Újra kezdtem a v45239 verzióval, ebben azt írja ismeretlen összetevők a Sugárzásálló búvárruhára. Eddig megtudtuk csinálni elsőre, hm.
Újra akartam kezdeni én is azzal a verzióval, de nem futtatja a gép... ráklikkelek, beadja a Subnautica ablakot, a kurzor töltést jelez, mindeközben az ablak csupa fehér, majd egy idő után magától bezáródik. Addig sem jutok el hogy belépés vagy valami. Mi lehet a gond?
Nem tudom, nekem azzal nem volt semmi probléma. Tegnap óta viszont már a Márciusi verzió van (v45471 DEV), szintén újat nyomtam, szeretem az elejét a játéknak. Indításnak összedobom a szkennert meg az úszótalpat aztán az O2 tartály, kést, majd búvárruha. Viszonylag hamar megtaláltam a csikóhalat, az elemes siklót az elemtöltőt meg a járműkészítőt. Majd ezeket összedobva mentem is a mélybe a bázishoz az atomreaktor a módosító állomás a víztisztító meg a multifunkciós szoba fragmentért. A földön eddig nem tudtam felvenni 2 pda-t egy része a földben van, most engedte. Az egyik pala kinövés adott egy gyémántot, a lézervágó is megvan már. A mentőkabin útra kelt, elvándorolt vagy 100 métert már az előbb próbáltam visszatolni a Csikóhallal aztán ahogy toltam nyomtam egy kiszállást és szó szerint elrepültem a 17-es mentőkabinig :D Ami érdekes itt tudjuk a sugárzás állóbúvárruhát az elején s nem kell megkeresni, amúgy a mentőkabinok körül vannak a módosító állomáshoz dolgok pl: Nagy kapacitású O2 tartály, a gyorsan siklóúszótalp meg ezek. A pengét tudja meg a mélységi fejlesztést csak a módosító állomás önmagában. Az önszkennelés jópofa már fertőzöttnek ír :D
Próbáltam mindenféle kompatibilitási beállítást, de sehogy sem akarja elindítani a gép a játékot.
v45239, bugos az elemes siklót mikor kézbe veszed. majd elteszed, úgy marad a keze az emberünknek, egy későbbi változatot próbálj meg. v45367 pl jó vagy ez a 45471 Írj pü-t.
A fejlesztői változat, avagy az experimental mindig bugos volt, sokkal jobban, mint a sima early access verzió, viszont sokkal korábban megtapasztalhattál minden változást. Úgyhogy akit zavar a rengeteg apró hiba, kapcsolja ki az experimental módot, mivel az Early Access patchelések relatíve hibamentesek. Egy időben én is rendszeresen jelentettem a bugokat, de mivel rajtam kívül ezt még több tízezren megteszik, így teljesen felesleges ezzel bombázni a fejlesztőket.
Próbáltad már így elindítani a játékot? Többször belinkeltem, nem reagáltál, pedig nálad probléma a crash.
Engem annyira nem zavar, főleg miután láttam a changelog. Szépen dolgoznak, jönnek a frissítések folyamatosan, így kerestem egy olyat, amiben már jó. :)
Igen, kell a bekapcsoláshoz egy Ion Crystal, majd belesétálni.Ion Crystal-t több helyen is találsz, a lövegben is van, lent a mélyben is van, bányászni is tudsz a Research Facility-ben. Igen a Mountain Island-en van, belül.
Amúgy tegnap kipróbáltam úgy egy hónap kihagyás után.Fagyni nem fagy egyáltalán, de a sok töltés és az e miatti lag/akadozás idegesítő. Azért kíváncsi lennék, hogy akkor meg mit tölt hosszú percekig egy mentésnél, ha utána meg akadozik? Logika szerint nem úgy működnek ezen programok, hogy a modelleket, textúrát, beállításokat, pozíciót stb-t betölti a ram-ba, majd amikor végzett velük (tehát már játszol), onnan olvassa vissza? Akkor inkább ne töltsön egy órán keresztül, hanem adja be a játékteret és ott akadozhat. Jó tudom, még mindig nincs optimalizálás és még fejlesztés alatt is van...de azért egy műfelháborodást megengedhetek...
