pedig ez az alap tulajdonságuk lenne), kicsit több mint 1.7-be, de még mindíg nem elég. A klánom 1+4 csapatábaa összesen kb 1300 katona van, és nincs 1300 warhorse a játékban Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2022.08.30. 06:05:17
Ez szerintem korábban is így lehetett, de van, hogy elérhetetlen a győzelem. Azért ez kurvagáz, több száz óra játék után, nem kaphatom meg a nyavajás victoty feliratot. A végén, mikor összeeskücés van, nem szabad túlságosan agyoverni az ellenséget! Ha minden földjüket elfoglalod, de nem megy fel a pont 100-ig, spawnolgatni és fosztogatni fognak és -100 pontot kapsz. Ha a leggyengébbet hagyod utoljára, amíg a mási kettőt kiírtod az utolsó frakcióhoz áll be mindhárom nép minden klánja, és kicsi 12-13 fős csapatokban spawnolgatnak újra a végtelenségig az urolsó frakció eredeti fővárosa körül. Nem tudom mi lenne, ha hagytam volna nekik várost, de gyanítom, hogy hasonló. Kipróbálni nem tudom, mert nincs már meg a mentés, ahol van földjük. Igy most -100 ponton áll a küldetés az utolsó néppel, és nincs béke, pedig a másik 2 nép eltűnt. Most azt próbálgatom, hogy leraktam a seregem, és 30 fős csapattal fogdosom össze őket, mert volt, hogy a -100 pont felkúszott -40-ig. Abban reménykedek, hogy ha mindet foglyul ejtem, vagy átállítom, talán vége lesz, de nem sok remény van, elég tégóta ezt csinálom, és még mindíg van 20 klánjuk, és csak halnak és spawnolgatnak. Az is baj, ha nem egyedül kaponm el őket, a vezéreim vagy el se fogják, néha el is engedik őket, és csak spawnolnak újra, meg újra. Nem értem a program miért díjazza -100 ponttal ezt az állapotot, szerintem rohadtul halottak, és nem a győzelem küszöbén állnak, a +100 pont kicsit értelmesebb lenne, meg hogy győztem, vagy valami! Megpróbáltam kivégezni a királynőt, de semmi eredménye nem volt, átvette más a helyét. Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2022.08.30. 06:01:17
hahaha, ez érdekes, majd kipróbálom! Ostrom tornyot amúgy sem nagyon szoktam építeni, mert a létrán is gyorsan fel lehet jutni a falakra. de kost eddig midig építettem. Csak gondolom ha az AI érzékeli hogy van kos, akkor a kapuba is állít egységeket.
Igen. Ha csak tábort építesz csak létrán lehet bemenni. De ne mszabad építeni semmi ostromfegyvert, mert akkor joban védekeznek:D A legtöbb esetben a legközelebbi létrához kell rohanni, csak azzal szabad harcolni akivel feltétlenül szükséges, a legtöbb ellenség elől el tudsz szaladni, ha a kapu nyitva, már könnyű. Van hogy már vannak a létra tetején, de simán dobbantani lehet a pajzsok tetején, és ha leugrasz a falról, vagy lépcsőről, annyi előny elég. Persze nem árt ha előtte a kapu elé küldesz mindenkit, mert ha a nyomodban vannak nem árt a segítség. Ha leütnek, vagy visszacsukják a kaput az még gond lehet. Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2022.08.25. 22:24:12
Megjelenés előtt remélem megváltoztatják a nagy xsatáknál a spawnolást. Nagy túlerővel érdemes támadni, de ebben az esetben 1.8 óta hosszabb az ellenség spawn ideje, és sokkal kevesebben is jönnek. Az eredmény minden ilyen csatánál egy kávészünet. Kurvasokat kell várni mire a sok kis nyomi megjelenik megdögleni.
