Twitchen már vannak élő streamek.... nehezen tudtam nemet mondani h ne nézzem őket, hozzám meg csak pénteken jön a futár :/ számolom egyenként vissza a napokat.
A PC-seknek maximum még fél év, a PS-es tábornak pedig 1 év, úgyhogy te már csak kibírod azt a pár napot.
Jóhát ezeknél az oldalaknál eleve 90%-ról indul a játék, ha kapnak ajándékcsomagot és tesztpéldányt a játékból hetekkel a megjelenés előtt.
Viszont, van ott reálisabb értékelés is 75-80 pontos. Ott eléggé érdekes dolgoat írnak és emelnek ki. Meg majd jönnek a vásárlói értékelések is hamarosan, majd az lesz az izgalmas.
Vásárlói értékeléseket nem tudom, hogy mennyire lehet majd komolyan venni. Ok, Steamen mondjuk tényleg csak olyan írhat, aki megvette a játékot, de Xbox esetében mit lehet nézni? Metacriticet? Oda minden barom írhat. :D Már előre látom az emberek ezreit, akik "Árulók!"-at kiáltva osztogatják a 0 pontokat. :D
Bizony, bizony. A harc bizonyos elemei mint a hírös videónkban az tényleg gáznak tűnik. De más videókból meg lejön mennyire kreatívan gyártanak még mindig adventure terepet :) Nekem elég ha csak kicsit jobb mint az előző azt is élveztem. Legközelebb meg jöhet a nagy dobás.
Az AI borzalmas is. XBox One végigjátszásban látom, hogy a srác egy konzervdobozzal eltereli az egyik ellenfél figyelmét (mert a mellé lőtt nyílra abszolút nem reagálnak), a másikat pedig megfojta és ez senkinek sem tűnik fel. Még a hulláját is otthagyja és még az sem zavar senkit sem (nehéz nehézségi fokozaton), pedig számos ellenfél látja.
Ideje lenne már, hogy a nextgen élmény ne csak a grafikára, hanem a játékélményre is vonatkozzon. Ezek után hogyan is várhatnám el, hogy legyen taktikázás, lopakodás és türelemjáték (az ellenfelekkel szemben) egy Tomb Raiderben. Majd ikszbokszkettőn.
Hát igen, persze ki miért játszik vele. :) Ha azért mint én, varázslatosan szép helyekre eljusson, sírboltokba kutasson, közbe kicsit küzdjön a túlélésért akkor ez nem akkora gond. De értem a gondodat :) Sokak szerint már így is túlságosan akciójáték, de ha már az figyeljenek rá jobban. Utoljára szerkesztette: Although, 2015.11.09. 13:28:16
The Game Awards - 2015. december 3.
Square Enix mutat valamit az új Hitmanből, a Rise of the Tomb Raiderből és az új Deus Ex-ből is. Vajon mit fognak bejelenteni a Tomb Raiderrel kapcsolatban? (ha már early 2016 volt a korábbi bejelentésük) Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.11.09. 13:31:23
Most játszom a Splinter Cell Blacklistet és ott szvsz ott nagyon jól megcsinálták. Járőröző ellenfelek sokszor még arra is gyanút fognak és keresgélni kezdenek, amikor nincs ott egy társuk, ahol korábban látták (mert észrevétlenül kiiktattam).
A 2009-es Batman Arkham Asylumban is így volt már ez. Kiiktattál valakit, az feltűnt nekik, mert vagy látták/meghalották vagy nem szólt vissza rádión a tag és az lett gyanús nekik. Crystalnak ez még 2015-ben sem sikerült.