Lehoztam egy ereklyét, hogy hozzáférjek a kapu mögötti részhez, erre közli másik bázis 1200 méter mélyen.. Mehetek haza építeni Küklopsz meg lépegető.
Hát ja... Jártam én is ott.Kéne újat kezdenem megint, az elejétől, immáron az lenne asszem a 12, újrajátszásom, de inkább várok még a megjelenésig.Szeretném, ha meglenne a "vááóó" érzés és a felfedezés+sikerélmény érzés, még úgy is, hogy már majdnem mindent tudok és ismerek.Ez a korai hozzáférés "átka". Nem akarom, hogy azok az érzések, amik végig bennem voltak a játékkal kapcsolatban elvesszenek, ezért inkább csak követem a fejleményeket.
Mikor említetted a kaput, én arra gondoltam ami a fegyver alatt van, de ez másik a hegyen. Lehet ahhoz is lesz vagy van egy aktiváló valahol ?
Ezzel a verzióval nekem is meggyűlt a bajom, mikor elfelejtem menteni az aktuális állást és visszatöltve látom, hogy hoppá nem volt egy sem. Több hely felkutatása, tárgyak szkennelése vész kárba, a kedv meg elhagy.
Szabad módban, kicsit körbe szaladtam az eddig nem látott részeket, megtaláltam a LavaCastle, de az út oda olyan sötét, hogy lövésem sincs merre kell menni :)
Majd megmutatom, bár a hétvégét nem ezzel fogom tölteni, de nem bonyolult, csak valóban, ahogyan korábban sokat panaszkodtam arról, hogy kifejezetten szemrontó a játék, igen sajna még mindig így van.Borzasztó sötét helyen van, habár javítottak rajta, mert kicsivel több fényt adtak a környezethez, de még így is csak sötét szobában lehet valamit látni, tehát ha süt a nap vagy a monitorod világos helyen van, akkor megőrülsz...
Magába a Lava Castle-be (illetve az erőműbe) csak a PRAWN-nal tudsz bemenni.Két oka van: olvasztó hőség, láva mindenütt.Hogy könnyű sem legyen, egy vagy két darab Seadragon Leviathan is vigyázza a bejáratot. Múltkor mutattam képekben, de itt van a 492-es hozzászólásomban az a pár kép.
A monitor nálam eleve sötétebb helyen van, mert utálom a napfény tükröződését tv nézéskor is :) Bár így se láttam semmit, a Lépegető lámpái semmit nem világítanak be azon a helyen, kb mintha ki lenne kapcsolva. Nem tudom még hogy jutok el oda, de így bosszantó. Találtam olyan kaput ott a Castle-ben is, mint a szigeten. Jó lenne tudni hol lehet bekapcsolni, és akkor nem lenne gond az eljutás :)
Vajon a bolygó amit létrehoztak az gömb alakú a valóságban is, tehát meg lehet kerülni, vagy csak csináltak az Aurora köré egy végtelen víztükört, azt kész? Szerintem úgy lenne logikus, hogy gömb alakú, ha már engedik, hogy az ember elinduljon a vakvilágba. Mindenesetre én elindultam nyugat felé. Felszereltem a Küklopszot dinnyével meg a megfelelő töltőkkel, így most önellátó lettem. Egy darabig csinálom, aztán meglátjuk. Kb. fél óra alatt hal szomjan az emberem, ennyi idő alatt 14 kilométert haladok. Automatizálni kellett a haladást, tehát a W gombra ráraktam egy dobókockát, meg egy kisebb könyvet. :D
El kell keserítselek, de eltávolodsz a "játéktértől" és a nagy semmi, a végtelen fekete mélység van ott. Olvastam, tervezik azt, hogy ezen területeket a legnagyobb leviathan lényekkel fogják telerakni, mondván, arra ne kutakodj és dögölj meg különben is... Egyszóval ez nem egy Skyrim, de nem is egy X-Rebirth, ahol órákig mehetsz bármerre, s mindig találsz valami érdekeset. Itt van egy relatív "kicsi" tér a játékhoz, inkább menj a mélységbe. Pl Deep Grand Reef-ben még el is tévedhetsz, nem egyszer volt hogy beragadtam a Cyclops-szal, hogy feladtam és visszatöltöttem.
