Tehát ha az 50 AA közül 2 és pár extra postprocessing effekt nincs a játékban - magyarul a konzolos minőséget és még többet kapod -, akkor az már 40%-os játék. Maga a játéktartalom meg baromira nem számít. Nem értem. Miért nem veszel inkább 3DMark-ot ehelyett?
DX12 meg alapvetően még "ismeretlen" terület a fejlesztők körében, tudom hogy kevesen értenek itt a programozáshoz, ezért mondom, hogy egy új keretrendszert/API-t megismerni és megtanulni hatékonyan használni az hosszú hónapok kérdése. Ráadásul a fejlesztők többnyire munkaidőn kívül foglalkozik ezzel, mert ugye munkaidőben más dolguk van. Esetleg vannak munkaidőben előadások, tanfolyamok a témával kapcsolatban, de ugye programozni senki sem fog tudni tanfolyam segítségével. Megkapod az alapokat, onnantól csak az emberen múlik.
A lényeg, még egyszer: ha valaki számára a DX12, VXAO és a benchmark hiánya 60%-ot von le egy alapvetően kész játékból, azt nagyon tudom sajnálni és baromira nem értem egyáltalán mi örömét leli a videojátékokban...