A remake-et? Erről van valami hivatalos infó? Az első rész ugye pont az eredetit vette át, pont ez volt a lényeg. Egy remake koppintásnak mi értelme lenne?
A remake XCOM játékmenetét ülteti át, ha jól emlékszem. Az áramvonalasított játékmenet jött be sokaknak ez lehet az ok. Mondjuk nekem elég volt már az UFO-ból. Ha majd kijön és jók a visszajelzések, akor a Phoenix Pointot megnézem, de kb. ennyi.
fel tudsz iratkozni az oldalukon oldaluk ott pedig a buy now! alatt xenonauts 2 azon belül meg ott lesz a link a szövegben. :) ahogy early acessba kerül kapod a mailt! steamen nem tudom lesz-e. Utoljára szerkesztette: chris0000, 2017.08.18. 20:55:04
Végig játszottam a játékot, számomra: 60/100 az értékelése. Az utolsó küldire rengeteg lőszer szükséges. :) Nem bántam meg, hogy megvettem, de nem hiszem, hogy valaha is újra elő fogom venni. :)
Megmondom őszintén nekem kezd unalmassá válni a játék... vagy öregszem...:D Már hónapok óta nincs mit kutatnom, néha megrohannak az ufók, lelövöm őket, a Preator-t és Commander-t szállítókhoz kimegyek, de hiába kapom el őket élve, semmi... Már új bázist sem tudok építeni, feltuningoltam a vadászokat is. Valahogy az új X-com alatt nem voltak ilyen érzéseim...
Értem, köszi. Most a médium ufokkal küzdök nagyon.. alig lehet leszedni őket a 16-osokkal és a migekkel.. és elég nagy számban jönnek. Utoljára szerkesztette: Papa01, 2015.12.28. 07:26:09
mert itt nem úgy van, hogy csak felkapod az ellenfél fegyverét és használod
hogy kikutatod az Alien Plasma Pistol-t az még nem jelenti, hogy tudod használni.. a leírásában is szerepel, hogy nem emberre lett tervezve
elvileg meg kell legyen az Alien Plasma Technology és a Plasma Weaponry és csak utána tudsz saját, emberre tervezett plazmafegyvereket gyártani magadnak.. Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2015.12.27. 13:21:36
Megvettem ezt a nagyszerű játékot, de van egy problémám: Miért van az, hogy kikutatok dolgokat, és azok nincsenek benne a gyártható cuccok listájában. PL: plazma fegyverek ki vannak kutatva, mégsem látom azokat, sőt amiket a csaták után elhoznak azok sincsenek sehol...
"magyarositas ?"
karikas ostor legyen az egerikon? vagy mit szeretnel?
sziasztok van vagy keszul ehez valami magyarositas ? mindig ugy szerettem olvasgatni a fejleszteseket :) " tudom tanuljak meg idegen nyelveket "
Srácok az miért van, hogy a 2 féle ufo alapanyagon illetve az általam legyártott cuccokon kívül semmit nem tudok eladni ? Régi ufokban pl a fegyvereket gránátokat mindent el lehetett adni
az uj 5.31-es verziot nezted mar? eleg sokmindent rebalanszoltak es kicsit boostoltak par mindent, szal worth it a try :)
ja amugy tenyleg nehezebb (en meg az uj 5.3-as verziokat nem probaltam, csak amit linkeltem lentebb)
Megnéztem ezt a modot és azt kell, hogy mondjam, hogy baromira nehézzé teszi a játékot, már az elején. Talán szerencsésebb először a vanilla játékot végigjátszani.
felraktam én is ezt a modot most kipróbálni hát tényleg sokkal akciódúsabb :) végre lehet használni a géppuskát arra amire való mert nem kerül horror tp-be és lehet szórni vele a golyót rendesen :)
egy földi küldetést mentem, az alienek mászkáltak mindenfelé, az elsõ alien akit megláttam rögtön valami gránátot próbált kidobni az egyik házból de nem tudta kidobni az ablakon :D és rögtön volt egy "jetpack"-es alien is, ezt picit furcsáltam, hogy az elsõ lelõtt ufoban mit keresett :)
(***en meg csinaltam egy korrektizalt magyar neves text filet akit erdekel az katt ide, magyar nevek)
*** soldiernames.xml es soldiernamesfemale.xml kell atszerkeszteni, szimplan torold ki a bovli kamu neveket es be lehet masolni amit osszegyujtottem! ferfi es noi neveknel is szemely szerint beillesztettem a vezetekneveket :)
Majd egyszer, ha nagyon ráérek, akkor talán kipróbálom, meg addigra talán nem lesz bugos.