Sziasztok! Új vagyok ezen a fórumon, ezért lehet hogy nem megfelelő helyre írok. Ha így lenne kérnék egy jó linket. Problémám a következő. Unokámnak telepítettem a játékot és betöltés közben kidob. A gépen van 4GB RAM ami a minimum gépigény. Videó kártya pedig SAPPIHRE Radeon HD5850 Vapor-X 1GB 256bit. Ez lehet, hogy gyenge? A processzor: Intel Core 2 duo e4400 2000MHz. A segítséget köszönöm!
A proci a gyenge láncszem, ami most van, azzal nem fog futni. Igaz, a játék sincs kész teljesen, nincs optimalizálva, erős gépeket is néha megizzaszt. Ha anyagilag belefér fejleszteni unokádnak, min. egy i3 vagy i5 Intelre lecserélném.
MINIMUM: Op. rendszer: Windows Vista SP2 or newer, 64-bit Processzor: Intel Haswell 2 cores / 4 threads @ 2.5Ghz or equivalent Memória: 4 GB RAM Grafika: Intel HD 4600 or equivalent - This includes most GPUs scoring greater than 950pts in the 3DMark Fire Strike benchmark Tárhely: 6 GB
AJÁNLOTT: Op. rendszer: Windows Vista SP2 or newer, 64-bit Processzor: Intel Haswell 4 cores / 4 threads @ 3.2Ghz or equivalent Memória: 8 GB RAM Grafika: Nvidia GTX 550 ti or equivalent Tárhely: 6 GB
Ezzel egyetértek.Épp most kezdtem újra úgy másfél hónap kihagyás után, persze rájöttem, feleslegesen, hiszen elég visszatöltenem egy régi állást, ahol már mindenem megvan.Ami viszont új, hogy vannak dolgok, amiket nem lehet felvenni, pedig eléggé megkönnyítenék a játékunkat, lásd kép:
Aztán, sajnos visszakerült az Aurora mellé az a Reaper, ami hónapokig hiányzott onnan, ráadásul néha repül is (!), akárcsak a többi lény.Ezek súlyos bugok.Apróbb bugok, hogy a szövegeket nem mondja végig vagy némelyiket elfelejti bemondani vagy egyszerűen elhalkul. Változott a Floating Island kinézete egy kicsit, a több maradt a régiben.A szkennelhető dolgok érdekes helyre kerültek, egyik-másik nem ott van, ahol megszoktuk.
Továbbmegyek: még mindig szaggat, ezt mondom 16Gb ram, I5-4690K és Nvidia GTX1060 6Gb-s gpu használatával...tehát elég erős gép kell hozzá, tekintettel, hogy tényleg nincs semmi optimalizálás, még mindig. Túl nagy változást nem látok az ajánlott és a maximális grafikai beállítások között, mindkettőn ugyanúgy szaggat nálam, habár ez nem hardveres szaggatás, inkább rohadtul sokat tölt. Amúgy mást nem látok egyelőre.Az élvezet, a beszaratós részek megvannak, a felfedezés öröme, a kutakodás, a sikerélmény mind megvan.