#654 - Mini rívjú: Ezt maximálisan szállítja a játék. A játéktér nagyobb és változatosabb (ahogy az élővilág is), sok mellékküldetés és gyűjtögethető/megvizsgálható kincs és ereklye van a játékban. A pályadesign kiváló. Baromi jól néznek ki az egyes romok, sírok és a magasból való kilátás is pazar lett (ismét, ahogy 2013-ban). Camilla Luddington itt már minőségibb hangot kölcsönöz Larának. Tökéletesen hozza a kissé megtört fiatal leányzó szerepét, illetve amikor az egyes felfedezésekről/apja kutatásairól mesél, abban annyi élet és lelkesedés van, hogy öröm hallgatni. Sírokból szép számmal van (vannak opcionális sírok is, illetve challenge küldetések is). Megoldásuk (ahogy elnéztem) gyakorlatilag ugyanaz, mint 2013-ban, szóval ezen a téren nem történt előrelépés. Lara gyönyörű, TressFX már nem dobja le az FPS-t annyira. A zenei aláfestés is fantasztikus. Lara új képességei is jók, illetve sokrétű a fejlesztés és a kraftolás is. Negatívum inkább csak többek szerint a főtörténeti szál rövidsége, illetve a 2013-as rész gyermekbetegségei itt is visszaköszönnek (sok képesség, pályaelem, hang, textúra, menürendszer és kezelőfelületi elem egy az egyben át lett emelve az előző részből), de legalább jóval kevesebb lett a QTE. És a történet sincs tele logikai bukfencekkel, mint korábban. Amúgy Lara itt már durvábban előtérbe helyezi popóját, most már nem csak mászáskor és kapaszkodáskor pucsít, hanem a táborban való kraftoláskor/fejlesztéskor is, ha épp olyan dolgot fejlesztünk/hozunk létre. Jó nézni azt a kidolgozott popsit abban a feszülős naciban, bár az egész modell nagyon szép lett ismét. Szuper alkotásnak tűnik, ami megéri a vételt, viszont összességében nem olyan ütős, mint a 2013-as rész. Egyszer jó volt az a túlélős, törékeny Larás recept, így 2015 végén már annyira nem az igazi. Illetve a brutalitást elnézve szintén kicsit átestek a ló túlsó oldalára a srácok. Már-már thriller-horror érzése van néha a játékosnak (az Angel of Darkness nem volt ilyen para), mintsem egy régészcsaj akciódús kalandozása.
PC-s változattal pedig mindenképp ajánlott várni, szóval senkit sem merek pre-orderre buzdítani! Tudom, így lehet hogy megcsappannak a PC-s eladások 0day, viszont nem a Nixxes készíti a PC-s verziót, hanem egy másik csapat. A holland Nixxes elmondása szerint az X360-as verziót készítették a Hitman és Deus Ex PC-s átirata mellett, PC-t nem említik a Tomb Raider esetében. És gondolom senki sem szeretne egy Batman Arkham Knight szintű fiaskót (5 hónapig játszhatatlan a játék, valamicskét javult az 5 hónap alatt, de már sem a fejlesztők, sem az Nvidia, sem a Warner nem foglalkozik vele, mert fölösleges). Szóval ajánlott megvárni a PC-s változat megjelenését. Ha jók lesznek a visszajelzések a PC-s porttal kapcsolatban, csont nélkül mehet a vétel, ha nem, akkor érdemes lesz majd valamiféle leárazást megvárni. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.11.09. 14:15:13
Ezek csak a játékban megtalálható ruhák, ezekhez még jön 5 darab előrendelői DLC-s ruha, illletve még 10 ruha lesz a Szezonbérletben is. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.11.10. 09:49:23
Köszönjük az infókat. Egy olyan kérdésem lenne, mi a tapasztalatod, véleményed a kártyás rendszerről, ha jól tudom kb. 300 db kártya van a játékba, van köztük értelmes, amitől érdekesebb lesz a játék, vagy tök felesleges az egész?
Csak Seggből-Szájba!! XD. Viccet félre téve filózgatom hogy behuzzam e esetleg Karácsonyra, de bosszant a DLC dolog, jön majd ez a Baba Yaga dlc, meg majd valami más stroy dlc is, és hát ha esetleg a a PC-ben benne lesznek. sőt az sem kizárt hogy majd piacra dobnak valami Game of the Year Edition Box-ra is amiben benne lessz az összes DLC- egy olyan változatot azért megvennék X-1-re
Nincs 300 kártya, ennyi lesz összesen idővel. Jóval kevesebb van ennél a játékban jelenleg, szerencsére. Igazából totál fölösleges mind, semmit nem ad hozzá az élményhez, inkább csak elvesz (szivárványszínű meggyulladós Lara, aki robbanó csirkéket dobál). Twitch-en a nem annyira józan nézőközönség számára tök fun lehet, de solo játékban inkább meh.
