Ez is csak mentegetőzés. Ott a fullos játék szebben jobban mint konzolon? Ott. Mantle? Egyre ritkább a támogatása. Dx12? Miért várja el bárki miközben nem terjedt el és egy full dx 11 alapú játékròl beszélünk? Extraként megpròbálják alávágni. EXTRAKÉNT, nemmintha nagyon sok embert érintene... Benchmark nincs- kit érdekel, extra. Vxao késöbb kerül be, ejha! Mintha nem lenne más a világon, egy rakat játékban még a hbao+ is extra. De neeeem a játék hiányos mert hiányzik belöle pár extra. Ezért virágbolt, azanyjuk keservit, nem képzelik!!! Gyakorlatilag ha nem adták volna ki ezt a közleményt akkor is hiányérzet nélkül tolta volna bárki, a warezeseknek meg megmarad valami más mellébeszélés, mondjuk virágbolti mert késöbb jött mint One-ra!!! Nevetséges ez a mellérizsa főként úgy hogy extrákròl van szò ami az emberek többségét nem is érinti/hidegen hagyja.
Huhh érdekesek ezek a kommentek :) Én is abszolút amellett vagyok hogy ha az általuk prezentált pc-s képek "valódiak" (és hát már az bizakodásra ad okot hogy nem a KamuSoft készíti a játékot. ) akkor ki nem szarja le hogy ezt dx6-al vagy 12-vel érik el? :) A Benchmarkot részemről is pont leszarom.
Picit elsietett? Az xbox1-es akadós verziónál csak jobb lehet :)
Egyébként még szép hogy jobb DX11-el, mint 12-vel (meg gyorsabb Win7-tel mint Win10 alatt, ha már közhelyeknél tartunk :))
Pont leszarom, mit gondolsz. De a benchmark nem érdekel..pl.. a DX12 már jó lett volna ha benne van,vagy egy mantle lehetőség mint a BF4ben. Az meg hogy 40 vagy 60%ban kész termék meg már részlet kérdés..a lényeg hogy nem 100%..Pcre. Ezért írtam azt is, hogy megvárom a teljeset vagy virágbolti..De a mondandóm fele nem ért oda..ezekszerint..
Tehát ha az 50 AA közül 2 és pár extra postprocessing effekt nincs a játékban - magyarul a konzolos minőséget és még többet kapod -, akkor az már 40%-os játék. Maga a játéktartalom meg baromira nem számít. Nem értem. Miért nem veszel inkább 3DMark-ot ehelyett?
DX12 meg alapvetően még "ismeretlen" terület a fejlesztők körében, tudom hogy kevesen értenek itt a programozáshoz, ezért mondom, hogy egy új keretrendszert/API-t megismerni és megtanulni hatékonyan használni az hosszú hónapok kérdése. Ráadásul a fejlesztők többnyire munkaidőn kívül foglalkozik ezzel, mert ugye munkaidőben más dolguk van. Esetleg vannak munkaidőben előadások, tanfolyamok a témával kapcsolatban, de ugye programozni senki sem fog tudni tanfolyam segítségével. Megkapod az alapokat, onnantól csak az emberen múlik.
A lényeg, még egyszer: ha valaki számára a DX12, VXAO és a benchmark hiánya 60%-ot von le egy alapvetően kész játékból, azt nagyon tudom sajnálni és baromira nem értem egyáltalán mi örömét leli a videojátékokban... Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.01.27. 12:55:11
Ja hát 40%-ban, OK, de az már nem számít csak a teljes ár, ezt is focista barátunk szokta mondani :D Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.01.27. 11:43:10
Hát akkor 40% kész terméket nem vásárolok..amire meg kijön a normális kész változat a kutya sem fog vele játszani..inkább megvárom a virágbolti verziót..
1 milkát eladtak belőle, szóval annyira nem fogyott borzalmasan, a GameStop karácsonyi 40%-os akciója megdobta az eladásokat. De majd jön Totti és elmondja a történteket és lehord téged a sárga földig, mert XBox hater vagy, akár csak a CD Projekt! Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.01.27. 11:09:36
Mondtam én, hogy meg kell várni a Complete verziót. Square Enix-ből kinézem azt is, hogy év végén (PS4 verzió / 20 éves Annyversary idején) kiadnak egy Complete verziót, ami a DLC-ket és a hiányzó feature-ök egy részét tartalmazza. Majd 2017-ben kiadják a Definitive Edition-t PC-re, ami a grafikai javítások mellett már teljes mértékben DX12-es lesz + minden DLC + teljes ár.
