Ma érdemes rá lecsapnod, mert a Humble Store féláron adja, 7ésfél európáért.
Nagyon jó. Lassan eljutok oda, hogy játsszak is vele. Most pont a Valiant Hearts-ot néztem meg, hát szerintem az is hasonlóan jó, az első 10 perc legalábbis nagyon hangulatos volt; a zenéje már most megfogott. Az is UbiArt játék.
Aki nem tud dönteni vagy még nem próbálta a játékot annak találtam Magyar bemutatót:
Kis szinkron hangok hiányoznak meg sz.tem a Normal az könnyû,még egyszer se haltam meg.Inkább Hard fokozat érdemes kezdeni amúgy nagy meglepetés számomra ez a játék. Olyan hangok vannak benne,hogy az állam leesik és a zene!Nem semmi:)
De jó kis game.Nem gondoltam volna,hogy le tud kötni ez a stílus.Aurora helyett majd egy DLC vagy folytatásban el tudnék képzelni mondjuk egy Lovagot
Na végére értem én is. Azt a 700 forintot amit playfire krediteimre ráköltöttem maximálisan megérte :)
Nekem sztem több volt mint 14 óra, a trades melléküldire elég sokat kellet mászkálni míg rájöttem (ilyen adventure game dolog lehetett volna több is).
Gui, kezelés, grafika, hangulat zseniális - hipp-hopp bele lehet merülni - a skilleket nem volt kedvem kimaxolni, de a majd a Gólemes DLC-re ráeresztek egy n+ újrakezdést. Még ilyet sokat.
Köszönöm a kimerítõ választ. Megpróbálom lenyomni õket. Az igazság az, hogy csak kardom van, nem tudom varázslatokat hogy lehet szerezni. Csak életerõ növel varázslatom van 3db. Tetszik a játék, de ha már itt elakadok, nem sok jót jósolok magamnak.
Nem túl bonyolult. Megy lent a csík. A csíkon jelzi, hogy ki mikor következik. Ha a castra ér az egyik karakter ikonja, akkor akciót tudsz választani (védekezés, támadás, varázslat, stb.). Utána meg kell várni, hogy a csík végére érjen a kis ikonja az adott karakternek és akkor elnyomja az akciót. Az, hogy milyen gyorsan megy a karakter ikonja a csíkon, az több dologtól függ. Minden karakternek alapból megvan a sebessége, emellett passzív képességek, oculus cuccok, buffok és debuffok növelik vagy csökkentik a sebességet, a cast résznél pedig a sebesség az adott képességtõl függ (mindegyiknél írja, hogy slow, medium, fast, stb.), valamint a feljebb felsorolt egyéb tényezõktõl. A harc titka az, hogy elõször is érdemes rájönni, milyen fajta támadásokra érzékenyek az ellenségek. Tûz, víz, villám, fény, stb. Utána úgy a legjobb taktikázni, hogy akkor támadd az ellenséget, amikor a cast vonalban van az ikonja, mivel ilyenkor egy sikeres csapás után kap egy megszakítást (interrupt), amitõl visszaugrik az ikonja és megint végig kell mennie ahhoz, hogy támadhasson. Ez fordítva is érvényes, ha látod, hogy az egyik ellenség ikonja benne van a castban, amikor éppen tiéd éppen odaér, akkor érdemes inkább védekezni támadás helyett, mivel az ellen úgyis valószínûleg téged interruptolna. Érdemes Igniciust használni, akivel lassítani lehet az ellenségek ikonját és így taktikázni tudsz azzal, hogy milyen gyorsan következzenek.
Röviden: Használj olyan varázslatokat, amik ellen gyengék az ellenségek, igyekezz minél gyakrabban interruptolni a támadásukat, vigyázz arra, hogy az ellenségek ne interruptolják a te támadásodat.
Valószínûleg én vagyok a béna, de nem mennek igazán a harcok.
SPOILER
Még az elején tartok a játéknak, amikor át kell világítani három színes tárcsán egy-egy színes gyémántra és ennek során kitörik egy ablak. Ekkor két szobor megelevenedik és rendere kicsinálnak. Nem értem a harc lényegét. Valaki egy kis segítséggel tudna szolgálni?
A következõ patchben át is nevezik a nehézségi szinteket: a normal-t casual-ra, a hard-ot pedig expert-re.