No, továbbmegyek.Idegőrlően szaggat.Iszonyú sokat tölt, emiatt a játék idegesítően szakadozik, ugrál, megáll másodpercekre.Veszek hamarosan egy nagyobb SSD-t és megnézem azon is, de szerintem ugyanaz.Csak azt tudnám, hogy mit tölt?S miért kell minden egyes alkalommal töltenie?Mire való a ram?Nem erre? Természetesen a PRAWN Suit használata közben szaggat a legjobban, és akkor amikor óvatosan mész.Nem tudsz vele egy percig folyamatosan, simán haladni.Arról már ne beszéljünk, hogy maga a lépegető is minden kavicsba beleakad, ezért mint egy kenguru, ugrálva kell haladni. Nem látom értelmét levenni a graf. beállításokat, hiszen a szaggatás, a lag ugyanúgy megmarad.Mindeközben gigantikus méretű cache mappákat kreál, azt hihetnénk, hogy ezzel megoldódik a szaggatás, de egyáltalán nem. Számomra sok változás nincs az alapjátékban, kell itt még mit fejleszteni. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.03.19. 13:41:08
Köszönöm a gyors választ. Sajnos az alaplap csak LGA775 ös procit fogad. Ezért "Intel Core 2 Duo E8400 SLB9J | LGA775 | 3GHz / 6MB cache / 1333MHz" prociban gongolkodunk, ha elindulna vele.
Sajnos azt már csak szervizekben/bontóban vagy hirdetés alapján kapsz, mivel nagyon régi.De ha lehet, inkább valami erősebbet, mert az nagyon gyengus ide. Sajnos komplett gépcsere kell hozzá.
No, tovább bonyolították a játékot, nehogy má' az legyen, hogy megszerzem a Modification Station töredékeit, majd megépítem és fejlesztem a cuccaimat...mondhatnék egy halk "k...anyjukat", mert erre mi szükség volt?Minek? Így is minden nehéz ( na nem 600 óra játék után), de gyakorlatilag a balansz még mindig csak az egyik oldalra billen.
A lényeg, hogy a 676-os hozzászólásomban látható "Data Box"-ot kell majd kinyitni, hogy hozzáférjünk a tervhez, amit majd persze le tudunk gyártani, ha már megszereztük, megépítettük a hozzá való eszközt.Jelen állás szerint ez nem lehetséges, mivel nem lehet kinyitni ezeket, így vagy várunk vagy csítelünk.
Klasszikus 3D-s játék hibák, szinte minden PC-s játékban van ilyen...de kik azok, akik azzal szórakoznak, hogy ezeket előidézzék? Mondjuk nekem is volt ilyesmi kalandom.Van egy bioreaktorom, beálltam a dokkba a prawn-nal, de annyira leszívta a bázis áramát, hogy áramszünet lett.Na, mondom, akkor kiállok a dokkból és rakok még ennivalót a reaktorba,Ekkor az történt, hogy előugrott az üres PDA, amit többé nem tudtam eltenni, semmire nem reagált.Tegnap a Mountains Wreck-nél könnyű dolgom volt, eltűnt a modell és csak a benne lévő objektumok voltak láthatók, így nyitogatás és levegő figyelése nélkül a vízben leszkenneltem mindent...eltűnt onnan a Reaper is... Ma visszatöltöttem és minden megvolt, a nagy "hal" is.
Igen csak nem lehet kinyitni :) Magyarosan próbáltam késsel feszíteni, lézervágóval levágni 'tesókám , illetve fúrófejjel szétzúzni, de nem ment.Persze a bal egér gomb sem megoldás... No, néhány óra játék után - mivel csak újrakezdtem - már megint ott tartok, mint amikor mindenem megvolt, csak gondoltam, hátha látok valami újat, ha újrakezdem. Hát nem, viszont nem baj.Mert ez a játék igazán addig érdekes, amíg gyűjtögeted a terveket, építgeted a bázisodat, aztán ellátogatsz az idegen építményekbe is, de nagyon hosszan tartó élmény sajna nincs. Ettől félek, hogy mire megjelenik, megunom, úgyhogy megint abba kéne hagynom.
