Megint cserélgetni kell...az előző build-ben jó volt, most megint cserélgetni kell...
Cyclops kiegészítők: nem rossz, de mindegyik csak egy rövid ideig működik. A szonár jó, mert egy mesh-t (hálót) rajzol a terepre, ergo látod, hogy milyen helyen mész, ugyanaz, mint a Seamoth-nál.
A pajzs csak rövid ideig ad védettséget, a Decoy-t még nem próbáltam, mint ahogyan az automata tűzoltórendszert sem.Hogy hol vannak a szkennelhető darabjai, nem tudom, kénytelen vagyok konzolparancsot használni.Egy időben megtaláltam, egyet-kettőt, de gondolom még nincs meg a végleges helyük, így eltávolították őket.
Tényleg más lett a hangja a hajónak, érezzük, ha lassan vagy gyorsan megyünk, leglassabb fokozaton nincs hang, viszont lassabb, mint az úszás kézzel, a leggyorsabb viszont tényleg gyors lett,de folyamatosan ugat a Cyclops AI-ja, hogy túl hangosak vagyunk. Néha megjegyzi, hogy "You are the best captain on this planet", milyen bájos... :)
Nem, mert én még mindig lent a lávánál pöcsölök, most lusta vagyok visszamenni a bolygófelszíni részekhez.
Más.Nem értem, hogy magától miért sérül a Cyclops...semminek nem megyek neki, semmi nem támad meg, egyszerűen sérül.Hm, korrózió? :) Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.04.24. 10:31:50
Te jártál az eldugott Szentélyekben? Tegnap egy gameplay sorozatban láttam őket, bár érdekes maga a játék nem tesz róla említést, wiki szerint találta a srác is meg őket, adatbank meg ion kristályok vannak.
Látom új "műszerfalat" kaptunk ezúttal.Hááát...mit is mondjak...szerintem olyan felemás.Nem rossz, de még nehezebben láthatók az ikonok mind az invertory-ban, mind a HUD-on.
Képfeltöltésre ajánlom az abload.de nevű német oldalt, nekem évek óta megy.Feltöltés előtt kiválasztod a méretét. Feltöltöd a képet, majd, kattintás jobbal a képen: kép címének másolása, itt meg kép beszúrása és beilleszted a linket, aztán hadd szóljon! :)
Nekem is van textúra problémám, habár látom most tölt le egy 360 mb-os "frissítést" megint. Mindjárt megnézem, mert napok óta nem toltam, hátha kijavították azóta. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.04.17. 18:12:23
mi a verzió számod? valamelyiktől hiányoznak textúrák meg ilyen finomságok. pl az általam linkelt utolsó kép v46349-ben is előfordulnak hiányosságok.
Sajnos képet nem enged csatolni. De! PDA megnyitása, tárgyak kézbevétele nem működik, nincs mozgás imitáció, hiányzik a fél pálya, a Csikóhalba alig tudok beszállni, hiányzik a fél Alien ágyú, magyarán nálam jelenleg úgy ahogy van, sz*r lett a játék.:/
Akadt némi probléma. Tegnap frissítettem a játékot, ma beléptem, és ez fogadott. A karakter teste, háát, hogy mondjam. Előre níúlik, mintha lefelé néznék, holott nem is, és kb az alien ágyú fele megint el van veszve.
Súgtam tegnap
Tegnap sikerült, Desert megírta, de köszönöm! :) Igen, eddig az Infected update volt, majd ma meg nézem milyen lett az új.
Ha felrakod, akkor a legfrissebbet rakja fel.Ha bekapcsolod az "experimental" módot, akkor meg minden alkalommal frissül, amikor felraknak egy-egy újdonságot. Ha sima EA-t játszol, akkor a mostani az ún. "Infected update" a legfrissebb asszem.
A frissebb sem sokkal jobb... Van ugyan pajzs és szonár a Cyclops-hoz, de csak egyszer találtam meg, majd másnapra el is tűnt, odalenn a mélységben sok minden nem változott, szerintem ez májusban nem fog megjelenni...rengeteg a hiba még mindig és nincs is kész. Mondjuk ezt mondták tavaly májusra, tavaly előtt májusra is...