Normálon volt és így, hogy normálon mindig minden lényt megöltünk, ami az utunkba akadt minden harc meglett elsõre. Ha skippeltük volna a szörnyeket és nem léptünk volna annyi szintet tuti nehezebb lett volna. A bónusz statot adó izéket csak akkor használtuk el, a gemeket csak akkor craftoltuk el, amikor az összes csapattag megvolt már és biztosan tudtuk, hogy ki mire lesz jó, így viszont annyira tápos lett a végére a csapat némelyik tagja, hogy az utolsó pár harc teljesen faceroll volt.
NiceBoys, ha kihívás miatt szeretnél játszani vele, akkor mindenképp a nehezebb fokozatot válaszd, mert a normal nem igazán jelent kihívást!
Amúgy a végén újra lehet kezdeni az egészet úgy, hogy továbbviszed a hõseidet és az ellenségek természetesen fel vannak tápolva a szintedre.
Azért ez elég más stílus. A közlekedés 2D-ben megy és vannak platformer, ügyességi részek, de a harc körökre osztott. Emellett van benne fejlõdés, passzív és aktív képességek, craftolás, felszerelés.
Na, a végére értünk. Úgy, hogy meglett az összes confession és tippre az összes mellékküldetés a steam szerint 14 hours played. Azt nem hangsúlyozom, hogy mennyire szuper volt az egész az elejétõl a végéig, mert úgyis mindenki tudja, aki játszik vele. :)
Talán azt emelném ki, hogy rendkívül jól össze volt rakva az egész, semmi bug vagy glitch nem zavarta az élményt. Leszámítva egyet, ami két alkalommal jött elõ: Aurorának harc közben rövid volt a haja.
Kurva jó kis game ez, mondjuk eddig egy itemet nem kellet használnom :)
Ezzel az a gond, hogy nem magyarországi vagyok... :( Az lesz a vége, hogy digitálisan megveszem. Úgy legalább nem kell majd még egy hetet vagy többet várni rá :D
Amikor megkapod az elsõ csapattársat... na ott nekünk nem tûnt fel, hogy oda kéne menni hozzá és mentünk tovább egyedül Aurorával, úgy volt ám benne kihívás! De amikor elértük az óriáshoz akkor azért leesett, hogy itt tuti valamit nagyon elrontottunk és visszamentünk keresgélni. :) Amúgy coopban szerintünk kifejezetten nehezebb, mert ha öszehangoljuk Igniculust és a csapattagokat, akkor sokkal effektívebben lehet harcolni. Na persze amikor utasítást adunk ki megáll a harc és akkor meg lehet beszélni, hogy ki legyen lassítva meg ilyenek. De mi is normálon kezdtük és ott ez nem igazán számít egyelõre.
Tyû rendben van ez. Jó nagy a skill fa, lehet kristályokat készíteni, upgradelni tonna szám - sõt el lehet küldeni barátoknak is a craftolt cuccokat.
Voice over, zene szuper, a történet kicsit gyerekes - a fordítás vicces lesz mert rímekben beszélnek :P - viszont elé darkos. A harc a klasszikus ütök-kapok egy két interaktív elemmel ami befolyásolja a kört.
Jön lefelé....
na akkor munka utan game jee
A game.co.uk-ról, mert akkor még máshol nem nagyon volt pc-s csak ps3/ps4-es. De most már látom zavvi-n is, ott nincs postaköltség és még 10%-os kódot is látok hozzá
Töménytelen mennyiségû gameplay és review jelent meg a játékról, youtube-on találtok bõven, én 2 jelentõsebb oldal review-ját illeszteném be:
Gamesradar 4,5/5
Gamespot 8/10
Számomra ez a 2 review azt erõsíti, hogy jó játék lesz ez és többet nem is szeretnék spoilerezni, úgyhogy a megjelenésig legfeljebb olyan videót nézek róla, amit a Ubisoft tesz fel. :)
Jajj, erre elfelejtettem írni, hogy több cikkben is olvastam, hogy 10-15 órás lesz a fõszál, ha hinni lehet a készítõknek.
Én nagyon bízom benne, hogy megbecsüli a megelõlegezett bizalmat a részemrõl. :)
Viszont az Ubi játékaival van egy alapvetõ problémám. Mindig mindent steamen rendelek elõ/vásárolok, hogy egy helyen legyenek és a végtelenségig letölthessem õket. Például Ubi store-jából amit kapok letöltési linket az csak néhány hétig/hónapig él, utána kábé az az egyetlen megoldás, ha teszem azt 1 év múlva újra elõvennéd a játékot, de nem tetted el a telepítõt, hogy lewarezolod a játékot, csak nem crackeled...
