Ezek mind inkább kis túlzással MMO és farmolás húzások. Több fajta van most belőle, de ennyi. Ettől mitől lesz minőségileg több egy történet alapú TPS játék...? Attól, hogy veszel húsz Trabantot, attól azok által nyúított minőség nem lesz egy 5 millás kocsié...
A Witcher III is elsőre egy félelmetesen jó craft rendszerrel bíró játéknak tűnt, de legfeljebb 8-10 óra játék után ott is leesett, hogy az egésznek semmi értelme, mert olyan nyersanyag bőség és arany bőség van, ahogy tökre nem számít. Megkereshetted az összse W. iskola vért szettet, teljesen mindegy volt, mert a te LVL és a szörny LVL közötti differencia döntött el mindent. 24 vs 30 = a szörny sérthetetlen. 27 vs 30 100%-ban ugyanazzal a felszerellésel legyakom a szörnyet. Mitől volt sikeres a W III? Nagyon jól megírt fővonal és sok jó sidequest. Szép grafika és ehhez jó voice acting. Ez vitte el a hátán.
Namármost, ha a RoTR-ben a sztori lapos és nem vagy a "mindent 100%", farmolni akarok, stb. akkor miben is nyújt sokat, többet, jobbat ez. Grafika és kb. ennyi.
Én még csak Szibériában vagyok, de a sztori eddig sajnos tökátlagos. Az első részben a környezet sokkal inkább volt egyszerre nyomasztó és szép is. A táj gyönyörű volt, de a szigetet belengte azt, amit áthat egy reménytelen rabokkal teli elátkozott börtönszigeté.