Meglátod...izgalmas, de vigyázz, van olyan hely - mivel még nincs kész a játék - ahol akár az 1500, illetve 1700 méteres max határnál is tudsz lejjebb menni...
Ez még a régi verzió amiben nem sérül a "ladik" :) Csak kíváncsi vagyok mi van ott lent, mert még sosem jártam arra. Lépegető 1700 Méterig bírja, fúrókar legyártva hozzá. 1500 méterig bírja a Küklopsz.
...pontosan így van.Én is lemegyek még egyszer ma, de gondolom, ma is akadozni fog, mert mi változna egy nap alatt?
Nálam olyan szokott lenni, hogy pl a mentőkompom kb 3-4 km-re elrepül a kezdés helyétől...ezt néhány visszatöltés után tapasztaltam.Visszalehet tolni, csak sok türelem kell hozzá.
Akkor ha megvan mindened, múltkor küldtem koordinátákat a Lost River-hez, menj el a Giant Cove Tree-ig, majd onnan tovább fogsz találni egy nagyobb síkságot, aminek az egyik szélén hatalmas repedés van, ott irány le és ott is vagy a láva zónában.Javaslom, hogy a Cyclops-ra figyelj, mert azonnal rátapadnak azok a kis ge*ik, amik szívják az energiádat, tehát ha lehet, ne állj meg soha. Egy pár kissé kanyargós vájat után már meghallod a Sea Dragon ordítását, azt jelenti, közeledsz a "központi csarnokhoz".
Lesz egy hegy-szerűség, ami füstöl (!) a víz alatt, na abban, annak a mélyén tudsz bemenni a Thermal Plant-ba, de ehhez előbb ki kell kerülnöd a Sea Dragon-t, ami persze támadni fog.Valahol a hegy oldalában találsz bejáratot, de vigyázz, mert mindenütt láva, plusz még a dragon, meg pár egyéb agresszív állat próbál majd megenni.Benn a hegyben "biztonságban" leszel, ekkor érdemes javítani a Prawn-t, majd haladj a nyomkövető irányába és meglátod az erőművet is. Vigyél magaddal vizet, kaját, elsősegélyt, feltöltött hegesztőt, lila artifact-ot, és óvakodj az ellenségektől. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.04.11. 17:07:57
Érdekes dolog történt ezután, mert visszalépve a főmenübe majd újra töltve a játékot eltűnt a csikóhalam föld alákerült 80 méterre én meg a bázison találtam magam, mert meghalt a karakterem De oda se neki, vannak biztonsági mentéseim, ennek kivédésére. Ez a Stázis puska szuper találmány :D Újra eljutottam oda, hogy narancs ereklye behelyezve, a kb 850 méter mélyen lévő bázis meglátogatva, Hőerőmű jelzés megkapva. Legyártottam a Küklopsz Nyomás kiegyenlítőjét, plusz az Ultra, kész a Lépegető irány a mélység. De csak egyet lehet (plasztacél + alu kristály), hiába kettőt mutat ad a játék.
Tegnap lementem a Prawn Suit-tal az Active Lava Zone-ba, sokkal egyszerűbb, mint ha levinném a Cyclops-ot is, de olyan szinten lagzik ott a játék, hogy csak azért haltam meg, mert az fps leesett 5-8 körülire.Annyit tölt, mint az állat.Esküszöm, hogy a komoly, nagy teljesítmény igényű és felettébb szebb FPS, RPG, stb játékok nem töltenek ennyit. Most nem tudok képet berakni, mert melózok, majd otthonról feltöltöm, kritikán aluli odalent, alig lehet megmozdulni.Az sem oldja meg, ha hagyjuk tölteni...két-három lépés és újra pörög a vinyó...mindezt I5-4690K+16Gb ram+MSI GTX 1060 6 gigás gpu-val...oké, nem ssd-re pakoltam, mert az még mindig luxus, de elképesztő.
