No tovább teszteltem.Az újdonságok ellenére számos új hiba is előkerült, melyeket már jeleztem is a fejlesztőknek.
Ilyen pl. hogy az oxigén fogy, függetlenül attól, hogy a bázison vagy bent avagy a vízben.Egyszerűen nem veszi észre, illetve hibásan érzékeli, hogy kijöttél a vízből.
A "Hatch" azaz a zsilip bejárat nem működik rendesen, a bázison belül is "úszok"
Vannak animációk a Cyclopshoz, azaz a létramászás és a kiszállás/beszállás a zsilipajtón.
Egyetértek veled, nem lehet egyszerre vezetni, tüzet oltani, kívülről javítani!
Gondolom erre találták fel a Silent módot, melyben hang nélkül tudunk menni, de még nem volt módom kipróbálni.Gyorsabban sem megy a tengeralattjárónk, viszont a Bone Shark-ok erőteljesen támadják, ráadásul meglehetősen puhány hajó lett, ahhoz képest hogy az állítólag "iszonyú erős" Plasteel Ingot-ból bele kellett rakni asszem 5-öt is...
Nem baj, hogy sérül, sőt, realisztikusabb lett, de egyelőre én csak és kizárólag nehezítést látok a játékban, semmi ellensúlyozás nincs, semmi könnyítés. Pl, most aztán kéne a fegyver vagy egyéb Cyclops upgrade...
Vagy tessék berakni túlélőket megfelelő AI-val, akik segítenek nekünk akár a Cyclops-ot vezetni, akár másban
Egy olyan játékos, aki most kezdi, szerintem egy-két óra után feladja és tele lesz a töke, hogy semmi segítség nincs, minden csak nehéz, minden ellenséges, minden veszélyes,se térkép/feltérképezés,se tutorial,semmi...
Nekem így közel 600 óra után már nem okoz gondot, de nem mindenki ilyen...