Új képességet/küldetést egyik sem ad, maximum inkább cheat szagú egyik-másik (Lara nehezebben sérül, 2x olyan gyorsan lő, Hangtompító van szerelve minden fegyverre stb). Ezek nélkül sem nehéz a játék, sőt! Gyakorlatilag ugyanaz a szint, mint 2013-ban. A sírok (a főtörténet mellett) továbbra is opcionálisak, nem kötelező megcsinálni őket. Ellenben szépek, változatosak, több van belőlük és van 1-2, ami picit komolyabban igénybe veszi az agytekervényeket, de nincs olyan hardcore szintű feladvány, ami előtt több órát üldögélni kellene, mire rájönnénk a megoldásra. És ugye Lara túlélő ösztönei itt is segítenek, emellett Lara egy adott idő után maga is utalást tesz arra, hogy mit lehetne csinálni (gyakorlatilag a játékos szájába rágja a megoldást). És maga az AI sem áll a helyzet magaslatán. Az egyes állatok túl agresszívek (minden áron ki akarnak nyírni minket). Nehéz fokozaton sem annyira izzasztó a játék, bár ott már több sebzést elbírnak az ellenfelek, illetve ha meglátják valamelyik társuk hulláját (akivel Lara korábban végzett), akkor riadóztatnak és erősítést hívnak. Persze ez alacsonyabb fokozaton is működhet, de gondolom, akkor fel kell robbantani valamit, hogy feltűnjön nekik a jelenlétünk. A lopakodós mód élvezetes is lehetne (csapdaállítással, taktikázással), de mivel az AI buta, így abból is kiesik az élvezet. Mellé lőtt nyílra, dobozra nem mindig reagálnak az ellenfelek, ha valami csoda folytán mégis reagálnának, nem mennek annyit előre (mint a nyári demóban), hogy ki lehessen kerülni mindet. Van, amikor lehet, van, amikor nem. Általában mindig lesz valaki, aki előbb-utóbb észrevesz bennünket, onnantól meg megy a hent. Alacsony nehézségi szinten talán nem, de mivel nehéz fokozaton sem igazán izzasztó a játék, így fölöslegesnek érzem lejjebb venni a nehézséget.
Szerencsére a kártyák jelenleg totál fölöslegesek, nem igazán van értelmük, így skip mind. A Season Pass-ra úgyis költeni kell majd (érkezik valami hordamód, 10 Ruha, új Tomb meg valami új játékmód is). Ezek közül inkább arra a 10 ruhára leszek kíváncsi. A játékban lévők is jók (bár java részük kabátos verzió, abban pedig nem látszik Lara formás teste), de kíváncsi leszek, hogy ez a gyönyörű és részletgazdag Lara modell mit fog még kapni küllem címén.
#669 Nem, nem saját gép. Forzás kiadás, de csak kölcsönbe van nálam. Viszont erre a játékra nagyon kíváncsi leszek PC-n, mert ez a 30 FPS nem fix. Néha érezhetően leesik és belassul - a TressFX miatt. Szóval ezt PC-n akarom látni, nagy felbontásban, nagy textúrákkal, élsimítással mindenféle spéci grafikai szűrővel! Úgy lesz az igazi! Ha valóban a Nixxes készíti a PC-s portot, akkor ebből Day1 (nem preorderes!) vásárlás lesz PC-n. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.11.12. 14:52:59
Amúgy Uncharted 4 a thief's END - RISE of the Tomb Raider... véletlen lenne csupán a névválasztás? Vagy ezzel is jelzik, hogy visszaveszik ami egykor az övék volt.... bocsássaztok meg, filozófus lettem a sörtől
Metacritic-en a csávó: 10/10 "Best ass animations ever"
Azt azért tegyük hozzá a kártyákhoz, hogy nem csak "cheat" lapok vannak, Vannak nehezítések is. Mission lapokkal meg lehet kreálni különböző nehézségű missziókat, amit az ismerőseid végigtolhatnak.
Na ha Yamataion nem kapott tüdőgyulladást, Szibériában garantált... annyira sajnálom, mikor fejest kell ugrania a jeges vízbe. Egyébként az egyik szibériai opcionális tomb hangulata nagyon ott van! Rendesen elfogott a nosztalgia. Aztán jön az eszement hentelés, és kizökkentett. Próbálom a legkevesebb gyilkolással megoldani a helyzeteket + eleve survival módban kezdtem, így van benne némi kihívás...de az AI a béka segge alatt van. A pályák szépek, hatalmasak, tömérdek a gyűjtögetnivaló, tetszik. A sztori már most kicsit klisés, de hát ez van. A látvány 360-sem rossz, sőt, kifejezetten szép! És legalább mi is kapunk a high def. Larából egy keveset, hacsak a cutscene-ek során, de akkor is. :)
Gamestar Tomb Raider Edition:
Rise of the Tomb Raider első hét eladásai: XBox One - ~54000 példány XBox 360 - ~10000 példány
"2013-ban a Tomb Raider rebootból 205191 példány fogyott X360-ra az első héten."
Hát nem hinném, hogy a srácok ilyen adatokra számítottak-e vagy sem. De úgy tűnik van igazság ezen a földön!
2013 szeptemberéig 78 millió Xbox 360at adtak el, a gép 2005 óta volt piacon.