Viszont észrevettem, hogy a Sea Dragon Leviathan immár nem csak "lő" ránk tűzgolyókat, hanem az is megpróbál egyben lenyelni minket, mint kisebb társa a Reaper...ezenkívül ott a forróságon kívül minden megpróbál megenni minket.De hogy jót is mondjak, valamit világosítottak a környezeten, mert immár nem vaksötétség van, tehát esélyünk lehet arra, hogy nappal is tudunk játszani.Nem először járok lent, régebben gond és különösebb lag nélkül végigjártam az egészet...
hehe...régen megpróbáltam vele megküzdeni, de mindig felborította a Prawn-t és nem tudtam vele felállni.Pedig ki lehet nyírni, csak nem biztos hogy van értelme. Elvégre ő nem bánt, csak ha odamegyünk, pár helyen van csak, ahová úgysem sok értelme van menni.Jó ez alól kivétel a Mountains roncs.A Dunes-ben kell egy kicsit figyelni, hogy miközben bányásszuk az ezüstöt, nehogy túl közel menjünk hozzájuk, mert ott ketten is vannak, amúgy nem zavarnak senkit.
Ugyanazt a képet sikerült az előbb linkelni kétszer, banyek. Utoljára szerkesztette: Desert, 2017.04.07. 21:38:07
Az van több helyen is. a Cyclops Pressure Compensator (bocs, én angolul játszom) van roncsokban is, asszem Grand Reef-ben. és a fúrókart is ott találod. A reaper-hez gratulálok, nekem asszem egyszer sikerült, azóta nem próbálom újra, mert nincs értelme.
Az iránytű pont a mentőkompod melletti asszem Lifepod 3-nál van, a lényeg, hogy 100 méteres körzetben van ott, ahol kezdődik a játék.Nekem legalábbis itt van.De lehet hogy a Lifepod 5-ben van a Grassy Plateaus-ban. Küldök koordinátákat a Lost River bejárathoz.
Csak meglett :D Én meg a olyan dolgokat találtam amit eddig még nem, pl Hőerőmű jelzés. viszont az a fránya iránytűt nem találom, nem tudom elkészíteni sem, így nehéz navigálni, plusz még most el is tévedtem, találtam egy eddig ismeretlen roncsot az Aurorától, csak egy pda volt benne :) Keresgéltem a Vérolaj mező környékén a Lost River bejáratot, de csaknem akar meglenni. Sokáig nem is találkoztam a "halacskával sem" aztán kettő! is jött, fogócskáztunk :D
46308-as build (ez a mai): kijavították a Prawn/Seamoth dokk problémát, de nem teljesen, viszont nyithatók a Databox-ok!! Úgyhogy visszaállt a játszható státuszra a játék. A levegő már nem fogy a bázison, tehát nem fulladunk meg.
Egyszer csak kijavítják, egyelőre a régi stabil verziót vettem elő, kicsit mászkálni.
46264-es verzió (mai frissítés experimental módban): továbbra is fogy a levegő a bázison, továbbra sem nyitható a databox... Továbbra sem használhatók a járművek ha moonpool-ban állnak.Mindezeken felül a Prawn-nal ugrás is ugyanolyan sz*r.
No, a játék egyelőre játszhatatlan ebben a verzióban, új játék kezdésénél is ugyanaz a helyzet, elfogy a levegő a bázison belül...a többi hibát nem is sorolom...de legalább a Cyclops-nak új műszerfala van... Akkor várok pár napot, hátha elegen ordítanak a fejlesztőkkel, hogy miért kellett az eddig működő dolgokat elkú*ni...
A szabad módban elérhető a rakétabázis terve. Semmi extra nincs benne. Gondolom ez majd a végén kell nekünk, hogy hazajuthassunk. Ettől független elérhetővé tehetnék a kódját az ajtónak.
Rakéta bázis? :O Akkor szerintem azt a szobát majd csak nagyon későn lehet majd kinyitni, mikor már végre tényleg befejezik, és haza lehessen menni a bolygóról..
Ma ismét frissült, de nem javultak az említett hibák.A levegő továbbra is fogy a bázison belül, ugyanúgy nem lehet kijönni belőle csak akkor ha van moonpool.
cheat, ott van nála a kis makett is a kinyithatatlan szobából. Azt is igazán elérhetővé tehetnék már. 5:13 -nál.