hát inkább a taktikai része fogott meg, a kereskedelem, mikromenedzsment, intrika, effélék... a harc nagyon kaotikus nekem meg hogy nem lehet felülnézetből kiadni egérrel a paprancsokat billentyűzettel kell nyomogatnom. de ez csak rám vonatkozik mert max a kingdom come-beli harcokat birtam
Pedig pont az benne a jó, hogy úgy lehet benne csapatot irányítani, mintha tényleg ott lennél és harcolnál. Amúgy TW-be is szokott lenni ilyen MOD, de az csak a kamerát rögzíti, és nehezíti a játékot, mivel nehezebb átlátni mi történik. Ebbe meg kár kihagyni a harcot, nagyon jól meg van csinálva, ha szabályosan játszol. Amit leírtam, az majdhogynem csalás, mert ha beengeded az embereidet, a védők, mintha nem tudnák feldolgozni, hogy nyitva a kapu, és mennének becsukni, de annyira bénák, hogy ellenállás nélkül lehet őket agyonütni. Ha az ostrom szabályos, értelmesebb a játék, és van igazi csihipuhi, de valóban a tülekedés miatt az is eléggé béna tud lenni. Igazság szerint csak nyíltteres csatákban működik úgy ahogy kéne, és ott is csak akkor, ha nem vered át az AI-t, mert azért ott is el lehet érni, hogy hagyják magukat agyonütni, csak csalogatni kell őket, és nem azzal támadni amit kergetnek. Két csapat lovasílyásszal minimális veszteséget lehet kihozni ott is. Sajnos egy igazi csata klasszikus szabályok szerint veszteséges, nehezen játszható, mivel a toborzás kurvanehéz lett.
nagyon jo játék de valoban a harcot inkább valami total war szeruen kelett volna megoldani, én nem is szoktam belemenni hanem küldök katonákat mert nagy katyvasz meg anarchia csak
Pára napja már kint van az 1.8 verzió, nálam hibátlanul működik. A skillek területén történt változások jellemzően gyorsítják a fejlődést, ami szerintem pozitív. A páncél hatékonyabb, szintén pozitív, nem tetszett hogy a legerősebb páncéllal csak +1 ütést lehet felfogni a 0-hoz képest. Lehet módosítani a kiosztott perkeket. És mintha lóból is több lenne, nálam a patch óta nincs warhorse hiány. Ami negatív, hogy mintha nehezebb lenne a toborzás, bár csak egy kört menterm, de nem volt annyi magasabb szintű katona mint korábban, ami ha tényleg így van jelentősen lassítja a játékot. Az osstromot sem tudom, hogy ez most változtatás, vagy eddig nem próbáltam, de majdnem minden ostromnál be lehet szaladni, és ki lehet nyitni a kaput, ami egy 0 veszteséggel járó henteléshez vezet. Hát ezt nehéz kihagyni, mert nagyon hatékony, de megöli a játékot. Az ostrom végén viszont érthetetlen veszteségek vannak, néhány katona mindig eltűnik, és sem az ostrom várós szakaszában lemorzsolódó emberekről, sem a csata veszteségeiből, sem az őrségnek automatikusan berakott katonákról van szó, egyszerűen nem jön ki a matek, elpárolognak. Így aztán minden csata előtt felrakom az álcafestést a monitor előtt mint Arni a Kommandó című filmben, bemegyek, kinyitom a kapot, és leehtnteljük a céltalanul kóválygó botokat 0 veszteséggel, hogy legalább az ne fogyassza a sereget.
Nem érdemes az 1.8.0 bétát próbálgatni! A térképen utazva Baltakhlandnál crashel a játék. Állítólag a tartományben lévõ 2. szintū épületek okozzák. Legalább 100 óra játékom veszett el.