Xbox One 2 éve van piacon, 15 millió gép ment el kb.
Ők döntöttek így és nem én! Volt választási lehetőségük? Igen vagy nem?
Akkor meg? Nyilván a pénzügyi elemzők számoltak ezzel is, amúgy pedig, mikor bejelentették, hogy a Rise of the Tomb Raider mikrotranzakciós lesz, megannyi játékos átpárolt a Fallout 4-hez (ha már egyazon napon jelent meg). Hivatalos fórumon is volt szavazás, arról ki veszi meg az XBox-os változatokat, siralmas volt a végeredmény, még ide is beírtam. Ez csak bizonyította az. Emellett Joe-nak is igaza lett tavaly nyárról.
Nem vagyok én kárörvendő (hisz emiatt kérdéses lehet a folytatás), csupán megtörtént az, amire számítani lehetett, és ezt csak maguknak köszönhetik.
Meg a negatív punciknak, akik már csak azért is Inkább a negativitást eröltetik . Igy müködik az ember , meg a nagy többség , ha valaki elég hangosan kezd el fikázni valamit Ugye ugye angryjoe, akkor az emberek elkezdik őket majmolni és akarva akaratlanul követni. Egyszerüen a Negativitásnak midig nagyobb ereje van enyi az egész. Ugyan akkor az tény hogy erős mezőny ellen kellet versenyeznie Lara-nak, az x360-on már warez is volt a megjelenés elött. De ettöl még ez a nagy a faszom hozzá állás melőzhetik a kárvendők hogy mi megmondtuk. ... Hozzá teszem a folytatás miatt azért nem aggódom, egy trilógia mindenképp lessz, bukni azért ugysem fog, legfejjeb megitn egy év lessz mire összejön a 8-9 millió eladott példány. Utoljára szerkesztette: ChipHazard, 2015.11.18. 19:48:29
Bejött amit mondtál, van némi rage Metacriticen is 0 pontos "értékeléssel", amik nem is a játékot érintik, hanem a PC-s és PS4-es csúsztatást.
Ennyire rosszat még én sem akartam nekik őszintén szólva, de fognak ezek az adatok még javulni, hisz még csak most jön igazán az ünnepi szezon! Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.11.18. 19:50:06
Mindenből lehet tanulni. Legközelebb meggondolják ezt a dolgot. Nem hiszem, hogy a Microfos kártalanítaná őket. Bár lehet elég pénzt kaptak tőlük. A gond az lehet sokan ezután leszedik kalózba minthogy fizessenek egy ilyen cégnek mely a szülő platformját így elárulta.
A játékiparról egy valami elmondható, hogy kreatív szakembereket egyre kevésbé alkalmaznak, aki az újításokat hoznák, de elemzőket, marketingeseket, pénzügyi mágusokat annál inkább. Tuti, hogy a cím tulajdonosai egy olyan összegre írtak alá az MS-sel, amivel ők nem igen buknak, nem hiszem, hogy félteni kéne a folytatást, jön az majd, legfeljebb aláírnak megint valakivel egy exkluzív szerződést.
Most nem azért, de aki halhatatlan, az majd pont a szibériai vadonban bújna meg? Arról nem si beszélve, hogy simán hagyta magát elfogatni a Trinityvel. Ja és ki nézte végig a credits majd utána a záró jelenetet, amiben megágyaztak a következő résznek?
Mától elérhető a Season Pass első ruhás DLC-je, a Siberian Ranger DLC (XBox One és XBox 360 platformokon):
Patch Number: 2 Platform: Xbox One Issue Date: 12/11/15
Notes: New Content Endurance Mode – Available Dec. 29th Alone and in the wild, Lara must scrounge, scavenge, craft and survive the harsh elements by day, as well as lethal threats from enemies, both man and beast, by night. This is her ultimate woman-versus-wild test to push the limits of how long she can survive on her own in a sprawling, unforgiving landscapes. Fire takes fuel, cold kills the unprepared, food restores health, but everything must be caught, collected, or crafted. You start with nothing and must find everything. Challenge friends to your longest survival run and battle to the top of the leaderboards for the title of Ultimate Survivor. Includes a new outfit and weapon.
Bug Fixes Major Issue Fixes • Prevented a save corruption issue that was causing players to be stuck in the Acropolis or Flooded Archives. • Fixed issue that caused cinematics to become non-responsive when the console language was set to Dutch. • Fixed a crash that could occur if the title was started after installing the patch but before the full game was installed. • Fixed an issue where the player could run out of pistol ammo and not reload correctly when attacked by a Deathless soldier. • Prevented an issue in the Acropolis where the player becomes unable to crawl under a door after backtracking.