Rettentő sok pénzt le lehet húzni a TR fanokról. Hálás egy közönség ez! Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.01.27. 11:03:04
Mondjuk a fícsörök nagy része nélkül megvagyok. Benchmark nélkül is látom, hogyan fut, Win 7-em van, szóval a Dx12 nem izgat, meg AMD kártyám, szal a Nvidia effektusok sem. Azonban mindettől függetlenül azért poén, hogy ennyire "félkészen" jelenik meg.
Igen, főleg annak fényében, hogy a 2013-as részből semmi sem hiányzott a konzolos verziókhoz képest és azt egyszerre ki tudták adni 3 platformra is egy napon, ezzel meg itt szórakoznak már mióta és még így is "hiányos" lesz. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.01.27. 10:53:18
Lol. Ez azért így röhej. Mondjuk mindettől függetlenül, elég valószínű, hogy a megjelenés utáni napokban megveszem. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2016.01.27. 10:51:50
"Tegnapi Square Enix twitch közvetítésen a következők hangoztak el technikai specifikációkat illetően:
- első naptól kezdve lesz SLI/Crossfire (Multi-GPU) támogatás - beépített benchmark csak később érkezik egy patch formájában - DX11 kódból egyelőre jobb teljesítményt tudtak kifacsarni, mint a DX12-ből (háppersze). Belsőleg tesztelik és dolgoznak DX12-őn, de csak akkor patchelik fel vele a játékot ha az egyértelműen javítani fogja a felhasználói élményt. - Nvidia VXAO: még nincsen kész, később egy patch formájában bekerül. Saját Nvidia AO mellett elérhető lesz az Nvidia HBAO+ is. - Első napi AA opciók: FXAA, 2*SSAA, 4*SSAA, későbbiekben talán ez is fog bővülni más AA opciókkal. - A haj megjelenítését már nem a TressFx szolgáltatja, hanem azt egy alaposan átdolgozott egyéni megoldásra cserélték, ez lett a Pure Hair."
Így picit elsietett PC-s kiadásnak tűnik nekem ez, de bétatesztnek nem lesz rossz. Év végén az olcsóbb Complete verzióra már minden feature megérkezik majd szokás szerint, de akkor már nem lehet majd lehúzni úgy az embereket, mint most. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.01.27. 10:51:19
LOL. Ez a műsor része , hogy fogyatékost ültettek oda játszani aki már ennél a 1x1-es nehézségű feladatnál azt se tudja merre van az arra? Már ezért megérte nézni.
Majd ha az orrom elött fut akkor összevetem addig a BETA alapján szimplán bullshit sajnos, főként a pc-s Rise képekhez képest. UC 4 ingame beta kifejezetten nem tetszett (hangsúlyozom kiváncsian várom a full-t), gyakorlatilag simán alulmúlta a 2013-as pc-s TR ingame karakterkidolgozását is. De lényegtelen nem offolok tovább bocs.
Kicsit belekavarodtál. #969-as kép és az UC4 kép van egymás mellett. UC4 karakterei szebbek lesznek. Ez már csak azért is brutál, mert a TRé is elképesztő szépek.
Tudom, azért írtam mert amit raktál az ráfordított kamera az UC4 meg "ingame video". Ha hasonlítunk akkor ráfordított kamerát vessünk össze....:) Uc4 beta mint írtam messze nem nézett így ki ingame. Sőt.... Gyakorlatilag a multibeta rondább volt a 2013-as pc-s TR-nél jópár dologban.....
Ráadásul a One változatot nem vetném össze az UC4-el.:) Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.01.26. 19:56:30
A TR kép is "ingém videó". Vagyis nem mert ilyen nincs így a játékba, ez csak közelről mutat egy felszerelést "felszépülten". Ha hasonlítunk akkor ugyan azzal tegyük... Utoljára szerkesztette: Totti5, 2016.01.26. 19:51:51
Pc-n nem csodálnám ha így látnám viszont, a Tr 2013 is durva volt,ahhoz képest nyilván fejlődtek pc-n. Ráadásul az UC4 kép amit betettél ingame videó ami rendszerint "felszépül", nem ráfordított kamera, az UC4 Beta messze nem nézett így ki - de persze az beta volt.