Az, hogy a lovas egységek szintlépéséhez ló Kell, tök jó ötlet, de nincs elég warhorse a játékban. Megvettem minden város és falu öszzes warhorse típusúzintū lovát, de elfogyott. A kezdõ készlet épp elég volt, de hiába megyek még egy kort, már csak 1-2 warhorse termelõdik mindenhol, ami borzasztó kevés a 700-as sereghez. Van erre valamit mod? Nexus modok között van horse workshop, az megoldást lehet? Nem tudtok mást?
magyarításnál találtam egy apro gubancot, amikor npc-t vennénk fel állitsuk addig vissza angolra különben lefagy, felvettük a kívánt karaktert állitsuk vissza magyarra, szerencsére még a menübe se kell kilépni
amugy most 14ezerért bezsákolhatjuk a HRC-n 45% kedvezménnyel mig a steamen még mindig 50€
a faluban koszálva le lehet valahogy szálni a lorol mert igy elég vacak az emberekkel beszélgetni vagy a csatában ha gyalog akarok harcolni?
Szerintem jót tenne neki ha tovább tolnák megint a megjelenést. Most megint játszok vele, és bár hibákat nem tapasztalok, a balance igencsak ráférne, és mivel évek alatt nem változott, félek tőle, hogy nem most fogják gatyába rázni. Hiába jó az alap, modok tömege kell hozzá, hogy normális játék legyen, de csodát tenni nem lehet.
Néhány fájdalmas dolog: A karakterhalál és öregedés bekapcsolásával továbbra is játszhatatlan, nem értem miért nem csökkenti a halál valószínűségét, annyi csata van a világba mint a rohadás, 1000 nap alatt biztosan meghal az a karakter amelyik képes rá (úgy vettem észre a klánvezérek nem halnak meg), rohangálás új companionok után és bármelyik retardált felvétele ami éltben van, egy karakteres családok, vagy örökös loadgame, és választhatsz ki haljon meg csata után?.... ja inkább nem. A kovácsolás annyira erős, hogy már fáj, nem feltétlenül baj, de unalmas is, és mivel túl jó, ezért csinálja az ember fia, főleg azért mert mikor már birodalmad van, egy idő után kb sehogy nem lehet növelni a bevételt, csak a városok darabszáméval, és bazmeg kovácsolással kell finanszírozni egy birodalmat. Szerintem a kovácsolás lehetőségét kellene jobban szabályozni valahogy (a free build darabszámát kéne korlátozni, mondjuk egy karakter egyet csinálhatna minden megrendelés mellé, vagy ilyesmi), és ha már visszafognák úgy 90%-al, lehetne gyorsabb az unlock, hogy ne legyen ennyire kurva unalmas. Emellett legalább a végjátékra meg kéne oldani, hogy a városok rendesen tejelhessenek. A skillek fejlődésének üteme kegyetlenül szar. A healingből alig lehet összekaparni 50-et mire saját királyságod lesz; a charm, meg olyan magasra ugrik az elején, hogy a királyok fizetnek, hogy elvedd a lányukat. A többi is elég szar, de ez a kettő nagyon durva, nem igaz, hogy nem tudnak átírni egy-egy kibebaszott számot a fejlődés üteménél! Szerintem a turnament is túl könnyű, bár nem biztos hogy baj, mert úgyis az elején csinálja azt az ember, utána már eltörpül a jelentősége egy ország irányítása mellett. De lehetne javítani rajta, erre is van ötletem. Talán úgy jó lenne, hogy az elején legyen annyira nehéz, hogy ne lehessen már azonnal megnyerni, és lehessen kielégítő jutalmat kapni akár egy kör megnyerése után is. A főnyeremény is lehetne olyan, hogy királyként ne érezzük időpocsékolásnak beszállni egy kis versengésbe, de legyen olyan nehéz, hogy kelljen hozzá 30-as karakter!
A sok idegesítő hiba ellenére rendesen mennek bele az órák, a harc annyira jó, hogy megéri, és elnézem nekik még ezt is. Csak szerintem sok játékos nem ilyen; a legtöbb embernek ehhez nem lesz türelme, így sose lesz annyira népszerű a játék, mint amilyen lehetne. Én nem hiszem hogy a balance akkora munka lenne; egy bugot sokkal nehezebb javítani. Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2022.07.11. 07:22:27
Október 25 én jelenik neg.