A Subnautica.exe működése leállt... Kezdjük az elejéről...
Szóval, találtam egy tök másik útvonalat lefelé a ríszörcs feszilitihez, a bizonyos "Bloodkelp two" biome-on keresztül (ez észak-nyugatra van, kb a Mountain Island-del egy vonalban), amerre eddig még soha nem mentem le.Korábban többször jártam arra, de most már látom, hogy innen is vezet út lefelé. Nem kell Deep Grand Reef-ben szenvednem, hogy megtaláljam azt az egy alagutat. Nosza, több textúrán áthaladva (!) (lásd képek) végül is eljutottam megint a Giant Cove Tree-hez, persze fogalmam nincs hogy hogyan. De hogyan kerültem bele a textúrába...bocsánat, a sziklafalba, nem tudom.Szabályosan haladtam lásd a spoiler-ben:
Majd mikor megláttam a "föld alól" a hiányos kutatóközpontot, sejtettem, hogy itt valami nincs kész:
Azt hiszem, itt jöttem vissza a valóságba, keresztül a textúrán:
Az eddig kész kutatóközpont valahogyan megint tatarozás alatti állapotba került vissza, mivel nem találom sem elejét, sem végét.Persze, lehet hogy megint át kell mennem a textúrán vagy szabályosan elmennem mellette és akkor jó lesz. Némi képernyő remegés és ütközési zajok kíséretében már ismerős helyre jutottam. Sajnos, a databox-ok - mint ahogyan tegnap is jeleztem - még mindig nem nyithatók. A Reaper-ek, főleg az Aurora körül rendszerint "elbújnak" a homokba.Idegesítő, nem merek kiszállni, mert ez bug és lehet hogy visszajön oda mellém. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.03.27. 19:59:00
A játék tovább frissül nap mint nap experimental módban, de a databoxok továbbra sem nyithatók. S hogy mi változik, azt nem tudom, de ami eddig működött vagy készen volt, az visszafejlődik. Van hogy az Aurora roncsai egyszerűen üresek.Nincs szkennelhető fragment...hiányoznak a modellek.A Floating Island-et először be sem akarta tölteni, azt hittem, eltűnt az egész sziget. A fragmentek vagy nem találhatóak vagy ömlesztve vannak. Van hogy csak visszatöltés után jelennek meg a modellek és a fragmentek is...én ugyan nem vagyok fejlesztő, de amit egyszer már megcsináltak és készen van/volt, nem lehetne ott egy mentést és zárolást végrehajtani, hogy legalább később már rontsa el semmi? Az élőlények megint csak érdekesen mozognak, egyesek lebuknak a homokba villámgyorsan (Reaper), mások repülnek (Crabsnake,Reefback), a harmadik részük meg összevissza úszik, vagy tömörödik (Gasopod). Azt már megszoktam, hogy két biome határánál hirtelen tölti be az oda tartozó lényeket, tehát nem látni őket előre. A lag és a baromi sok töltés persze még mindig jelen van. No, folyt. köv. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.03.30. 09:00:09
Hm, én ezeket a Ghost Leviathan-okat még nem találtam. Azt látom, hogy a biome-ok kicsit átalakulnak, van jó pár új helyszín is, többek között az Aurora hajtóműve mögötti helyszín: ez immár "Crag Field" névre hallgat. Mi van ott?Semmi, sötétség, hegyes sziklák, némi nyersanyag és Bone Shark-ok.Reaper persze még mindig van az űrhajónk körül, de elég változó.Van hogy megjelenik, majd eltűnik, van hogy kettő van egy helyen...szóval kiszámíthatatlan.
Odalent a nagy mélységben az Inactive és Active Lava Zone is átalakult egy kissé, természetesen a vaksötétség és forróság megvan. A Lost River egyre több helyről megközelíthető.Immár nem csak a Deep Grand Reef útvonal létezik a Floating Island alatt, hanem mehetünk észak-nyugatról is a Mountain Island mellől, továbbá délkeleti irányból is le tudunk menni.