A legtöbb játék ad némi plussz finomságot Steamen, úgymint steam cloud support, steam achievementek, trading card, satöbbi. Egyik se musthave, de azért számomra növelik az élményt. A Ubi játékaihoz viszont soha nem jár semmi és még a UPlay-el is kötelezõ szenvedni, ami ráadásul elég sûrûn szokott halott lenni és bizonyos játékok, amik állandó online jelenlétet várnak el ilyenkor nem is szoktak menni.
Ez persze független a Child of Lighttól.
Nekem is egyre gyanúsabb, hogy ez lesz a második idei játék, amit megveszek.
Elején meséli az elõtörténetet, ami szerint Aurora nagypénteken meghal. Igazán kiadhatták volna stílusosan nagypénteken a játékot és akkor ma már játszhatnánk is... :)
Abszolút kedvenc, szóval nem ezzel van a gond, attól félek, hogy túl OP lesz az interruptolás és nem igazán lesz min gondolkodni emiatt. Néztem most egy preview-t, amiben arra panaszkodott az illetõ, hogy a harc unalmas volt a számára, szóval ennyi félelem van benne, de szerintem a hangulat és ez a verses forma bõven elég lesz ahhoz, hogy végigjátsszam ha a harc rossz lesz akkor is.
Ja értem, szóval az árat pont azért mondtad, mert szerinted az is arra utal, hogy rövid játék lesz.
Ez jogos lehet, meglátjuk, én elõrendeltem steamen és már meg is van a partner, szóval coopban fogom végigjátszani. Igazából nem zavarna az, ha rövid, csak ne legyen monoton és unalmas. A hangulattal ránézésre nem lesz gond. Kicsit tartok tõle, hogy ez a harcrendszer csak az elején lesz érdekes, utána viszont unni fogom. A Grandia 2-ben volt még ilyen és ott is ez volt a helyzet. :(
Itt minden kézzel rajzolt - az, fõleg tömörítetlenül (hiszen a fene se akar jpeg kockákat nézegetni) rohadt sok helyet foglal. Persze, a Raymanben rengeteg helyszín van, de ez ugyanaz az engine, tehát kilóra szerintem össze lehet hasonlítani valamelyest... Még akkor is fele akkora, mint az, és ha a 8 nyelvû narrációt nem számoljuk bele, akkor mennyivel kevesebb grafikát (helyszínt) is jelenthet az?
És a tizenpár euros ár az, ami a Rayman Legends 30 eurohoz képest nagyon nagyon kevésnek tûnik egy nagy játékhoz. Meglátjuk pár hét múlva.
Amennyire néztem a videókat csak narrálás lesz, a párbeszédeket olvasni kell és ez szerintem választ is ad a viszonylag kicsi méretre.
A JRPG-k általában olyanok, hogy ha akarod kikerülsz minden szörnyet és akkor hamar végezhetsz, de nagyon nehezek lehetnek a harcok VAGY szépen lassan haladsz, mindent lefarmolsz és akkor rendkívül hosszúra nyúlik a játék, ugyanakkor kevesbé fognak kihívást jelenteni a bossok.
Tizenpár euro a nyitóára, nekem egy picit kevéskének tûnik... (ráadásul 3 giga hely kell neki, a hasonlóan rajzolt Rayman Legends 6 giga, és ebben 8 nyelvû szinkron is van...?)
Valószínûleg nem túl hosszú kaland lesz.
Gyüjtõihez jár majd artwork, így készült:
Van egy olyan érzésem, hogy számomra az idei év egyik nagy kedvence lesz.
Elsõ 10 perc gameplay:
A Child of Light egy RPG lesz a Rayman Legends engine-ével, nagyon egyedi dizájnnal és hangulattal. Az egyediséget tovább erõsíti majd, hogy minden párbeszéd és narratíva verses formában tárul majd elénk. A játék során egy kislányt, Aurorát alakítunk majd 1895-ben, aki nagyon beteg lesz, kómába zuhan és egy fantáziavilágba csöppen, ahol nincsenek égitestek és ennek fogunk utánajárni. Körökre osztott harcrendszert kapunk majd, mellé összetett skill- és craftrendszert, plusz platformer részeket. Local coop is lesz a játékban. A kétszemélyes rész úgy mûködik, hogy az egyik játékos Aurorát, a másik játékos pedig egy õt segítõ fényszikrát irányíthat majd, amivel fel lehet deríteni rejtett járatokat, kapcsolókat, gyógyítani, szörnyeket feltartani, satöbbi... Április 30-án érkezik szinte minden platformra (PC, Wii U, Xbox 360, Xbox One, Playstation 3, Playstation 4).