+fav, jól hangzik :D de steam akcióba nem akar bekerülni :( Még biztos korai :(
én még olyan tápossal nem találkoztam eddig :) de akkor a shotgunos embernek lehet adok egy botot a gránátok helyett, neki ha jól emlékszem már 80 körül van a TP-je úgyhogy tud mozogni :D szeretek is vele berongyolni és 2 kockáról szaggatni a dögöket :D
hát, nálam a gránát-dobásra jóformán a teljes mozgáspontot el akarja használni, kábítóbotnál meg odamegyek, lecserélem a kézben lévõ fegyvert, 2-3szor lesokkolja (bár ennyi erõvel fejbe is csaphatná vele), de van, hogy elsõre összejön és akkor még vissza is tudok váltani a lõfegyverre.. gránát esetében meg volt, hogy 2 körig ácsorgott benne az idegen, és nagy ívben tett a dologra
én a gránátot szoktam használni kábításra :) volt már, hogy fal szélén fedezékben voltam és be akartam dobni 2 alien nyakába és látszólag nem is volt akadálya a dolognak.. viszont a jól képzett katonám belevágta a falba maga mellett és leesett a lábánál :) mondom ez jó lesz.. -1 felrobbant, kiírta h resisted, mondom király biztos az új "wolf" páncél miatt ellenáll a gáznak úgyhogy hagytam is fedezékben a tagot következõ körben a gáztól összeesett :D
"illetve ami rendszeres, hogy a kábítóbot használata után hiába marad mozgáspontom, nem enged lépni"
Nem lehet hogy fordítva fogja az embered azt a kábító botot? :D
bugokról nem ejtettem szót.. nem vészes a helyzet, de azért akad.. egy-két alkalommal "beragadtak" katonáim, térdelni és felállni, forogni, lõni tudtak, de továbbmenni nem.. és nem azért, mert lett volna kapcsolva a mozgáspont-spórolás lövésre.. sõt, próbáltam azt is variálgatni, hátha utána enged lépni, de nem... viszont a köv körben újra engedett mozogni..
illetve ami rendszeres, hogy a kábítóbot használata után hiába marad mozgáspontom, nem enged lépni
köszi, én nem jöttem rá, lehet ezért lõttek bénán :D
nálam az ui-val egy nagy gond volt az elején földi harc közben kerestem hol lehet állítani, hogy milyen lövést adjon le a katona ha már be lehet állítani, hogy mennyi tp-t tartson meg ugye akkor csak ki lehet itt is választani, hogy manuálisan milyen lövést adjon le ugye ikonja csak egy sima lövésnek van és a sorozatnak
szóval ha rárakod a cursort az ellenfélre és célkereszté alakul akkor egérgörgõvel lehet változtatni :) és ezt nem jelöli csak ott látod, hogy több tp-be kerül és nagyobb lesz a találati százalék
nekem már van egy elég tökös sniper legényem vele sikerült kb 40 kockáról 90%-os célzott lövést leadni, azért az elég baba :) "tankot" elõreküldtem mert az bírja a lövést a sniperrel meg szépen lekaptam a rohadékot ténylegesen messzirõl :)
noh, játszogattam a játékkal, összefoglalnám az eddigi véleményem, csak hogy legyen élet a topikban, meg legyen miért leminuszolni (:
játszottam az eredeti X-Com 1/2/3-mal, az UFO:ET-vel és az új X-Com-mal is (illetve az After-széria elsõ részével valamennyit, de azt nem keverném ide..)
Grafika általánosságban: - alapvetõen nem rossz, érdekes ez a képregényes (vagy minek fogalmazzam) képvilág - de zavar, hogy az X-Com 3-hoz hasonlóan picik a figurák - persze anyagi okoknál fogva is az új X-Com az etalon, de számomra valahogy az UFO:ET is szebbnek tûnt, pedig az 7 éves játék, és szintén kis költségvetésû
Geoscape : - a térkép tetszik, az se baj, hogy nem földgömb, csak nem értem, hogy miért kellett bele a SZU.. - lehet én vagyok a hülye meg a vak, de mire a "Build New Base"-t kiszúrtam... lehetett volna valami látványosabb ikonja vagy nem tom.. - hogy a vadászgépeket lehet irányítgatni, az nekem szimpatikus, és gyors harc is van, hogy a szoti ellenféllel ne tököljön az ember...