Tegnap belenéztem a v45873 dev verzióba. Azok a ládák nem nyithatók még mindig, az HUD borzalmas (nekem személy szerint nem tetszik, legalább tennék választhatóvá a régit meg az újat), lag mindenhol, a Fabrikátor már azt sem mutatja, ahogy készülnek a különböző dolgok, tárgyak. Komolyan egyre rosszabb.
Egyetértünk.Ne aggódj, 3-4 verzióval később sem nyitható még...az új HUD idegesítő, alig látszik a 4 legfontosabb dolog, ráadásul már érték sincs kiírva...ez aztán baromi fontos volt, biztos valami ráérős degenerált javasolta nekik... A PRAWN ugrása teljesen elkú*va, idegesítően rángatózik az egész, mint valami rongybaba. Ja, és ki-be kell rakosgatni a mélységi kiegészítőket, mert mindig rossz mélységet ír mindkét járműnél (Pressure Compensator)... Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.04.03. 23:57:18
A Cyclops kapott most egy csomó update-et.Van szonár kép, hangbemondás, riasztás, ha megtámadnak, iránytű, új műszerfalak... Sajna dolgoznom kell, úgyhogy most egyelőre ennyi.
Sérül, sőt kigyullad a Cyclops, riadó a hajón, nagyon jó hangulat, oltani kell palackkal, a lények megtámadják...mindez a 46135-ös verzióban.
Szóval támadják nagy hajónkat az agresszív ragadozók, ezért Javítani is kell ezentúl, Itt egy pár kép ízelítőnek:
Ennek a sérülésesnek akkor lenne szerintem értelme, ha legalább coop lenne benne. Egy ember lásson el minden feladatot egyszerre, nevetséges. A nyomáskiegyenlítőt a csikóhalnál is ki-be kellett pakolni, már a v45471-nél is ilyen volt.
No tovább teszteltem.Az újdonságok ellenére számos új hiba is előkerült, melyeket már jeleztem is a fejlesztőknek. Ilyen pl. hogy az oxigén fogy, függetlenül attól, hogy a bázison vagy bent avagy a vízben.Egyszerűen nem veszi észre, illetve hibásan érzékeli, hogy kijöttél a vízből. A "Hatch" azaz a zsilip bejárat nem működik rendesen, a bázison belül is "úszok" Vannak animációk a Cyclopshoz, azaz a létramászás és a kiszállás/beszállás a zsilipajtón.
Egyetértek veled, nem lehet egyszerre vezetni, tüzet oltani, kívülről javítani! Gondolom erre találták fel a Silent módot, melyben hang nélkül tudunk menni, de még nem volt módom kipróbálni.Gyorsabban sem megy a tengeralattjárónk, viszont a Bone Shark-ok erőteljesen támadják, ráadásul meglehetősen puhány hajó lett, ahhoz képest hogy az állítólag "iszonyú erős" Plasteel Ingot-ból bele kellett rakni asszem 5-öt is... Nem baj, hogy sérül, sőt, realisztikusabb lett, de egyelőre én csak és kizárólag nehezítést látok a játékban, semmi ellensúlyozás nincs, semmi könnyítés. Pl, most aztán kéne a fegyver vagy egyéb Cyclops upgrade... Vagy tessék berakni túlélőket megfelelő AI-val, akik segítenek nekünk akár a Cyclops-ot vezetni, akár másban
Egy olyan játékos, aki most kezdi, szerintem egy-két óra után feladja és tele lesz a töke, hogy semmi segítség nincs, minden csak nehéz, minden ellenséges, minden veszélyes,se térkép/feltérképezés,se tutorial,semmi... Nekem így közel 600 óra után már nem okoz gondot, de nem mindenki ilyen...