A jövőhéten kint lesz a játék? Jó volna egy megjelenési dátumot is közölnének végre.
A Mount and blade warband-hoz volt egy mod: Prophesy of Pendor. A Pendor zenéjét át lehet hozni valahogy a Bannerlordba? Szerintem teljesen jó lenne ehhez is.
Az 1.7.0 verzióval futottam bele abba a bugba, hogy Empire-ként kezdve nem tudom teljesíteni a Rescue Your Family küldetést. Miután levertem a banditát, a kivégzéses jelenetet játssza le a game vagy háromszor, majd kicrashel....
A megoldás (megjegyzem nem használok csaláskódokat, és ki is borít a dolog, hogy ebben a játékban kell D) a Developer Console mod telepítése és az alábbi parancs:
"campaign.complete_active_quest Rescue Your Family"
Júniusban jelenik meg a játék.
Ha valaki más is belefutna, hogy eltűnik a "Királyság létrehozása" gomb a klán menüből, csalással létre lehet hozni:
-Dokumentumok/Mount an Blade II/Config/Engine_config.txt. Az Engine_config.txt fájlt megnyitva lehet a csalásokat engedélyezni a játékban, a Cheat=1 érték beállításával -a játékon belül a fejlesztői menüt kell előhívni: Alt+0 -"campaign.create_player_kingdom" parancs
Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül, miért nem tudok királyságot alapítani? Eltűnt a "Clan" fülről a gomb, ami az alapításához kell?
A legvége azért mégis elhúzódós: az összeesküvéses főküldi után, mikor megjön egyszerre 3 hadüzenet, nem lehet békét kötni, csak ha +100-ra megy pontszám. Ez amúgy akár jó is lehetne, de az AI annyira sok irányból jön, hogy képtelenség, és nem is érdemes védekezni; hagyni kell hogy foglalgassanak. Ennek az az eredménye, hogy a háromból egyet addig kell ütni amíg meg nem adja magát, de ez a játékban úgy néz ki, hogy egy-egy várost 3-4 alkalommal is vissza kell foglalni... Szóval a vége KURVASOKÁIG tart. Én pár hét múlva végzek, már csak egy nép van és +50-nél járok, de ez a sok ostrom azért már nekem is túlzás. Remélem nem hagyják így, mert gáz, egyáltalán nem élvezetes, mert kötelező egyetlen dolgot unásig erőltetni.
A játék jelenlegi állapotában a késői szakaszban is jobb lett kicsit. A policy-k hatása jobban érezhető mint korábban, ezért kell is váltogatni, mert van ami az elején kell, van ami a végén előnyös. A legérezhetőbb változás, hogy kicsit felgyorsult a játékmenet, így most egészen emészthető, és nem kell fanatikusnak lenni, ha valaki látni akarja végét. Nagyon pörgős sose lesz, a sok ostromot azért nem árt lejátszani, továbbra is ez veszi el a legtöbb időt, de nem hiszem hogy ez jelentősen változik, automata csatákkal meg sokat kell toborozni, az se sokkal jobb, akkor már inkába harc.
Jövőre jön valamikor még mindig nincs megjelenési dátuma.
Azért még van mit bütykölni rajta, de érezhető a javulás. Kíváncsian várom mikor nyilvánítják késznek, nemrég mikor újra kezdtem azt hittem többet haladt, most már úgy tűnik csak lassacskán javulgat, de aki szereti a játékot, szerintem megéri megnézni a jelenlegi állapotát. A kezdés ésszerűbb lett. Clan tier 4-ig kicsit gyorsabb a fejlődés, nincs úgy elnyújtva az eleje, nem lesz annyira hosszú egy végigjátszás mint korábban. A kovácsolás bevételét kicsit visszafogták, de még mindig túlzás; simán lehet kétkezi munkával finanszírozni a sereget, meg úgy ahogy van az egész birodalmat. A fő küldetés korábban elcseszett része még csak most jön, remélem azon többet javítottak. A kis küldetések közül csak néhány típust próbáltam, arról ide írhatna valaki pár sort, ha kipróbálja, én nem merültem bele, főleg azért mert a városokban a kovácsolásnál a megrendelésekkel javul a viszony is, és nem szükséges küldiket csinálni. A születés/halál bekapcsolását sem próbáltam, arra nagyon kíváncsi lennék, működik-e rendesen. Sajnos ehhez majdnem végig kell játszani, akkor látszik majd, hogy még mindig kipusztul-e a világ.