Base Management : - ez egész jó lett, max itt a rotate-et betenném görgõre is
Research / Workshop : - egyszerû, letisztult, egész használható - tetszik, hogy nem kell minden szirszart külön kikutatni (pl az idegen hullát) illetve bizonyos fejlesztésnél (medpack - advanced medpack) nem kell egyesével lecserélni, automatikusan lecserélõdik)
Soldier Equipment / Barracks: - szerintem ezt simán össze is lehetett volna vonni, a Barracks-ot minimális esetben használom - EQ-s rész oké, sok dolog elérhetõ egy helyen, a Role-hoz rendelt felszerelés kifejezetten tetszik, csak azt nem értem, ha a fegyvernél mûködik, hogy pl a puskára ráhúzom a lézerpuskát akkor lecseréli, miért nem mûködik ugyan ez a tölténnyel... - ami nem tetszik, vagy legalábbis nem jöttem rá a trükkjére, hogy a katonák sorrendjét mi módon lehetne változtatni
Vehicle Eq: - Erre nem tudok mit mondani, sose szerettem a jármûveket, mert nem fejlõdnek (jut eszembe, ennyi erõvel a vadászgép-pilóták is fejlõdhetnének...), nem is építettem ilyet
Aircraft Eq: - A vadászgéprész egyszerû, használható, korrektnek tûnik ennyi játék után - Pirospont azért, mert a szállítóhajón beállítható, hogy ki hol áll
Xenopedia: - egész jó, az al-kutatásokat automatikusan kinyitja-becsukja, ami kényelmes, max a betûméretet érzem én picinek, meresztgetnem kell a szemeim
Harc: - szállítóból oldalt is ki lehet szállni, nem csak hátul a rámpán, az kifejezetten tetszik - autosave van, bár csak 1 (nem emlékszem már, mely körökre osztott játékban használt ciklikusan 3 különbözõ automentést, nah, azt nagyon bírtam.. tán a HoMM3 volt..) - Quicksave nincs ? :( :( :( - úgy még nem nyertem, hogy elfoglaltam az UFO-t és tartottam 5 körig, de tetszetõs, hogy nem feltétlen kell felforgatni az egész pályát az idegenek után, hanem ilyen módon is lehet gyõzedelmeskedni... - megadható, hogy ne engedje elhasználni az összes mozgáspontot, ami jó, viszont ha shiftet nyomva mégis lemozgom a maradékot, akkor elfelejti és állítható be újra.. továbbá harcról harcra sem jegyzi meg.. de hogy nem adható meg, hogy a lövés mellett a féltérdelésre is legyen ideje, az különösen fájó pont - miért nincs se zoom, se térkép harc közben ? :( se rotate.. volt, hogy percekig nem szúrtam ki, hová is tûnt a fal mögött az idegen, akire elvileg rálátott a katonám... - gránátdobás költsége horribilis.. most oké, hogy a gépágyút két kézzel kell fogni, és mellette macerás a dolog, de egy puskával a lövés bár két kezes, viszont egy kézzel el lehet engedni addig, hogy az ember lekapja az övérõl a gránátot és eldobja.. így nem igazán használom õket... de a nehéz gépágyú is sok pont, gyakorlatilag abban a körben nem is tud mozogni, amelyben lõni akar.. - viszont a találati esély, az kiakasztó.. 4-5 mezõnél távolabbról még a sniperrel sincs reális esély eltalálni az ellenfelet.. de olyan is volt, hogy közvetlen közelre, gugolva volt 70% sörétessel... de még így is a legjobb taktikának az jött be, hogy lerohanni az ellenfelet, minél közelebb jutni hozzá és agyonlõni..(az új X-Com meg a ló túloldalára esett át.. ott sokszor 90%-os találati esélyt írt, de ugyanúgy mellélõtt...)
egyelõre ennyi...
koszi sracok az otleteket, majd kiprobalom :)
+fav
-a foldi csatanal kotelezo "odaugrania" a kepernyonek a katonahoz?
úgy vettem észre, ha számmal jelölöm ki a katonát, és nem görgõvel váltogatok köztük vagy a fejére kattintok, akkor nem ugrik oda..
-az idokozbeni esemenyekhez, hogy tudok "odamenni"??? lehet bena vagyok, de mondjuk ami kozel lenne tortenes a bazishoz, oda "kiszallnek" (frekvencia zavarok stb.)
ezen én is filóztam, tán idõvel lesz valami "fejlesztés" ami után rá lehet mozdulni a témára.. gondolom azt jelzi, hogy merre van gyanús, idegenekre jellemzõ jelenlét...
-nincs autofight legicsatanal? (ha mar szivatnak normalon is) :)
de van, még azt is ki szokta írni, hogy hány % esélyem van a nyerésre...
Úgy kész van a játék, hogy van benne utolsó küldetés szóval végigjátszható. Hogy esetleg még raknak-e bele valamit vagy mi lesz.. passz :)
A X-COM remake után ennen sok esélye sajon nincs, csak a nagyon õsfanok, vagy még azok sem veszik meg.
Videó egy UFO elfogásról: (Köszi Lammer a linket! :) )
Sziasztok!
Ez a játék egy újabb X-Com remake, ami elég ígéretesnek tûnik, hiszen a fejlesztõk igyekeztek az eredetihez leginkább hasonlító stílusú játékot készíteni.