Sziasztok! Nagyjából 2 hete nem játszottam már a játékkal, és olvasván a hozzászólásokat a fórumon, egyetértek azzal hogy jó lenne némi segítség. Vagy ha másnem, akkor mondjuk robotpilóta, ami tegyük fel tanítható egy-egy útvonalra, tehát mittudomén bekapcsolod a "betanítás" funkciót, végig mész egy útvonalon amit ismersz, pl a felszínről az active lava zónáig, és legközelebb le illetve vissza navigál magától, közben te pedig felügyelheted a sérüléseket stb. Továbbá nem lenne rossz szerintem a Cyclopsnak egy önvédelmi felszerelés sem, mint pl a Csikóhalnál az elektromos szerkentyű.
A kezdéssel nincs baj, hisz szép és jó a varázsa az egésznek, hogy felfedezel leköti az embert, legalábbis nekem tetszett az elején :) Még most is jó dolog elindulni a nulláról, gyűjtögetni szkennelni. De a vége már unalomba fullad. A Lava Castlebe nem jutottam még el rendesen, csak felfedező módban néztem el arra a vaksötét és a tájékozódás hiánya, a kiút, felbosszantott.
El lehet jutni oda, de egyre nehezebb. Most ezzel a "frissítéssel" teljesen elkúrták a játékot.A PRAWN-nal nem lehet beállni a dokkba, nem lehet beszállni a dokkból, fogy a levegő a bázison belül, alig tudtam kimenni a bázisról...Ja és még mindig nem nyithatók a databox-ok. Jó, ne panaszkodjunk, felhívják figyelmünket, hogy fejlesztés alatt, meg hogy experimental-ban még rosszabb a helyzet... Kezdik túlkomplikálni, ami nem feltétlenül baj, csak ahogy mondtam: nincs balansz.Egyre nehezedik, egyre komplikáltabb és nem látom, hogy kapnék érte cserében valamit a másik oldalról... Tök jó hogy sérül a hajó, tök jó, hogy megtámadják, tök jó hogy javítani kell, de mégis hogy képzelik?Kiszállok majd a lávában, miközben minden megtámad, megeszik engem én meg foltozgatom a hajót kívülről, aminek az energiáját folyamatosan pluszként még el is szívja egy kis geci, ami rátapad?Mindehhez vaksötétség és nulla segítség... Miért nem találok túlélőket vagy legalább szétszaggatott csonkokat?Ja, mert cél a PEGI 12... Arról már nem is beszélve, hogy egyáltalán nem biztos hogy ez még májusban megjelenik.Ezt mondták tavaly, tavaly előtt is. Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.04.04. 17:01:42
Azért mégis csak van valami segítség a Cyclops-hoz, persze ehhez előbb konzolparancs kell (gondolom) :
cheat, ott van nála a kis makett is a kinyithatatlan szobából. Azt is igazán elérhetővé tehetnék már. 5:13 -nál.
Ma ismét frissült, de nem javultak az említett hibák.A levegő továbbra is fogy a bázison belül, ugyanúgy nem lehet kijönni belőle csak akkor ha van moonpool.
Aki járt már abban a szobában, tudja, mi az "értékes".
Rakéta bázis? :O Akkor szerintem azt a szobát majd csak nagyon későn lehet majd kinyitni, mikor már végre tényleg befejezik, és haza lehessen menni a bolygóról..
A szabad módban elérhető a rakétabázis terve. Semmi extra nincs benne. Gondolom ez majd a végén kell nekünk, hogy hazajuthassunk. Ettől független elérhetővé tehetnék a kódját az ajtónak.
No, a játék egyelőre játszhatatlan ebben a verzióban, új játék kezdésénél is ugyanaz a helyzet, elfogy a levegő a bázison belül...a többi hibát nem is sorolom...de legalább a Cyclops-nak új műszerfala van... Akkor várok pár napot, hátha elegen ordítanak a fejlesztőkkel, hogy miért kellett az eddig működő dolgokat elkú*ni...
