nem, azt nem veszed figyelembe, hogy 970X és lentebbi társai, mint a te kártyád is, nem very high, hanem csak "high" beállításokkal fut megfelelően, értsd: stabil magas FPS szám
Nekem 30-35 Fps között moozog, néha 40 is van. Az árnékok normálon, a haj OFF, egyébként minden very high. Ennyire le lenne gyalázva az ATI, hogy egy jóval gyengébb 960-on jobban szalad?
Hali, kicsit beleolvasgattam a topikba, nem rossz:) Pár dologhoz hozzászólnék, majd időközben. Most csak pár apróság.
Addigis röviden: sokkal jobban optimalizáltnak kellene lennie, nyilván üzletpolitika stb. és szándékosan nem csinálták meg annyira kurvajóra. (ahh nincs türelmem belemenni:d majd később) de.. a végére egész szépen sikerült belőni, és meglepően jó az eredmény: d GTX960 4GB ramját telrakja szépen, valóban. De Very high textures meg se kottyan neki így. (És nem is mindenhol olyan szép a játék. Jégbarlang belül pl. elején. de azért nem vészes) Amit furcsállok, itt is, hogy afterburner szerint a gpu-t cska 85%-ra hajtja ki, holott, videóban full 99%-nak láttam, és az is lenne a logikus. (Vagy a progi bugos, vagy nem tudom) i7-t írtak ajánlottnak, és ez is bullshit, i7 6700-nál 15-20% -ot eszik a prociból. (Megint visszaköszön, hogy kb nem sokat támaszkodik a játék a procira, kár érte.) Kíváncsi leszek peccselnek e valamit. :) Majd lövök képet beállításról. Fps 40-50 átlag, mozog, de nem esik szét. (óóh konzolport, nehéz volt felhúzniuk, pedig az engine tudná, és ezért egy vicces kicsit - első egy-két óra kicsit csalódott volt, meg tesztelgetésből állt. Eleinte nem hittem h ennyire maximumra akarok menni, de rákap az ember könnyen. Aztán mikor nem kellően gyorsan reagál Lara a WASD lenyomásra, vagy kamera forgatás nem annyira okés, az nem volt annyira jó. De végül egész fasza lett.
a steam-en nem fogadja el a dobozos kódot, csak a square enix oldalán oda beírtam, elfogadta és megjelent a játék ott, de hogy telepítem fel? mert ha elindítom a steam-et adja be..
A ram miatt akkor már biztos nálam ugyan ez. Az átvezetőben durván megugrik a grafika az nvidia féleperformance guide-ban is jól látni az átvezetők grafikonján az egyes beállítások amik játékban 3-4 fps esést okoznak, azok a videókban 10-15 fps-t is jelenthetnek. És ott mocskosul elfogy a vram is. Annyit tudtam tenni rte hogy az új nv driverrel javult és jóval ritkábban zuhan be a frém ezekben a videókban kameraváltáskor,de bezuhan néha.
Előjött megint az a bug nálam,ami a 2013-as TR-ben,azaz nem tudok "leesni" a kötélről amin függeszkedek...akkor a shiftel letudtam jönni,most végignyomkodtam az összes gombot és semmi...
2 de ez akkor is vicc, hogy a játék maxon fut 30 fps-el egy szar átvezető meg beszaggat.
AMD gépen tapasztalt valaki teljesítménybeli problémákat? A szabad területeken néha 0-10% között van a GPU kihasználtság. Kezdem unni hogy az Nvidiás címeknél állandóan szopok....
Milyen vga? Vagyis hány gb? Inengine videóban durván nő a látvány és a gépigény és előjön hogy a 2gb kevés, főleg amikor vált a kép. SSD nem javít.
Ja amúgy az normális, hogy egyes átvezetőkben durván beszaggat, vagy azért, mert ssd kellene neki, mivel olyankor tölt?
Látom nem voltál itt pár napja, akkor tudnád miért írtam. :)
Na belenéztem, hát ez nem igazán szebb, mint az előző rész, de legalább rosszabbul fut. Lara miért néz ki ilyen idétlenül, miért nem volt jó a 2013-as? Ettől függetlenül a havas rész hangulatos volt, remélem a többi is ilyen lesz!
Kösz, úgy tűnik sikerült, aztán majd este kiderült, tényleg jó-e minden. Pl., hogy havas- lesz-e a haja :D Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.02.01. 17:56:11
Igen az,nekem oda tette a commonon belül ezen a néven.