Gameplay / Progression Fixes • Miscellaneous stability / crash fixes. • Prevented a rare issue where the player would become stuck in the Research Base when backtracking. • Fixed an issue that was causing the crank in the Voice of God tomb to become non-functional. • Prevented an issue where the second trebuchet could become stuck in its locked position after leaving the area. • Fixed an issue where the third trebuchet became inaccessible due to the swinging object being out of position. • Fixed an issue that caused the player model to distort in limited circumstances. • Fixed a rare issue where the player would become stuck after throwing a portable object and healing. • Fixed an issue where the Ancient Quiver would disappear after dying with the Adventurer's Quiver equipped. • Added additional safety checks in the Chamber of Exorcism tomb to prevent physics errors on the puzzle object. • Fixed a rare issue in the Soviet Installation that caused level geometry to disappear (Xbox 360).
Minor Gameplay Bug Fixes • Miscellaneous texture / lighting fixes. • Removed patch of invisible flame that was hurting players in the Copper Mill. • Fixed an issue that was preventing animals from respawning in the Siberian Wilderness. • Moved a supply crate in the Hunting Grounds so that it can be looted easier. • Prevented battle music from retriggering after backtracking to the beginning of the Copper Mill. • Fixed an issue where the big cats would ragdoll erroneously after a takedown. • Fixed an issue with the Immortal Guardian outfit not granting proper fire resistance. • Fixed an issue that would cause the player to occasionally face the wrong direction after planting a Piton Arrow. • Fixed an animation pop that would occur near the end of the tower climb in Kitezh.
Remnant Resistance Fixes • Fixed an issue where user created missions would not save if two or more of the same objectives were used. • General improvements to wolf navigation. • Fixed an issue where NPCs could become stuck in place after hit reacting to an exploding generator. • Fixed an erroneous message in Targeted Strike if the player had the Efficient Killer skill. • Miscellaneous shadow and detail improvements. • Fixed an issue with some German subtitles not appearing during voice-overs.
Marketplace / Card Fixes • Fixed an issue that prevented Gift Pack names from displaying correctly after switching the in-game language. • Fixed an issue that caused the Hydrophobic and Efficient Mining challenges to display times incorrectly. • Fixed typo in the Mission Win gift pact description. • Disabled use of the Grip card in the Lost City. • Adjusted rarity of Compound Bow V to 5 stars. • Adjusted multiplier of Bolt Action Rifle 3 and Bolt Action Rifle 4. • Adjusted rarity of Compound Bow V to 5 stars. • Adjusted rarity of Infiltrator: Master to 5 stars. • Adjusted multiplier of the Hunter III card. • Adjusted modifiers for the Hunter I and Hunter II cards. • Adjusted modifiers for the Tool Belt and Tool Chest cards.
Other / Misc. Fixes • Several weapon categories have been renamed to better reflect their modification effects. • Removed placeholder images in the base camp for skills granted by challenge tombs. • Fixed an issue that was displaying an erroneous count of collectibles in the Broadcast Frame. • Fixed localization error in Polish when traversing in the Research Base. • Fixed missing subtitle in Lat. Am. Spanish during the ending cinematic. • Fixed picture for the Shrapnel Grenade Crafting in Survival Guide. • Fixed merged name issue in the forum credits.
Végigjátszottam, kb mindent felkutattam. Hibátlan volt.
Egyébként most nézem, hogy nem win10 "exkluzív" lesz, ezek szerint ez a játék még nem dx12-es. Vagy a win10 alattiak csak a X360-as verziót kapják meg, mondván ezt a látványt dx12-vel képesek elhozni pc-re, meg persze XOnera.
Gamestop karácsonyi akciójában máris 40%-kkal olcsóbb a Rise of the Tomb Raider! Borzalmasan fogyhatott ez, ha a megjelenés után 1 hónappal máris közel féláron adják. Látom már a 2016-os Steam Summer Sale keretében 75% kedvezmény lesz a játékra. Sebaj, kivárjuk!
Ígéretükhöz híven új rucis kép érkezett még tegnap este (a kép hatalmas méretű, ezért tettem Spoilerbe):
Valószínű ez nem csak kitaláció, főleg nem az Amazontól, meg hát a Steamen is voltak erre utaló nyomok. Egyébként milyen okból adják ki ezeket a képeket, a megjelenés előtt még megérteném, de így utólag, nem sok értelmét látom. Illetve, csak szerintem sok egy kicsit Lara haja, olyan mintha egy búra lenne a fején.