Sajnos nekem se jött be a játékmenet, elég hamar ráuntam én is (plusz a szintlépés fejlesztés tökéletlen értelmetlensége se tett jót a játéknak nálam). State of Decay jobban bejött.
Én a respawnolós ellenfeleket venném ki, cserébe jelentõsen felerõsíteném õket. A skálázódás is baromság ahogy mondod. Érdekes lenne viszont ha már rögtön az elején összefuthatnánk a legkeményebb ellenfelekkel, akiket abban a pillanatban még esélyünk sem lenne legyûrni, így menekülni is kellene. A játékosnak mérlegelnie kellene hogy itt most darálhat, vagy max az életét mentheti. ( egy savegame törlõs hc móddal igazán kemény címet varázsolhatnának ebbõl)
Vajh elfelejtik azt a baromságod hogy az ellenfelek velünk együtt skálázódnak felfelé / a jobb fegyverek gyorsabban mennek tönkre?
Számomra mindketõ gyakorlatilag haszontalanná tette a fejlõdést/fejlesztést. Mintha nem is történne semmi az egész játék során...
Aha ez mind szép és jó, de úgy is az fogja meghatározni, hogy milyen hosszú lesz a játék. Az elsõ része nem volt olyan rövid, de remélem ez hosszabb lesz, mert mindent bejárva sem volt olyan hosszú...