Azért mégis csak van valami segítség a Cyclops-hoz, persze ehhez előbb konzolparancs kell (gondolom) :
El lehet jutni oda, de egyre nehezebb. Most ezzel a "frissítéssel" teljesen elkúrták a játékot.A PRAWN-nal nem lehet beállni a dokkba, nem lehet beszállni a dokkból, fogy a levegő a bázison belül, alig tudtam kimenni a bázisról...Ja és még mindig nem nyithatók a databox-ok. Jó, ne panaszkodjunk, felhívják figyelmünket, hogy fejlesztés alatt, meg hogy experimental-ban még rosszabb a helyzet... Kezdik túlkomplikálni, ami nem feltétlenül baj, csak ahogy mondtam: nincs balansz.Egyre nehezedik, egyre komplikáltabb és nem látom, hogy kapnék érte cserében valamit a másik oldalról... Tök jó hogy sérül a hajó, tök jó, hogy megtámadják, tök jó hogy javítani kell, de mégis hogy képzelik?Kiszállok majd a lávában, miközben minden megtámad, megeszik engem én meg foltozgatom a hajót kívülről, aminek az energiáját folyamatosan pluszként még el is szívja egy kis geci, ami rátapad?Mindehhez vaksötétség és nulla segítség... Miért nem találok túlélőket vagy legalább szétszaggatott csonkokat?Ja, mert cél a PEGI 12... Arról már nem is beszélve, hogy egyáltalán nem biztos hogy ez még májusban megjelenik.Ezt mondták tavaly, tavaly előtt is. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.04.04. 17:01:42
A kezdéssel nincs baj, hisz szép és jó a varázsa az egésznek, hogy felfedezel leköti az embert, legalábbis nekem tetszett az elején :) Még most is jó dolog elindulni a nulláról, gyűjtögetni szkennelni. De a vége már unalomba fullad. A Lava Castlebe nem jutottam még el rendesen, csak felfedező módban néztem el arra a vaksötét és a tájékozódás hiánya, a kiút, felbosszantott.
Sziasztok! Nagyjából 2 hete nem játszottam már a játékkal, és olvasván a hozzászólásokat a fórumon, egyetértek azzal hogy jó lenne némi segítség. Vagy ha másnem, akkor mondjuk robotpilóta, ami tegyük fel tanítható egy-egy útvonalra, tehát mittudomén bekapcsolod a "betanítás" funkciót, végig mész egy útvonalon amit ismersz, pl a felszínről az active lava zónáig, és legközelebb le illetve vissza navigál magától, közben te pedig felügyelheted a sérüléseket stb. Továbbá nem lenne rossz szerintem a Cyclopsnak egy önvédelmi felszerelés sem, mint pl a Csikóhalnál az elektromos szerkentyű.
No tovább teszteltem.Az újdonságok ellenére számos új hiba is előkerült, melyeket már jeleztem is a fejlesztőknek. Ilyen pl. hogy az oxigén fogy, függetlenül attól, hogy a bázison vagy bent avagy a vízben.Egyszerűen nem veszi észre, illetve hibásan érzékeli, hogy kijöttél a vízből. A "Hatch" azaz a zsilip bejárat nem működik rendesen, a bázison belül is "úszok" Vannak animációk a Cyclopshoz, azaz a létramászás és a kiszállás/beszállás a zsilipajtón.
Egyetértek veled, nem lehet egyszerre vezetni, tüzet oltani, kívülről javítani! Gondolom erre találták fel a Silent módot, melyben hang nélkül tudunk menni, de még nem volt módom kipróbálni.Gyorsabban sem megy a tengeralattjárónk, viszont a Bone Shark-ok erőteljesen támadják, ráadásul meglehetősen puhány hajó lett, ahhoz képest hogy az állítólag "iszonyú erős" Plasteel Ingot-ból bele kellett rakni asszem 5-öt is... Nem baj, hogy sérül, sőt, realisztikusabb lett, de egyelőre én csak és kizárólag nehezítést látok a játékban, semmi ellensúlyozás nincs, semmi könnyítés. Pl, most aztán kéne a fegyver vagy egyéb Cyclops upgrade... Vagy tessék berakni túlélőket megfelelő AI-val, akik segítenek nekünk akár a Cyclops-ot vezetni, akár másban
Egy olyan játékos, aki most kezdi, szerintem egy-két óra után feladja és tele lesz a töke, hogy semmi segítség nincs, minden csak nehéz, minden ellenséges, minden veszélyes,se térkép/feltérképezés,se tutorial,semmi... Nekem így közel 600 óra után már nem okoz gondot, de nem mindenki ilyen...