És igen a "rendezést" vagy mifenét kell csinálnia gyorsan végigmegy a csík ha volt patch azt szedi maximum, aztán már mehet is a gáma. Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.02.01. 17:50:39
Na jól van úgy tűnik rendben lesz, meglévő fájlok ellenőrzését csinálja.
van benne nulla, van benne kettő és át van húzva, gondolom az nullát jelent és nem O betűt.. próbáltam már mindenhogy, ennyiszer csak nem gépelem el :D kell bele kötőjel? mondjuk próbáltam azzal is, anélkül is. Utoljára szerkesztette: Krisztiam, 2016.02.01. 17:42:35
Hát nem tudom, nekem elkezdte előröl letölteni de megnézem megint, kösz. Akkor a könyvtár név az Rise of the Tomb Raider? Nehogy csak ez legyen a gond, hogy mégsem az.)
Na ilyennel még nem találkoztam, amire válaszoltam az az a típusú üzenet - amikor a kódod használatban van - vagy valami ilyesmi. Biztos nem gépelsz el karaktert? a nulla és az Ó betű szopatós tud lenni.
Elméletileg (Just Cause-nál volt így) a letöltött cuccot feltelepítetted a common/Rise of the Tomb Raider mappába (ahova a Steam telepítése van állítva). Steamen belövöd a játékot elkezdi letölteni illetve telepíteni akarja de mivel oda van telepítve ahova ő akarja végigfut a csík és kész, ha volt frissítés azt fogja csak letölteni. Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.02.01. 17:33:18
Kérnék egy kis segítséget. Megvettem a játékot, de előzőleg már letöltöttem az unlockolt cuccot torrentről ,hogy a letöltéssel már ne kelljen bajlódni. Na, hogy tudom ezt megetetni steammel, hogy már csak az esetleges frissítéseket kelljen leszednie? Csináltam egy Rise of the Tomb Raider mappát a common-ba, belemásoltam de nem igazán ismerte fel. Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.02.01. 17:17:36
Köszi szépen. most azt írja a steam, hogy túl sokat próbálkoztam aktiválással, mikor próbáljam újra? pár óra?
Ne felejts el küldeni egy képernyőmentést is a Steam hibaüzenetével + számla másolat. Én is jártam így tavaly előtt a Sniper Elite 3 -al, nálam nagyon készségesek voltak + kaptam akkoriban egy AC Unity -t ajándékba. Bízom benne, hogy még mindig ilyen a hozzáállás. Sok sikert, ha segítség kell csak szólj.
2 napja játszok vele eddig nagyon tetszik. Ajánlós nagyon főleg hogy az előzőt is nagyon szerettem. Azt szeretem hogy Lara-n látszik hogy valamennyire emberi nem úgy mint kb minden más játék főszereplője. Persze néha itt is továbbviszik a kelleténél a dolgot de szeretem a reakcióit az érzelmeit be lehet szippantani. Ezt nagyon eltalálták. Tetszetős
na fasza megvettem a játékot és ami benne van kulcs nem működik, nem fogadja el a steam, ilyenkor mit tudok tenni? hát ezt nem hiszem el.. Utoljára szerkesztette: Krisztiam, 2016.02.01. 16:29:49
Az én szememben ez időpazarlás. Inkább játszok egy újabb játékkal, mint negyedjére ugyanazzal... Főleg mikor így is km hosszú a lista, hogy mivel nem toltam még. A Gothic II-őt anno az összes kasszttal végigtoltam és még egyszer a NoTR-t. Ennél töbösször semmit sem toltam végig. A x2 is igen ritka. A többség nem is érdemes rá vagy olyan hosszú, hogy nem érdekel annyira. Inkább megkérdezem utánaolvasok.
Mi az hogy minek? Rettentő jó játék amiből 1 végigjátszás nem elég... Kevés ilyen game van azok meg megérdemlik a 4+ végigjátszást.
All time best-ek nála a Dead Space , Resident Evil 5 és a Far Cry-ok. Ezek közül van amelyiket már 6x végigvittem. Hiába tudom már kívülről a pályákat még mindig élvezem őket. Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.02.01. 16:14:21
Igen. Az első sok mindenben újító volt. Nem is hiába lett klasszikus. Azonban utána évről évre jöttek a folytatások, minimális újítással. Igazából a legtöbb (vagy inkább mindegyik) játéksorozatnál úgy van, hogy a folytatás az előző játék alapjaira építkezik, csak hoz bele újdonságokat.