Én a napokban kezdtem egy újat az aktuális verzióval, és örömmel látom, hogy csiszolgatták, és egyre jobb a játék. Még az elején vagyok, amit eddig látni belőle kifejezetten jó. kíváncsi vagyok a többi része is ilyen jó lesz-e?
De a születést és halát nem mertem bekapcsolni. Azzal esetleg van valakinek tapasztalata? Tavasszal még rettenetes volt, újra kellett miatta kezdeni, és az első beállítás az off volt; azt a játékot nyár elejére fejeztem be.
1.6 patchot teszteltem. És az AI nagyot ugrott eddig se volt rossz de most pl nagyon sok korai vereségem van a tornákon. Ez korábban nem volt pörgős lett. Egy két hiba és nem kell tovább ötletelni. A komoly magas szintű bajnokok azok sokkal jobbak lettek. Pl.
Future plans. A játék igazi kuriózum. Mára. Hamarosan lesz ostromhoz hasonló stratégiai start map a csatákhoz pl. Future plans
Végre kész. Egy végigjátszás kb kétszerannyi idő mint az előző részben. De lehet hogy tolok még egy kört, mert a kovácsolást balanszolják, és kíváncsi vagyok milyen lesz. Emellett sajnos úgy tűnik magasról leszarják hogy a küldetések el vannak csésze, talán egyszer az is sorra kerül.
A küldetések még mindíg gyalázatos állapotban vannak. Eddig is tudtam, nem ezért játszok vele, de akkor is legyen már jó ha belerakták. - egyszer a karakterhalál miatt elakadt a fősztori, mert meghalt egy nemes akit meg kellett keresni - van olyan küldi amit be kell bukni, hogy javítsd a viszoyod a negbízóval - a fősztori összeeskűvéses küldetései értelmetlenek, akkor is lesz összeesküvés ha mindet megcsonálod, ráadásul nem balanszos, kurvalassú ígyis úgyis, de a csúcs az, hogy van olyan amit lehetetlen teljesíteni, random ad be karavánútvonalakat amiket el kéne kapni kurvamessze és nincs idő odaérni; ezek miat egyszerűbb az összeset bebukni és akkor hamarabb vége lesz az összeesküvésnek. Ez így borzalmasan szar, pedig nem hiszem hogy nehhéz lenne értelmesen kijavítani, nem egy bug amit szívás javítani, csak 1-2 változót át kéne írni, kb 1 órás munka egy programozónak és 1 éve így van.
A vazallus klánok működéséről tud valaki részleteket? Szándékosan magasabb tier-ben lévő klánokat vettem magam mellé (T5), ahol van elég vezér is, abban bízva, hogy több sereget hoznak. Elvileg már tier 4-ben is jöhetnének hozhatnának 4 db-ot. Most az egyik tier 5 klánom 2 db sereget tud felmutatni, a másik 3-at. Egy korábbi játékomban ezek 3-4 sereggel rohangáltak, azzal nem volt bajom, de a 3 lenen a minimum amit elvárnák. Fog ez változni, vagy hozzá kell zokni, hogy ilyen kevesen vannak? Rá lehet venni őket, hogy kreáljanak új party-t? Vagy inkább rúgjam ki a 2 sereges klánt és keresgéljek tovább?