Ennek a sérülésesnek akkor lenne szerintem értelme, ha legalább coop lenne benne. Egy ember lásson el minden feladatot egyszerre, nevetséges. A nyomáskiegyenlítőt a csikóhalnál is ki-be kellett pakolni, már a v45471-nél is ilyen volt.
Szóval támadják nagy hajónkat az agresszív ragadozók, ezért Javítani is kell ezentúl, Itt egy pár kép ízelítőnek:
Sérül, sőt kigyullad a Cyclops, riadó a hajón, nagyon jó hangulat, oltani kell palackkal, a lények megtámadják...mindez a 46135-ös verzióban.
A Cyclops kapott most egy csomó update-et.Van szonár kép, hangbemondás, riasztás, ha megtámadnak, iránytű, új műszerfalak... Sajna dolgoznom kell, úgyhogy most egyelőre ennyi.
Egyetértünk.Ne aggódj, 3-4 verzióval később sem nyitható még...az új HUD idegesítő, alig látszik a 4 legfontosabb dolog, ráadásul már érték sincs kiírva...ez aztán baromi fontos volt, biztos valami ráérős degenerált javasolta nekik... A PRAWN ugrása teljesen elkú*va, idegesítően rángatózik az egész, mint valami rongybaba. Ja, és ki-be kell rakosgatni a mélységi kiegészítőket, mert mindig rossz mélységet ír mindkét járműnél (Pressure Compensator)... Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.04.03. 23:57:18
Tegnap belenéztem a v45873 dev verzióba. Azok a ládák nem nyithatók még mindig, az HUD borzalmas (nekem személy szerint nem tetszik, legalább tennék választhatóvá a régit meg az újat), lag mindenhol, a Fabrikátor már azt sem mutatja, ahogy készülnek a különböző dolgok, tárgyak. Komolyan egyre rosszabb.
Hm, én ezeket a Ghost Leviathan-okat még nem találtam. Azt látom, hogy a biome-ok kicsit átalakulnak, van jó pár új helyszín is, többek között az Aurora hajtóműve mögötti helyszín: ez immár "Crag Field" névre hallgat. Mi van ott?Semmi, sötétség, hegyes sziklák, némi nyersanyag és Bone Shark-ok.Reaper persze még mindig van az űrhajónk körül, de elég változó.Van hogy megjelenik, majd eltűnik, van hogy kettő van egy helyen...szóval kiszámíthatatlan.
Odalent a nagy mélységben az Inactive és Active Lava Zone is átalakult egy kissé, természetesen a vaksötétség és forróság megvan. A Lost River egyre több helyről megközelíthető.Immár nem csak a Deep Grand Reef útvonal létezik a Floating Island alatt, hanem mehetünk észak-nyugatról is a Mountain Island mellől, továbbá délkeleti irányból is le tudunk menni.
A játék tovább frissül nap mint nap experimental módban, de a databoxok továbbra sem nyithatók. S hogy mi változik, azt nem tudom, de ami eddig működött vagy készen volt, az visszafejlődik. Van hogy az Aurora roncsai egyszerűen üresek.Nincs szkennelhető fragment...hiányoznak a modellek.A Floating Island-et először be sem akarta tölteni, azt hittem, eltűnt az egész sziget. A fragmentek vagy nem találhatóak vagy ömlesztve vannak. Van hogy csak visszatöltés után jelennek meg a modellek és a fragmentek is...én ugyan nem vagyok fejlesztő, de amit egyszer már megcsináltak és készen van/volt, nem lehetne ott egy mentést és zárolást végrehajtani, hogy legalább később már rontsa el semmi? Az élőlények megint csak érdekesen mozognak, egyesek lebuknak a homokba villámgyorsan (Reaper), mások repülnek (Crabsnake,Reefback), a harmadik részük meg összevissza úszik, vagy tömörödik (Gasopod). Azt már megszoktam, hogy két biome határánál hirtelen tölti be az oda tartozó lényeket, tehát nem látni őket előre. A lag és a baromi sok töltés persze még mindig jelen van. No, folyt. köv. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.03.30. 09:00:09
A Subnautica.exe működése leállt... Kezdjük az elejéről...