46264-es verzió (mai frissítés experimental módban): továbbra is fogy a levegő a bázison, továbbra sem nyitható a databox... Továbbra sem használhatók a járművek ha moonpool-ban állnak.Mindezeken felül a Prawn-nal ugrás is ugyanolyan sz*r.
46308-as build (ez a mai): kijavították a Prawn/Seamoth dokk problémát, de nem teljesen, viszont nyithatók a Databox-ok!! Úgyhogy visszaállt a játszható státuszra a játék. A levegő már nem fogy a bázison, tehát nem fulladunk meg.
Csak meglett :D Én meg a olyan dolgokat találtam amit eddig még nem, pl Hőerőmű jelzés. viszont az a fránya iránytűt nem találom, nem tudom elkészíteni sem, így nehéz navigálni, plusz még most el is tévedtem, találtam egy eddig ismeretlen roncsot az Aurorától, csak egy pda volt benne :) Keresgéltem a Vérolaj mező környékén a Lost River bejáratot, de csaknem akar meglenni. Sokáig nem is találkoztam a "halacskával sem" aztán kettő! is jött, fogócskáztunk :D
Az iránytű pont a mentőkompod melletti asszem Lifepod 3-nál van, a lényeg, hogy 100 méteres körzetben van ott, ahol kezdődik a játék.Nekem legalábbis itt van.De lehet hogy a Lifepod 5-ben van a Grassy Plateaus-ban. Küldök koordinátákat a Lost River bejárathoz.
Az van több helyen is. a Cyclops Pressure Compensator (bocs, én angolul játszom) van roncsokban is, asszem Grand Reef-ben. és a fúrókart is ott találod. A reaper-hez gratulálok, nekem asszem egyszer sikerült, azóta nem próbálom újra, mert nincs értelme.
Ugyanazt a képet sikerült az előbb linkelni kétszer, banyek. Utoljára szerkesztette: Desert, 2017.04.07. 21:38:07
hehe...régen megpróbáltam vele megküzdeni, de mindig felborította a Prawn-t és nem tudtam vele felállni.Pedig ki lehet nyírni, csak nem biztos hogy van értelme. Elvégre ő nem bánt, csak ha odamegyünk, pár helyen van csak, ahová úgysem sok értelme van menni.Jó ez alól kivétel a Mountains roncs.A Dunes-ben kell egy kicsit figyelni, hogy miközben bányásszuk az ezüstöt, nehogy túl közel menjünk hozzájuk, mert ott ketten is vannak, amúgy nem zavarnak senkit.
Tegnap lementem a Prawn Suit-tal az Active Lava Zone-ba, sokkal egyszerűbb, mint ha levinném a Cyclops-ot is, de olyan szinten lagzik ott a játék, hogy csak azért haltam meg, mert az fps leesett 5-8 körülire.Annyit tölt, mint az állat.Esküszöm, hogy a komoly, nagy teljesítmény igényű és felettébb szebb FPS, RPG, stb játékok nem töltenek ennyit. Most nem tudok képet berakni, mert melózok, majd otthonról feltöltöm, kritikán aluli odalent, alig lehet megmozdulni.Az sem oldja meg, ha hagyjuk tölteni...két-három lépés és újra pörög a vinyó...mindezt I5-4690K+16Gb ram+MSI GTX 1060 6 gigás gpu-val...oké, nem ssd-re pakoltam, mert az még mindig luxus, de elképesztő.
Viszont észrevettem, hogy a Sea Dragon Leviathan immár nem csak "lő" ránk tűzgolyókat, hanem az is megpróbál egyben lenyelni minket, mint kisebb társa a Reaper...ezenkívül ott a forróságon kívül minden megpróbál megenni minket.De hogy jót is mondjak, valamit világosítottak a környezeten, mert immár nem vaksötétség van, tehát esélyünk lehet arra, hogy nappal is tudunk játszani.Nem először járok lent, régebben gond és különösebb lag nélkül végigjártam az egészet...