Ahogy néztem a srácok most az új enginere való portolással vannak elfoglalva leginkább, de lévén unreal engine, tuti már most meg van rá minden féle fajta cheat :)
Yay, egyre több az aim assist féleséget használó csaló (a speedhackesek után), nagyon kéne valami ellenük.
0.2.7 - 2014.06.09.
- Increased overall awesomeness by 7%
Egyébként: - Dupla boost megy (két ember boostol), akárcsak a dash-boost (kapus vetõdik és közben lökik). - Lökés/boost esetén a boostoló mozgása nem számít bele a sebességbe. - A visszarúgás charge shotnál csökkentve lett 2/3-ra (a magad levegõbe lövése nem lök annyira magasra így már). - Ha két játékos nagyjából egyszerre lövi meg a labdát a labda a két játékos lövésének átlaga felé (a kettõ közötti irányba) indul meg, ehhez 0,125 másodpercen belül kell lennie a lövéseknek, akkor minõsül egyszerre. - A holtidõ ki lett véve labda elkapása után, mostantól azonnal tovább lehet lõni. - A sucker hatótávját visszanövelték (0.2.6-ban levették 11%-al). - A walldash módosítva lett. Hogy nem állítja vissza a négyes-ugrást. Ezt õszintén szólva nem tudom pontosan mi, magam nem ismerem, neten meg mondanak mindenfélét. :) - A zónák méretét megnövelték (kezdõkört 11m-rõl 16,3m-re). - Javították, hogy a sucker/pull (szívás) nem mindig mûködött, ha te és/vagy a labda gyorsan mozgott. - Az üvegfalak mögé még nehezebb beügyeskedni magad. :)
- Új grafikai beállítások. Grafika maga nem változott, csak részletesebben lehet beállítani egy picit. - Spectatorok nem szavazhatnak kirúgásra többet. - Spectatorokat mutatja az esc menüben. - Az esc menüben lehet váltani spectator és játék közt. - Csapatcsere kérés lejártát növelték 20 másodpercre. - Javítva, hogy a szerver keresõ néha rossz szerverre csatlakozott. - Szerver keresõ ritkábban frissül, amikor még pingeli a szervereket (emiatt ment gyakori félrekattintás). - ESC menü szépítgetve.
- Javítva, hogy néha a labda láthatatlanná vált rossz netkapcsolat miatt. - Kiütéskor kiváltogat harmadik személyû nézetre. - Javítva, hogy a charge kijelzõ beragadt, ha kiütöttek miközben lõttél volna. - Javítva, hogy spectatoroknak némely effekt/hang nem mûködött. - Kapusoknak a középsõ radar átlátszóbb. - Javítva, hogy a kék kapusnak rossz színnel jelölt a középsõ radar.
- Bent maradt hiba, hogy a textúra részletesség váltásakor néha feketére váltanak a textúrák. Újraindítás megoldja. - Bent maradt hiba, hogy néha nem indítja a játékost, ha átvált meccs közben a piros csapatba.
0.2.6 - xx.05.2014 Gameplay: Fixed getting stuck or floating away when being knocked out Reduced kick/pull/suck range by 11%. Reduced kick/suck angle by 9% Shield is now exactly as wide as catch radius Removed uncontrolled deflect (not being able to catch close range shots from opponents) Maybe fixed people getting behind glass in pitch_walls sometimes Fixed corner poles in pitch_walls distracting ball Visuals: Middle radar range indicator more transparent Added resolution option 1600x1200 Blue field players radar colour changed so they are better visible in blue half Colored join and leave msgs Others: Fixed problems with missing DLLs and "not a valid win32 application" Join, Leave, Teamswitchrequest, Kickvote make individual sounds Menus: Fixed only max of 30 servers getting pinged, now all get pinged! Added kickvote (click to be kicked person in ESC screen) Fixed that you can't get out of the ESC menu when you ESC'ed online before everyone has spawned at the start of the match Fixed serverbrowser sometimes crashing while pinging servers Servers: Speedhack-detection disabled; it made the game unplayable because of fault-detects
be is került kényelmes megoldásként a kirúgás..:)
Írták már, hogy a kövi patchben jön ez. Rákattinthatsz az ember nevére, kick vote és megszavazzátok.
Legutóbbi updatebe bekerült a voteKick parancs, de még semmi nem mutatja, hogy egy szavazás megy. Ezt kéne jól megcsinálni, meg adminoknak eszközök. Elég gyakori, hogy elõkerül valami idióta, aki csak trollkodik. Na meg azokat, akik nincsenek gépnél kezelni valahogy, elég gáz, hogy így gyakran nekik megy a labda, amit ráadásul társ el se tud venni. Kellemetlenebb mint egy fps-ben teszem azt ahol max emberhiány, mert a kezdõn ácsorog. Autómatán dobhatná õket spectbe x másodperc után. És persze akkor rendes felületet csinálni annak, hogy spectbe lehessen menni magad is, meg onnan visszalépni a saját csapatodba, amikor visszajöttél. Ezek elég alap dolgok és hiányzik is.
Kipróbáltam, jó volt. Meg kell hagyni kb mindent elfelejtettem Deathballból, abszolút núb, sebaj, elnézve azért játékosok nagyobbik része ezen a szinten van. :)
Két gikszert tapasztaltam vele, egyszer behülyült az irányítás és azonnal lõtte tovább a labdát, mintha ctrl leragadt volna, ki-be lépés után javult csak meg. De ez csak egyszer volt, nagyobb gond, hogy a "suck", azaz a labda (és ember) megfogása/odavonzása az kb három gombnyomásból egyszer ha bevette és ez általános volt, és nem gyors nyomkodásra gondolok.
amint a neve mutatja pajzs :D rámegy a labda akkor lepattan róla, jó védekezésre és támadásra is pl beadásoknál így egybõl és erõs labdákat lehet küldeni a kapu felé csak kicsit gyakorolni kell :)
na de kapusként azért kemény fõleg a csavar labdák ellen :D kihullott pár hajszálam az elsõ meccsen :D
a jobb klikk az pajzs akar lenni? :D még kicsit nehéz megértem mi mire hat :D
nincs még, ebben a threadben beszélgetnek fpsrõl, ezen kívül senkinek semmiféle performansz problémája nincs így elsõ ránézésre
A Supraball egy belsõ nézetes focis játék, ami lényegében az Unreal Tournament 2003/4-hez készül Deathball modnak a fullos játékváltozata. Ha van esetleg olyan, akit már az FPS-focinál elvesztettünk, az mindenképpen vessen egy pillantást a trailerre. (forrás: GameStar)