Szóval, találtam egy tök másik útvonalat lefelé a ríszörcs feszilitihez, a bizonyos "Bloodkelp two" biome-on keresztül (ez észak-nyugatra van, kb a Mountain Island-del egy vonalban), amerre eddig még soha nem mentem le.Korábban többször jártam arra, de most már látom, hogy innen is vezet út lefelé. Nem kell Deep Grand Reef-ben szenvednem, hogy megtaláljam azt az egy alagutat. Nosza, több textúrán áthaladva (!) (lásd képek) végül is eljutottam megint a Giant Cove Tree-hez, persze fogalmam nincs hogy hogyan. De hogyan kerültem bele a textúrába...bocsánat, a sziklafalba, nem tudom.Szabályosan haladtam lásd a spoiler-ben:
Majd mikor megláttam a "föld alól" a hiányos kutatóközpontot, sejtettem, hogy itt valami nincs kész:
Azt hiszem, itt jöttem vissza a valóságba, keresztül a textúrán:
Az eddig kész kutatóközpont valahogyan megint tatarozás alatti állapotba került vissza, mivel nem találom sem elejét, sem végét.Persze, lehet hogy megint át kell mennem a textúrán vagy szabályosan elmennem mellette és akkor jó lesz. Némi képernyő remegés és ütközési zajok kíséretében már ismerős helyre jutottam. Sajnos, a databox-ok - mint ahogyan tegnap is jeleztem - még mindig nem nyithatók. A Reaper-ek, főleg az Aurora körül rendszerint "elbújnak" a homokba.Idegesítő, nem merek kiszállni, mert ez bug és lehet hogy visszajön oda mellém. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.03.27. 19:59:00
v45882-ben sem nyitható...elszomorító, ilyen nehéz megcsinálni?
Igen csak nem lehet kinyitni :) Magyarosan próbáltam késsel feszíteni, lézervágóval levágni 'tesókám , illetve fúrófejjel szétzúzni, de nem ment.Persze a bal egér gomb sem megoldás... No, néhány óra játék után - mivel csak újrakezdtem - már megint ott tartok, mint amikor mindenem megvolt, csak gondoltam, hátha látok valami újat, ha újrakezdem. Hát nem, viszont nem baj.Mert ez a játék igazán addig érdekes, amíg gyűjtögeted a terveket, építgeted a bázisodat, aztán ellátogatsz az idegen építményekbe is, de nagyon hosszan tartó élmény sajna nincs. Ettől félek, hogy mire megjelenik, megunom, úgyhogy megint abba kéne hagynom.
Klasszikus 3D-s játék hibák, szinte minden PC-s játékban van ilyen...de kik azok, akik azzal szórakoznak, hogy ezeket előidézzék? Mondjuk nekem is volt ilyesmi kalandom.Van egy bioreaktorom, beálltam a dokkba a prawn-nal, de annyira leszívta a bázis áramát, hogy áramszünet lett.Na, mondom, akkor kiállok a dokkból és rakok még ennivalót a reaktorba,Ekkor az történt, hogy előugrott az üres PDA, amit többé nem tudtam eltenni, semmire nem reagált.Tegnap a Mountains Wreck-nél könnyű dolgom volt, eltűnt a modell és csak a benne lévő objektumok voltak láthatók, így nyitogatás és levegő figyelése nélkül a vízben leszkenneltem mindent...eltűnt onnan a Reaper is... Ma visszatöltöttem és minden megvolt, a nagy "hal" is.