Ez hülyeség szerintem. Új sztori, sok tomb, kiegészített játékmenet, nagyobb terület, több aktivitás. Szerintem teljesen rendben van. Ezzel az erővel egy folytatás sem ér pár ezresnél többet mert mind x.0.
Menüben kikapcsolható. Első dolgom volt kilőni, sőt inkább ki is venném a játékból. Remélem a harmadik részben már nem lesz benne. Hadd szenvedjen a sok tápos.
Igen, gyakorlatilag az első 5 rész koppra ugyanaz volt (csak a grafika változott + a helyszínek). Az Angel of Darkness-ben volt valami kis vérfrissítés (új mozdulatok, új karakter, új ellenségek, új szinkronszínészek, teljesen új grafikus motor és rengeteg bug), de a játék halálszar lett. Aztán jött a Legend 2006-ban. Ahhoz képest van itt újítás, bár sokaknak ez is kevés. De ez amúgy minden mai folytatásos játékra elmondható. Minimális újítás van az egyes részek között. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.01. 15:48:26
Játszottátok a régi sorozatot? Ott se voltak hatalmas, világmegváltó újítások a részek között. Mindig pár újítás, pár új finta, de a lényeg ugyanaz volt.
Én néha bemegyek GW2ben pvpzni..random emberekkel 90% hogy agyvérzésed lesz..3 pontbol kettot kell elfoglani és tartani de nem jut el az agyukig..de ez mindenre jellemzo..
Pedig ez is nehéz ám. Megannyi Stream-et néztem a hétvégén erről. Mindegyikben, kivétel nélkül ment a Túlélő ösztön (Q billentyű) nyomkodása. No comment. Mondjuk szerencsére már ki lehet kapcsolni, de akkor is. Ennyire nem nehéz ez. Már értem miért van annyi veréb fiatal a F2P játékokban, ha magukra vannak utalva és gondolkodni kéne, akkor CPU 100% van és a Windows hibát észlelt az emeleten... Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.01. 15:44:41
Még annyit fűznék hozzá, ha lesz harmadik rész és az is csak tartalmilag lesz több, akkor már nem fogom megvenni. Ott már valami újat kell villantaniuk. Mondjuk ilyeneket tudnék elképzelni az elvárt igényeimhez:
- Skyrim szerű szabadon bebarangolható RPG elemekkel alaposan megspékelt játékot, ami sandbox jellegű lenne, és azt sem bánnám ha a világban bejárható területek teljesen más felépítésűek lennének. Értem ezalatt: lenne sivatag, erdős, mocsaras, havas, mindenféle tájegység, rá jellemző faunával, állatvilággal stb. Far Cry, GTA, Skyrim egyveleg Tomb Raider módra. Ha értitek mire gondolok.
Vagy lehetne az is, de ilyen biztosan nem lesz: Visszatérni a régi recepthez és a kornak megfelelő grafikával megcsinálni egy akciótól mentes vérbeli régi Tomb Raider játékot, ahol minden továbbhaladáshoz puzzle, logikai, ügyességi részeket kellene megoldani, de akár jöhet egy TR remake is a régi részekből. Elvégre mégiscsak azok voltak az igazi TR játékok, nem ez ami most van. Legalábbis nekem ez a véleményem.
Dehogy is. Előzőt is 4x vittem végig és most nyomom majd az 5x-re!
Mind eddig minden Tomb Raider játék. Nem értem, mi a gond? Ebben legalább hozza a klasszikus részek színvonalát! Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.01. 15:33:29
Ez az a jatek amire 2 honap mulva mar a kutya sem fog emlekezni. Max tesztekben olvashatunk rola. 1 vegigjatszas aztan game over..
Minőségileg nem, tartalmilag lesz több. Viszont nagyon jó hasonlatnak tartom amit írtál. Tényleg néha az az érzésem támadt, hogy a következő részt akár már hívhatnánk így is: Tomb Raider Online. MMO-s hasonlatodra értve. Tény, hogy telerakták ilyen dolgokkal és loptak pár alapot RPG játékokból is, és a sztori sem az amitől elájul az ember. De rossznak nem mondanám.
A craftolást nem érzem erőltetettnek. Az tényleg szükséges, mert kifogysz az alapanyagokból egy idő után. Ha Te azt mondod, TR 2.0, én inkább azt mondom TR 2.5. De abban egyetérthetünk, nem TR 3.0 vagyis teljesen új rész. Több, szebb a jobbat meg eldönti mindenkinek az ízlése.