Gameplay közben sosem fogod így látni és mivel fekete a háttér sanszos hogy ez egy beállított kép, ami amúgy rettentő szép és ilyen X1en is átvezetőben.
Az Uncharted 4 beta-ja után ha ezek a képek valódiak,jócskán odatesz annak is, a gameplay-ről nem beszélve. Már nagyon várós,mindkettő de ez jobban izgat. Utoljára szerkesztette: Bandicoot, 2016.01.26. 19:14:18
1-2 óráig, utána marhára unalmas lesz ,hogy ugyanazt csinálod folyamatosan, az, meg hogy a játék felétől ugyanazokat a küldetéseket kell újrajátszani csak nehezítve, komolytalan.
Végülis, ha leszámítjuk hogy a leggyengébb MGS rész, hogy a bő 50-100 òrányi játékidőből a 90%-ában repetitív mòdon ugyan azt csinálod unalomba fulladva, hogy a játék értékelései csak az MGS és Kojima neve miatt mutatnak túl a 6-7 ponton agyonhype-olva, nos akkor igen az mgs jò....:)
A TRS.hu tagjaival is találkozhattok (velük készítem a fordítást), kvíz is lesz, nyeremény is lesz (a játék PC-s verziója természetesen, pár Crystaltól kapott cucc is lesz, meg egy Collector's Edition is) és a PC-s verzió is kipróbálható lesz egy csúcs PC-n. Természetesen a rendezvény ingyenes! Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.01.25. 21:08:26
El lehet humorizálni, de azért nem biztos, hogy akkora poén lenne, amikor egy új videokari beapplikálásakor kiírná, hogy "új hardver, zsír, kérjük vásárolja meg termékünket egy újabb példányban"...
Persze hogy feltörik, itt a hangsúly a "mikor"-on van: ha ki tudják tolni a műveletet 2-3 hónappal, az már megmutatkozik az eladási adatokon, hiszen így az adott játékot jóval többen fogják a megjelenésekor, teljes áron megvenni. Ez sok játékost - főleg minket kelet-európaiakat, akik pénztárcájához nem lett hozzáigazítva a 40-50 EUR árfekvés - nem igazán érint (az is igaz viszont, hogy a legnagyobb játékpiacokon - USA + Németország - baromira nem szokás tört játékokkal operálni).
Jézusom még mindig hisz valaki ebben a baromságban, hogy nem jó game nem is akarják feltörni?? Ezek szerint te még igen. Fáj nagyon biztos hogy végre van egy über védelem értem én.
Az csak nekünk jó ha soha nem törik fel őket,mert akkor hamarabb nem fogja a kutya se (mert 1 db-al se fogy több a védelem miatt az 100%) venni így sokkal gyorsabban tolják rá a leárazásokat.
Úgyis megtörik a denuvo-t is ahogy a régebbi változatait, csak 1-2 húzócím kell (a Fifa és a harmatgyenge JC3 nem az) és rászállnak többen komolyabban (Álá Cpy). Én drukkolok nekik amíg szemenköpik a játékosok jogait apróbetükkel STEAM-en és a hasonló hulladék rendszereken, és lehetetlenné teszik hogy amit megvásárolsz azt továbbpasszold ha nem jön be vagy ráunsz. Csak tavaly 3 accounttól szabadultam meg - kissé körülményes és lassú megoldás -.
Starforce védelem kell, az kijátszhatatlan és még eszközt sem károsít! A játék csak akkor fog elindulni, ha a DVD/Bluray olvasóról lehúzod a Sata kábelt/tápkábelt.
Régi szép idők... Egy élmény volt a Spellforce 2 alapjáték eredeti verziójával játszani anno 2006-ban. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.01.25. 11:20:33
Ha probléma lenne (teljesítménycsökkenés, HDD/SSD meghibásodás), az az IT világ legnagyobb botránya lenne. De semmi ilyen nincs, szóval csak a warezhuszárok sírtak a savanyú szőlő miatt.