Hát ha nincsenek tesók akkor annyi, jó feleséget válasszál, mert akkor csak ő lesz. A normális kezdésnél nagy előny ha van bátyád, nagyon erős karakter, én nem szívesen játszanék nélküle. Más a helyzet, ha be van kapcsolva a karakter halál, akkor születni fognak gyerekek, akik ahogy nőnek kapják a skilleket, meg ha lennének kistesók azok is fejlődnének. De a karakterhalál nagyon el van cseszve, pár év alatt kipusztul a világ, meghalnak a csatákban, mert nincs balance, szerintem azt nem szabad bekapcsolni. Ha legalább a saját seregben lévő karaktereket meg akarod menteni, akkor folyton töltögethetsz vissza, de attól még más klánok kipusztulnak, legalábbis nagyon sok egyszemélyes klán lesz, nem tudom az utolsó meg tud-e halni. Én a helyedben megnézném mi van akkor, ha újrakezded. Pár perc alatt kiderül.
Én mindig családdal kezdtem, csak a játék elején el vannak veszve, a bátyám szokta megtalálni a kistesókat tier 1-ben. Arra tippelek, lehet hogy a karakterkészítésnél a kapott sztori eredménye, hogy egyedül vagy. Ehhez csak 1-2 kezdést kell leklikkelni és kiderül mi van. Esetleg jött egy patch, amivel más az eleje, érdemes lehet böngészni az utóbbi verziók változás jegyzékét.
Ezért írtam, hogy a legjobb rész előtt áll, az a rész a játék csúcsa, utána ellaposodik. Bár eljutni a saját királyságig is elég sok farmolást jelent. Gyűjteni kell az xp-t, pénzt, influense-t, stb. De ha királyságot alapítasz és megvannak a policy-k, elkezded nyűjteni a klánokat meg foglalgatsz, valóban csak a rutinszerű ügyintézés marad meg a csaták. Ez az elődjében is hasonló volt, ott is a felfejlődés volt érdekesebb, a legjobb rész a királyság alapítása, a végigjátszáshoz már kevés játékosnak volt türelme. Szerintem nem baj, hogy ilyen. A vége elég nyugger játék, de nekem kb. pont erre van szükségem, én az első részt is többször végig toltam modokkal is, kedvencem a Pendor volt. Belement pár ezer óra az tuti.
hát igen ez igaz amit írsz. de nálam pont ekkor kezdi elveszíteni az érdekességét a játék. Márhogy ha elértem egy bizonyos szintet a királysággal ( 2 városom és 2 kastélyom van, van feleség , saját party-k , vannak hűbéres klánok is. gond nélkül összerántok 700-1000 fős sereget magamnak .innentől bárkit legyőzök, bármelyik várost elfoglalhatom, avagy megvédhetem.) akkor a játék nem lesz több mint egy battle-szimulátor vég nélkül ....
Az normális, hogy újra kezdés után nincs senki a családomban?
Ha kicsit feltápolod a sereget vazallusként, hogy legyen bőven tartalék, és fellázadsz, először a plicy-ket érdemes bevezetni. Majdnem mind jó, kivéve amelyik csökkenti a loyality-t, vagy a security-t. Emellett a saját klánodban a party számot kell max-ra növelni. Ezt azért javaslom, mert meg lehet szívni, ha túl korán vásárolsz klánokat; gátolhatják a fejlődést és lemehet a hűségük. Arra is figyelni kell, hogy ne ellenséges klánokat vásárolj, nem baj ha nem barátok, csak ellenségek ne legyenek. Ha a vazallus party-kat is mindig behívod army-ba, több ezres sereged is lehet, amivel végig lehet tolnia játékot. A policy-k miatt tier 5-ben lesz annyira erős a királyság, hogy nem lesz ellenfele.
Tehát nem maradtál le semmiről, nagyon is jó hogy elhúztad a fejlődést, úgy sokkal könnyebb a játék. Csak tovább tart az eleje, de mivel már túl vagy rajta nem hinném hogy zavar:) Cserébe nagyon látványos lesz, ahogy megszületik az új királyságod, nagyot fog változni a világ, pont a legjobb rész előtt állsz.