Én ezért nem játszom már single player játékokat. Csak MMO vagy multi mint BF4. az mindig más a többi játékos miatt, ezekben meg haladsz előre egy csőben, craftolhatsz de kb fölösleges..
Ezek mind inkább kis túlzással MMO és farmolás húzások. Több fajta van most belőle, de ennyi. Ettől mitől lesz minőségileg több egy történet alapú TPS játék...? Attól, hogy veszel húsz Trabantot, attól azok által nyúított minőség nem lesz egy 5 millás kocsié...
A Witcher III is elsőre egy félelmetesen jó craft rendszerrel bíró játéknak tűnt, de legfeljebb 8-10 óra játék után ott is leesett, hogy az egésznek semmi értelme, mert olyan nyersanyag bőség és arany bőség van, ahogy tökre nem számít. Megkereshetted az összse W. iskola vért szettet, teljesen mindegy volt, mert a te LVL és a szörny LVL közötti differencia döntött el mindent. 24 vs 30 = a szörny sérthetetlen. 27 vs 30 100%-ban ugyanazzal a felszerellésel legyakom a szörnyet. Mitől volt sikeres a W III? Nagyon jól megírt fővonal és sok jó sidequest. Szép grafika és ehhez jó voice acting. Ez vitte el a hátán.
Namármost, ha a RoTR-ben a sztori lapos és nem vagy a "mindent 100%", farmolni akarok, stb. akkor miben is nyújt sokat, többet, jobbat ez. Grafika és kb. ennyi.
Én még csak Szibériában vagyok, de a sztori eddig sajnos tökátlagos. Az első részben a környezet sokkal inkább volt egyszerre nyomasztó és szép is. A táj gyönyörű volt, de a szigetet belengte azt, amit áthat egy reménytelen rabokkal teli elátkozott börtönszigeté. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.02.01. 15:08:40
- Egy gombos, egyszerűsített craft rendszer. Vonatkozik az eldobható (molotov, konzervdoboz, olajlámpás stb.) tárgyakra is. - Új felfedezhető barlangok, sírok stb. Amiben teljesen sötét van. - Fáklya helyett fényrúd, amit nem kell állandóan meggyújtani és Lara el tudja tenni, mindkét keze szabadon használható így. - Mellékküldetéseket lehet teljesíteni. Jutalom is jár érte cserébe! Általában fegyverekhez kiegészítők, de lehet speciális tárgy is. (Álkulcs pl.) - Régi pénzérméket lehet felkutatni, melyekből fegyvereket és kiegészítőket lehet vásárolni. Van erre egy helyszín és oda kell menni. - Van értelme állatokat vadászni és alapanyagokat gyűjteni. Főleg az állatok fontosak, nem úgy, mint az első részben. Ahol mondjuk inkább opcionálisan volt jelen. Vannak exotikus állatok is. - Az opcionálisan felfedezhető sírok képességeket adnak cserébe! - Lehet fára mászni, bokorban megbújni. Lesben támadáshoz nagyon jók. - Mély hóban Lara nehezebben halad. - Vannak kihívások is, amik pénzt adnak cserébe, amiből kártyákat lehet szerezni. Ez a sztorivonalhoz nem kötődik, de vannak új játékmódok is, amiben hasznukat lehet venni. Ebből következik, hogy: - Új játékmódok lettek. - Több típusú helyszín is van, nem egy úgy, mint az első részben. - Lehet bányászni és omladozó falat kibontani. Előbbi nyersanyagforrásként szolgál, utóbbi titkos részekhez átjáróként. - Kommandós kés. Feladatokhoz is kell, küldetésekhez is és ellenfelek ellen közelharcra is jó.
És még biztos van pár új dolog. Alapjában véve persze ugyanazt kell benne csinálni, mint az előzőben, de sokkalta több az elvégezhető feladat és szerintem a helyszínek is jobbak, kidolgozottabbak és a grafikai is szebb. Történet az kb. hasonlóan jó, mint mondjuk az elődnek, ehhez a játékhoz ez passzol is, ezzel nincs probléma. Probléma inkább a jóval magasabb gépigénnyel van. VRAM igénye rohadt nagy a játéknak és ezzel kalkulálni kell.
Egyébként hosszra meg jónak mondható. 50%-nál járok és 18 órám van benne. 30 körülire saccolnám most a végét, persze 100%-os kijátszásra értve. Ez elég korrekt szerintem.
Közben rátaláltam gugli segítségével. Játék vége után lehet utazgatni mindenhova. Akkor majd bepótolom a kihagyott dolgokat. :)
Szibérián belül tudok gyorsutazni, de Szíriába nem lehet. Egyelőre legalábbis. Tábor sincs ott. Gyorsutazó térképen meg tudom nézni, hogy mi minden hiányzik onnan, de tábor nincs, ahova utazhatnék. Szal arra vagyok kíváncsi, hogy később lesz-e valami mód rá.
Ha kimaradt valami összegyűjteni való Szíriában, akkor azt összetudom valahogy szedni? Van valami olyan, hogy az ember összeszedje a dolgokat utólag, ilyen collectible mód megoldás valami (ilyen LiS szerű), akár a játék vége után? Vagy az egyetlen mód, ha újrajátszom az egészet és ezúttal jobban figyelek?
Nemigen értem azokat akik szerint nem fejlődött, csak kicsit, de ti tudjátok. Nagyobb placcok, jobb vadászat, több fejlesztési lehetőség, sokkal jobb harcrendszer, kiforrott lopakodás, jòval több kaland és mászkálòs elem, több féle helyszín. Fejlődött ez bőven.
Pont én is ezen filóztam,.. az itteni vélemények alapján alapvetően ez egy 2013 Tomb Raider 2.0.
Ez alapján egy drága dlc -re lövöm be, ...6-7 db ezresre. Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2016.02.01. 13:44:27
Tegnap én is a végére értem. Nem volt rossz, de a mostani árát azt kell mondjam nem éri meg. Kb ugyanaz mint az előd, se több se kevesebb. (ami mondom nem rossz, csak nem ennyiért :D) Buggal nem nagyon találkoztam, az optimizációs bakikat meg majd gondolom javítják.
sziasztok megjött a játék :D
Készítettem egy unboxing videót a gyűjtői kiadásról. Próbáltam minél részletesebben bemutatni, elsősorban gyűjtői szemmel: https://youtu.be/B39MOqgcEyE Sorry a felvétel minőségéért, tudom, hogy gyatra. :(
Ha lesz T3.0, azt én már nem biztos, hogy megveszem az első nap. Azért 15k, egy HD remaster nem ér meg. Viszont grafikailag tényleg beszarok tőle. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.02.01. 09:17:30
Azért alapjában véve hibamentes a játék, technikai oldalról vannak gondok, de azokat talán patchekkel megoldanak, abban is igazad van, hogy ez csak egy 2.0-s verzió, de ez igaz sok folytatásos címre(COD, AC, Batman, FarCry...), minimális változtatások, szebb látvány, több tartalom(vagy nem), de ezt tudtuk és láttuk az Xboxos verzió megjelenése előtt is, mondhatni nem lóg ki a sorból.
Itt találsz egy leírást a játékmódokról. Pont a legutolsó érdekelne(Remnant Resistance), csak épp az nem működik nálam. A térkép bug nálam is meg van, nem azt mutatja ahol vagyok, a toggle waypointra is hiába kattintok, csak akkor jelöli meg, ha entert nyomok.
Mivel a 2013-as sikeres volt és jòl is sikerült, várhatò volt hogy az alapokhoz nem fognak nyúlni. Viszont frankòn kiegészítették. A fejlesztgetés, cuccgyűjtés nagyobb-több lett, a kincsek keresése is bonyolòdott (pl nyelvtanulás), vannak csapdák, több a mászkálòs felfedezős kalandelem, új kütyük, új lehetőségek, nagyobb sandbox jellegű mappok, és a harc is rengeteget fejlődött, főként lopakodás vonalon.
Egy éve a Witcher III-nál lepetéztem a grafikától, a voice actingtől. Ehhez képest ez olyan, hogy tényleg az ember elélvez a monitor előtt. Ha ilyen grafikával normáls sztorijú RPG-t csinál bárki, akkor hej de jó lesz nekünk. Mert eddig nekem sajnos nagyon lapos a RoTR.
Szép, van néhány új játékmechanikai elem, de ez a 2013-as rész bővített 2.0-ás változata eddig. Semmi több. Nagyobb és szebb, de hogy mitől lenne jobb, eddig számomra nem derült ki.
Más. A katona bázisos pályán van egy épület, ahol fellógatva raklapon ládák és egy csomag sárga. Mit lehet azokkal csinálni? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.01.31. 23:40:45