Akkor azt csinálsz amit akarsz. Atier-ek követelmények, ha megvan akkor OK. Sokkal könnyebb vazallusként indítani. Igazából egy vár is elég. A lényeg, hogy rakd tele top tier katonákkal, hogy könnyű legyen a háború, ha fellázadsz.
Tier 3-ig kell fejlődni, és megkeresed a királyt, akinél fel lehet esküdni. Tier 2-be be lehet állni zsoldosnak is, ami azért jó mert bemehetsz nagy csatákba, más értelmét nem látom, az szerintem nem annyira jó, ehhez képest a vazallus kb. kötelező lépés.
Én ráadásul el is vettem a király kisebbik lányát, a nagyobbikat a bátyámhoz adattam, így most nagy a boldogság, majd elmúlik ha fellázadok és viszem az ország felét is :D Egyelőre 2 várat és 2 várost kaptam, az elég is lesz ahhoz, hogy dobbantsak tier 4-ben. Volt egy játékom ahol a karakterhalál meg volt engedve, ott már jóval előrébb jártam, de szerintem azt nem szabad bekapcsolni.
Ami a játék jelenlegi állapotában szerintem gáz, az a hang. Csatában nagyon fura a "csend", nem hallatszik messzire a lódobogás, kiabálás, stb. Nálam bagyon furák a hangok, nehéz leírni mert nem mindíg ez va; lehet esetleg, hogy csak valami beállítrás nem jó nálam? Vagyez tényleg ilyen bétás?
Szerintem nem, persze ettől még lehet valami kiskapu amit nem ismerek. Ha véletlenül arrajárnak segítenek, de erre kb. 0% az esély. Érdemesebb beállni vazallusnak, akkor tudsz létrehozni army-t, egyébként sem éri meg magadnak foglalgatni az elején. Ha beállsz vazallusnak, az a könnyebb és egyszerűbb út, ott úgyis kapsz földet, városokat is akár. Aztán ha terhedre van a góré tier 4-be fel tidsz lázadni és vinni magaddal a földeket, természetesen ez háborút jelent.
Sziasztok. Királyság nélkül a létrehozott partykat be lehet vonni egy kastély elfoglalásába?
Hát igen, itt-ott még ráfér a balance. A kovásolás több sebből vérzik, de engem nem zavar. Sztorit kell hozzá képzelni, és úgy jó. Képzeld azt, hogy a te dárdáidból akkora hiány van mint videokártyából, és rögtön érthető lesz. Mivel kurvasokat kell hozzá aludni, hogy elkészüljenek, senki nem várhatja el tőled, hogy csak ezzel foglalkozz, így a térképen a városokban heverő pénz mind a tied.
Egyébként csak az elején kell beérni ennyivel. Ha találsz olyan klánvezért aki barterbe elfogad tárgyat, neki jobb eladni. Én az első klánomat pénzért vetem, aztán mivel a vezér gazdag lett, el tudtam adni neki a kovásolt szarjaimat, ami után méggazdagabb lett. Mindíg volt nála pár millió, hustasával adtam neki a kardokat, csak meguntam, mert 10 millából elég sokáig el lehet éldegélni. Ja és a tier 4-es kétkezes pengék közt van olyan amihez nem is kell acél, valami gagyi vasból van, jobb mint a dárda készítés.
Egyébként kovácsolás alatt a kétkezes fegyverek készítését értem, azok hozzák a jó pénzt, a többi nem. Szétszedésből érdemes alapanyagot szerezni, az acél finomítás nem is kell, csak az elején a 3 szén készítés 2 fából. Nem sok idő kell, hogy miden városban készítve 1 db kardot elvidd cserébe onnan az összes pénzt, és az összes használható dolgot. Egy peccsel ezelőtt még némelyik kétkezes szálfegyver is jól tejelt, de már elmúlt.